Onko isäsi, isoisäsi tai esi-isäsi ollut aisankannattaja?

Anonyymi-ap

Oletko kuullut tai saanut selville, että isäsi, isoisäsi tai joku muu esi-esisäsi tai sukulaismiehesi olisi ollut aisankannattaja?

Onko joku muu sonni ehkä nussinut heidän vaimonsa raskaiksi ja jatkanut omaa sukuaan teidän nimellänne?

Onko DNA-testin tulos paljastanut muuta kuin suku on olettanut?

Oletko ehkä jonkun muun siittäjän salattu lapsi kuin kasvattaneen isäsi?

Onko aisankannattajuus periytynyt sinulle?

Kertokaa!

30

1547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oma isä, isoisä tai muukaan esi-isä tiettävästi ole ollut, mutta onhan tuota voinut jossain kaukaisessa historiassa sattua.
      Sen sijaan tiedän useamman tapauksen sivummalta, joissa mies on joutunut aisankannattajaksi ja toisen miehen siittämän lapsen isäksi/elättäjäksi - joskus tietoisesti ja joskus tietämättään, mitä sitten onkin jälkeenpäin selvinnyt, heh heh.

• Anonyymi

Setäni oli aisankannattaja. Tiedän, koska tulin nuorena miehenä harrastaneeksi seksiä monta kertaa hänen nuoren vaimonsa kanssa. Vaimo oli iältään lähempänä minua kuin aviomiestään. Sitä en tiedä, onko serkkuni oikeasti serkkuni vai tyttäreni, enkä myöskään halua selvittää, perheidyllin rikkominen kun tuskin hyödyttäisi ketään.

• Anonyymi

Hieno kertomus tosielämästä! Toivottavasti kuullaan muiltakin vastaavia tosijuttuja. Näin sitä joskus vaan asiat menevät, eikä sille mitään voi. Himot kohtaavat, yhdynnät tapahtuvat, munasolut kypsyvät ja siittiöt uivat.

Hiljakseen tuosta kannattaa suvussa pysytelläkin. Onko tuo serkku setämiehesi ainoa lapsi? Jos on, niin olisiko setä ollut todellinen aisankannattaja, eli kyvytön astumaan nuorta rouvaansa tiineeksi, ja tämä kiihkeä nuori vaimonsa panettanut itsensä ihan tarkoituksella raskaaksi saman suvun pystyvällä nuorellamiehellä saadakseen miehensä suvun näköisen lapsen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno kertomus tosielämästä! Toivottavasti kuullaan muiltakin vastaavia tosijuttuja. Näin sitä joskus vaan asiat menevät, eikä sille mitään voi. Himot kohtaavat, yhdynnät tapahtuvat, munasolut kypsyvät ja siittiöt uivat.

Hiljakseen tuosta kannattaa suvussa pysytelläkin. Onko tuo serkku setämiehesi ainoa lapsi? Jos on, niin olisiko setä ollut todellinen aisankannattaja, eli kyvytön astumaan nuorta rouvaansa tiineeksi, ja tämä kiihkeä nuori vaimonsa panettanut itsensä ihan tarkoituksella raskaaksi saman suvun pystyvällä nuorellamiehellä saadakseen miehensä suvun näköisen lapsen?

Setämiehellä on toinenkin lapsi. Siihen minulla ei ole osuutta, en tapaillut tuohon aikaan enää setäni vaimoa vaan tyttöystävääni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Setämiehellä on toinenkin lapsi. Siihen minulla ei ole osuutta, en tapaillut tuohon aikaan enää setäni vaimoa vaan tyttöystävääni...

Hmm. Jospa sedän vaimo teki sen toisen lapsen veljesi tai jonkun muun sukulaismiehen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm. Jospa sedän vaimo teki sen toisen lapsen veljesi tai jonkun muun sukulaismiehen kanssa?

Minä olen ainoa lapsi. Muista sukulaismiehistä en osaa sanoa, mutta tosiaan tuskin olin kyseisen rouvan ainoa rakastaja. Kyllä iloluonteisella ja nuorehkolla rouvalla epäilemättä kysyntää riitti muuallakin kuin suvun piirissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ainoa lapsi. Muista sukulaismiehistä en osaa sanoa, mutta tosiaan tuskin olin kyseisen rouvan ainoa rakastaja. Kyllä iloluonteisella ja nuorehkolla rouvalla epäilemättä kysyntää riitti muuallakin kuin suvun piirissä.

Varmasti. Sen toisenkin isä voi siis olla kuka hyvänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se menee kuten kuvailit. Olimme vaimoni kanssa parinvaihdossa kolmesti ja nuo kondomit ns. unohtuivat ja tuon kolmannen session jälkeen pamahti, vaimo raskaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se menee kuten kuvailit. Olimme vaimoni kanssa parinvaihdossa kolmesti ja nuo kondomit ns. unohtuivat ja tuon kolmannen session jälkeen pamahti, vaimo raskaana.

Tulit sitten isäksi, kolmas kerta toden sanoi, tsemppiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieraalle panomiehellekö vaimo tiineeksi tuli?

• Anonyymi

Ei ole . Kaikki on teidän suvussa olevia.

• Anonyymi

Tämmöisiä tapauksiahan kyllä riittää.
      Kotiseudultani erään panomiehen perheen tarina, aikalaisten miesten kertomaa:
      Kyseinen vaaleatukkainen ja sinisilmäinen mies oli nuoresta pojasta asti kova panomies ja himonussija. Kun pillun makuun kuulemma pääsi 16-vuotiaana lavatanssien jälkeen, niin sen jälkeen nussi tyttöjä, aikuisia naisia, kypsiä rouvia jne. Oli komea ja luonne mukava, niin pillua tuli. Usein haistatti pilluntuoksuisia sormiaan kavereidensa nenien alla nussimasta tultuaan. Ruokatunneillakin kävi naimassa, minkä ennätti. Löysi sitten päälle parikymppisenä vaimokseen kauniin, pienen ja himokkaan naisen. Anoppi joka ei miniästään tykännyt, valitti kylille, että joka ilta ja yö ne naivat seinän takana, ettei saa nukutuksi, kun heteka naukuu ja natisee. Heti seuraavana vuonna syntyi esikoinen ja jälkikasvua tuli sitten lisääkin, kun ahkerasti oli nussittu ainakin avioliiton alkuajat. Lopulta oli päätetty lapsiluku täyteen, kun ei kumminkaan niin varakkaita oltu. Liekö mies laskenut siitä asti rojut pillukarvoille ja lakanoille, vai kortonkejako rupesi käyttämään. Otettiin taloon vuokralaiseksi tummatukkainen mies lisäansion saamiseksi. Tämä oli perheellinen ja töiden perässä toiselta paikkakunnalta tullut. Vaalea isäntämies kävi päivät töissä (vieraissakin taatusti) ja tiettyinä iltoina kävi myös harrastuksessaan. Vaimo kun oli eläväinen, himokas ja lapset saatuaan vielä rintavampi ja persevämpi entistään, niin siitähän syntyi tumman vuokralaismiehen kanssa salattu nussimissuhde. Ja niin kävi, että vaimon maha alkoi kasvaa, vaikkei pitänyt enää. Syntyi vaalealle, sinisilmäiselle isäntämiehelle tummatukkainen ja ruskeasilmäinen tyttö. Kaikkihan sen tiesivät, että vuokralainen oli tehnyt tästä nuorestaisännästä aisankannattajan ja polkaissut nuorenemännän tiineeksi omilla siemenillään. Lopulta asiaa ei enää salailtu, kun kerran oli noin selvää. Vaalea mies hyväksyi tapauksen ja kasvatti tytön omissa nimissään eikä eukkoaankaan pois laittanut. Päinvastoin heillä oli vielä minunkin aikanani hyvä aviosuhde.

• Anonyymi

Hehe siinä voi kova panomieskin joutua aisankannattelijaksi jos vaimo on kiimainen ja sopiva hässijä hollilla siitin sojollaan!

• Anonyymi

Isäni on aisankannattaja ja ollut tietääkseni aina. Meillä on useampi puolisisar, eli meillä on sama äiti mutta eri isät ja yhdestä isästä ei tiedetä mitään, toisesta ei ole varmuutta ja kolmannen, neljännen ja viidennen isä tiedetään. Minulle se on periytynyt, mutta toisaalta voi ihmetellä sitä että miten se voi periytyä isältäni kun hänen geenejään ei ole minussa. Luulen että se on ollut enemmän sosiaalista periytymää, eli kun mitään pahaa ei ole kenellekään tapahtunut, ei ole ollut eroja, ei riitoja, ei mitään muitakaan konflikteja, niin tämä elämäntapa on sitten vakavassa seurustelusuhteessa noussut aikoinaan esiin. Tässä täytyy nyt vielä tarkentaa että vanhempani eivät ole millään tasolla edes vihjailleet minulle että tätä elämäntapaa kannattaa suosia ja muut sisarukseni eivät ole tähän elämäntapaan ottaneet tietääkseni koskaan osaa. Tietenkin nämä asiat on meille selvitetty myöhemmin kun on ollut tarpeeksi ikää että ymmärrämme asioita.

• Anonyymi

Hienoa kuulla!

Kyllä aisankannattajuus voi varmasti periytyä myös pojan näkemän ja oppiman mallin mukaan, niin kuin kerroit. Sitähän sitä toistaa, mitä lapsena näkee, kokee ja varsinkin jos sen huomaa turvalliseksi ja tutuksi.

Onko aisuri-isäsi sitten ihan tuhkamuna, kun antavainen ja hedelmällinen äiti on siemennetty tiineeksi niin monen eri miehen paremmilla siimahännillä? Vai onko vain niin tosiaisuri, että kaikki ovat nauttineet tästä kuviosta, että vieras ja parempi sonni siementää tamman ja oma ruuna katselee kiltisti vierestä ja saa siitä nautintonsa? Onko isäsi muuten mies miesten joukossa vai onko ns. hiljainen nynnykkä ja kaikessa muita kumartava ja alistuva? Eli huomaisiko aisuriksi arkielämässä vai ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa kuulla!

Kyllä aisankannattajuus voi varmasti periytyä myös pojan näkemän ja oppiman mallin mukaan, niin kuin kerroit. Sitähän sitä toistaa, mitä lapsena näkee, kokee ja varsinkin jos sen huomaa turvalliseksi ja tutuksi.

Onko aisuri-isäsi sitten ihan tuhkamuna, kun antavainen ja hedelmällinen äiti on siemennetty tiineeksi niin monen eri miehen paremmilla siimahännillä? Vai onko vain niin tosiaisuri, että kaikki ovat nauttineet tästä kuviosta, että vieras ja parempi sonni siementää tamman ja oma ruuna katselee kiltisti vierestä ja saa siitä nautintonsa? Onko isäsi muuten mies miesten joukossa vai onko ns. hiljainen nynnykkä ja kaikessa muita kumartava ja alistuva? Eli huomaisiko aisuriksi arkielämässä vai ei?

No johan on. Meinasin tulla kommentoimaan omaa isääni ja omaa tilannettani, mutta näköjään olin jo kesällä laittanut viestin ja siihen saanut vastauksenkin. Isä on nynnykkä. Muistan ihan pienenä lapsena kun käveltiin kaupungilla jotain ostamaan kaupasta ja Anttilan parkkipaikalla oli yksittäinen nuorten miesten auto parkissa ja juopuneita nuoria miehiä oli ympärillä pari. Eräs nuorimies huusi jotain pilkkaavaa isälle, mutta isä vain kyyristyi ja nopeutti askeliaan ja minä pikkupoikana melkein juoksin perässä. Sitä ihmettelin ihan aikuiseksi saakka miksi isä ei pistänyt vastaan. Sitten vielä kävi niin että isä oli töissä ja palkanmaksussa oli ongelmia niin ettei työntantaja maksanut palkkoja ollenkaan. Ensin äiti soitti työnantajalle ja vaati rahoja että me lapset kuollaan nälkään ellei palkkaa tule. Lopulta äidin sisko soitti myös. Isä ei soittanut. Äiti oli jo sanonut isälle ettei isä saa mennä enää töihin koska palkkaa ei ole tullut edellisistäkään tunneista, mutta niin isä vain joka aamu puki päälleen ja lähti töihin. Äiti joutui käymään sosiaalitoimistossa hakemassa tukea muutaman kerran että sai rahaa kun isä ei uskaltanut sanoa vastaan ja teki vielä töitä ilmaiseksi.

Lapsuudessa kävi myös niin että meillä oli erään suvun vanhimman syntymäpäiväjuhlat. Porukkaa oli valtavasti, suvun lisäksi myös ystäviä ja tuttuja. Eräs äidin tutun mies oli kännissä ja kouri ja suuteli äitiä julkeasti ja vaikka äiti yritti estellä, äiti myös nauroi ja nautti siitä kun kourat kävi tisseillä ja perseellä ja tunkivat mekon helman alle. Äidin tuttu, eikä minun isä, ollut silloin lähistöllä ja ymmärsin että se oli äidin ja miehen salaisuus. Lisäksi vähän ajan päästä etsin äitiäni eikä äitiä löytynyt vähään aikaan mistään ja kun äiti sitten ilmestyi tutun miehen kanssa hän valehteli hakeneensa jotain syötävää pakkasesta. Myöhemmin ymmärsin sitten ettei mitään oltu haettu, mutta äitiin oli jotain pantu.

Olin vielä lapsi kun oli toiset syntymäpäiväjuhlat ja tämä äitiä kourinut mies oli juonut aika paljon ja otti minut väkisin syliin. Inhosin sitä alkoholin lemua ja pelotti se holtiton käytös, vaikka ei hän mitään pahaa tehnyt. Mutta pelotti kun hän piti niin kiinni etten päässyt pakoon ja muistan sen kuinka alistuin siihen ja näyttelin vain hymynaamaa ja vastailin kysymyksiin minusta ja äidistä että pääsisin äkkiä pois. Kysymykset äidistä ei olleet mitään kevyitä kysymyksiä. En muista enää kuin sen tunteen etteivät olleet sellaisia joita lapselta kysytään. Lopulta miehen vaimo tuli tökkäisemään miestään ja pääsin pois.

Arvaa kuka on minun oikea isä? Äidin tuttu ei kuulemma tiedä mitään. Kun tämä mies kuoli, äiti käski minut mukaan ja me menimme kahdestaan hänen hautajaisiin. En vielä silloin ymmärtänyt että miksi muut meidän perheestä ei lähteneet. Tämä sama mies oli käynyt meillä myös välillä rakentamassa ja maalaamassa esimerkiksi huoneita ja myös muita tarvittavia asioita ja opetti minulle kaikenlaista. Äiti aina antoi minulle silloin luvan olla poissa koulusta ja auttaa "setää". Kesken työpäivän äiti ja mies kävivät jossain palaveeraamassa kun söin välipalaa ja äiti nauroi kun tuli takaisin. Kuoleman jälkeen sitten sain tietää että mies on minun oikea isä. Muitakin tuttuja miehiä äidillä oli.

En usko että isäni on fyysisesti tuhkamuna mutta henkisesti sitten sitäkin enemmän. Olen itse pyrkinyt olemaan hieman kovempi mutta sekin täytyi opetella. Ensimmäisen vakavan tyttöystävän kanssa oli jo mielessä että tyttöystävä saa naida muiden kanssa ja hänhän nussi. Kun oli siihen tottunut että naiset nai monen kanssa, en ymmärtänyt sitä että parisuhde vaatii sen lisäksi myös keskinäistä kunnioitusta. Monta kertaa kun olin itse kämpillä, opiskelukaverit olivat päässeet pesälle ja lopulta eräissä bileissä tyttöystävä nuoleskeli erään opiskelututun kanssa ja vähän ajan päästä halusi erota ja lähti tuon nuoleskelijan matkaan. Seuraava tyttöystävä nai myös parin kaverin kanssa ja meillä oli seksiä vain muutaman kerran vuodessa vaikka melkein joka viikonloppu oli tyttöystävän toosa täynnä tavaraa ja tyttöystävä vonkasi että nuolisin. Nuolin ja runkkasin samalla mutta orkun jälkeen tuo tyttöystävä sai aina tarpeekseen ja vetelin vessassa loppuun. Tuokin tyttöystävä päätti nostaa kytkintä. Kolmas tyttöystävä päätti lähteä vaihtoon Pariisiin, ja pisti sitten postikortin että sori, on paksuna. Kävi vielä kotosalla ja oli tosiaan paksuna. Naitiin silloin koska hän olisi halunnut jatkaa ja päätettiin jatkaa, mutta kun hän lähti takaisin, vähän ajan päästä hän oli ns harkinnut uudelleen ja se suhde päättyi siihen saatesanoilla että minun pitäisi olla enemmän mies eikä aina pelkkä ovimatto. Yritin itselle selittää että olisin ollut hyvä isä, mutta tuon jälkeen hiljalleen sen verran aikuistuin että ymmärsin että parisuhteeseen kuuluu myös toisen kunnioitus ja että vaikka olisi lupa harrastaa seksiä toisten kanssa, sovituista pelisäännöistä ei lipsuta. Neljännen kanssa onnistui sitten vähän paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan on. Meinasin tulla kommentoimaan omaa isääni ja omaa tilannettani, mutta näköjään olin jo kesällä laittanut viestin ja siihen saanut vastauksenkin. Isä on nynnykkä. Muistan ihan pienenä lapsena kun käveltiin kaupungilla jotain ostamaan kaupasta ja Anttilan parkkipaikalla oli yksittäinen nuorten miesten auto parkissa ja juopuneita nuoria miehiä oli ympärillä pari. Eräs nuorimies huusi jotain pilkkaavaa isälle, mutta isä vain kyyristyi ja nopeutti askeliaan ja minä pikkupoikana melkein juoksin perässä. Sitä ihmettelin ihan aikuiseksi saakka miksi isä ei pistänyt vastaan. Sitten vielä kävi niin että isä oli töissä ja palkanmaksussa oli ongelmia niin ettei työntantaja maksanut palkkoja ollenkaan. Ensin äiti soitti työnantajalle ja vaati rahoja että me lapset kuollaan nälkään ellei palkkaa tule. Lopulta äidin sisko soitti myös. Isä ei soittanut. Äiti oli jo sanonut isälle ettei isä saa mennä enää töihin koska palkkaa ei ole tullut edellisistäkään tunneista, mutta niin isä vain joka aamu puki päälleen ja lähti töihin. Äiti joutui käymään sosiaalitoimistossa hakemassa tukea muutaman kerran että sai rahaa kun isä ei uskaltanut sanoa vastaan ja teki vielä töitä ilmaiseksi.

Lapsuudessa kävi myös niin että meillä oli erään suvun vanhimman syntymäpäiväjuhlat. Porukkaa oli valtavasti, suvun lisäksi myös ystäviä ja tuttuja. Eräs äidin tutun mies oli kännissä ja kouri ja suuteli äitiä julkeasti ja vaikka äiti yritti estellä, äiti myös nauroi ja nautti siitä kun kourat kävi tisseillä ja perseellä ja tunkivat mekon helman alle. Äidin tuttu, eikä minun isä, ollut silloin lähistöllä ja ymmärsin että se oli äidin ja miehen salaisuus. Lisäksi vähän ajan päästä etsin äitiäni eikä äitiä löytynyt vähään aikaan mistään ja kun äiti sitten ilmestyi tutun miehen kanssa hän valehteli hakeneensa jotain syötävää pakkasesta. Myöhemmin ymmärsin sitten ettei mitään oltu haettu, mutta äitiin oli jotain pantu.

Olin vielä lapsi kun oli toiset syntymäpäiväjuhlat ja tämä äitiä kourinut mies oli juonut aika paljon ja otti minut väkisin syliin. Inhosin sitä alkoholin lemua ja pelotti se holtiton käytös, vaikka ei hän mitään pahaa tehnyt. Mutta pelotti kun hän piti niin kiinni etten päässyt pakoon ja muistan sen kuinka alistuin siihen ja näyttelin vain hymynaamaa ja vastailin kysymyksiin minusta ja äidistä että pääsisin äkkiä pois. Kysymykset äidistä ei olleet mitään kevyitä kysymyksiä. En muista enää kuin sen tunteen etteivät olleet sellaisia joita lapselta kysytään. Lopulta miehen vaimo tuli tökkäisemään miestään ja pääsin pois.

Arvaa kuka on minun oikea isä? Äidin tuttu ei kuulemma tiedä mitään. Kun tämä mies kuoli, äiti käski minut mukaan ja me menimme kahdestaan hänen hautajaisiin. En vielä silloin ymmärtänyt että miksi muut meidän perheestä ei lähteneet. Tämä sama mies oli käynyt meillä myös välillä rakentamassa ja maalaamassa esimerkiksi huoneita ja myös muita tarvittavia asioita ja opetti minulle kaikenlaista. Äiti aina antoi minulle silloin luvan olla poissa koulusta ja auttaa "setää". Kesken työpäivän äiti ja mies kävivät jossain palaveeraamassa kun söin välipalaa ja äiti nauroi kun tuli takaisin. Kuoleman jälkeen sitten sain tietää että mies on minun oikea isä. Muitakin tuttuja miehiä äidillä oli.

En usko että isäni on fyysisesti tuhkamuna mutta henkisesti sitten sitäkin enemmän. Olen itse pyrkinyt olemaan hieman kovempi mutta sekin täytyi opetella. Ensimmäisen vakavan tyttöystävän kanssa oli jo mielessä että tyttöystävä saa naida muiden kanssa ja hänhän nussi. Kun oli siihen tottunut että naiset nai monen kanssa, en ymmärtänyt sitä että parisuhde vaatii sen lisäksi myös keskinäistä kunnioitusta. Monta kertaa kun olin itse kämpillä, opiskelukaverit olivat päässeet pesälle ja lopulta eräissä bileissä tyttöystävä nuoleskeli erään opiskelututun kanssa ja vähän ajan päästä halusi erota ja lähti tuon nuoleskelijan matkaan. Seuraava tyttöystävä nai myös parin kaverin kanssa ja meillä oli seksiä vain muutaman kerran vuodessa vaikka melkein joka viikonloppu oli tyttöystävän toosa täynnä tavaraa ja tyttöystävä vonkasi että nuolisin. Nuolin ja runkkasin samalla mutta orkun jälkeen tuo tyttöystävä sai aina tarpeekseen ja vetelin vessassa loppuun. Tuokin tyttöystävä päätti nostaa kytkintä. Kolmas tyttöystävä päätti lähteä vaihtoon Pariisiin, ja pisti sitten postikortin että sori, on paksuna. Kävi vielä kotosalla ja oli tosiaan paksuna. Naitiin silloin koska hän olisi halunnut jatkaa ja päätettiin jatkaa, mutta kun hän lähti takaisin, vähän ajan päästä hän oli ns harkinnut uudelleen ja se suhde päättyi siihen saatesanoilla että minun pitäisi olla enemmän mies eikä aina pelkkä ovimatto. Yritin itselle selittää että olisin ollut hyvä isä, mutta tuon jälkeen hiljalleen sen verran aikuistuin että ymmärsin että parisuhteeseen kuuluu myös toisen kunnioitus ja että vaikka olisi lupa harrastaa seksiä toisten kanssa, sovituista pelisäännöistä ei lipsuta. Neljännen kanssa onnistui sitten vähän paremmin.

Pistän tähän vielä yhden kokemuksen ihan nykypäiviltä. Naapurissa asuu pariskunta jolla on nykyään kouluikäisiä lapsia. Nainen on ihan tavallisen näköinen nuori rouva ja mies on työssä käyvä nuori mies. Vaikuttaa olevan suhteellisen vakaalla pohjalla taloudellisesti vaikka miehellä on joku 90 luvun alun räjähtänyt ja ripulipaskalla maalattu toyota alla. Se on varma että se auto ei ole muutamaa sataa enemmän maksanut. Ainoa lisävaruste näyttää olevan marketista ostetut siniset penkinpäälliset jotka ei sovi ripuliin millään.

Mies lähtee joka aamu töihin. Vaatteista ja varusteista päätellen johonkin tehtaaseen tai rakennukselle jossa tehdään ulkotöitä. Kun mies lähti, vartti sen jälkeen kaarsi pihaan auto josta hyppäsi nuori mies ulos, etuovi avautui, muutaman kerran soi ovikello ja ovi avattiin lähes välittömästi ja kuului naisen tervehdys ja ovi äkkiä kiinni. Sen jälkeen alkoi kuulua makuuhuoneesta rytmikäs ääni ja naisen voihkintaa, jonka tunnisti selvästi kun korvan painoi seinää vasten. Nyt kun lapset ovat kouluikäisiä, miehen tulo on viivästynyt sen verran että hän ilmestyy vasta kun lapset ovat lähteneet kouluun mutta nainen saa säännöllisesti. Heillä on kuusi lasta. Varsinkin ennen koronapandemiaa ja sulkutilaa, oli melkoista menoa ja sitten nautin itsekin kun sulkutilan aikana kuuntelin kuinka vieras paukutti naista oikein kunnolla. Nainen oli sitä ennen ollut pyöreänä ja myös koronan aikana napsahti ja luulen ja toivon ettei heillä ole kondomia välissä käytetty vaan lapset ovat tuon vieraan.

• Anonyymi

Mulle on ”siunaantunut” useita puolisisaruksia äijän kuoleman jälkeen. Nostan hattua äijälle näin jälkikäteen

• Anonyymi

Jotkut ne on niin kovia äijiä että lesketkin tiinehtyvät niiden kuoltuakin! Moskusta sanottiin niin ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ne on niin kovia äijiä että lesketkin tiinehtyvät niiden kuoltuakin! Moskusta sanottiin niin ainakin.

Tuo on hauska, koska se on niin totta!

• Anonyymi

Nuorena poikana ihmettelin, miksi isä toi kavereitaan meille yöksi ja Äiti laittautui niin kauniiksi. Minä sain mennä naapurin Unton luo yöksi. Jossain 14 vuotta vanhana minä ymmärsin, mistä oli kysymys. Löysin Äidin lukollisen kaapin avaimen ja sieltä löytyi sellaisia vaatteita, joita oli nähnyt vain seksilehdissä. Ja valokuvia, joissa äiti oli vieraiden miesten kanssa alasti.

Myöhemmin Isä ja Äiti erosivat ja Isä löysi paljon itseään nuoremman naisen. Oma äitini ei koskaan kertonut tuosta jutusta halaistua sanaa. Hetken hiljaiselon jälkeen samanlainen töpinä jatkui tämän uuden Rouvan kanssa. Minä sain välillä mennä kavereiden luo yöksi. Tuosta piirteestä huolimatta tämä uusi suhde kesti n.15 vuotta, ja hiipui sitten normaaliksi vanhusten hiljaiseloksi.

Minusta ei tullut alistettua aisuria, vaikka nainkin kauniin hottiksen ja kyllä... olihan noita kimppajuttuja toki aikansa. Nyttemmin niitäkin harvoin. Minulle tuollainen elämä oli jotenkin normaalia lapsuuden kokemuksien jälkeen.

• Anonyymi

Kiihottavaa ja seksirikasta ollut tuo vanhempiesi elämä ja ainakin isälläsi sen jälkeenkin!
        Ja sen takia sinäkin olet osannut ja uskaltanut naisesi kanssa myöhemmin nauttia samasta.

Olivatko äitisi ja vieraat miehet niissä kuvissa vain kameran edessä kuin mannekiinit vai ihan nussimassa eri asennoissa?

• Anonyymi

Minkälaisia ne isäsi kaverit ne panomiehet olivat? Olivatko humalaisia äijiä, pukumiehiä, haalariheppuja, naapurinukkoja, perheenisiä, vanhojapoikia... mitä?

• Anonyymi

Yhden tutun pariskunnan luona käy iso motoristiäijä. Parin mies ei aina ole kotona silloin. Mies kertoi vuosia takaperin ettei heille meinaa tulla kersoja kun hänellä on niin heikot siittiöt. Yrittivät klinikoiden kautta ei tulosta. Sitten yllättäen naisen maha alkoi kasvaa. Motoristikorsto hoiti hommat ja siemen iti heti. Kolme kertaa motoristi astunut rouvan tiineeksi. Parin miehellä ei mikään iso joten rouva varmaan saa isompaa siittäjältä ja tapaamiset jatkuneet siksi raskaaksipanemisten jälkeenkin. Ainakin motoristi käy siellä aina vaan.

• Anonyymi

Kiihottavaa lukea näistä tosielämän aisankannatusjutuista. Kertokaa ja kommentoikaa lisää!

• Anonyymi

Ei ollut, iskä oli kunnon sonni. Ennemmin uskon että on losottanut itäviä siemeniään aisankannattjien vaimoihin.

• Anonyymi

Isäni taisi olla, kun kotona ja mökillä kävi vieraita miehiä nussimassa äitiä ja isäni oli mukana.

• Anonyymi

Oletko isäsi poika? Biologisesti? Ja aisankannattaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko isäsi poika? Biologisesti? Ja aisankannattaja?

Ei tuollaisessa tilanteessa ole biologisia isiä.

• Anonyymi

Yksi tosi vanha tapaus kuultuna eräästä savolaisesta suvusta:
      Mies ihmetteli isänsä perunkirjoitustilaisuudessa, kun isäukko ei jättänyt hänelle mitään perintöä, vaikka kaikille muille miehen sisaruksille jätti. Kävi siinä sitten ilmi, että koko muu suku tiesi, mitä tämä mies ei tiennyt: hän ei ollut isänsä tekemä. Yllätetyn miehen oli alkujaan pannut alulle setä. Siis isänsä vanhin veli. Perheellinen mies myöskin. Setä oli eräänä historian kannalta sekavana keväänä vetänyt välistä ja käynyt nussimassa nuoremman veljensä vaimoa oman eukkonsa ollessa vielä pillu hellänä synnytyksen jäljiltä. Johonkin oli kai raavaan äijän täytynyt paineet palleistaan purkaa, niin miksei sitten veljen vaimon mehevään reikään. Ja niinhän siinä oli käynyt, että sedällä oli itävä lasti, joka osui ja siitti. Ellei sitten käynyt nussimassa usemammankin kerran sinä keväänä. Rupesi veljen vaimolla maha kasvamaan, vaikka oma mies ei ollut aviollisia hommiaan niitä aikoja päässyt hoitelemaan. Asia oli paljastunut tuoreeltaan, mutta tarina ei kerro, millä lailla. Ehkä tiineeksi pantu aviovaimo tunnusti miehelleen. Ja jostain syystä oli tämä isyyssotku kerrottu myös ennen ja jälkeen tapauksen syntyneille aisankannattajan ja tiineeksi tulleen naisen aviolapsille sitten myöhemmin, mutta ei tälle, joka tästä syrjälaakista sai nimenomaan alkunsa. Siis ennen kuin vasta yllätyksenä "isänsä" perunkirjoitustilaisuudessa, missä kaikki muut sisarukset kertoivat aina tienneensä, että veli(puoli) oli sedän siittämä. On näitä samantyylisiä tapauksia muitakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8487
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3329
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2480
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2000
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      1980
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      350
      1648
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1412
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1191
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1075
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      66
      1020
    Aihe