Kirje tulevalle puolisolleni

Anonyymi-ap

Muissa on oikeasti jotain pielessä. En oikein osaa muuttaa tuntemuksiani sanoiksi, mutta tiedän että ymmärrät mitä tarkoitan. Olet jotenkin eri maata.

23

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oikeasti tiedä enää, miten saisin kiinnostuksen pysymään muita kohtaan. En vain tiedä.

    • Anonyymi

      Voi miten kii....avaa.

    • Anonyymi

      En voi samaistua tähän

    • Anonyymi

      Koska ajattelit lopettaa tän skeidan täällä? oikeesti ? ja nyt mä tarkotan tätä. En aio katsella tätä

      • Anonyymi

        Mene sitte tutimaan pösilö!!! Putous että pitää roikkua täällä jos ei kestä edes lukea mitään.
        Ei kaikki ole kuulkaa teille henkilökohtaisesti, eikö ole vielä mennyt jakeluun höntit?!
        Kyllä näkee että nykyään ei osata tehdä muuta kuin sutta ja sekundaa mitä tulee lisääntymiseen täyttä 💩!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sitte tutimaan pösilö!!! Putous että pitää roikkua täällä jos ei kestä edes lukea mitään.
        Ei kaikki ole kuulkaa teille henkilökohtaisesti, eikö ole vielä mennyt jakeluun höntit?!
        Kyllä näkee että nykyään ei osata tehdä muuta kuin sutta ja sekundaa mitä tulee lisääntymiseen täyttä 💩!!

        Osaatko miesaloittaja kertoa, että mihin kakkaturahdusemoji liittyy?


    • Anonyymi

      Kaikissa on välillä jotain pielessä ohimenevää onneksi

    • Anonyymi

      Niinhän se on että maailmassa on kerrallaan yksi oikea jokaiselle jolle on joku. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Tiedän että on olemassa toisilleen oikeita ja vääriä. Myös osittain. Väärät voi elää avioliitossa kymmeniä vuosia. Ei se vielä mitään mutta se että voivat huonosti kun yrittävät sietää. Sitten kun ihminen yrittää sietää niin sairastuu usein. Ensin sairastutaan johkin pieneen joita alkaa tulla lisää pikku hiljaa. Tosi paha iskee pahasta pahoinvoinnista kun yrittää vaan kärvistellä vaikkei jaksaiskaan. Kyllä se niin vaan on vai mitä Mies?
        Joistain ihmisistä huokuu hyvä ja helppous ilo, nauru, ymmärrys , syvyys ja mitä kaikkea huokuukaan. Voi aistia kilometrien päähän että on hänen seurassa hyvä olla helppo hengittää. Olisi varmasti vaikka ei edes puhuttaisi yhtään mistään. Tarvitaanko aina sanoja edes? ei mitä turhaa mutta se ei ole turhaa miltä meistä tuntuu. Sitä kohti hyvää haluan kulkea vaikka siihen menisi loppu elämä. Loppuu sitten tänään tai joskus onneksi en tiedä, koska mulla on vielä unelmia taskuissa. Mukavaa päivää sitä kohti mun🌸🩷🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että on olemassa toisilleen oikeita ja vääriä. Myös osittain. Väärät voi elää avioliitossa kymmeniä vuosia. Ei se vielä mitään mutta se että voivat huonosti kun yrittävät sietää. Sitten kun ihminen yrittää sietää niin sairastuu usein. Ensin sairastutaan johkin pieneen joita alkaa tulla lisää pikku hiljaa. Tosi paha iskee pahasta pahoinvoinnista kun yrittää vaan kärvistellä vaikkei jaksaiskaan. Kyllä se niin vaan on vai mitä Mies?
        Joistain ihmisistä huokuu hyvä ja helppous ilo, nauru, ymmärrys , syvyys ja mitä kaikkea huokuukaan. Voi aistia kilometrien päähän että on hänen seurassa hyvä olla helppo hengittää. Olisi varmasti vaikka ei edes puhuttaisi yhtään mistään. Tarvitaanko aina sanoja edes? ei mitä turhaa mutta se ei ole turhaa miltä meistä tuntuu. Sitä kohti hyvää haluan kulkea vaikka siihen menisi loppu elämä. Loppuu sitten tänään tai joskus onneksi en tiedä, koska mulla on vielä unelmia taskuissa. Mukavaa päivää sitä kohti mun🌸🩷🌸

        Mukavaa päivää myös sinne sinulle❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa päivää myös sinne sinulle❤️

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Enpä tiedä voiko noin lyhyttä viestiä kutsua kirjeeksi.

      • Anonyymi

        Niin, nämä palstamiehen kirjeet on vähän tällaista itseriittoista öyhötystä, jos osaa yhtään käänyeispsykologiaa


    • Anonyymi

      Tunnen joka kerta sellaista kiinteää yhteenkuuluvuutta, kun ajattelen sinua tai katson kuvaasi… minulla ei ole muuta tällä hetkellä. Trollit täällä hyökkää kimppuun joka puolelta. Sotkee ketjuja, mutta minä kirjoitan kuin hänelle.

      • Anonyymi

        Sulla on niin monta. En jaksa sua enää kaivata. Onneksi on noi unilääkkeet. Laitan nyt palstan kiinni. Hyvästi


    • Anonyymi

      Ymmärrän. Rukoilu ja manaaminen yhdistettynä ei oo hyvä juttu. Enkä tarkoita nyt kiroilua.

      • Anonyymi

        Ihan sama enää. Kiinnostus kuitenkin meni jo.


    • Anonyymi

      Vai tulevalle puolisolle 🤔🙃 no mikä jottei. Oliko tämä jonkin sortin kosinta vai pelkkää pohdintaa?

    • Anonyymi

      Kauniita, avoimia ja rehellisiä sanoja. Ajattelen itse samalla tavalla hänestä.

    • Anonyymi

      Ymmärrän, vaikkei mulle olekaan. Ne muut eivät oikeasti tunnu siltä, miltä pitää.

    • Anonyymi

      Toteutumaton haave, joka muuttui suruksi jäi vai kaipuu ja ikävä kohta täältä lähdetään.

      • Anonyymi

        Mihin sinä olet menossa? Älä nyt sitä viimeistä muuttoa suunnittele vielä.


    • Anonyymi

      on vain ihmisiä, jokainen erilainen ja ainutlaatuinen, ja sitten on ihmisiä jotka viihtyvät paremmin toisten seurassa kuin toisten, ja ajattelevat samoin tai ymmärtävät toisiaan paremmin. Ei ole parempaa tai huonompaa - on vain erilaisuutta, kemiaa ja elämää.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe