Jani Mäkelä, Joutsenon Mussolini?

Anonyymi-ap

"Joutsenon Mussolini pahoitti mielensä kun puoluetoveri Junnilaa kutsuttiin natsiksi"

https://x.com/JaniAasi/status/1674316020268298240

Mussolini ei kyllä todellakaan ollut mikään välkyin tapaus. Tästäkö juontaa myös titteli "maailman tyhmin Jani"?

32

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Junnila ja Mäkelä ovat perus persun prototyyppejä. Toiset tykkää ja toiset ei.

    • Anonyymi

      Vai pahoitti mielensä, miksi?
      Olisiko häntäkin pitänyt nimitellä jotenkin, vai...?

      • Anonyymi

        sitten seuraavan sivupersoonan vuoro vastata itsellesi. Kaava minkä sinä ap toistat "vain" jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 24/7-65vrk vuodessa..🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten seuraavan sivupersoonan vuoro vastata itsellesi. Kaava minkä sinä ap toistat "vain" jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 24/7-65vrk vuodessa..🥱

        Moktarkupta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moktarkupta

        miljoonanikki ap.


    • Anonyymi

      Mussolini oli sosialistisen lehden toimittaja. Keksi sitten kansallisen sosialismin, kävivät tutustumassa siihen aina Saksasta saakka.

      • Anonyymi

        No nyt persu kirjoitteli historiaa täysin uuteen kuosiin. Ainoa totuus oli tuossa, että Mussolini oli ennen fasistiksi kääntymistään sosialistisen Avanti!-lehden päätoimittaja.

        -Mussolini ei keksinyt mitään "kansallista sosialismia" vaan riitaannuttuaan sosialistien kanssa radikaalien näkemystensä vuoksi erosi Italian sosialistipuolueesta, kääntyi antisosialistiksi ja loi fasismin aatteen.

        -NSDAP:n "johtaja" Adolf Hitler sekä pääideologi Alfred Rosenberg istuttivat Mussolinilta imuroimansa fasismin äärioikeistolaisen kansallissosialismin keskeiseksi aatteeksi. Hitlerin edeltäjä, puolueen puheenjohtaja Anton Drexler oli tätä ennen tuonut ns. kansallisen ajattelun puolueeseen, minkä vuoksi sosialistinen työväenpuolue DAP muuttui NSDAP:ksi.

        -Sosialismi-pääte jätettiin tietoisesti nimeen taktisista syistä, ei ideologisista. Hitler tiesi, etti äärioikeistolainen puolueensa pääsisi ikinä demokraattisten vaalien kautta valtaan, ellei se saisi kalasteltua itselleen Saksan suurimman äänestäjäryhmän eli työläisten ääniä taakseen. Siksi Hitler ja Rosenberg imuroivat DAP:ltä muutaman vasemmistolaisen teemaan NSDAP:n ainoaan, vuonna 1920 kirjoitettuun puolueohjelmaan. Eli natsit näyttelivät työväenpuoluetta, joka paljastui valheeksi kesäkuussa 1934 ns. pitkien puukkojen yönä. Tuolloin viimeisetkin työväenpuolueen-teeman rippeet lensivät roskakoriin.

        Luehan persu historiaa, niin ei tarvitse valehdella.


      • Anonyymi

        Millä tavalla tämä purkauskesi liittyy edelläolevana kommenttiin? Rykäisysi on täysin asiaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla tämä purkauskesi liittyy edelläolevana kommenttiin? Rykäisysi on täysin asiaton.

        Siis purkauksesi.


      • Anonyymi

        Edelleen palstalle ilmaantuu ihan täyttää soopaa. Mikä oli asiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt persu kirjoitteli historiaa täysin uuteen kuosiin. Ainoa totuus oli tuossa, että Mussolini oli ennen fasistiksi kääntymistään sosialistisen Avanti!-lehden päätoimittaja.

        -Mussolini ei keksinyt mitään "kansallista sosialismia" vaan riitaannuttuaan sosialistien kanssa radikaalien näkemystensä vuoksi erosi Italian sosialistipuolueesta, kääntyi antisosialistiksi ja loi fasismin aatteen.

        -NSDAP:n "johtaja" Adolf Hitler sekä pääideologi Alfred Rosenberg istuttivat Mussolinilta imuroimansa fasismin äärioikeistolaisen kansallissosialismin keskeiseksi aatteeksi. Hitlerin edeltäjä, puolueen puheenjohtaja Anton Drexler oli tätä ennen tuonut ns. kansallisen ajattelun puolueeseen, minkä vuoksi sosialistinen työväenpuolue DAP muuttui NSDAP:ksi.

        -Sosialismi-pääte jätettiin tietoisesti nimeen taktisista syistä, ei ideologisista. Hitler tiesi, etti äärioikeistolainen puolueensa pääsisi ikinä demokraattisten vaalien kautta valtaan, ellei se saisi kalasteltua itselleen Saksan suurimman äänestäjäryhmän eli työläisten ääniä taakseen. Siksi Hitler ja Rosenberg imuroivat DAP:ltä muutaman vasemmistolaisen teemaan NSDAP:n ainoaan, vuonna 1920 kirjoitettuun puolueohjelmaan. Eli natsit näyttelivät työväenpuoluetta, joka paljastui valheeksi kesäkuussa 1934 ns. pitkien puukkojen yönä. Tuolloin viimeisetkin työväenpuolueen-teeman rippeet lensivät roskakoriin.

        Luehan persu historiaa, niin ei tarvitse valehdella.

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä.

        Kopiopersu jatkaa harhauttamisyrityksiään. Skitsohan ei kuuntele kuin olkapäillään istuvia pikku-ukkoja?


    • Anonyymi

      "....Eli natsit näyttelivät työväenpuoluetta, joka paljastui valheeksi"

      Historia toistaa itseään.

      • Anonyymi

        Sinä ap toistat yhtä ja samaa pskaa 24/7-365.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ap toistat yhtä ja samaa pskaa 24/7-365.

        Mitäs paskaa edellisessä oli? Se on historiallinen fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs paskaa edellisessä oli? Se on historiallinen fakta.

        Se, että sinä ap toistat 24/7-365 pakkomielteisesti yhtä ja samaa pskaa toistaen yhtä ja samaa pskaa grammarinneula jumissa.. jumissa.. jumissa.. jumissa.. jumissa.. kuten skitsoilla tapana on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että sinä ap toistat 24/7-365 pakkomielteisesti yhtä ja samaa pskaa toistaen yhtä ja samaa pskaa grammarinneula jumissa.. jumissa.. jumissa.. jumissa.. jumissa.. kuten skitsoilla tapana on.

        Sinullahan tuo näkyy jumittavan. Kerro nyt, mikä edellä oli muka paskaa? Vai jäikö historiantunnit väliin?


      • Anonyymi

        Edelleen palstalle ilmestyy täysin asiatonta sisältöä ja kielenkäyttöä. Kerro nyt, mikä edellä ei pitänyt paikkaansa äläkä kiemurtele? Jäikö muutakin väliin kuin historiantunnit?


    • Anonyymi

      "Jani Mäkelä on julistettu idiootiksi, sillä hän ei ole osallistunut julkiseen elämään,
      kuten vapaan kansalaisen velvollisuuksiin kuuluu."

      https://hikipedia.info/wiki/Jani_Mäkelä

    • Anonyymi

      Olen kuullut Mäkelästä käytettävän nimitystä Joutsenon tollo.

      • Anonyymi

        Kohiseeko koski ap? Voi reppanaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohiseeko koski ap? Voi reppanaa..

        Voiko olla totta, että löytyi vielä Mäkelääkin tollompi eli sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla totta, että löytyi vielä Mäkelääkin tollompi eli sinä?

        Mitäs sitä ****lle muuta? Sen lisäksi että vttuilet tavoillesi uskollisena luotsinpestin suojista ihmisille jotka vastaavat sinun provoihisi joilla niitä vastauksia kalastelet saaden raivarit niitä saadessasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitä ****lle muuta? Sen lisäksi että vttuilet tavoillesi uskollisena luotsinpestin suojista ihmisille jotka vastaavat sinun provoihisi joilla niitä vastauksia kalastelet saaden raivarit niitä saadessasi..

        Päätit sitten todistaa ihan henkilökohtaisesti olevasi täysi ameebanaivoinen tööttäämällä lukemattomat kerrat palstalla nähdyn aivopierusi!


    • Anonyymi

      "#JaniMäkelä loistaa jälleen käytöstavoillaan. Pakko arvostaa Riiheläistä, miten rauhallisena ja asialinjalla hän pysyy, vaikka kansanedustaja aukoo vain päätään."

      https://x.com/kasvismafioso/status/1812608504516981120

      https://www.facebook.com/photo/?fbid=173218074300184&set=a.138865131068812

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://x.com/JaniAasi/status/1661988164494323717/photo/1

      HAH HAH HAA...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Tekeekö syyntakeettomuus tosipersuksi?

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe