Turbo injection auton oviverhoilun irroitus ehjänä.
Elimen luovuttajan verhoilun poistaminen on osoittautunut hankalaksi.
Oikeastaan ikkunan veivin irroitus on vaikea. Kampi on rhlatulla akselilla tiukasti ja luulen että se on lukittu paikalleen jousisokalla.
Minkäänlaista työkalua ei saa tungettua kammen ja oviverhoilun väliinväliin jolla sokka irtoaisi.
Olen huomannut että kaikkiin ongelmiin löytyy apu palstalta, auttakaa nyt!
Mikä työkalu tai kikka tarvitaan?
Oviverhoilun irroitus
6
366
Vastaukset
- Anonyymi
Itse painin pari kuukautta Kian kanssa, saman ongelman kanssa.
Lopulta youtubista kun katsoi niin siellä ihan pyyhkeellä noita irrottavat. Totuus oli kuitenkin se, ettei omassa autossani mikään pyyhe mahtunut vaan leikkasin kolme erilaista kangaspalaa. Muistelen että materiaalina oli vanha t-paita ja tein tosiaan kolme erilaista versiota, noin 1cm, 2cm ja 3cm leveät suikaleet, pituus ehkä 30 - 40 cm.
Kun noista sopivan, eli sen mikä mahtui parhaiten, ujutti oikeaan väliin ja oikeasta suunnasta, pientä voimaa käyttämällä sokka napsahti paikaltaan. Ei se niin vaikeaa ollutkaan.
Sokka noissa pitäisi olla niinpäin, että sokan kärjet, joita on siis tarkoitus painaa tuolla kangaspalalla, pitäisi osoittaa sinne veivin suuntaan, eli, ujuttamalla kangas-suikale niin että se tulee sieltä kammen suunnasta ja veto on poispäin kammesta, pitäisi homma onnistua.
Ainain Kiassa oli vielä muovinen levy tuon kammen ja ovipahvin välissä, ja muistaaseni sokka irtosi kun laitoin kangassuikaleen kammen ja muovilevyn väliin.
https://www.youtube.com/shorts/GHRlCKv9fuw - Anonyymi
Kiitos vinkistä.
Videolla sokka irtosi tosi helposti.- Anonyymi
No, video on aina video, ei näytetä niitä pieleen menneitä ähellyksiä, eli kyllä minäkin pari minuuttia jouduin sitä paikkaa hakemaan että miten se sieltä irtoaa.
Todennäköisesti nyt lähtisi alle minuutissa kun tietää suurinpiirtein mitä on tekemässä.
- Anonyymi
Minun työkalupakissani on ollut jo ainakin 30 vuotta tuohon tarkoitukseen tehdyt pihdit. Ja aina toimineet, kun tarvetta ilmaantunut!
- Anonyymi
Ei ole jokapojan pakissa kaikkia työkaluja.
Harvoin vastaantulevia korjauksia on mm. oviverhoilun irroitus.
Minullapa on ollut pakissa puristuspainemittari jo ainakin 43 vuotta, viimeksi käytin sitä vuonna 1981.
Tuumamittainen kierretyökalusarja on ollut autotallissa vuodesta 1998, kertaakaan en ole tarvinnut.
Akun ominaispainomittariakaan en ole käyttänyt kuin viimeksi 1979.
Mutta se ikkunaveivi irtosi sillä lakanan suikaleella tosi helposti, suurkiitos vinkkaajalle.
Mutta nyt tarviis irroittaa tuulilasi jotta vois asentaa antennin.
Mikäs työkalu siihen??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole jokapojan pakissa kaikkia työkaluja.
Harvoin vastaantulevia korjauksia on mm. oviverhoilun irroitus.
Minullapa on ollut pakissa puristuspainemittari jo ainakin 43 vuotta, viimeksi käytin sitä vuonna 1981.
Tuumamittainen kierretyökalusarja on ollut autotallissa vuodesta 1998, kertaakaan en ole tarvinnut.
Akun ominaispainomittariakaan en ole käyttänyt kuin viimeksi 1979.
Mutta se ikkunaveivi irtosi sillä lakanan suikaleella tosi helposti, suurkiitos vinkkaajalle.
Mutta nyt tarviis irroittaa tuulilasi jotta vois asentaa antennin.
Mikäs työkalu siihen???Edelleen hyvät vinkit ja ohjeet löytyy Youtubesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966