Larppaatko ihmistä

Anonyymi-ap

Teeskenteletkö tunteita ajaaksesi omia etujasi?

30

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä larppaan Puttea!

    • Anonyymi

      En mutta mulle taidetaan tehdä tuommoista

    • Anonyymi

      En aja ikinä omia etujani sivusta.

      • Anonyymi

        Tekstisi antaa vastauksen miksi kuvittelet olevasi sivusta vaikka vastaat aloittajalle suoraan.


      • Anonyymi

        Valetta!


    • Anonyymi

      Mmiks etu se on antaa vääriä signaaleja..

      • Anonyymi

        Kaikki näkee kaikkien kirjoitukset ja aloituksiin tullaan sivusta kirjottamaan mukaan. Juttelet siis useamman naisen tai miehen kanssa. Täällä ollaan anonyymina suurin osa. Keskustelupalsta.


    • Anonyymi

      Lähtökohtaisesti en kykenisi näyttelemään esim pitäväni ihmisestä, mutta ”romanttisia” kuvioita lukuunottamatta voisin tarvittaessa teeskennellä esim kuukausia, että en ymmärrrä mistään mitään jos tämä toinen osapuoli olisi selkeästi odottamassa hetkeä kun voi vetää maton alta, eli vehkeilemässä vastaan, jos olisi syytä odottaa työn kantavan ns isompaa satoa. Ihan ylimielisyys itsessään ei siis todennäköisesti riittäisi vastapeliin

      • Anonyymi

        Se on sitten ihmisen omasta deniaalisuudesta kiinni, että millin hyväksyy, että näin kävi


      • Anonyymi

        Mä leikin exän kanssa tyhmää kun en luottanut siihen
        Kunnolla monta kk kunnes sain voiman jättää sen.,
        Se mies ei ollu yhtään sitä mitä odotin ..
        Tai no hetken alussa mut ei muuten ...
        Minun piti tehdä noin et pysyin hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä leikin exän kanssa tyhmää kun en luottanut siihen
        Kunnolla monta kk kunnes sain voiman jättää sen.,
        Se mies ei ollu yhtään sitä mitä odotin ..
        Tai no hetken alussa mut ei muuten ...
        Minun piti tehdä noin et pysyin hengissä.

        Minua ei kiinnosta naisena esiintyvä setä sinun tarinasi. Yst terv ed kommentoija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten ihmisen omasta deniaalisuudesta kiinni, että millin hyväksyy, että näin kävi

        Lisäys alkuperäiseen, yo


      • Anonyymi

        Vaikutat silti tunnekylmältä ihmiseltä, vaikka et kykenisi näyttelemään pitäväsi ihmisestä josta et pidä..

        Oletko kokenut miltä tuntuu "sulaa" toisesta ihmisestä, tuntea että antaisi toisen edestä vaikka henkensä? Ei taida olla lapsiakaan sinulla. Vanhemmuus tuo yleensä elämään ymmärrystä siitä mistä rakkaudesta on kysymys, mutta kaikki hyvä on lahjaa. Suurin lahja on saada kokea rakkautta: lähimmäisenrakkautta, erosrakkautta, uhrautuvaa rakkautta jne. Ilman rakkautta ja halua/kykyä rakastaa elämä on tyhjää, kylmää ja kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä leikin exän kanssa tyhmää kun en luottanut siihen
        Kunnolla monta kk kunnes sain voiman jättää sen.,
        Se mies ei ollu yhtään sitä mitä odotin ..
        Tai no hetken alussa mut ei muuten ...
        Minun piti tehdä noin et pysyin hengissä.

        Eihän me ees suhteessa oltu🤔hohhoijaa. Etkai sinä exäksi kutsu kaikkia tuttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat silti tunnekylmältä ihmiseltä, vaikka et kykenisi näyttelemään pitäväsi ihmisestä josta et pidä..

        Oletko kokenut miltä tuntuu "sulaa" toisesta ihmisestä, tuntea että antaisi toisen edestä vaikka henkensä? Ei taida olla lapsiakaan sinulla. Vanhemmuus tuo yleensä elämään ymmärrystä siitä mistä rakkaudesta on kysymys, mutta kaikki hyvä on lahjaa. Suurin lahja on saada kokea rakkautta: lähimmäisenrakkautta, erosrakkautta, uhrautuvaa rakkautta jne. Ilman rakkautta ja halua/kykyä rakastaa elämä on tyhjää, kylmää ja kovaa.

        Joo, kiitos vaa palstagubbe sentimentaalisesta tekstistä, mutta ei ollu kyl ns rakkauslaulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän me ees suhteessa oltu🤔hohhoijaa. Etkai sinä exäksi kutsu kaikkia tuttuja?

        Sinä olet palstan setä valmis viemään nämä satusi yksin kirjoittelemalla pitkälle, mutta toisaalta keskittymiskyky on ku kärpäsellä ja uutta dialogia vaan puskee niin kuudessa ketjussa yhtä aikaa


    • Anonyymi

      Mitä sinä et näe ihmistä

    • Anonyymi

      En teeskentele tunteita ne on aitoja ...

      Mutta joudun muuten elämään ns kaksoiselämää omien aikasempien valintojen ja tekojen vuoksi.
      Pidän sitä toista puolta minusta yleensä piilossa
      Koska se on halveksittava asia ... härvät kestävät ja hyväksyvät koko elämäni.
      Synkän salaisuuden kanssa eläjä.

    • Anonyymi

      Muuttuko väärä vala murhaksi ihan vaan näin miettien.

    • En ikinä teeskentele tunteitani. Jos ei lasketa sellaista, että jos joku kysyy että mitä mulle kuuluu tai miltä joku tuntuu tms. niin saatan vastata, että ihan hyvää tai ihan ok, vaikka näin ei todellisuudessa olisi. Mutta se ei ole omien etujen ajamista, vaan sitä etten halua avautua tunteistani ja omista asioistani ko. ihmiselle.

    • Anonyymi

      En mielistele ketään. (Ongelmiakin) aiheuttaa tämä.

      • Anonyymi

        Onko toisten huomioiminen sinulle mielistelyä?


    • Anonyymi

      Teeskenteletkö tunteita ajaaksesi omia etujasi?

      Jokainen tekee näin ehkä käytöksen osalta, ja on olemassa erilaisia rooleja jokaisella elämässään ja on kohtuullista voida odottaa sitä jotta mikään inhimillinen kanssakäynti olisi irl elämässä mahdollista koko ihmiskuntaa koskien ja sen osalta. Mutta en larppaa tunteita, enkä ole koskaan ollut edes larppi hommissa mukana.
      Ne on ihan omat piirinsä, ja harrastajat taas ymmärtävät asioita ja sisältöjä eri näkökulmista, mitä harrastamattomille tulisi mieleenkään. Ja siitä saattaisi syntyä väärinkäsityksiä siinä, miten asioita nähdään tai tulkitaan. Mutta näinhän se on kaikessa. Eri huumori, voi olla toiselle hyvää tarkoittavaa, kun joku voi kokea sen loukkaavana, tai tarkoituksen sisältöineenkin toisena.
      Tunteita ei ole syytä mielestäni teeskennellä, tai tehdä niille mitään. Ovat mitä ovat kenelläkin. Mutta ihmettelen kysyjää?
      Teetkö itse niin.
      En oleta mitään, mutta täällä on ollut paljon eritasoista keskustelua ja teemaa tunteista, ja siitä, mitä niille pitäisi tehdä.
      Mielestäni niitä ei ole syytä yrittää hallita, koska siihen ei pysy todellisuudessa kukaan, eikä ole syytäkään. Mutta toimintaa ja käytöstä voi yrittää ja se olisi ihan tervettäkin. Muttei sitäkään aina tarvitse, joskus voi ottaa elämän vähän kevyemmin, jos ei ole syytä olla niin skarppina kaiken aikaa.

      • Anonyymi

        Jatkan...Sen verran aiheesta omasta näkökulmastani vielä. Että oli hyvä ja mielenkiintoinen kohtaaminen irl elämässä henkilön kanssa, joka pelaa paljon ja eri tasoilla, ja siis pelaa, ilman mitään lisämerkityksiä, ja tällä viikolla, ja ei liity palstaan mitenkään, kuten en minäkään, mutta asiaan, niin, juttu lienee siinä, että se oli hyvä kohtaaminen sillä puhui omaa kieltään ja omilla merkityksillään, ja minä taas omillani ja molemmat täysin eri maailmoista ja oli vähintään kaksi rinnakkaista keskustelua vähiintään kahdella eri merkitystasolla, liekö kumpikaan ymmärtänyt edes täysin toisen pointtia, mutta se ei ollut se juttu edes millä oli väliä. Vaan se avoin kohtaaminen ja viihtyminen siinä. Se vapaus oli siinä, että antaa toisen olla, eikä yritä väkisin käsittää, määrittää, luokitella tai joksikin vääntää. Oli mielenkiintoista ja virkistävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan...Sen verran aiheesta omasta näkökulmastani vielä. Että oli hyvä ja mielenkiintoinen kohtaaminen irl elämässä henkilön kanssa, joka pelaa paljon ja eri tasoilla, ja siis pelaa, ilman mitään lisämerkityksiä, ja tällä viikolla, ja ei liity palstaan mitenkään, kuten en minäkään, mutta asiaan, niin, juttu lienee siinä, että se oli hyvä kohtaaminen sillä puhui omaa kieltään ja omilla merkityksillään, ja minä taas omillani ja molemmat täysin eri maailmoista ja oli vähintään kaksi rinnakkaista keskustelua vähiintään kahdella eri merkitystasolla, liekö kumpikaan ymmärtänyt edes täysin toisen pointtia, mutta se ei ollut se juttu edes millä oli väliä. Vaan se avoin kohtaaminen ja viihtyminen siinä. Se vapaus oli siinä, että antaa toisen olla, eikä yritä väkisin käsittää, määrittää, luokitella tai joksikin vääntää. Oli mielenkiintoista ja virkistävää.

        Sinä yrität muuttaa taas meitä ketkä omaa syntyessään korkean moraalin.Yrität tuputtaa pervoilua normaalina.Haukut et muut yrittää muuttaa sun ajattelua.KATO JÄTKÄ PEILIIN.
        Minä nään susta vain omaneduntavoittelijan.


    • Anonyymi

      En teeskentele enkä edes pystyisi siihen. Miksi niin pitäisi tehdä? Tunteet ovat rikkaus ja mahtava asia varsinkin jos toinen tuntee samoin. En ymmärrä ihmisiä jotka pelaavat ja leikkivät tunteilla. Tunteet ovat minulle paljon enemmän kuin oma etu, tietysti jos tunteissa tulee huiputetuksi tai satutetuksi fyysisesti tai henkisesti tai se on vaarallista niin silloin asia erikseen eikä sellaista saa eikä pidä sietää. Tunteet ovat minulle luonnollinen juttu, jotka kuuluvat elämään kaiken muun ohessa.

      • Anonyymi

        Kai sinä ymmärtää että varatut leikkii just sun tunteilla koska pitkät parisuhteet alkaa maistuun kuivalta.


    • Anonyymi

      Se teeskentely olisi aika vaikeaa ihmiselle, jonka on vaikea edes tunnistaa, miltä tuntuu. Keho toimii itsestään tietyllä tavalla ja siitä kehon toiminnasta päättelen tuntemukseni.

      Vaikkapa niin että minun jalat kulki jonnekin niin siellä oli joku positiivinen asia, jota halusin.

    • Anonyymi

      En todellakaan larppaa joskus vasiten oon sanonut larppaavani ja tietyt otti sen tosissaan oon ollut sen takia kusessa.

    • Anonyymi

      No en kyllä millään muotoa. :) olen yksin jokatapauksessa mieluiten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe