24 vuotias transmies

Anonyymi-ap

Oon tosiaan jo monta vuotta ollut hormooneilla(testoilla siis) ja ennen hormoonien aloittamista ja vähän sen jälkeenkin oon ollut 100% kiinnostunut naisista. Nyt kuitenkin en pysty fantasioimaan mistään muusta kun miehistä ja kulleista😅 Se kuulemma suhteellisen yleistä että suuntautuminen muuttuu siihen suntaan hormonihoitojen aikana. Saan orkkuja siitä kun mietin miten saisin imeä kullia, niellä spermaa ja miten mun isoo klitorista imettäis. Kostun aivan litimäräksi ajatuksesta että mua pantais, oon todella tiukka (ja kokematon miesten kanssa..). Haluisko joku täältä ruveta viestittelemään lisää? Kiihottaako ketään tällainen?

15

317

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täälä olis 19cm kulli kovana. Saisit imeä sitä. Ekan lastin saisit suuhusi. Mitä tahtoisit mun tekevan sulle.

• Anonyymi

Nam 😍 olis ihana imee sitä. Haluisin että nuolet mua, imisit klittaa ja välillä mun mehujakin. Voisit samalla vähän hapuilla sormillas mun sisään, tuntien mun kosteuden ja tiukkuuden, samalla imien suht voimakkaasti klittaa. Tulisin varmasti :) 69 olis ihana myös.
        Sen jälkeen mä tarviin sun kullia sisään, voisit läpsytellä sun jäykällä kullilla mun märälle pillulle, hieroen terskan päällä välillä klittaa ja välillä koittaisit painautua sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nam 😍 olis ihana imee sitä. Haluisin että nuolet mua, imisit klittaa ja välillä mun mehujakin. Voisit samalla vähän hapuilla sormillas mun sisään, tuntien mun kosteuden ja tiukkuuden, samalla imien suht voimakkaasti klittaa. Tulisin varmasti :) 69 olis ihana myös.
        Sen jälkeen mä tarviin sun kullia sisään, voisit läpsytellä sun jäykällä kullilla mun märälle pillulle, hieroen terskan päällä välillä klittaa ja välillä koittaisit painautua sisään.

Saisit suun täyteen spermaa. Imisit mut uudestaan kovaksi. Nuolisin sua hitaasti. Imisin voimakkaasti sun isoa klitorista. Samalla kun nuolen sua niin työntäisin liukkaan sormen sun peppureikään. Saisit 19cm paksua kyrpää tiukkaan pilluusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten yhteyttä?

Kik? Mun toto_1127

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kik? Mun toto_1127

Sinä oot ap?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä oot ap?

Joo oon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo oon

Ja mistäpäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mistäpäin?

Varsinais-suomi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinais-suomi

Tarkemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkemmin?

Tarkemmat speksit voidaan jutella privana jos ollaan tapaamassa jossain kohti :) Kikissä pystyy anonyymisti helposti jutteleen, sen takia jaoin omani tohon. Sielä voi ottaa enempi ja lähemmin yhteyttä jos kiinnostaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkemmat speksit voidaan jutella privana jos ollaan tapaamassa jossain kohti :) Kikissä pystyy anonyymisti helposti jutteleen, sen takia jaoin omani tohon. Sielä voi ottaa enempi ja lähemmin yhteyttä jos kiinnostaa :)

Niin eli ei susta olekaan mihinkään konkreettiseen tai muuhun ku vaa anonyymina täällä jaella noita säälittäviä fantasioitasi kuten kaikki muutkin tän palstan urpoluuserit sekopäät🤡💩👽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eli ei susta olekaan mihinkään konkreettiseen tai muuhun ku vaa anonyymina täällä jaella noita säälittäviä fantasioitasi kuten kaikki muutkin tän palstan urpoluuserit sekopäät🤡💩👽

? Musta tuntuu että urpoluuseri sekopää on tässä keskustelussa joku aivan muu kun minä 😅 mutta ei mitään, hyvää kesänjatkoa sulle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisit suun täyteen spermaa. Imisit mut uudestaan kovaksi. Nuolisin sua hitaasti. Imisin voimakkaasti sun isoa klitorista. Samalla kun nuolen sua niin työntäisin liukkaan sormen sun peppureikään. Saisit 19cm paksua kyrpää tiukkaan pilluusi.

Vueläkö sulla neitsyt peppu vai onko sielä käynyt sormea paksumpi. Voisin hellästi sinne painaa paksun 19cm kaluni. Ja kortsulla tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vueläkö sulla neitsyt peppu vai onko sielä käynyt sormea paksumpi. Voisin hellästi sinne painaa paksun 19cm kaluni. Ja kortsulla tietenkin.

On neitsyt peppu. Olis kyllä kiihottavaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe