Hallituksen EU-politiikka osoittaa, että tulonjakovesselit haluavat jatkaa siitä, mihin Suomessa jo päästiin rahankylvöpolitiikalla. Tämä toisten rahojen jakaminenhan on ollut niin kovin tuttua kepulaiselle politiikalle aina. Ja SDP menee myös aina halulla mukaan tähän ruletin pyöritykseen.
Suomen nykyinen linja EU:ssa suosii konkurssitaloutta. Matti Vanhanen retostelee Brysselissä, että rahaa on niin, ettei tahdo paskalle taipua. Matti Vanhasen hallitus on vastustanut jyrkästi Ruotsin ehdottamaa menokattoa. Vanhasen hallitus tekee kaikkensa tukeakseen Ranskan, Italian ja Itä-Euroopan maiden maataloutta. Ennen Keskustalle riitti Suomen maatalouden runsaskätinen tukeminen, nyt se on laajentamassa runsaskätisyyttää koko EU:n alueelle.
Pääministeri Vanhanen alkaa olla jo kävelevä katastrofi Suomen veronmaksajille, sillä heidän taskuissaan ovat ne lompsat, joista Matin antamat lupaukset tullaan maksamaan.
Tässä nähdään taas yksi historiallinen vaihe kepulaisessa maatalouspolitiikassa. Olemmahan aiemminkin auttaneet köyhiä eurooppalaisia veljiämme heidän suuressa pulassaan. Silloin kepulainen innovaatio tarkoitti veronmaksajien kustantaman maatalousylituotannon lahjoittamista etupäässä briteille. Kuningatar Elisabeth kävi meitä ainakin yhden kerran kiittämässä siitä ja taisi panna Dianankin yhdelle kiitosmatkalle. Nyt ei sitten annetakaan ruoka-apua, vaan maksetaan tukemme puhtaina euroina.
Ja Matti Vanhanen sanoo, että meidän tulee vain iloita tästä. Olkaamme siis iloisia, kun saamme antaa köyhäinapua kristillisessä hengessä mm. Englannin kuningashuonelle, joka on suurin yksittäinen maataloustukien saaja.
Tuhlaajapojat
27
1054
Vastaukset
- oivahärkönen
... ja kaunainen kirjoitus. Kas, kun et syyttänyt tällä kertaa Keskustaa pienviljelytalouden tuhoamisesta.
- oivahärkönen
... sehän olikin Jäbä, joka kaipaa pienviljelykseen perustuvaa maataloutta. Mutta te kirjoitatte samalla tavalla Kepu- ja Kekkoskaunaisesti ja vielä kehutte toisianne kirjoituksissanne. Samaan joukkoonne kuuluu vielä KKK.
Sitten on erikseen joukko todellisia häiriköitä, jotka saastuttavat tätä saittia älyttömillä möläyksillään. Tällaisia ovat ainakin Känä, antiteesi, City-Kustaa, Kauppalehti, joku ???47 ja joukko tekstin suoltajia, jotka käyttävät nimimerkkinä jotain lauseen sanaa. Nämä kaikki saavat koklipiläisen ylläpidon suosiolla, poistoa pelkäämättä, kirjoittaa sääntöjen vastaisesti. - syystä...
oivahärkönen kirjoitti:
... sehän olikin Jäbä, joka kaipaa pienviljelykseen perustuvaa maataloutta. Mutta te kirjoitatte samalla tavalla Kepu- ja Kekkoskaunaisesti ja vielä kehutte toisianne kirjoituksissanne. Samaan joukkoonne kuuluu vielä KKK.
Sitten on erikseen joukko todellisia häiriköitä, jotka saastuttavat tätä saittia älyttömillä möläyksillään. Tällaisia ovat ainakin Känä, antiteesi, City-Kustaa, Kauppalehti, joku ???47 ja joukko tekstin suoltajia, jotka käyttävät nimimerkkinä jotain lauseen sanaa. Nämä kaikki saavat koklipiläisen ylläpidon suosiolla, poistoa pelkäämättä, kirjoittaa sääntöjen vastaisesti....minä käytän lauseen osaa nimimerkkinäni. Sinä ja muutama muu, ette ota asiaa koskaan asiana, jos sen tuo esiin joku luettelemistasi esimerkeistä, vaan alatte hyökkäyksen nimimerkin henkilöä kohtaan. Oma rekisteröity nimimerkkini (Syväkurkku) pysyy käyttömättömänä niin kauan, kun te muutamat keskustalaisiksi tunnustautuneet keskustelette henkilöistä sivuuttamalla asian.
- anti keris
oivahärkönen kirjoitti:
... sehän olikin Jäbä, joka kaipaa pienviljelykseen perustuvaa maataloutta. Mutta te kirjoitatte samalla tavalla Kepu- ja Kekkoskaunaisesti ja vielä kehutte toisianne kirjoituksissanne. Samaan joukkoonne kuuluu vielä KKK.
Sitten on erikseen joukko todellisia häiriköitä, jotka saastuttavat tätä saittia älyttömillä möläyksillään. Tällaisia ovat ainakin Känä, antiteesi, City-Kustaa, Kauppalehti, joku ???47 ja joukko tekstin suoltajia, jotka käyttävät nimimerkkinä jotain lauseen sanaa. Nämä kaikki saavat koklipiläisen ylläpidon suosiolla, poistoa pelkäämättä, kirjoittaa sääntöjen vastaisesti.Tämä palstahan on tosikepujen miehittämä ylläpidoltaan, kun kerimäki saa kirjoitta mitä tahansa, eikä siihen puututa. Mehän vaan vastaamme samalla mitalla, tosin sivistyneemmin vittuillen.
- tapaanko toimit
syystä... kirjoitti:
...minä käytän lauseen osaa nimimerkkinäni. Sinä ja muutama muu, ette ota asiaa koskaan asiana, jos sen tuo esiin joku luettelemistasi esimerkeistä, vaan alatte hyökkäyksen nimimerkin henkilöä kohtaan. Oma rekisteröity nimimerkkini (Syväkurkku) pysyy käyttömättömänä niin kauan, kun te muutamat keskustalaisiksi tunnustautuneet keskustelette henkilöistä sivuuttamalla asian.
Joskus totuuden kertominen tuntuu joistakuista vastenmieliseltä. Olen tähän törmännyt useinkin, varsikin rikosjutuissa. Tuomitut eivät tahdo sitten millään iloita siitä palkkiosta, joka heille teoistaan määrätään. Kepuista totuus tuntuu myös melkein aina vastenmieliseltä, koska syyllisyyden taakka on niin raskas. Silloin on tietysti ymmärrettävää, että haluaa vähän lieventää ja neutralisoida nimittämällä totuuden puhujia kaunaisiksi. Suotakoon se Oivalle, kun muut eväät ovat loppuun kalutut.
- oikeita
Mielipidepankki kirjoitti:
Joskus totuuden kertominen tuntuu joistakuista vastenmieliseltä. Olen tähän törmännyt useinkin, varsikin rikosjutuissa. Tuomitut eivät tahdo sitten millään iloita siitä palkkiosta, joka heille teoistaan määrätään. Kepuista totuus tuntuu myös melkein aina vastenmieliseltä, koska syyllisyyden taakka on niin raskas. Silloin on tietysti ymmärrettävää, että haluaa vähän lieventää ja neutralisoida nimittämällä totuuden puhujia kaunaisiksi. Suotakoon se Oivalle, kun muut eväät ovat loppuun kalutut.
jos perusteet ovat yhtä vahvoja kuin seuraava sitaatti sinulta
>Matti Vanhanen retostelee Brysselissä, että rahaa on niin, ettei tahdo paskalle taipua.<
Tuoko on sinun TOTUUS?
Totuutta kirjoittajalta jonka mielestä parhaiten kansantalous antamlla prinsseille rahaa asetehtaiden perustamista varten kuin opetettaisiin heitä luomaan oman ruokatuotannon.
>Kun synkän diktatuurin alla elävä Afrikan kehitysvaltio saa taloudellista tukea kehittyneiltä mailta ja panee kaiken saamansa rahan aseteollisuuteen, se voi sanoa, että kansantalouden ketju on tässä katkeamaton ja hyödyttää paljon laajemmin kansantaloutta, vaikka tukirahat tulevat aluksi vain hovin käyttöön. - oivahärkönen
syystä... kirjoitti:
...minä käytän lauseen osaa nimimerkkinäni. Sinä ja muutama muu, ette ota asiaa koskaan asiana, jos sen tuo esiin joku luettelemistasi esimerkeistä, vaan alatte hyökkäyksen nimimerkin henkilöä kohtaan. Oma rekisteröity nimimerkkini (Syväkurkku) pysyy käyttömättömänä niin kauan, kun te muutamat keskustalaisiksi tunnustautuneet keskustelette henkilöistä sivuuttamalla asian.
... yhtään vähemmällä arvostelussani kuin vakiintunutta nimimerkkiä käyttävät. Ihan yhtä vieraita ovat nekin kuin sinä, joka käytät lauseen jotain sanaa nimimerkkinäsi. Kyllä kirjoittajista pitää saada jokin selvyys, parasta olisi kirjoittaa omalla nimellään reilusti. Olisi kuin keskustelisi tuulimyllyn kanssa (jos tuo vertaus taistelusta tuulimyllyjä vastaan sallitaan tässä yhteydessä). Ei sellaisen kirjoittajan asiaankaan kehtaa paneutua, joka ei uskalla sanoa sanottavaansa muuta kuin nimimerkin suojasta.
- oivahärkönen
Mielipidepankki kirjoitti:
Joskus totuuden kertominen tuntuu joistakuista vastenmieliseltä. Olen tähän törmännyt useinkin, varsikin rikosjutuissa. Tuomitut eivät tahdo sitten millään iloita siitä palkkiosta, joka heille teoistaan määrätään. Kepuista totuus tuntuu myös melkein aina vastenmieliseltä, koska syyllisyyden taakka on niin raskas. Silloin on tietysti ymmärrettävää, että haluaa vähän lieventää ja neutralisoida nimittämällä totuuden puhujia kaunaisiksi. Suotakoon se Oivalle, kun muut eväät ovat loppuun kalutut.
... toduuden jyvän? Sinun ja minunkin kaltaiset kirjoittajat eivät kerro totuutta näillä palstoilla. Totuuksia on hyvin vähän. Poliittisissa kirjoituksissa ja lausunnoissa esitetään yleensä mielipiteitä eikä totuuksia.
oivahärkönen kirjoitti:
... toduuden jyvän? Sinun ja minunkin kaltaiset kirjoittajat eivät kerro totuutta näillä palstoilla. Totuuksia on hyvin vähän. Poliittisissa kirjoituksissa ja lausunnoissa esitetään yleensä mielipiteitä eikä totuuksia.
Suomen maksuosuus EU:lle on fakta eikä mielipide. Kauko Juhantalon vankilatuomio on fakta eikä mielipide. Anneli Jäätteenmäen valehtelu on fakta eikä mielipide. Maatalousylituotannon vieminen ulkomaille veronmaksajien tuella aikoinaan on fakta eiä mielipide.
Keskustan kannatuksen jatkuva väheminen on kaikkien järkevien toivomus eikä fakta kuin vasta myöhemmin.- unennäkijät
Mielipidepankki kirjoitti:
Suomen maksuosuus EU:lle on fakta eikä mielipide. Kauko Juhantalon vankilatuomio on fakta eikä mielipide. Anneli Jäätteenmäen valehtelu on fakta eikä mielipide. Maatalousylituotannon vieminen ulkomaille veronmaksajien tuella aikoinaan on fakta eiä mielipide.
Keskustan kannatuksen jatkuva väheminen on kaikkien järkevien toivomus eikä fakta kuin vasta myöhemmin.>> Suomen maksuosuus EU:lle on fakta eikä mielipide.
Ei rahasumma ole mikään fakta. Rahalla käydään vaihtokauppaa. Vaihto toteutuu myös niiden tilien ulkopuolella, jolla tiettyn summa kirjataan kustannuspaikalleen. Ei ole mitään mieltä inttää, että jokin kirjattu summa omaisi vain sen merkityksen joka sillä numeroina on. Jotta voisit puhua "faktoista" sinun pitäisi faktisesti ottaa huomioon koko se vaihto joka koko unionin kaikilla vaikutusalueilla toteutuu. Tämä ei ole teoriaa vaan käytäntöä. Sen sijaan sinun käsityksesi "faktoista" on tyhjää idealismia.
Kauko Juhantalon vankilatuomio ei ole "faktaa" jos pyrit "faktalla" viestittämään että se oikeus, joka tuomitsi Juhantalon toteutti jonkin absoluuttisen merkityksenannon tässä jutussa. Älä unohda, että Juhantalon kelpoisuuden takana oli mm. presidentti Koivisto, joka myös ymmärsi Sundqvistia enemmän kuin hyvin. Jos oikeuden langettamaa tuomiota laillasi pidetään moraalisena vedenjakajana, tuomitse toki myös Juhantalon korkea tukija ja puolustaja.
Mitä Jäätteenmäkeen tulee, itse en pysty sanomaan hänen valehdelleen. Käsittääkseni sinäkin vain kuvittelet pystyväsi. Perustat tätä näkemystäsi vieläpä usein väitteellä että oikeus olisi jotenkin faktisesti osoittanut Juhantalon valehdelleen. Kuitenkin tiedät varsin hyvin, ettei oikeus esitä totuuslauselmia vaan ainoastaan perustaa tuomionsa johonkin kertomukseen tapausten kulusta. Unohdat tahallasi jopa, että oikeus eksplikoi epätyypilliseen tapaan varauksen sen suhteen, ettei tapauksessa ole tullut ilmi kaikkea asiaan vaikuttavaa.
Jouko K Leskisen pörssikaupoissaan tekemä sisäpiiririkos tuli tuomituksi raastuvassa, joka katsoi että herra oli käyttänyt tiedossaan olevaa sisäpiiritietoa omaksi hyväkseen. Hovioikeus sen sijaan tulkitsi tilanteen Leskisen hyväksi niin että kyseessä olikin jo julkinen eikä vain sisäpiirin tiedossa ollut asia. Tätä näkemystä ei reaalimaailmassa ole - eri toimijoille tilanne oli erilainen - mutta oikeus otti tässä tapauksessa todellisuutta koskevan kannan, joka toimi sen Leskiselle antaman vapauttavan päätöksen perustana. Sinä voisit väittää, että oikeus tiesi jotenkin "todella" tai "faktisesti" että tieto oli jo julkista, mutta valitettavasti todellisuudessa ei ole sellaista tilannetta jonka juridiikka ottaa päätöksen perusteluksi. Sama kuvio toteutuu kaikissa oikeuden päätöksissä, mutta ainoastaan tosiyöllinen hiippailijajuristimme Mielipidepankki jaksaa tehdä propagandaa puhumalla jatkuvasti Jäätteenmäki-tuomiosta ikään kuin oikeus antaisi lausuntoja todellisuudesta.
Hohoijaa. Sinun pitäisi mennä tiedonfilosofian alkeiskurssille. Nyt argumenttisi ovat tympeitä kuin Lasse Lehtisen kökköisimmät vitsit. - näyttää
oivahärkönen kirjoitti:
... toduuden jyvän? Sinun ja minunkin kaltaiset kirjoittajat eivät kerro totuutta näillä palstoilla. Totuuksia on hyvin vähän. Poliittisissa kirjoituksissa ja lausunnoissa esitetään yleensä mielipiteitä eikä totuuksia.
kyllä tietävän, mitä esittää. Sinä et siis pyrikään totuuteen. Miksi sinua pitäisi uskoa.
- anti keris
oivahärkönen kirjoitti:
... toduuden jyvän? Sinun ja minunkin kaltaiset kirjoittajat eivät kerro totuutta näillä palstoilla. Totuuksia on hyvin vähän. Poliittisissa kirjoituksissa ja lausunnoissa esitetään yleensä mielipiteitä eikä totuuksia.
anneli valehdellut? Olenhan sitä jo kauan jauhanuty, että olet väärässä tuossa annelin vale-jupakassa, mutta hyvä, että sen vihdoinkin tuolla tavalla kierrellen myönnät.
"Oletko Mpp löytänyt ...
... toduuden jyvän? Sinun ja minunkin kaltaiset kirjoittajat eivät kerro totuutta näillä palstoilla. Totuuksia on hyvin vähän. Poliittisissa kirjoituksissa ja lausunnoissa esitetään yleensä mielipiteitä eikä totuuksia. - oivahärkönen
Mielipidepankki kirjoitti:
Suomen maksuosuus EU:lle on fakta eikä mielipide. Kauko Juhantalon vankilatuomio on fakta eikä mielipide. Anneli Jäätteenmäen valehtelu on fakta eikä mielipide. Maatalousylituotannon vieminen ulkomaille veronmaksajien tuella aikoinaan on fakta eiä mielipide.
Keskustan kannatuksen jatkuva väheminen on kaikkien järkevien toivomus eikä fakta kuin vasta myöhemmin.Suomen maksuosuus on fakta, mutta onko se suuri vai pieni on jo mielipide. Juhantalon ehdollisen vankilatuomion merkitys on suuri tai pieni. Jäätteenmäkihän ei valehdellut kertaakaan Irak-jupakan yhteydessä. Vientitukea on aina maksettu ja kaikkialla maailmassa ja maksetaan vieläkin. Tämähän johtuu ylituotannosta, jonka aiheuttaa koko maailmaan levinneet maatalouden tukiaiset, joilla kaikki maat pyrkivät mm. tiettyyn omavaraisuuteen, työllisyyteen ja elintarvikkeiden kulutushintojen alentamiseen, maan tiettyyn asuttuna pitämiseen jopa maisemnhoitoon. Mielipidettä on sitten se pitäisikö tukiaisia ja vientitukea maksaa vai ei.
- Wiljami
oivahärkönen kirjoitti:
Suomen maksuosuus on fakta, mutta onko se suuri vai pieni on jo mielipide. Juhantalon ehdollisen vankilatuomion merkitys on suuri tai pieni. Jäätteenmäkihän ei valehdellut kertaakaan Irak-jupakan yhteydessä. Vientitukea on aina maksettu ja kaikkialla maailmassa ja maksetaan vieläkin. Tämähän johtuu ylituotannosta, jonka aiheuttaa koko maailmaan levinneet maatalouden tukiaiset, joilla kaikki maat pyrkivät mm. tiettyyn omavaraisuuteen, työllisyyteen ja elintarvikkeiden kulutushintojen alentamiseen, maan tiettyyn asuttuna pitämiseen jopa maisemnhoitoon. Mielipidettä on sitten se pitäisikö tukiaisia ja vientitukea maksaa vai ei.
...häpeällisesti: eduskuntatalossa, koko kansan silmien edessä ja vielä puhujan pöntöstä.
Kuulemma Annelin puheen jälkeen koko pönttö piti desinfioida. Niin paljon saastaa sieltä tuli.
Ja pitämänsä puheen jälkeen hän yritti häpeällisesti peitellä rikoksiaan ja valehteli koko ajan lisää. Anneli on suomen sodanjälkeisen historian ainoa pääministeri, joka on tuomittu oikeudessa ja ei ole saanut pääministerille kuuluvia kunniamerkkejäkään.
Anneli on pääministeriuran jälkeen edennyt EU-parlamenttiin, missä häntä ei valittu kvestoriksi. Nyt Anneli on luopumassa MEP:in tehtävistään, koska ne ovat hänen kapasiteetilleen liian vaikeita. Kohta hänen uransa etenee pohjamutiin keskustanaisten puheenjohtajana. Toivottavasti Anneli pääsee tarjoilemaan kahvia kepun puoluevaltuuskunnan kokouksissa. Saa nähdä onnistuuko sekään?
Wiljami - wiljami
Wiljami kirjoitti:
...häpeällisesti: eduskuntatalossa, koko kansan silmien edessä ja vielä puhujan pöntöstä.
Kuulemma Annelin puheen jälkeen koko pönttö piti desinfioida. Niin paljon saastaa sieltä tuli.
Ja pitämänsä puheen jälkeen hän yritti häpeällisesti peitellä rikoksiaan ja valehteli koko ajan lisää. Anneli on suomen sodanjälkeisen historian ainoa pääministeri, joka on tuomittu oikeudessa ja ei ole saanut pääministerille kuuluvia kunniamerkkejäkään.
Anneli on pääministeriuran jälkeen edennyt EU-parlamenttiin, missä häntä ei valittu kvestoriksi. Nyt Anneli on luopumassa MEP:in tehtävistään, koska ne ovat hänen kapasiteetilleen liian vaikeita. Kohta hänen uransa etenee pohjamutiin keskustanaisten puheenjohtajana. Toivottavasti Anneli pääsee tarjoilemaan kahvia kepun puoluevaltuuskunnan kokouksissa. Saa nähdä onnistuuko sekään?
Wiljamihieman rajaa kannattaisi pitää muiden valehteluista, kun itseltä tulee sellaista tarinaa joiden totuusarvo on nolla.
- huolehtia
maaseudun ihmisten kohtalosta, kun sitä rahaakin kerran syydetään sinne niin paljon?
Kummallinen ristiriitaisuus tuossa sinun kirjoittelussa. - Jaba_43
Voisko ajatella niin, että EU:n laajetessa ja uusien valtioiden tullessa mukaan EU:n sisämarkkina, eli vanhojen jäsenvaltioiden hyödynnettävissä oleva uusi markkinapotentiaali lisääntyy, mistä on sitten maksettava vastaavasti suurempi "jäsenmaksu"? ;-)
.
Jos saat raivoltasi hetken hengähdysaikaa, niin pakko sinunkin "kaikkien tieteenalojen tohtorin" on pakko myöntää että Paavo Lipponen veti kahdeksan vuottaan räikeätä linjaa muilta lupaa kysymättä: "Kaikki EU:lle ilman mutinoita".
"Paavo suuren valtiomiehen", joka osoittautuikin vain Paavo suurikokoiseksi öykkääjäksi, järjenvastaista jakokulmaan on meillä jouduttu jatkamaan. Miten muutos meille edullisempaan suuntaan voitaisiin saada aikaiseksi, niin se onkin jo eri jutun aihe.
Matti Vanhasta on kiistatta hallitussovun panttina joutunut toimimaan Lipposen pitkän varjon ahdistamana jatkaen hänen viitoittamalla polulla.
Sen sinäkin kyllä tiedät, mutta Kapin jouduttua kuutamolle et enää millään näy pysyvän nahoissasi.
Viime päivinä erityisen törkyiseksi muuttuneesta asenteistasi päätellen saavat nimmarisi ja Kapi-kloonin yhteydet valtaa jo laajemmallakin.
..Ja vaikka et "kapi-klooni" olisikaan, niin samaa vastenmielistä ja kaunaista jokellusta juttusi jo ilmiselvästi muistuttavat. Koetapa palata asiallisen keskustelun linjoille.
Seppo Hietanen
"kerimäki st"
CITY-Keskusta
.Lipposella ei ole ollut mitään mahdollisuuksia vaikuttaa EU:n budjetin jakokulmiin, kun asioista sovittiin jo Aho hallituksen aikana. Ainoa kohta, missä Lipponen on yrittänyt auttaa näiden keputyrijöiden jälkiä korjata on maatalouden kansallinen 141-tuki. Kepun päättäjät eivät osaa edes sorvata pykäliä sellaiseen muotoon, josta he väittävät sovitun. Kun sanamuodot ilmiselvästi tarkoittivat 141-tuen loppumista, Lipposen piti neuvotella suoraan Romano Prodin kanssa eli tämän Vanhasen hallituksen aikana, että mentäisiin edes askel kerrallaan alaspäin.
Sinun kehotuksesi toisille asiallisuudesta on kuvainnollisesti sama kuin ammattirikollinen kehottaisi poliisia asiallisuuteen ja pidättäytymään rötöksistä.
Kannattaa myös tsekata esim. Ruotsin porvaripuolueiden näkemykset EU:n budjettikiistassa. Suomen Keskustan EU-politiikka on valovuosien päässä todellisesta porvarillisesta ja taloudellisesti järkevästä ajattelusta. Ruotsissa vastuulliset piirit näkevät hyvin, mihin maatalouden ylimitoitettu tukeminen johtaa. Kumma kun syytät tällaisia ajatuksia vasemmistolaisiksi tai stalinistisiksi. No, kepullahan kaikki on aina välillä ihan väärinpäin.- JormaKKorhonen
Pöhkönkin pitäisi tajuta, että minunlaiseni mies ei ole koskaan JOUTUNUT, eikä tule JOUTUMAAN pakosta juuri minnekään muualle kuin hautaan aikanaan. Minne milloinkin olen mennyt, olen mennyt sinne omasta halustani ja suunnitelmastani. Niin myös nyt kolmen päivän matkalle, jonka aikomuksen kyllä ilmoitin viimeisessä viestissäni keskiviikkoiltana.
Ja pane nyt pöhkö muistiin, että heinäkuussa olen poissa kaksi viikkoa, elokuussa olen lyhyemmällä matkalla ja syyskuussa samoin, mutta lokakuun puolivälissä lähden kahdeksi kuukaudeksi Kanarialle. Noilla matkoillani minulla on muuta ja mielenkiintoisempaa tekemistä kuin seurustella kaltaistesi kahjojen kanssa. - Niuvanniemeläisillä
JormaKKorhonen kirjoitti:
Pöhkönkin pitäisi tajuta, että minunlaiseni mies ei ole koskaan JOUTUNUT, eikä tule JOUTUMAAN pakosta juuri minnekään muualle kuin hautaan aikanaan. Minne milloinkin olen mennyt, olen mennyt sinne omasta halustani ja suunnitelmastani. Niin myös nyt kolmen päivän matkalle, jonka aikomuksen kyllä ilmoitin viimeisessä viestissäni keskiviikkoiltana.
Ja pane nyt pöhkö muistiin, että heinäkuussa olen poissa kaksi viikkoa, elokuussa olen lyhyemmällä matkalla ja syyskuussa samoin, mutta lokakuun puolivälissä lähden kahdeksi kuukaudeksi Kanarialle. Noilla matkoillani minulla on muuta ja mielenkiintoisempaa tekemistä kuin seurustella kaltaistesi kahjojen kanssa."Minä-minä-Kova-Kapi--minä-minä....?
Et vai?
Mutta juoduithan sä sinne hevosen perseeseenkin! Älä täällä ala höpriseemään omias, höppänä. Tuskin enää edes uskallat mennä likellekään Vermon parkkipaikkaa kun pelkäät että ne Citykeskustan kundit sut taas mänttää sinne emoheppa Suhinan tytön revaan. - anti keris
Niuvanniemeläisillä kirjoitti:
"Minä-minä-Kova-Kapi--minä-minä....?
Et vai?
Mutta juoduithan sä sinne hevosen perseeseenkin! Älä täällä ala höpriseemään omias, höppänä. Tuskin enää edes uskallat mennä likellekään Vermon parkkipaikkaa kun pelkäät että ne Citykeskustan kundit sut taas mänttää sinne emoheppa Suhinan tytön revaan.Päinvastoin, minäkin esitin tuolla palstan mulkulle kerimäelle tapaamista Vermossa. Hän olisi ihan itse saanut valita ajan. Olisin hieman debatoinut tuon sekopään kanssa ja epäilempä, ettö olis siinä kerikseltä hevoset unohtuneet!
- Matti Kepponen
Se menee näin: "Arvaa oma tilasi, anna arvo toisellekin". Sinuna aloittaisin ensimmäisestä lauseesta.
- ;-)
Matti Kepponen kirjoitti:
Se menee näin: "Arvaa oma tilasi, anna arvo toisellekin". Sinuna aloittaisin ensimmäisestä lauseesta.
Eihän hän sitä tilaansa tajua edes arvaamalla.
- metereologi
pysyä edes hieman todellisuudessa etkä aina kuvittelisi olemattomia.
-Matti Vanhanen retostelee Brysselissä, että rahaa on niin, ettei tahdo paskalle taipua.-
Jos tuossa olisit oikeassa niin Suomi olisi äänestänyt budjettiehdotuksen puolesta, vaan nyt ei niin tehnyt.
Ajatteles tätä seuraavaa ihan ajatuksen kera kun sanon että kepulaiset tasan tarkkaan kannattavat sellaista ehdotusta jossa ransakan Suomen cap-tuki on samalla tasolla, jopa niin että se olisi alempana kuin mitä se on Ranskassa tällä hetkellä.
Tottakai demarit ovat eu tuohussa mukan onhan se nimenomaan sosiaalidemokraattinen projekti. he - Keskustaporvari
Tuosta uutisesta voisi kyllä tehdä ihan toisenlaisia päätelmiä.
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=73842
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664