kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut.. hyvää yötä kaunis enkeli.
Onkohan sulla enää tunteita
51
1715
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä 🧡 En tietenkään ole unohtanut.
- Anonyymi
en unohda, hyvää yötä
- Anonyymi
En ole unohtanut🧡
- Anonyymi
En ole unohtanut. Hyvää Yötä!♥️
- Anonyymi
♥️♥️🙂
- Anonyymi
Hyvää yötä ❤
- Anonyymi
Jos olet hän, niin mahdotonta kuvitella, että tällaista koettua voisi koskaan tai mitenkään unohtaa. Hyvää yötä ihanalle murulle.
- Anonyymi
Ei se ole hän. Se on vain anomuumimatti joka saa aikaan vaikutelman tuttuudesta kun ei anna mitään oikeaa tunnistetta. Itsekin joskus muinoin erästä kutsuin enkeliksi.
- Anonyymi
Hyvää yötä. Ajatukset sinussa kulta
- Anonyymi
Mulla on aina tunteita häntä kohtaan, ei ne mihinkään häviä. Jotain taikaa se ismo sai aikaan.
- Anonyymi
Minulla on tunteita, mutta vältän sinua. Tämä auttaa minua unohtamaan sinut 🥺
- Anonyymi
Ei ne tunteet nyt niin vaan katoa.
Ei myöskään ole mahdollista että hänet unohtaisin.
Välillä kyllä tulee mieleen että olenkin vaan kuvitellut että hän on kiinnostunut, tai edes huomannut että minä olisin. Mitään merkkiä kun en siitä näe..
Se on se mikä pysäyttää ja saa epäröimään, vaikka omista tunteistani olenkin varma.
Rakastavat kädet ympärilläni tai lämmin halaus olisi....
Hyvää yötä Mies.- Anonyymi
Hyvää yötä rakas!
- Anonyymi
En koskaan voisi ottaa noin sekopäistä ihmistä lähipiirini. Pysy kaukana ja mene hoitoon. Oot aiheuttanut liikaa pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koskaan voisi ottaa noin sekopäistä ihmistä lähipiirini. Pysy kaukana ja mene hoitoon. Oot aiheuttanut liikaa pahaa.
Vainoharhaisuus onkin sitä pahinta laatua. Joten kannattaa pysyä poissa täältä.
Vai onkohan uhriutuminen joillekin pakkomielle.. 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainoharhaisuus onkin sitä pahinta laatua. Joten kannattaa pysyä poissa täältä.
Vai onkohan uhriutuminen joillekin pakkomielle.. 🤔Mikä uhrautuminen?! Miten sä tulkitset asioita?!
- Anonyymi
En ole unohtanut. Tunnen tuoksusi jo kaukaa.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Emme näe enää. Olen pahoillani jos olisit hän ja kaipaisit minua. Minä luovutin koska en jaksa enää toivot tyhjää. (etkä sinäkään ole hän, minä vaan taannun välillä jonnekin kaipaukseen ja kuvittelen..)
- Anonyymi
Noin tais käydä minun ja tämän vuoden ihastukseni (naisen) kanssa, mitä jälkeenpäin mietin tilannetta. Kumpikin oli ihastunut, mutta liian ujo ja arka, eikä uskonut toisen olevan kiinnostunut. Eka lähestyy, toinen panikoi, eka ahdistuu, toinenkin ahdistuu, molemmat luovuttaa ja sitten taas sama uusiksi. - sivusta
- Anonyymi
Aloitus oli ihanalle J-naiselle ♥️ Mukavaa päivää kaikille!
- Anonyymi
…😘
- Anonyymi
Luulen, että ei. Tätä jatkui vuoden eikä mitään tapahtunut. Emme ole nähneet kuukauteen, loma kestää 2 kuukautta. Kiinnostukseni miestä kohtaan on jo ohi. Olen jopa yllättynyt.
- Anonyymi
Ei minulle, en ole blondi.
- Anonyymi
Eikä aloitus blondille 🙂 /ap
- Anonyymi
En tiedä. Sehän selviää vain silmiin katsomalla. Olen blondi.
- Anonyymi
Jatketaan siitä mihin viime kerralla jäätiin :) Siitähän on jo aikaa, oon itsekin välillä miettinyt että mitähän sinä minusta nykyään ajattelet, kun edellisellä tapaamisella taisin näyttää itsestäni ne huonot puoleni :/ No mutta sellainen minä olen, en ole täydellinen, kuten et sinäkään :)
- Anonyymi
Jatketaan vain. Kiva ilta oli, mutta sitten huonot puolesi sai fiilikset lopahtamaan. En ajattele sinusta pahaa. Välillä ajatellut sua ja miettinyt viestin laittamista, mutta sitten palautunut se aamuinen hetki mieleen ja ajatellut, ettet halua tavata minua. Hyvillä mielin olisin valmis vielä näkemään sinua jos haluat. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatketaan vain. Kiva ilta oli, mutta sitten huonot puolesi sai fiilikset lopahtamaan. En ajattele sinusta pahaa. Välillä ajatellut sua ja miettinyt viestin laittamista, mutta sitten palautunut se aamuinen hetki mieleen ja ajatellut, ettet halua tavata minua. Hyvillä mielin olisin valmis vielä näkemään sinua jos haluat. ;)
Auts, no jos on noin ikävä tyyppi niin kannattaa tosiaan jättää se viesti laittamatta. Fiksu miekkonen kun olet. :)
Sivustahuutelija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi.. Me ei olla koskaan nähty aamulla tai vietetty yötä yhdessä
- Anonyymi
Miten niin en ole!?
No just, ei mulle.
- Anonyymi
In all his frustration, Frank tried to remain calm, even though he knew it was all over. The water of life was running out.
- Anonyymi
Spot on, baby.
- Anonyymi
Se hyvä fiilis johtuu vaan siitä, että Suomessa on kesä.😁
- Anonyymi
On siinä muutakin.... ap
- Anonyymi
On varmasti ja välillä pitänyt vältellä sitä miestä😪
- Anonyymi
Miksi noin😔
- Anonyymi
Olet ihana Kerttuseni ❤️🤗😘
- Anonyymi
Voi kyllä on. Miksi niin luulet?
- Anonyymi
Tunteet kuollut tämän hullun palstan mukana..
- Anonyymi
Samaa. Plus lomat ja edistyksen puute. Viime vuoden ihastus meni 1,5 kuukaudessa. Kiitos palstalle 🙂 Naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa. Plus lomat ja edistyksen puute. Viime vuoden ihastus meni 1,5 kuukaudessa. Kiitos palstalle 🙂 Naiselta
Kai tällaiseen täytyy sitten henkisesti yrittää varautua.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen valittelee edistyksen puutetta, kun kirjoittelee palstalle. Hehe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai tällaiseen täytyy sitten henkisesti yrittää varautua.
ApEi välttämättä.
Kukaan ei tiedä tilannettasi paitsi sinä, toivon sinulle onnea 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä.
Kukaan ei tiedä tilannettasi paitsi sinä, toivon sinulle onnea 🙂Joo ei tietenkään pidä ajatella huonoa. Kiitos sinulle 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 🙂 Joten sen piti olla näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
- Anonyymi
Palsta on kyllä todellakin hullu. Hulluksi täällä tulee itse kukin.
- Anonyymi
Anonyymipalsta johon tulee suhtautua niin kuin anonyymipalstaan, ellei jotain mullistavaa kahdenkeskistä tunnistetta ole. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymipalsta johon tulee suhtautua niin kuin anonyymipalstaan, ellei jotain mullistavaa kahdenkeskistä tunnistetta ole. ap
Mitä niillä tunnisteilla tekisit, jos niitä saisit, tuskin mitään.
- Anonyymi
Jos tarpeeksi kaukaa sut joskus tunnistan ja näen, vaihdan ajoissa kadunpuolta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990