Inhoan valehtelijoita ja manipuloijia

Anonyymi-ap

En halua olla noin ikävien ihmisten kanssa missään tekemisissä.

22

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein,ei kannata olla missään tekemisissä narsistien kanssa,niitähän ne on!

    • Anonyymi

      Olet niin hyvä valehtelemaan, että uskot itsekkin niihin. 😂

      • Anonyymi

        Onko sinulla jokin henkinen romahdus menossa ym, kun käyt reagoimassa lähtökohtaisesti joka aloitukseen esim näin? Sivusta


    • Anonyymi

      Niinhän se on. Voi saada jopa ylennyksen

      DI

      • Anonyymi

        Onko näin?

        FM


    • Anonyymi

      Sama juttu mullakin. On liian monesti joutunut kusetetuksi, kerrasta oppii varomaan tietyn tyyppisiä ihmisiä. Sitten, kun vielä sama henkilö on luonteeltaan narsistinen, itseään täynnä oleva tyyppi, niin eipä innosta olla enää tekemisissä. Käyttäkööt jatkossa muita hyväkseen, kyllä ne muutkin huomaa jossain vaiheessa millasesta henkilöstä on kyse ja ottavat etäisyyttä.

    • Anonyymi

      Taitaa tuo narsisti-sana olla ihan muodissa täällä vaikka oikeastaan kyse vaan itsekkäistä ihmisistä.
      Täällä käytetään paljon vääriä diagnooseja, mikä kertoo että oikeat asiantuntijat löytyvät ihan jostain muualta.

      • Anonyymi

        Juu, monesti ihan tällainen kansanomainen termi ihan mulukku riittäis, mutta en minä silti termin käytös nillitä


    • Anonyymi

      Mitä o tapahtunut?

      • Anonyymi

        Isäs ei laskenu ajoissa finlaysoniin? Sivusta


    • Anonyymi

      Kato peiliin! Hyvä ettet olekaan tekemisissä!!!

    • Anonyymi

      Ja mä inhoan sun kaltaisia hyväksikäyttäjiä! Myöhemmin aina sanot, että sä et tehnyt mitään ja olet aina viaton! Mä olin lapsellisen hyväuskoinen, mutta sä olet itse manipuloija!

    • Anonyymi

      Oon niin pettynyt ihmisiin, ettei ole tosikaan. En luota enää, kuin itseeni. Niin törkeästi on minua kohtaan käyttäydytty.

    • Anonyymi

      Katso aloittaja peiliin ja mieti mitä paskaa olet aiheuttanut muille ihmisille. Olet todella erkaantunut todellisuudesta. Luulis että sua hävettää, mut ei sulla ole edes omaatuntoa.

      • Anonyymi

        Sinulla taitaa olla päässäsi ihan oma tarina ja uskot defensiivisesti kaikkien muiden ajattelevan samalla tavalla. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla päässäsi ihan oma tarina ja uskot defensiivisesti kaikkien muiden ajattelevan samalla tavalla. Sivusta

        Aivan kuin tämä yksi sekava joka jankkaa koko ajan, että uusien todisteiden valossa mitä repii ahteristaan ilmeisesyi kun vaikuttaa sen verran kivuliaalta


    • Anonyymi

      Aika ikävä olet kun anonyyminä täällä haukut ihmisiä. Anonyymien mielipiteillä ei sitäpaitsi oe mitään väliä. Tajua jo se!

    • Anonyymi

      Minusta ne tuo jännitystä elämään. Ikinä ei tiedä mitä huomisinen tuo tullessaan. Vähän niinkuin joku arvoitus leikki.

    • Anonyymi

      Niinpä .....
      Pysy siellä
      Me jäämme maihin
      Täällä moni asia niin kaunis
      On New Yorkin mysteerit
      On Kiinan iso muuri
      On Fazerin karamellit
      On maailman kaikki ihmeet
      Siroteltu ympäriinsä
      On viheliäiset vitsaukset
      Pettureineen
      Perkeleineen
      On vuodenajat
      Kauniit tytöt
      Komeat miehet
      Vanhat paukapäät
      On supattavat äänet
      Vastapäätä
      Rakkauskirjeiden
      kirjotuskone
      Tarttuu
      Ei päästä irti
      Kerro totuus

    • Anonyymi

      Miksi sitten vietät kaiken vapaa-aikasi sellaisten kanssa täällä?

      • Anonyymi

        Millä tavalla tämä ihminen kenelle sinä selvästi disorientunut ihminen kuvittelet, huom kuvittelet jatkuvasti vastaavasi viettää vapaa-aikaansa täällä, kirjoitellen vai lukien ja onko jompikumpi näistä habiteista promiscuos living? Kerro ny hyvä häiskä ongelmalliselta suhteestasi palstaan


    • Anonyymi

      Amen. Allekirjoitan täysin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe