ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en kiusatakseni vaan siksi että en voi antaa sinun enää kiusata ja kontrolloida minua omien tarkoitusperiesi takia
mitä ne ikinä ovatkaan mutta teet aina samaa joten se on tahallista.
Minä en luota sinuun yhtään nainen
41
1060
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset jo usko, että minua ei kiinnosta sinä ja sun touhut! Minulla on muutakin ajateltavaa ja tekemistä kuin muka sun satuttaminen. Korkki kiinni ku sekoilet taas!
- Anonyymi
Mites kaikki palstalla haukkumiset ja mustamaalailut yms? Sitähän sää teet muillekkin kestäsköhä juttus päivänvaloo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites kaikki palstalla haukkumiset ja mustamaalailut yms? Sitähän sää teet muillekkin kestäsköhä juttus päivänvaloo
Minä en ollut tuo kelle vastasit.
Minulle on ihan sama juoko vai minullakin on omat "paheet".
Perverssejä hyväksyn myös jos nämä tulee kaapista ulos.Kaappiperverssejä en voi sietää varsinkaan kun vierittävät kaiken syyn viattomien niskoille vain siksi että viaton on potentiaalinen juoruaja.HUOM.potenttiaalinen ei ola 100 prosentin varmuudella juoruaja. - Anonyymi
Tämä aloitus on niin totta monen miehen arjessa. Et samaistujia riittää.
- Anonyymi
Mitä sä teit ? Miksi et pääse naisesta irti?
- Anonyymi
Voi voi taitaa itselläsi olla päässä joku ongelma, omituisia luuloja mistä lie tarkoitusperistä
- Anonyymi
Olet väärässä. Aika teki tehtävänsä.
- Anonyymi
Entä jos pitäisikin kysyä eikä aistia ?
Entä jos et tiedäkään kaikkea ?
Entä jos tulkitset kiusaamiseksi joistain asioista mistä et pidä puhumisen ja mielipiteen joka on erimieltä
kanssasi...
Tyypilstä herkän ihmisen käytöstä.
Joskus olisi parempi vain sulkea netti ...
Sivusta ...- Anonyymi
Mistä sä puhut?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä puhut?!
Ihan siitä ongelmasta et ihmiset tulkitsee lukemansa monin eri tavoin.
Ootko selvittänyt että oma tulkintasi täyttää esimerkisi ulkopuolisen Ihmisen mielipiteen kiusaamisesta
Siis niin että vaikka viranomainen huomasi ongelmasi
Vai onko sinun ajatuksi vain sinun itsesi mielipide jolloin asia katsotaan helposti pelkäksi mielipiteeki tai mt tapaukseksi. - Anonyymi
Turhaa sä puutut toisten elämään, josta et tiedä mitään! Harhaisena kuvittelet ja sitkö ne mukamaste muuttuu todeksi!
- Anonyymi
Onnellisiin hetkiin. Lähellä toista on hyvä tehdä yhteistä matkaa. Toisinaan kivinenkin.
Taitaa säteillä lämpöä ja voimaa. Yksi sana ja vuoria siirtyy.- Anonyymi
Hienosti kommentoitu.
- Anonyymi
Älä kuvittele.
- Anonyymi
väärin sanottu: minä tulin luoksesi sinun valehtelun takia. taas! lopeta se läpien puhuminen. etkö sä opi vaikka olet kohta 60v ?
- Anonyymi
Ruvetaan sitten vattuilemaan.
- Anonyymi
Tämä vaatisi jo enemmän tunnisteita, voit satuttaa turhaan viestilläsi ulkopuolisia. Ole selkeämpi, mitä teki, mitä teit?
- Anonyymi
Olen suora ihminen ja sanon miten elämäni lopun haluan elää. En minä aina pysty toista kaikessa ja heti hetkessä miellyttämään.
Meillä kaikilla on tarpeemme ja vastuut jositain asioista. Jos aikuinen mies ei sitä ymmärrä niin sille en voi mitään. Elämä on valintoja
Ihana viikonloppu meillä silti oli<3 kiitos rakas
En unohda sua koskaan
- Anonyymi
valheesta ei tule totta vaikka miten tahdot, sillä ei pelasteta mitään tai ketään.
- Anonyymi
Tiedän että olen vaarallinen todistaja ,siksi minua yritetään ajaa hulluuteen.EI ONNISTU!Tässä tapauksessa tieto EI LISÄÄ TUSKAA.OLEN KUNINGAS!ETTE VOI MINULLE MITÄÄN.
- Anonyymi
Yksilömielipide ei riitä todisteeksi .
Vaan voi kääntyä jopa vastaan .
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksilömielipide ei riitä todisteeksi .
Vaan voi kääntyä jopa vastaan .
SivustaMitä himputtia, ei ole kaikki ihan kotona sulla jos oikeasti tätä miestrollia yrität suitsia tällaisen nonsenseargumentin perusteella. Voi morjens, täälläkö sinä trollien kanssa ns käräjöit
- Anonyymi
Veikkaan tekstin perusteella sun harhaluuloisuushäiriö on sun heikkous.
- Anonyymi
The way u dismissed me and the things u said... Something changed and was no longer there. I can't help it. I just don't feel the way I did before that happened. U can miss me all u want if that is the case, but know this: all is broken for us. I can't go back to what was. I am not the same person anymore. Maybe knowing this will help u get by, get your mind off me and everything. U have a good life, u can have a good life. Me too. And know this: u are not interesting enough for me to backlash at. So what ever u think is going on, is not. And with this, I hope all is said & done. Finally.
- Anonyymi
Och samma på svenska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Och samma på svenska?
Why not. Varför inte.
- Anonyymi
I didn’t read a single word. I didn’t read a single word.🫣 🗣 🎶
- Anonyymi
for who is this for? DONT DELETE ALL THE TIME ITS NO USE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I didn’t read a single word. I didn’t read a single word.🫣 🗣 🎶
Yes u did, all of it.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
for who is this for? DONT DELETE ALL THE TIME ITS NO USE
Maybe for u if u recognise yourself.
- Anonyymi
Oisko se kumminkin hyvä keskittyä sellaiseen henkilöön, jonka seurassa saa hyvää mieltä ja voimaantuu? Eikä miettiä katkerana sellaista, jota vain epäilee.
- Anonyymi
Viinamies pärjää tänäänkin
- Anonyymi
Ei oo edes perjantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo edes perjantai.
Mene sitten juomaan teetä.
- Anonyymi
Hmm...Ehkä neuvonantajien runsaus luo tien sinun menestykseen...
- Anonyymi
Kannattaisiko jutella naisen kanssa asiasta suoraan? Nuo mitä kerroit on omien ajatuksiesi tuottamia oletuksia. Yritä miettiä mikä mahtaa olla epävarmuutesi taustalla. Jos olet epävarma, ainakin mä naisena vaistoan se erityisen helposti ja en oo täysillä mukana.
- Anonyymi
No sepä ... Moni todollakaan kysele vaikka pitäis.
- Anonyymi
Otsikko on täyttä asiaa.
- Anonyymi
Tahallaan tekee varma tieto.
- Anonyymi
En ole sinusta sanallakaan sanonut pahasti niinkun ikinä. Älä ajattele niin ikinä koskaan. Se että meillä ei edennyt ei ole ollut tahallista. Ujous ja kaikki muu vaan on vaikeuttanut asioita alusta alkaen. Älä vihaa minua.:D
- Anonyymi
Taustalla syvää vihaa, mikäli niin tekee.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990