"– Ei hallitus ole leikkaamisen ilosta leikannut, Hiippavuori huomautti."
https://www.kdlehti.fi/2024/06/26/kdn-katriina-hiippavuori-porin-suomiareenassa-vasemmistolainen-ajatus-siirtaa-kasvatusvastuun-kodista-yhteiskunnalle/
Eikö tuo Hiippavuori muista Purran ja muiden sakset kädessä iravailuita leikkuulautoineen?
KD poliitikon mukaan hallitus ei iloinnut köyhymmiltä leikkaamisen jälkeen
5
188
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on hyvä artikkeli. Suosittelen jokaiselle sen lukemista. Siinä sanotaan mm.:
"Hän [Hiippavuori] myönsi, että on ikäviä ratkaisuja, kuten esimerkiksi työttömyysturvan suojaosan poistaminen.
– Mutta hallitus on ennen kaikkea pyrkinyt vaikuttamaan siihen, että työnteko olisi kannattavaa, työn vastaanottaminen kannattavaa kaikissa tilanteissa. Työttömyyspäivärahan lapsikorotuksilla on pyritty puuttumaan työnteon kannustinloukkuihin.
– Ei hallitus ole leikkaamisen ilosta leikannut, Hiippavuori huomautti."
Ymmärrän täysin, että vasemmisto on katkera keskusta-oikeistolle, kun se joutuu tekemään leikkauksia joita Rinteen/Marinin hallitus ei suostunut tekemään. Nyt ne pitää sitten tehdä huomattavasti rajumpina kuin jos Rinteen/Marinin hallitus olisi tehnyt ne ajoissa. - Anonyymi
Laitaoikeisto nauttii, tätä hetkeä he ovat odottaneet kymmeniä vuosia.
- Anonyymi
Hyvä, että taloutta tervehdytetään.
- Anonyymi
Köyhien kuristaminen on suuri ilo kristillisille.
- Anonyymi
KD ei kurjista köyhiä. Tämä kävi selväksi tällä palstalla aihetta käsitelleessä keskustelussa.
Tuon väitteen kertominen kertoo vain sinusta itsestäsi ja vihavasemmiston tavasta tehdä politiikkaa valehtelemalla ja pyrkimyksellä luoda täysin vääriä mielikuvia muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184