Ihmettelen, jos luet näitä ja sopeudut ilkeilyyn ja vehkeilyyn ja pidät sitä hyväksyttävänä.
Oletan, että näet, etten ole täällä ollut.
Sulle viesti
15
450
Vastaukset
- Anonyymi
Oletan ettei sinua vois vähempää kiinnostaa mihin sopeudun.
- Anonyymi
Ja tästä poistettiin äsken viesti, jossa sanoin etten pidä häntä ilkeänä.
Ei olla kohdattu pariin kuukauteen -ap - Anonyymi
En hyökkää kirjoittamaan tänne, jos tätä kuonaa välillä näen. Vaikka täällä on varmasti muutama kauniskin ihminen.
- Anonyymi
niinkuin hänen oma pakko olla. En luovu siitä perusajatuksesta, vaikka etäisiä ollaankin.
- Anonyymi
🌸🌸🌸🌸
- Anonyymi
pata kattilaa soimaa kuka aloitti
- Anonyymi
Kuka lopetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lopetti
sinä haluat aivan toisenlaista elämää kuin mistä puhuttiin. sinä et pysy sopimuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä haluat aivan toisenlaista elämää kuin mistä puhuttiin. sinä et pysy sopimuksessa.
En tiedä mistä puhut. Kerro lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä puhut. Kerro lisää?
en mä tiedä ootko hän
- Anonyymi
Olen sopeutuvainen, otan vain hyvän ja suodatan pahan.
- Anonyymi
Et siis ole ollut täällä! Ja kuitenkin nyt olet! Ja sinulle siis tuli vain sellainen tunne että tämä henkilö lukee täällä palstalla kirjoituksia ja olettaa sinun myös olevan täällä ja siksi päätit että nyt asia kannattaa oikaista! 👍
- Anonyymi
Ei tätä paikkaa kannata ottaa tosissaan. Tulee vaan purettua vähän ajatuksia ja kirjoitettua kivoja asioita ihanasta naisesta.
- Anonyymi
Tiettyyn tapaukseen liittyen sanon hänelle suorat sanat hänelle, jotta hän ja hänen ns. apurinsa lopettaisivat kauan jatkuneen häiriköinnin. Käsittämätöntä etteivät he lopeta sitä, vaikka sitä on pyydetty jo vuosien ajan! Stressi ja ahdistus on ollut läsnä kauan, eikä se todellakaan ole hyväksi elimistölle ja psyykkiselle hyvinvoinnille!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346