Niin voitaisiin katsella uudestaan.
Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?
49
1238
Vastaukset
- Anonyymi
Ei millään.😂
- Anonyymi
Senkun katselet poika.
- Anonyymi
Juu ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ei kukaan ole kiinnostunut ja sen jälkeen sano, että voisit pudottaa 20 kiloa. Eiköhän kelpaa sellaisenaan. Trolli.
- Anonyymi
Menee liiallisuuksiin. Kasvatan nyt lihasta.
- Anonyymi
Toivottavasti hän ei pudota grammaakaan sinun vuoksesi, koska tuollainen puhe ei kumpua rakkaudesta. Ja kun toista oikeasti rakastaa, sitä kelpaa sellaisena kuin on...ja jos ei niin voi lähteä ukko suksimaan 😅
- Anonyymi
Rakkaan maksasta ja ylipainon aiheuttamasta aikaisesta kuolemasta pistää välittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaan maksasta ja ylipainon aiheuttamasta aikaisesta kuolemasta pistää välittämään.
Tule ensin kullaksein, ja tue mua painonpudotuksessa :) Sitten mä tuen sua tunneälyn kehityksessä. Ainakin 20% sun pitäisi lisätä tunneälyä, koska olen huolissani sun tunnekylmyydestä, passiivis-aggressivisuudesta ja empatiakyvyttömyydestä.
Ottaos pian yhteyttä, tiedät mistä minut löytää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakoitko? Maistuuko olut?
Lähdetkö lenkille armaasi kanssa?
- Anonyymi
Ois ihanaa kyllä. Oot varmaan huippu tyyppi.
- Anonyymi
Olithan sä joo parin tutun kanssa asiasta jutellut. Huvinsa kullakin!
- Anonyymi
Niinhän ne jotkut tekee
- Anonyymi
Otan siis 24 vuotiaan joka haluaa myls urheilla.
- Anonyymi
Menenkin tästä syömään
- Anonyymi
Ap siis luulee et voi vaan ottaa kaikki jotka muka on tyrkyllä
Mutta palaa aina luokseni😁
Tai palaisi jos se sais palata mun luokse...
Ja raadille tiedoks
et en laiduta muuta kun itsen takia
Tai terveysperustein jos niin teen...
Voikin olla ettei kyseinen solakka mieskään enää kelpaa minulle,,,
Ei vaikka munaakin olisi ollut - Anonyymi
Etkö muista? Sanoin, että nähtyäsi minut lakkaat kaipaamisen ja hyväksyn sen. Tiesin sen olevan ratkaisu järjettömälle kaipauksellemme. Nyt on hyvä.
- Anonyymi
Unohda koko juttu!
- Anonyymi
Ei onnistu juuri nyt.
- Anonyymi
Et ole kiinnostava. Valitan.
- Anonyymi
Siis onko Tuomas Veturin katselemiseen jokin painorajoitus?
- Anonyymi
En jaksa nähdä vaivaa. Kiloja mulla kyllä on, mutta eipä ne ole sua tähänkään asti häirinneet yhtään, ja jos laihduttaisin niin arvaa paljonko rinnoista ja peffastakin sitten lähtisi!! =D Ja kyllä sinullakin olisi kiloja pudotettavana yhtä lailla, mutta en osaa kuvitellakaan sinua 20 kiloa pienempänä, et olisi sitten enää sinä ollenkaan =D
Eli ollaan vaan tällaisia kuin ollaan, me kumpikin...- Anonyymi
Juu, näin teemme! 👍😊
- Anonyymi
Haist kukka. Ehet saa mua vaikka olisin kKssataa kiloinen. 😉
- Anonyymi
Läpsyttele niitä omia manboobsejas vaa.
- Anonyymi
Mies olen unohtanut sinut jo silloin
- Anonyymi
Jos maltat odottaa niin täältä tullaan pian vähintään 20kg kevyempänä
- Anonyymi
Huomasin panon tippuessa et se tippuu tisseistä eka sitte takapuoli ,viimeiseksi maha..kyse on iäkkäämmästä naisesta ,menopaussissa.Ärsyttävää,en laihduta enään.
T.Sivulinen tyyppi
- Anonyymi
Olisit kelvannut omana itsenäsi silloin:)
- Anonyymi
En tarvitse sua enään. kiitos vaan:)
- Anonyymi
Se ei tuntunut siltä. Mä koin, että mikään ei riittänyt.
- Anonyymi
Ehei, tykkään isoista tisseistäni.
- Anonyymi
Jos haluat ruumista katsella...
- Anonyymi
Älä nainen tee sitä. Susta ei jää mitään jäljelle.
- Anonyymi
Juuri menossa rannalle pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri menossa rannalle pian.
- Anonyymi
En tee sitä, saat tyytyä tähän kaikkeen, mitä minulla on. Tai ole ilman!
- Anonyymi
Miksi nainen syö itsensä muodottomaksi , vaikeasti liikkuvaksi möhköksi. Lisäks riippuu joku lihamöhkäle vielä haarovälissä .
- Anonyymi
Ihan kuin ois joutunut takaisin yläasteelle. :(
- Anonyymi
Ei riipu.Ihan on kasassa paketti ja tuommonen ei semmosta saa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riipu.Ihan on kasassa paketti ja tuommonen ei semmosta saa!
Käytit jopa sanoja sanoja. Ehkä joku sieltä. :/
- Anonyymi
Miksi mies syö ja etenki juo itsensä muodottomaksi , vaikeasti liikkuvaksi möhköksi. Lisäks riippuu joku Pieni lihamöhkäle vielä haarovälissä , mutta sinä itse et sinä näe, etkä myöskään varpaitasi , kun seisot.
- Anonyymi
No,katseleppas yksinäs.Mikään ei voita herkkuja!Näin on näreet.En ala minkäänlaista stressierkin kanssa milleen.
- Anonyymi
Siinäpä kevennät.
Katsele rauhassa. Tällaisen toiveen esittäminen on aika turhaa yhtään kellekään. Jos ei ole oikeasti motivaatiota pudottaa painoaan, eikä koe olevansa liian läski, niin siinä on turha ulkopuolelta koittaa manipuloida. Aloitus ei ole muuta kuin kiusaamista.
Olet täysin oikeassa, mustasusi. Tuollaisen kommentin esittäminen ei ole pelkästään turhaa vaan myös loukkaavaa ja haitallista. Painonhallinta on henkilökohtainen asia, ja siihen liittyvät päätökset tulisi tehdä omasta tahdosta ja terveydellisistä syistä, ei ulkoisen paineen tai manipulaation takia.
Toisen ihmisen ulkonäön tai painon kommentointi negatiiviseen sävyyn voi aiheuttaa syvää henkistä kärsimystä ja itsevarmuuden laskua. Parisuhteessa tulisi tukea toista ihmistä ja hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on, eikä asettaa ehtoja rakkaudelle tai hyväksynnälle.
Aito rakkaus ja kumppanuus perustuvat kunnioitukseen, ymmärrykseen ja tukeen. Painon pudottaminen tai muut fyysiset muutokset voivat olla tärkeitä asioita terveydellisistä syistä, mutta niiden pitäisi lähteä henkilön omasta halusta, ei toisen ihmisen painostuksesta tai vaatimuksista. Jokaisella on oikeus tuntea olonsa hyväksi omassa kehossaan ja tehdä päätöksiä omasta terveydestään itse.
chatgpt
- Anonyymi
Katsele kuule vaan ihan toiseen suuntaan. Vaikka omaan napaasi. Jos yletyt.
- Anonyymi
Mitä vielä ?Mieti sitä ja heiluttele esim mänäreitäsi puolelta toiselle
- Anonyymi
Kuin, sit painan enää 40 kg.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990