Naisen gangbang fantasia

Anonyymi-ap

Alle 40v bbw nainen haaveilee että saisi viettää viikonlopun tai pidempäänkin ainoana naisena useamman yli 50v miehen kanssa mökillä. Kaikki saisi nussia mua niin pitkään ja usein kuin jaksaa, yhdessä ja erikseen. Saisin jokaiseen reikään yhtä aikaa, tai jopa tuplapenetraatio pilluun, mun rinnoilla leikittäisi ja nännejä imettäisi, mun pillua nuoltais kunnolla ja ajan kanssa. Olisin aivan puhki nussittu kotiin lähtiessä.
Jos testit kunnossa, voisin antaa nussia paljaallakin ja ottaa spermat sisään, olisi ihanaa kun pillu valuisi kunnolla.

21

1982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuvaile lisää toiveitasi?

    • Anonyymi

      keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen viestiä niin pääset pian toteuttamaankin tuon haaveesi ja tyytyväisyys- eli tyydytystakuulla!

    • Anonyymi

      Minä, 37v nainen olen saanut kokea tuon. 5 mustaa miestä isoilla patukoilla nussi vuoronperään ja kaikilta spermat sisään. Oli naitu olo ja kyllä huilasi mahlaa haarovälistä, osa laukesi myös suuhun toisella varvilla

      • Anonyymi

        Sinäkö Saija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö Saija?

        Hihiii.... Kyllä teki niin hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihiii.... Kyllä teki niin hyvää

        Niinpä,. Se kun vifeoitiinkin..
        Tiesin heti eka päivästä ettånoot nymfo..

        M6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä,. Se kun vifeoitiinkin..
        Tiesin heti eka päivästä ettånoot nymfo..

        M6

        Videon näin jo silloin karas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Videon näin jo silloin karas

        Vieläkö haluat kimppaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihiii.... Kyllä teki niin hyvää

        Tietääkö miehes saiju?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihiii.... Kyllä teki niin hyvää

        Ilmankos kiihotuit niistä mustista bodareista,kun näytin sulle kuvia netistä..
        Olis pitänyt silloin nussia,olit niin kuumana..
        Harmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos kiihotuit niistä mustista bodareista,kun näytin sulle kuvia netistä..
        Olis pitänyt silloin nussia,olit niin kuumana..
        Harmi!

        Eikö niin s?


    • Anonyymi

      Mistä päin olet, minne päin oisit valmis tulee?

      • Anonyymi

        Terveisiä sinne


    • Anonyymi

      Haluatko fantasopida puhelimrssa.
      Ukm55

    • Anonyymi

      Vaalea nainen ja monta mustaa miestä. Siinä on nainen täynnä mustaa melaa kun joka reikä käytössä ja mustat ei kumia käytä. Nainen vikisee nautinnosta

      • Anonyymi

        Do you like white or black dicks...angel finlandese;)

        M6


      • Anonyymi

        Nyt on pakko vetää käteen. Oli niin rivo kirjoitus


    • Anonyymi

      Ammattikoulussa oli mimmi, jota pantiin mökkireissuilla aina porukalla. En usko sen aina halunneen seksiä, mutta esitti haluavansa, että pysyi jätkien suosiossa. Ei niille reissuille lopulta otettukaan mimmeistä muita mukaan kuin tämä nymfomaani.

      Aluksi pantiin jokainen omalla vuorollaan makuuhuoneessa, mutta vähitellen sitä saattoi panna useampi jätkä kerrallaan siinä muiden edessä. Joku otti huilia tai laukesi, niin toinen vain tilalle. Joskus kun oli hiljaisia hetkiä, niin mimmi itse saattoi kysellä, että tulisiko joku tai jotkut panemaan häntä.

      Silloin siinä me nuoret pojat kasvettiin kaikki kieroon, kun jokainen on nykyäänkin jollain tasolla seksiaddikteja peittelemättä.

    • Anonyymi

      No mitä se haittaa jos haluaa esiintyä naisena, niin siitä vaan.

      • Anonyymi

        Näinpä juurikin.


      • Anonyymi

        Ainoa joka täällä näkee pelkkiä miehiä on säälittävä neitsytreppana jota vituttaa kun ei saa seksiä keneltäkään ja joka runkkunsa jälkeen kokee häpeän tunteen kun mieleen tulee että oli ehkä runkannut miehen kirjoittamalle jutulle.

        Ainoastaan tuolle naisena esiintyneelle neitsytpojalle tulee mieleen että kaikki tekstit on miesten. Nimittäin toissakesänä tuo miehistä valittava jäi itse kiinni kun esiintyi eräässä ketjussa sekä naisena että miehenä. Sitä ennen ääliö oli ollut kirjautuneena sisään miehen naamalla varustetulla tunnuksella ja sillä yritti sekaantua naisten ketjuun ja esiintyä naisena. Kun hänet naurettiin pois, sen jälkeen hän on ollut joka ketjussa löytämässä miehiä.


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe