Haluan nuolta pimppaa

Anonyymi-ap

Pohjoi Uusimaa, huomena vanhempi luotettava mies haluis nuolla pilluu , kaikki käy. Moi

20

497

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole ainut mies pohjois uudeltamaalta, joka haluaa nuolla pillua antaumuksetta.

    • Anonyymi

      Missäpäin tarkemmin olis tarjolla? - 32v xl nainen

      • Anonyymi

        Moi, olen aloittaja Järvenpäästä, olis kiva tavata sinut 32v nainen joka vastasit, mutta kuinkahan saatais yhteys toisiimme, täällä vaikeaa, missä olet sinä ihana nainen


      • Anonyymi

        Kaikenlaiset tyhjät huuhtelu täällä on tyhmää, tehoton ottaa yhteyttä sinuun 32 v nainen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, olen aloittaja Järvenpäästä, olis kiva tavata sinut 32v nainen joka vastasit, mutta kuinkahan saatais yhteys toisiimme, täällä vaikeaa, missä olet sinä ihana nainen

        Moi, olenkin melko läheltä...n 20km.. Voitaisiin sopia tapaamispaikka ja aika..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, olenkin melko läheltä...n 20km.. Voitaisiin sopia tapaamispaikka ja aika..?

        Voisin jo tänäiltana tavata.. Jokin mukavan syrjäinen paikka, autossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, olenkin melko läheltä...n 20km.. Voitaisiin sopia tapaamispaikka ja aika..?

        Möi, 20 km ihan ok, mutta nuo yhteystiedot ön täällä ongelma, mitä keksitään, kyllä haluisin tavata sinut 32 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Möi, 20 km ihan ok, mutta nuo yhteystiedot ön täällä ongelma, mitä keksitään, kyllä haluisin tavata sinut 32 v

        Sovitaan vain aika ja paikka? Auton merkki ym.


    • Anonyymi

      Vammaiset spdettäjä ja buaahaa, kyvyttömät tumputtajat yrittää kateellisina estää muilta kaiken kivan. Jos täällä henkilöt yrittää hakeutuu yhteyteen nautinnon kannustamina. On sairasta alkaa mölistä välihuuoja. Pitäiskö alkaa esirukoilemaan rukoilemaan jos vaikka toimisi että spedettäjälle tulee elinikäinen impotenssi ja pili surkastuu mustaksi rusinaksi. Joutuu itse niuvanniemeen ja ainut mölinä mitä suusta pääsee on buaahaa aina kun näkee naamansa peilistä.

      • Anonyymi

        Ei sitä tarvitse rukoilla,sehän on jo impotentti ja piliä tuskin näkyy läskimahan alta


    • Anonyymi

      Vanhemmat miehet kun osaavat nuolla ym niin kyllä siinä kuumenee sillee et oon oikee vaatinut naimaan kunnolla. N23

      • Anonyymi

        Niinpä ,missäpäin N23?
        Jos vaikka saisin minäkin nuolla sun herkkua .

        Lumberjack57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ,missäpäin N23?
        Jos vaikka saisin minäkin nuolla sun herkkua .

        Lumberjack57

        02al. N23.


      • Anonyymi

        Kyllä minä aloittaja haluaisin nuolla sua 23v nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä aloittaja haluaisin nuolla sua 23v nainen

        Hyi saatana fossiili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana fossiili

        Hyi saatana mitäs olet. Ihanko tuota varten yöt täällä kyyläät. 2024-08-17 01:55:06


    • Anonyymi

      Ai kun olisi ihanaa nauttia

    • Anonyymi

      "Haluan nuolta pimppaa" aloittaja on jo niin pahasti dementoitunut että ei osaa kirjoittaa.

      • Anonyymi

        No ei ole aloittajan vika jos et ymmärrä mistä on kysymys. Olet itse niin dementoitunut et muista mikä se pimppa on. Jossain päin suomea nuolta on käypä termi. Mut ethän sä dementoinut vajakki sitä ymmärrä


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe