Kaiken kertomisen

Anonyymi-ap

piti loppua, mutta tänään kuulin sellaisen äänen joka muistutti isästäni, sellainen ei ole hiljaisuutta! Olen ollut kurkkuani täynnä jo monen vuoden ajan sitä, että täysin tuntemattomat ihmiset ns. osallistuvat ilman lupaa elämääni liittyviin asioihin. Olen totaalisen stressaantunut ja voin todella huonosti, eikä minulla ole minkäänlaista jaksamista ruveta tutustumaan keneenkään. Haluan vain tehdä itselleni mieluisaa työtä vielä monen vuoden ajan. Seuraavan kerran mietin keneekään tutustumista vuonna 2030. Hiljaisuuden pitää kestää siihen asti!

3

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iso määrä ihmisiä ja sen lisäksi yksittäinen henkilö on tehnyt elämästäni helvettiä! Miksi minua on kohdeltu niin huonosti, en ole tehnyt kenellekään pahaa. Miksi kukaan ei pitänyt tärkeänä sitä mitä minä elämältäni haluan! Ei yksikään ihminen voi toimia niin, että puuttuu yksittäisen ihmisen elämään vuosien ajan luullen tekevänsä hyvää! Varsinkin kun henkilö itse on tuonut toistuvasti esiin sen, ettei laaja-alainen häirintä saa koskaan mitään hyvää aikaan! Pelkkää pahaa mieltä ja fyysistä ja taloudellista pahaa vain! Elämästä on kadonnut ilo ja sisin on riekaleina, menen monta vuotta jotta tasapaino löytyy, koska on paljon sellaista mikä muistuttaa rankoista vuosista! Kaiken kertomisen pitää loppua. Kaikki jotka siihen osallistuvat ovat kiusaajia!

• Anonyymi

Toiset on saanu palstamies ees pierun tallennettua mitä soittaa replayna outoja seksuaalisia tarkoituksia varten

• Anonyymi

"Hiljaisuus" alkaa siitä, että opettelet näkemämään maailman sellaisena kuin se on. Se minkä koet "kertomisena" ei liity sinuun ja elämääsi millään tavalla. Sinä itse muutat kohtaamiesi asioiden ja ihmisten merkityksen niin, että koet asioiden liittyvän jollain tavalla sinuun ja menneisyyteesi. Se ei kuitenkaan ole totta!!!

Yksinkertaistettuna: sinä itse aiheutat oman ahdistuneen olosi. Siten vain sinä itse voit päästä siitä eroon muuttamalla omaa ajatusmaailmaasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe