Kirjoittelu seuraa

Anonyymi-ap

Hei haluisko joku kirjoitella täällä mun kanssa tuhmia? Haluaisin hirveästi kirjoitella esim tilanteesta jossa minut neitsyeenä otetaan puoliväkisin. Pyristelisin vastaan mutta huomaisit kuitenkin pilluni kostuvan minuuteissa ja antautusin täysin. Saisit pitää mua orjana ja antaa kaverienkin panna. Paljaalla tietenkin ja tulisin pian raskaaksi. Panisit mua joka päivä monta kertaa. Myös kun olen viimeisilläni raskaana. Naisit mua vaikka vähän väkisin ja puristelisin mun rintoja niin että alkaa maitokin jo erittyä. Voisin myös imettää sua ja sun kavereita

8

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh, kiihotuin ja pakko vetää käteen

    • Anonyymi

      Vois puhua mielellään. Käy juttelut muuallakin.

    • Anonyymi

      Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

    • Anonyymi

      Koulupäivä ohi ja olen matkalla kävellen kotia kohti. Kesäloma lähestyy ja helteet sen myötä. Mulla on päällä lyhyt valkoinen hame ja harmaa napapaita. Jalassa vaaleanpunaiset röyhelö reunaiset stringit. Rintsikat on samaa sarjaa, vähän jo liian pienet kun mun rinnat kasvaa niin hurjaa vauhtia. Kumarrun sitomaan kengän nauhoja. Pakarat vilahtavat väkisin kun kumartelen ja senkös sinä huomaat kun ajat autolla ohitseni. Hidastat vauhtia ja huikkaat ikkunasta että tule tyttö kyytiin niin ei tarvitse helteessä kävellä. Suostun epäröimättä ehdotukseen, edessäni on vielä monta kilometriä käveltävää ja helle saa ihoni hikoilemaan. Hyppään etupenkille ja lähdet ajamaan. Kalusi alkaa samantien seistä kun tuijotat kuoppaisella tiellä pomppivia rintojani, jotka hädin tuskin pysyvät liivien sisällä. Laitat kätesi rohkeasti reidelleni ja sivelet ja puristelet ihoani samalla rennosti jutellen. Säikähdän kosketustani mutta olen jähmettynyt paikalleni enkä estele sinua. Olen vielä neitsyt ja vain haaveillut seksistä ym. Sanot pian että pysähdyt polttamaan tupakan. Nouset autosta ja pyydät minutkin hetkeksi ulos metsätien laitaan. Kävelemme erään kiven taakse lähelle tietä. Työnnät minut voimalla kiveä vasten ja säikähdän. Tuöet ihan minuun kiinni ja puristelet himoissasi kiinteitä rintojani. Suorastaan revit nännejäni paidan läpi. Huohotat helvetisti ja nostat hameeni. Alan rimpuilla vähän kauhuissani ja epävarmana. Hakkaan selkääsi ja kuiskin että mitä teet lopeta. En uskalla huutaa yritän vain työntää sinua pois päältäni. Olet kuitenkin voimakas ja revit jo stringejäni pois. Nuuhkaiset niitä ja heität pois. Sitten levität pilluani sormilla ja koskettelet vähän paikkojani. Olen juuri aamulla sheivannut ihoni sileäksi. Vedät kiireellä housusi pois ja survaiset kullisi voimalla pohjaan asti. Yhdellä rajulla työnnöllä tunkeudut neitsyt pilluuni ja tulet samantien laskien mällisi aivan pohjaan asti. Huohotat edelleen kiimaisena sisälläni...

    • uuh tuo kuulostaa kivalta , vaikka mies henkilönä haluaisin tuon tapahtuvan minulle

      • Anonyymi

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö

        Edellä vammaisen seksifantasia hänen itsensä esittämänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edellä vammaisen seksifantasia hänen itsensä esittämänä.

        ah on se kiva kun mielenterveys potilaat pääsevät tänne purkamaan pahaa oloaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe