Tahtoisin maailmalle rauhan

Anonyymi-ap

Ja että kaikilla olisi hyvä olla..

29

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama minulla.

    • Anonyymi

      Ei valitettavasti tule koskaan toteutumaan .

      • Anonyymi

        Miksei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei?

        Koska sä olet osaamaton ja sokea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sä olet osaamaton ja sokea

        Itse olet ilkeä ja pahanilmanlintu


    • Anonyymi

      Sotaa ja nälänhätää !!!

    • Anonyymi

      Kukapa ei tahtoisi, mutta valitettavasti se ei ole näissä käsissä.

    • Anonyymi

      Putte Possun nimipäivää siellä vietettiin, ja siellä kaikilla oli hauskaa niin..

      • Anonyymi

        Miljöösi ei elä, ei ole missihenkeä siis, kuten aloituksessa on. Minä myös digaan rauhaa ja disliketän sotureita


    • Sitä minäkin toivon joka päivä.

      • Anonyymi

        Hienoa jani että toivot enemmän rauhaa maailmaa kuin naista itsellesi. Sä et voi tehdän mitään sille että sodat loppuu


      • Anonyymi

        Etkös sä ole se joka täällä on vuositolkulla toivonut eri naisten delaamista, ei oikein ny lähre tää laupiaan turren esittämine nääs


      • Anonyymi

        Sota on kamala asia👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sota on kamala asia👩

        Joo on. Mutta hienoa että teidän elämässä on kaikki hyvin niin jaksatte itkeä sodille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sota on kamala asia👩

        ja niin on läheisten sairaudet ja parantumattomat sellaiset. Mä en jaksa sura sotia koska mulle läheiset on läheisempiä kuin sodat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sota on kamala asia👩

        Niin on ja turhaa kärsimystä ihmisille.


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sä ole se joka täällä on vuositolkulla toivonut eri naisten delaamista, ei oikein ny lähre tää laupiaan turren esittämine nääs

        Minä en ole toivonut täällä kenenkään delaamisia. Turhaa mustamaalaamista sulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa jani että toivot enemmän rauhaa maailmaa kuin naista itsellesi. Sä et voi tehdän mitään sille että sodat loppuu

        Sulla on kyllä erikoiset väitteet aina.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on ja turhaa kärsimystä ihmisille.

        Eikö teillä ole läheisiä joilla on parantumaton sairaus. jaksatte itkeä sodille koska elämässänne on asiat niin vitun hyvin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulla on kyllä erikoiset väitteet aina.

        ite haukut itseäsi täällä lähes joka päivä ja samalla jaksat itkeä maailman sotia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teillä ole läheisiä joilla on parantumaton sairaus. jaksatte itkeä sodille koska elämässänne on asiat niin vitun hyvin

        No on yksi läheinen kyllä sairastunut, mutta ei ole kuolemassa ihan hetkeen onneksi. Olen itsekin ollut vakavasti sairas kauan sitten mutta selvisin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No on yksi läheinen kyllä sairastunut, mutta ei ole kuolemassa ihan hetkeen onneksi. Olen itsekin ollut vakavasti sairas kauan sitten mutta selvisin.

        nii sun sairauteen on ollut parannuskeino mutta mun läheisten sairauksiin ei ole parannuskeinoa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No on yksi läheinen kyllä sairastunut, mutta ei ole kuolemassa ihan hetkeen onneksi. Olen itsekin ollut vakavasti sairas kauan sitten mutta selvisin.

        Toivottavasti selviää👩🤗❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti selviää👩🤗❤️

        No, toivon kyllä että on loppuelämä hänellä niin hyvä kuin voi olla ❤️🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, toivon kyllä että on loppuelämä hänellä niin hyvä kuin voi olla ❤️🤗

        Hyvä jos nii❤️👩🤗


    • Anonyymi

      Maailmaan ei tule rauhaa ennenkuin ihmiset joutuvat vastuuseen synneistään. Nythän ihminen on vastuussa vain rikoksista ja joutuu niistä vastuuseen jos niistäkään.
      Rauhaan tarvitaan sellainen henkilö, kenellä on voima tuhota syntiset. Sellainen ketä kukaan ei pääse pakoon.
      Raamattu lupaa rauhan maahan kun Jeesus tulee ja ottaa maan kuninkuuden. Mutta sitä ennen hän tuhoaa vihollisensa. Ja nyt, ennen sitä, hän pelastaa ja armahtaa meistä ihmisistä ne ketkä tulevat häneen uskomaan. Synneillämme meistä jokainen on sotinut häntä vastaan ja uskomalla häneen, me otamme armahduksen vastaan. Uskolla tarkoitan että ihminen uskoo Jeesuksen maksaneen hinnan meidän synneistä ja että hän nousi kuolleista.
      Jumala ei myöskään ole epäoikeudenmukainen. Hän ei jätä käsittelemättä ihmisten syntejä. Jokainen löytää tekonsa edestään.
      Se miksi Jumala ei tuo rauhaa juuri nyt maahan, johtuu siitä, että hän haluaa nähdä ihmisten voittavan pahan täällä kaiken vihan, synnin ja kaaoksen keskellä. Jumala pitää suuressa arvossa sitä kun pahan maailman keskellä on uskovia. Se on hänelle jopa suurempiarvoista kuin maailman rauha.

    • Anonyymi

      Niimpä... Haluaisin puhua enemmän rauhasta kuin sodasta. Siviilit kärsivät kaikista eniten.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe