Noin pienessä kunnassa kaikki tuntee toisensa, ainakin jotenkin. Ihmettelen kyllä tuota teidän ölinää netissä? Isommista kylistä kyllä löytyy omaan kuppiin paskojia, mutta miten noin pienessä kunnassa on noin sekavaa ja riitaisaa sakkia.
2000 hengen kääpiö
44
1152
Vastaukset
- Anonyymi
Riitaa haastaa lähinnä muutama muualla asuva. Ei niitä ulinoita kyllä kukaan vakavasti ota. Kunta voi hyvin ja kuntalaiset kiittävät siitä.
- Anonyymi
Vastaus on yksinkertainen: mölisijät ovat muualla asuvia.
- Anonyymi
Justiinsa. Kuopiossakin asuu jo yli 2000 Rautavaaralta muuttanutta kuntalaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa. Kuopiossakin asuu jo yli 2000 Rautavaaralta muuttanutta kuntalaista.
Silti vain yksi heistä viettää päivänsä netissä kuntaa haukkuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne Rautavaaralaisia on .
Ota ensin selvää taitaa nytkin olla muualta eikä Kuopiosta.
Hölmöt Rautavaaralaiset Suomi 24 jauhaa kun nytkin ne kaikesta naukujat on muualta kuin kuopiosta ,Rautavaara ryhmässä on ympäri suomen.
Kyllä ne naukujat Suomi 24 on tietyt Rautavaaralaiset yötä päivää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐁🐁🐁🐁😇😇😇😇😭😭😭😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne Rautavaaralaisia on .
Ota ensin selvää taitaa nytkin olla muualta eikä Kuopiosta.
Hölmöt Rautavaaralaiset Suomi 24 jauhaa kun nytkin ne kaikesta naukujat on muualta kuin kuopiosta ,Rautavaara ryhmässä on ympäri suomen.
Kyllä ne naukujat Suomi 24 on tietyt Rautavaaralaiset yötä päivää.Sitä on niin monenlaisia rautavaaralaisia, toiset asuu kunnassa ja toiset ei. Edelleenkin se suurin "nau'unta" tulee kunnan ulkopuolelta, vaikkapa vain niukin naukin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on niin monenlaisia rautavaaralaisia, toiset asuu kunnassa ja toiset ei. Edelleenkin se suurin "nau'unta" tulee kunnan ulkopuolelta, vaikkapa vain niukin naukin 😂
Lueppa Raitavaara ryhmästä etkä jauku ketään syyttömästi Rautavaara ryhmään et uskalla omalla nimelläsi haukkua vai pnko että olet estetty.
Niitä lisi entisestään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on niin monenlaisia rautavaaralaisia, toiset asuu kunnassa ja toiset ei. Edelleenkin se suurin "nau'unta" tulee kunnan ulkopuolelta, vaikkapa vain niukin naukin 😂
🐁🐁🐁🐁🐁🐁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa Raitavaara ryhmästä etkä jauku ketään syyttömästi Rautavaara ryhmään et uskalla omalla nimelläsi haukkua vai pnko että olet estetty.
Niitä lisi entisestään.Miksi minua mistään olisi estetty? Ei minulla ole tapana esim. haukkua muita keskustelijoita "raukoiksi", "sairaiksi" tai "pedoiksi".
Oikein huvittavaa on kyllä ollut seurata, kuinka jotkut ensin vuosia levittävät omia asioitaan nettiin ja sitten loukkaantuvat kun muut ovat ne sieltä lukeneet. Mm. sitä on Rautavaaralla niin hyvin ja laajalti tunnettu terdetys. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minua mistään olisi estetty? Ei minulla ole tapana esim. haukkua muita keskustelijoita "raukoiksi", "sairaiksi" tai "pedoiksi".
Oikein huvittavaa on kyllä ollut seurata, kuinka jotkut ensin vuosia levittävät omia asioitaan nettiin ja sitten loukkaantuvat kun muut ovat ne sieltä lukeneet. Mm. sitä on Rautavaaralla niin hyvin ja laajalti tunnettu terdetys. 😂Kyllä ne Rautavaara ryhmässä on jutut eikä täällä.
Sinä et uskalla soellä haukkua tai et nää niin luulet monun haukkuvan.
Jos nutkin 4 erään aloitusta ylläpito poisti niin on varmasti toiset.
Kaikki mollaajat oli muualta seuraa jos pystyt vai olenko estänyt,nyt olisi viisasta asiaton jäkätys lopettaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne Rautavaara ryhmässä on jutut eikä täällä.
Sinä et uskalla soellä haukkua tai et nää niin luulet monun haukkuvan.
Jos nutkin 4 erään aloitusta ylläpito poisti niin on varmasti toiset.
Kaikki mollaajat oli muualta seuraa jos pystyt vai olenko estänyt,nyt olisi viisasta asiaton jäkätys lopettaa.Jäkätys vain jatkuu ja jatkuu siltä suunnalta. Näinhän se aina on ollut ja muuksi ei muutu. Onpahan mille kylällä nauravat. Ei jäkätystä kukaan vakavasti ota. 😂
- Anonyymi
Ei minulla ole estoja yhtään minnekään. Mutta jos kommentoit siellä samoin kuin täällä, sinulla kyllä olisi sellainen 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole estoja yhtään minnekään. Mutta jos kommentoit siellä samoin kuin täällä, sinulla kyllä olisi sellainen 😂
Et tiedä monellekko laitoit estot et varmasti nää.
Minun kommemtointia yrititte joka kohtaan haukkua ylläpito poisti niin viisain kun itse laittaa.
Käkätä mitä vaan elä jokaisen kommentista syytä minua.
Minä uskallan omalla nimellä saman mitä täällä enkä sinun kuviteltuja hyväksy.
Pura mielikuvasi ja vihasi muualla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä ihmiset rauhaan🐁🐁🐁🐁🐁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kommemtointia yrititte joka kohtaan haukkua ylläpito poisti niin viisain kun itse laittaa.
Pura mielikuvasi ja vihasi muualla.Höpöhöpö taas. Minulla ei ole estoja koskapa oikein hyvin näen kaiken tarvittavan 😂
Hyvin nähdään haukut täällä ja mielistelyt toisaalla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä ihmiset rauhaan🐁🐁🐁🐁🐁
Noudatapa omaa neuvoasi 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pura mielikuvasi ja vihasi muualla.Taitaa olla aika laittaa pää tyynyyn siellä. Alkaa mielikuvitus taas lentämään. Estoja minulla ei ole ja enkä niitä tarvitse kenellekään laittaa. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minua mistään olisi estetty? Ei minulla ole tapana esim. haukkua muita keskustelijoita "raukoiksi", "sairaiksi" tai "pedoiksi".
Oikein huvittavaa on kyllä ollut seurata, kuinka jotkut ensin vuosia levittävät omia asioitaan nettiin ja sitten loukkaantuvat kun muut ovat ne sieltä lukeneet. Mm. sitä on Rautavaaralla niin hyvin ja laajalti tunnettu terdetys. 😂Haukkuu kuks haikkuu pyytä sitten kun olet tekiästä varma.
Nytkin saman henkilön Rautavaara ryhmään laittamat keskustelut ,tosi kärkevät.
4 ylläpito poisti kun eteläsuomra myöten kumtaa ja kuntalaisia haukkuivat.
Montako samaa täälläkin jatkanee.
Rautavaara ryhmässä ei enää onnistu,se aika on ohi ylläpito on muuttunut.
Mutta"koirat haukku ja karavaani kulkee". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukkuu kuks haikkuu pyytä sitten kun olet tekiästä varma.
Nytkin saman henkilön Rautavaara ryhmään laittamat keskustelut ,tosi kärkevät.
4 ylläpito poisti kun eteläsuomra myöten kumtaa ja kuntalaisia haukkuivat.
Montako samaa täälläkin jatkanee.
Rautavaara ryhmässä ei enää onnistu,se aika on ohi ylläpito on muuttunut.
Mutta"koirat haukku ja karavaani kulkee".Yksihän siinä näkyy ainakin sitä jo tekevän, tiedämme kyllä kehen yksikään "juoru"ei taatusti pysähdy 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksihän siinä näkyy ainakin sitä jo tekevän, tiedämme kyllä kehen yksikään "juoru"ei taatusti pysähdy 😂
Kerroppa Rautavaara ryhmässä omalla nimelmäsi.
Siellä omat juorusi.
Mitä täällä levität.
Sieltä piti suomi 24 siirtyä kun siellä ei onnistu.
Koitappa nähdään miten käy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa Rautavaara ryhmässä omalla nimelmäsi.
Siellä omat juorusi.
Mitä täällä levität.
Sieltä piti suomi 24 siirtyä kun siellä ei onnistu.
Koitappa nähdään miten käy.Niin kuka tässä juuri levitti juoruja ryhmästä toiseen? Vilkaisepa peiliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuka tässä juuri levitti juoruja ryhmästä toiseen? Vilkaisepa peiliin.
Arvaa uudelleen.
Katso ensin" hullun kirveeseen on tyhjä vartta jatkaa" Näin sen va hojen sanonta kuuluu.
Jatka kaveri porukassasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa uudelleen.
Katso ensin" hullun kirveeseen on tyhjä vartta jatkaa" Näin sen va hojen sanonta kuuluu.
Jatka kaveri porukassasi.Ei tarvitse arvata kun tiedetään jo 😂
Mielellämme jatkamme positiivisempien ihmisten parissa. Niinhän kaikki vähänkään järkevät tekevät. Negatiiviset jatkavat itsesäälissä vellomistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse arvata kun tiedetään jo 😂
Mielellämme jatkamme positiivisempien ihmisten parissa. Niinhän kaikki vähänkään järkevät tekevät. Negatiiviset jatkavat itsesäälissä vellomistaan.En ole kaveriksesi pyrkinyt enkä pyri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kaveriksesi pyrkinyt enkä pyri.
Kiitos siitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos siitä!
😡😡😡😡😡😡😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😡😡😡😡😡😡😡
Taas on negatiivisuutta ilmassa ja heti aamusta. On siinä taidettu herätä väärällä jalalla. Tuollahan tulisi jo esto jossain toisessa ryhmässä. Liekö sukua yrisevälle yrjöäjälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas on negatiivisuutta ilmassa ja heti aamusta. On siinä taidettu herätä väärällä jalalla. Tuollahan tulisi jo esto jossain toisessa ryhmässä. Liekö sukua yrisevälle yrjöäjälle?
😡😡😡😡😡😡😡😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😡😡😡😡😡😡😡😡
Heh heh!
Me rautavaaralaisten elättäjät lähdimme 60-luvulla töihin, emmekä jääneet leivinuunin viereen odottamaan, että jotakin tapahtuisi.
No, tapahtui se, mitä muillekin kehitysaluekunnille: Kyllä hyvin taloutensa hoitava Suomi elättää muutaman asukkaan metsäkunnat. Olkaa ihan rauhassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😡😡😡😡😡😡😡😡
On tainnut molemmat jalat olla vääriä tänä aamuna ja hiekkaakin väärissä paikoissa äreyden määrästä päätellen 😂
- Anonyymi
Voi hyvänen aika tätä mollaamista ja jos ootte muualla asujia niin mitä hittoo enää kuuluu mitä Rautavaaralla tapahtuu.vaikkakin ihmiset riitelee asioista niin eiköhän ne riitele ihan eduskunta taloa myöten.
- Anonyymi
Aika leuhka aloitus, 2000 asukkaan kääpiö? Eihän niitä asukkaita ole kuin 1424 kipaletta. (v2023 lopussa)
Ja kommentoijat : Kaikki joskus Rautavaaralla asuneet ja muualla kunnallisveronsa maksavat ovat rautavaaralaisia, niin kuin Putin uhoaa kaikkien maailmalle levinneiden venäläisten olevan venäläisiä. Toki jollakin tavalla, mutta uhoaako Rtavaaran kunnanjohtaja samalla tavalla kuin Venäjän tsaari? Jos Kauniaisissa asuvan, Rtavaaralla syntyneen juristin Mersun kylkeen piirretään tussilla "savolainen äijä", niin tuleeko sanktioita 2000 asukkaan kääpiökunnasta? - Anonyymi
Aloittaja on väärässä. Rautavaaralla asuu vain 1400 psykopaattikiusaajaa. Muuttotappio joka vuosi useita kymmeniä. Ensimmäinen lapsi tänä vuonna syntyi kesällä. Suurimmalla osalla toinen jalka haudassa. Tästä voi laskea, koska viimeinen sammuttaa valot.
- Anonyymi
Höpöhöpö, ei muut ole samanlaisia kuin sinä. Edellisen kommentoijan valot näkyy sammuneet jo aikoja sitten.
- Anonyymi
Vilkaisepa peiliisi niin näet huutelijan.
- Anonyymi
Eli pitäisikö peiliin liimata kuvasi. Eivätkö taulunkehykset ole riittävät?
- Anonyymi
Sehän kaunistaisi peilistäsi muutoin näkyvää totuutta melkoisesti. Kertoo meille muille vain sen että pelkäät omaa kuvajaistasi itsekin ja haluaisit nähdä itsesi parempana kuin oletkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän kaunistaisi peilistäsi muutoin näkyvää totuutta melkoisesti. Kertoo meille muille vain sen että pelkäät omaa kuvajaistasi itsekin ja haluaisit nähdä itsesi parempana kuin oletkaan.
Pelkäänpä, että peili rikkoontuisi, jos siihen liimataan mutantin kuva. Rautavaaralaiset eivät tarvitse halloweeninä naamareita, kun on omasta takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäänpä, että peili rikkoontuisi, jos siihen liimataan mutantin kuva. Rautavaaralaiset eivät tarvitse halloweeninä naamareita, kun on omasta takaa.
Niinhän sitä helposti luulee silloin kun omasta peilistä parempaakaan kuvaa näy.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika teitä ihmisiä, eikö teillä ole työtä mitä tehdä tai jotain kivaa harrastusta joka veisi nuo negatiiviset asiat pois mielestä.samassa Suomen rajoilla asutaan niin tuollaista vihaa lietsotaan. Oikein hyvää syksyä ja paistaa se aurinko vielä teillekin.
- Anonyymi
Lue Rautavaaran jatkuviaongelmia niitä julkisesti ylläpitäjiä.
Omasta pesästänne löytyy ongelmat.🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue Rautavaaran jatkuviaongelmia niitä julkisesti ylläpitäjiä.
Omasta pesästänne löytyy ongelmat.🤣🤣🤣Toisille ei näy aurinko paistavan vaikka minne asumaan menisi 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisille ei näy aurinko paistavan vaikka minne asumaan menisi 😂
Rautavaralle näyttää paistavan väärityvä asioiden arviointi, kaikki on heille väärin.
Nyt onkin kunnanjohtaja jämäkkä ei "säikky".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559