Toisin kuin historian kirjoitus väittää, Raamatussa siitä ei ole mainintaa.
Apostoli Paavali ei kokenut marttyyrikuolemaa
13
154
Vastaukset
- Anonyymi
Tosin Paavali on Taivaassa muuttunut.
- Anonyymi
Toinen kirje Timoteukselle 4:6 FB92
[6] Minut itseni uhrataan jo pian, lähtöni hetki on tullut.
https://bible.com/bible/330/2ti.4.6.FB92- Anonyymi
Tässä kirjeessä on Barnabaksen kirjoitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kirjeessä on Barnabaksen kirjoitusta.
Barnabas oli antikristus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Barnabas oli antikristus.
Jos Paavalin opettaja oli antikristus, se selittäisi... aika paljon. :/
- Anonyymi
Ja kun he jatkoivat edelleen siihen hänen kärsimyksensä paikkaan, mukana lukemattomia kansanjoukkoja, hän tuli sille Rooman kaupungin portille, jossa häntä kohtaamaan tuli kaikista jaloin rouva, nimeltään Plautilla, joka rakasti apostoleja innokkaasti ja seurasi sitä Jumalan uskoa. Kyynelin, hän alkoi antaa itseään hänen rukoiltavakseen. Paavali sanoi hänelle: "Hyvästi, Plautilla, iankaikkisen autuuden tytär! Lainaa minulle se liina, jolla peität pääsi, ja mene hieman sivuun kansanjoukon tähden; odota minua täällä, kunnes palaan luoksesi ja maksan takaisin hyvyytesi. Sillä minä sidon sen silmieni ympärille kuin nenäliinan, ja jätän sen sinulle, rakastava nainen, merkkinä rakkaudestani, Kristuksen nimen tähden, häntä kohti lähtiessäni." Hän nopeasti ojensi sen liinan hänelle ja teki juuri niin kuin apostoli oli käskenyt. Parthenius ja Pheretas pilkkasivat häntä, ja sanoivat: "Miksi sinä uskot tätä petkuttajaa ja taikuria? Miksi olet menettämässä hienoa liinaa, kun et sinä saa tällaista hienoa kappaletta hänen kauttaan tässä maailmassa?" Mutta Paavali sanoi hänelle: "vaikka niin olisikin, tytär, ole valmiina täällä minun saapuessani, ja minä tuon sinulle minun kuoleman merkit sillä kankaalla, kun aion voittaa Kristuksen kanssa."
[15] Samaan aikaan Longinus, Megistus ja Akestus, ihmisten päättäväisesti suunnatessa heidän pelastukseensa, kysyen, miten he voisivat saapua siihen todelliseen elämään, kuulivat sen siunatun apostolin sanovan: "Veljeni ja poikani, pian, kun olen mestattu, ja te yhdessä muiden kanssa, jotka ovat auttaneet teloituksessani, lähtekää pois siitä paikasta, jonka Herra katsoo oikeaksi kutsua minua luokseen; uskovat tulevat ja hautaavat ruumiini. Mitä teihin tulee, huomioikaa se minun hautapaikkani, ja tulkaa sinne huomenna aamun sarastaessa, ja siellä löydätte kaksi miestä rukoilemassa, Titus ja Luukas. Kertokaa heille, mitä varten minä olen lähettänyt teidät, ja he antavat teille sen pelastuksen merkin Herrassa. Älkää siis epäröikö toteuttaa määräyksiänne, koska heti, kun teidät on kastettu siinä pyhässä lähteessä uskovina, ja teitä pyhitetään sen elämää antavan taivaallisten salaisuuksien voimalla, välittömästi te olette puhtaat, ja puhdistetut lunta valkeammiksi kaikesta synnin saastutuksesta, jopa tästä rikoksesta, joka on minua vastaan kehitetty, jota te nyt kunnioitatte; teidät kirjataan Kristuksen sotajoukkoon, ja tulette olemaan taivaallisen kuningaskunnan kanssaperillisiä.
Tämän sanottuaan hän saapui siihen hänen kärsimyksensä paikkaan. Siellä hän kääntyi itään; kädet ojennettuna taivasta kohti, hän rukoili kyynelehtien, syvällisesti, hepreaksi, ja kiitti Jumalaa. Ja kun hän oli lopettanut rukouksensa hänen ikivanhalla kielellään, hän hyvästeli veljensä siunaten heidät, ja sitoen silmänsä Plautillan hunnulla hän pudotti molemmat polvensa maahan ja ojensi kaulaansa. Pyöveli kohotti käsivartensa korkealle, iski voimalla ja katkaisi hänen päänsä. Kun se oli leikattu pois hänen ruumiistansa, se huusi ääneen Jeesuksen Kristuksen nimeä hepreaksi selkeällä äänellä; ja heti virta maitoa purkautui ulos hänen ruumiistaan, sotilaiden vaatteille, ja sen jälkeen veri virtasi ulos. Kun jotkut ihmiset halusivat tarttua siihen vaatteeseen, jolla hän oli sitonut silmänsä, ei sitä ollut nähtävissä. Lisäksi sellainen valtava valo ja niin miellyttävä tuoksu välähti taivaasta sillä hänen mestauksensa hetkellä, että kuolevaisten silmät eivät voineet sitä loistoa sietää; ihmisen kieli ei voinut selittää sitä tuoksua. Kaikki ne, jotka olivat läsnä, nähdessään Jumalan armon siinä siunatussa apostolissa, suuresti ihmettelivät, ylistäen ja riemuiten erittäin myöhään Herraa Jeesusta Kristusta, iankaikkista ja voittamatonta kuningasta, jota tuo upea opettaja ja kansakuntien ohjaaja oli julistanut.- Anonyymi
Tämä ei ole kyllä Raamatusta...
- Anonyymi
Tämä henkilö ei ole Paavali, vaan Barnabas. Hänet telottivat lain edustajat, aerobagilaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole kyllä Raamatusta...
Se on Timoteuksen apogryfia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä henkilö ei ole Paavali, vaan Barnabas. Hänet telottivat lain edustajat, aerobagilaiset.
Valehtelija ei tiedä mitään barnabas vapautettiin pelosta kun paavali ilmesty kuoleman jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelija ei tiedä mitään barnabas vapautettiin pelosta kun paavali ilmesty kuoleman jälkeen
tästäkin synnistä sun pitää tehdä spitaali hoitomiehelle vai auttaako sekään tuutko totuuden tuntoon kun et pyhää henkeä kuuntele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tästäkin synnistä sun pitää tehdä spitaali hoitomiehelle vai auttaako sekään tuutko totuuden tuntoon kun et pyhää henkeä kuuntele
joku teille neuvoja jakelee kun ette ymmärrä että lasten raiskaaminen on rikos pitäiskö kaikki lestadiolaiset kuohia kun eivät ymmärrä mitä varten seksuaalisuus on kun eivät ajatuksen tasollaan ymmärrä sairaita halujaan eivät ymmärrä mikä on syntiä jos jeesus sanoo et vaimon katsominen himoiten on synti ni ei mee jakeluun normaali ihminen tajuaa heti epäuskosetkin tajuaa normaalin haun ja seksin mutta lestalla se on sairas fetissi ja se on synti ja sitä demonipappi lestadiuksesta lähtien joka teki jumalan luoman elämän vääräksi omilla himoillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku teille neuvoja jakelee kun ette ymmärrä että lasten raiskaaminen on rikos pitäiskö kaikki lestadiolaiset kuohia kun eivät ymmärrä mitä varten seksuaalisuus on kun eivät ajatuksen tasollaan ymmärrä sairaita halujaan eivät ymmärrä mikä on syntiä jos jeesus sanoo et vaimon katsominen himoiten on synti ni ei mee jakeluun normaali ihminen tajuaa heti epäuskosetkin tajuaa normaalin haun ja seksin mutta lestalla se on sairas fetissi ja se on synti ja sitä demonipappi lestadiuksesta lähtien joka teki jumalan luoman elämän vääräksi omilla himoillaan
Olette seksuaalissioissa pahempia kuin epäuskoset nekään ei tee niissä väärin te teette kaiken luonnon vastaisesti kun ette joo tehnyt parannusta tuskin sitä voi olettaa jumalan sanan vastaisesta elämästä mitä elätte kaikki jumalan luoms muutetaan luonnovastaisiksi säännöiksi mitä muuta voi odottaa elämän vihaajilta viha luojaa kohtaan ootte kusessa jumala ei pitkään kattele teitä sen mtta on täynnä elämän turmelemisesta jonka sen himolillanne ootte muuttaneet himo saarnaa himo selittää teidän saastaisten himojen ympärillä pyörii koko sairas uskontonne häiriten luonnon rauhaa ja normaalia elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346