Onkohan sulla enää tunteita

Anonyymi-ap

kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut.. hyvää yötä kaunis enkeli.

36

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yötä 🧡 En tietenkään ole unohtanut.

    • Anonyymi

      en unohda, hyvää yötä

    • Anonyymi

      En ole unohtanut🧡

    • Anonyymi

      En ole unohtanut. Hyvää Yötä!♥️

      • Anonyymi

        ♥️♥️🙂


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ❤

    • Anonyymi

      Jos olet hän, niin mahdotonta kuvitella, että tällaista koettua voisi koskaan tai mitenkään unohtaa. Hyvää yötä ihanalle murulle.

      • Anonyymi

        Ei se ole hän. Se on vain anomuumimatti joka saa aikaan vaikutelman tuttuudesta kun ei anna mitään oikeaa tunnistetta. Itsekin joskus muinoin erästä kutsuin enkeliksi.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä. Ajatukset sinussa kulta

    • Anonyymi

      Mulla on aina tunteita häntä kohtaan, ei ne mihinkään häviä. Jotain taikaa se ismo sai aikaan.

    • Anonyymi

      Minulla on tunteita, mutta vältän sinua. Tämä auttaa minua unohtamaan sinut 🥺

    • Anonyymi

      Ei ne tunteet nyt niin vaan katoa.
      Ei myöskään ole mahdollista että hänet unohtaisin.
      Välillä kyllä tulee mieleen että olenkin vaan kuvitellut että hän on kiinnostunut, tai edes huomannut että minä olisin. Mitään merkkiä kun en siitä näe..
      Se on se mikä pysäyttää ja saa epäröimään, vaikka omista tunteistani olenkin varma.
      Rakastavat kädet ympärilläni tai lämmin halaus olisi....
      Hyvää yötä Mies.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä rakas!


      • Anonyymi

        En koskaan voisi ottaa noin sekopäistä ihmistä lähipiirini. Pysy kaukana ja mene hoitoon. Oot aiheuttanut liikaa pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan voisi ottaa noin sekopäistä ihmistä lähipiirini. Pysy kaukana ja mene hoitoon. Oot aiheuttanut liikaa pahaa.

        Vainoharhaisuus onkin sitä pahinta laatua. Joten kannattaa pysyä poissa täältä.
        Vai onkohan uhriutuminen joillekin pakkomielle.. 🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoharhaisuus onkin sitä pahinta laatua. Joten kannattaa pysyä poissa täältä.
        Vai onkohan uhriutuminen joillekin pakkomielle.. 🤔

        Mikä uhrautuminen?! Miten sä tulkitset asioita?!


    • Anonyymi

      En ole unohtanut. Tunnen tuoksusi jo kaukaa.
      Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Emme näe enää. Olen pahoillani jos olisit hän ja kaipaisit minua. Minä luovutin koska en jaksa enää toivot tyhjää. (etkä sinäkään ole hän, minä vaan taannun välillä jonnekin kaipaukseen ja kuvittelen..)

    • Anonyymi
      UUSI

      Aloitus oli ihanalle J-naiselle ♥️ Mukavaa päivää kaikille!

      • Anonyymi
        UUSI

        …😘


    • Anonyymi
      UUSI

      Luulen, että ei. Tätä jatkui vuoden eikä mitään tapahtunut. Emme ole nähneet kuukauteen, loma kestää 2 kuukautta. Kiinnostukseni miestä kohtaan on jo ohi. Olen jopa yllättynyt.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei minulle, en ole blondi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eikä aloitus blondille 🙂 /ap


    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä. Sehän selviää vain silmiin katsomalla. Olen blondi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jatketaan siitä mihin viime kerralla jäätiin :) Siitähän on jo aikaa, oon itsekin välillä miettinyt että mitähän sinä minusta nykyään ajattelet, kun edellisellä tapaamisella taisin näyttää itsestäni ne huonot puoleni :/ No mutta sellainen minä olen, en ole täydellinen, kuten et sinäkään :)

      • Anonyymi
        UUSI

        Jatketaan vain. Kiva ilta oli, mutta sitten huonot puolesi sai fiilikset lopahtamaan. En ajattele sinusta pahaa. Välillä ajatellut sua ja miettinyt viestin laittamista, mutta sitten palautunut se aamuinen hetki mieleen ja ajatellut, ettet halua tavata minua. Hyvillä mielin olisin valmis vielä näkemään sinua jos haluat. ;)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatketaan vain. Kiva ilta oli, mutta sitten huonot puolesi sai fiilikset lopahtamaan. En ajattele sinusta pahaa. Välillä ajatellut sua ja miettinyt viestin laittamista, mutta sitten palautunut se aamuinen hetki mieleen ja ajatellut, ettet halua tavata minua. Hyvillä mielin olisin valmis vielä näkemään sinua jos haluat. ;)

        Auts, no jos on noin ikävä tyyppi niin kannattaa tosiaan jättää se viesti laittamatta. Fiksu miekkonen kun olet. :)

        Sivustahuutelija


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatketaan vain. Kiva ilta oli, mutta sitten huonot puolesi sai fiilikset lopahtamaan. En ajattele sinusta pahaa. Välillä ajatellut sua ja miettinyt viestin laittamista, mutta sitten palautunut se aamuinen hetki mieleen ja ajatellut, ettet halua tavata minua. Hyvillä mielin olisin valmis vielä näkemään sinua jos haluat. ;)

        Ohi.. Me ei olla koskaan nähty aamulla tai vietetty yötä yhdessä


    • Anonyymi
      UUSI

      In all his frustration, Frank tried to remain calm, even though he knew it was all over. The water of life was running out.

      • Anonyymi
        UUSI

        Spot on, baby.


    • Anonyymi
      UUSI

      Se hyvä fiilis johtuu vaan siitä, että Suomessa on kesä.😁

      • Anonyymi
        UUSI

        On siinä muutakin.... ap


    • Anonyymi
      UUSI

      On varmasti ja välillä pitänyt vältellä sitä miestä😪

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi noin😔


    • Anonyymi
      UUSI

      Olet ihana Kerttuseni ❤️🤗😘

    • Anonyymi
      UUSI

      Voi kyllä on. Miksi niin luulet?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3259
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1763
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1305
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    6. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      51
      1074
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      974
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe