Onko persun yleinen käsitys demarista äärivasemmistolaisena luiskaotsaisuutta vai aateko velvoittaa?

Anonyymi-ap

Historian faktaa. Sosialidemokraatti on aina ollut sekä ääripään vasemmistolaiselle kommunistille tai äärioikeistolaiselle fasistille poliittinen vihollinen numero 1. Johtuuko tämä persujen vääristynyt kuva tai vääristävä puhe koulupudokkuudesta (historian tunnit lintsattu) vai velvoittaako aate valehtelemaan? Kumpaa ääripäätä persu itse edustaa, kommunistia vaiko fasistia? Sosialidemokraatti kun on maltillinen keskustavasemmistolainen eli todella kaukana molemmista ääripäistä vastaten Keskustan toisella puolella olevia maltillisia liberaalikokoomuslaisia.

Ovatko liberaalikokoomuslaisetkin sitten kommunisteja, kuten esim. Kirsi Piha, Sirpa Pietikäinen tai Pertti Salolainen, joita sivistysporvareiksikin kutsutaan aivan kuten SDP:n tannerilaisia kutsutaan oikeistodemareiksi? Esimerkkeinä Pihan ja Salolaisen kommentit sekä kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Nättisen:

https://kirsipiha.fi/nollatoleranssi/

"Tammikuun kihlauksen henkeä tarvittaisiin taas. Kuten vuonna 1940, nyt olisi aito tarve kansalliselle eheyttävälle ilmapiirille." -Pertti Salolainen-

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010339537.html

"Olen aina sanonut, että en ole ollut innoissani perussuomalaisten kanssa tehdystä hallitusyhteistyöstä. Meillä on aika paljon täällä niin sanotulla sivistysporvarisiivellä heitä, jotka kannattaisivat sinipunavaihtoehtoa eli kokoomuksen ja SDP:n välille rakennettua hallitusta. Mutta kuten pääministeri Petteri Orpo muutama päivä sitten sanoi, tunkua sinne hallitukseen ei ollut." -Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Nea Nättinen-

Persujen kommunisti-leimat ovat irvokkaita aivopieruja, joilla persut saavat ainoastaan nolattua itsensä totaalisesti sivistyneiden suomalaisten silmissä, koska totuus historiasta vääristyy yhtä irvokkaaksi, kuin mitä valehtelun mestari Adolf Hitler itse on opettanut:

"Suurella valheella on aina tietty uskottavuuden voima, koska kansakunnan suuri enemmistö on helpompi johtaa harhaan syvissä tunteen kerrostumissa kuin tietoisesti tai vapaaehtoisesti. Mieltensä primitiivisessä yksinkertaisuudessa heitä on helpompi huijata suurella kuin pienellä valheella, koska he itse turvautuvat pieniin valheisiin pienissä asioissa, mutta häpeäisivät käyttää suuren mittakaavan valheita. Heidän mieleensä ei koskaan tulisi tuottaa kolossaalisia epätotuuksia, eivätkä he koskaan uskoisi muiden voivan vääristää totuutta niin häikäilemättömästi."

"Pikkuporvarillisesta sosiaalidemokraatista ja ammattiyhdistysliikkeen johtajasta ei koskaan saa kansallissosialistia, mutta kommunistista saa aina."

Ja jotta ei jäisi mitään epäselvyyttä siitäkään, että itse Stalin vihasi sosialidemokraatteja ihan yhtä paljon kuin Hitler, niin lopuksi myös hänen kommenttinsa demareista:

"Sosialidemokraatteja on lyötävä joka päivä."

Olkoon tämä historian lyhyt oppimäärä persuille opiksi, jos yleissivistys ei ole riittänyt edes näinkään pitkälle asian suhteen. Jos kysymys taas on aatteellisesta vihasta, niin sille tuskin kukaan voi yhtään mitään ellei persu kasva henkisesti sekä sivistyksellisesti normaalin ymmärryksen tasolle.

8

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puniki yrittää moni sanaisuuden varjoon peittää punikkisuutensa

• Anonyymi

No nyt oli tunnistettavissa selvästikin heikon koulumenestyksen omaava persu.

Monisanaisuus on yhdyssana.

Äidinkielen tunnitkin ovat siis jääneet kohdallasi väliin ja silti pidät itseäsi suurena isänmaallisena, vaikka et omaa kieltämme edes arvosta tuon enempää?

• Anonyymi

Persut itse luiskaotsaisina olettavat muidenkin olevan samanlaisia.

• Anonyymi

Sitähän se persujen touhu on. Pelkkää luulemista, josta jäljet johtavat suoraan sylttytehtaalle.

"Me emme saa luottaa älyyn emmekä omaantuntoon, vaan meidän on pantava uskomme vaistoihimme." -Adolf Hitler-

• Anonyymi

Pelkästä tyrmäävästä tyhmyydestä ja täydellisestä tietämättömyydestä tuossa on kys3.
      Persu ei erota vasenta oikeasta eikä mitään muutakaan.

• Anonyymi

Punikki on punikki vaikka Mobilissa paistais!

• Anonyymi

"Ite oot" vastaa persu kolmivuotiaan tavalla : )

• Anonyymi

Kuinka äärioikeistolainen persu onkaan, jos kaikki Kokoomuksesta vasemmalla olevat ovat punikkeja?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe