Bensahana joka avautuu/sulkeutuu vivulla moottorin etupuolella vuotaa. Hanaan kuuluu jousi ja mutteri mutta mitään tiivistettä tai prikkaa en löydä eikä netistä saa kuvia tästä. Kuuluuko jousen ja mutterin väliin joku osa ? Onko kellään varaosia tähän?
4 hv 1984 bensahana
Anonyymi-ap
2
190
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ilmeisesti hyvin samankaltainen vika 2,5 df suzukissa, epäilen että jotai sen hanan sisällä on särki eikä voi ehjätä. Alan kyselemään varaosana uutta hanaa. Tuskin kovin kallis kun on suzukissa harmaata muovia. Onkohan kellään näitä samantyyppisiä bensahananvipuja mennyt rikki?
- Anonyymi
Hanassahan ehken on Sakkakuppi joka tukkii bensan kulun. Putsaa se niin voipi rueta vörkkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671086
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923- 46915
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10858Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789