Niiiiin pihkassa

Anonyymi-ap

Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusilmettä. En ole tällälailla, näin fyysisesti ihastunut ennen. Katseeni etsii aina sinut ensimmäiseksi.
Saan itseni jatkuvasti kiinni sinun ajattelemisestasi. Millaista se olisi sinun kanssasi? Miten riisuisin ja hyväilisin sinua. Haluan sinun nauttivan. Kuinka paljon haluankaan sinua.
Jos molemmilla on tällaisia tunteita ja halut kohtaa, tehtäisiinpä se.

54

1664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot kyllä upea ihminen jos hän olet❤️

• Anonyymi

Pistä vaippa🙄

• Anonyymi

🤔🤨😂

• Anonyymi

Joku ihana mies? Miksi hän on ihana?

• Anonyymi

Aivan kaikki hänessä <3

• Anonyymi

Noo kyllä se ohi menee, tai sitten tulee ongelma.
      T: useamman vuoden ikävässä

• Anonyymi

Kuvaile itseäsi ja miestä enemmän? Ja missä näette?

• Anonyymi

Mies visio mielessään olevansa haluttava, älä keskeytä fantasiaa

• Anonyymi

Tykkään niin ajatuksesta märistä pikkareista, kertoisi myös minua haluat. Näen jo silmissäni vartalosi pyörähtävän edessäni, mihin käteni asettelisin, kuinka sinut riisuisin, viimeiseksi märät pikkarit pois vetäen, niitä lopuksi nuuhkaisten. Aistisin sinua, kuinka sinua hyväillä, haluatko nauttia hitaasti intohimoa nostattaen, meidän yhteistä rytmiä etsien.

• Anonyymi

Pyörähtäisin edessäsi, lopulta syliisi painautuisin. Sulautuisin sinuun, löytäisimme rytmin. Lopuksi polvistuisin, meitä maistaisin ja silmiisi hukkuisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyörähtäisin edessäsi, lopulta syliisi painautuisin. Sulautuisin sinuun, löytäisimme rytmin. Lopuksi polvistuisin, meitä maistaisin ja silmiisi hukkuisin.

Amen, just noin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa! 💥🤯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta vuotta olet kärsinyt itsesi kanssa kirjoitteleva mies tästä kroonisesta puutteesta sekoamispisteeseen saakka?

• Anonyymi

Pääasia, että veenpinta on tyyni niin sitten on mukavampi soudella.

• Anonyymi

Tiedätkö nämä aforismisi trolimiehelle on todella juustoisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö nämä aforismisi trolimiehelle on todella juustoisia

Mä en tiedä mitä edes sukupuoli tähän liittyy onko mies vai nainen, koska tarkoitin kahta vierekkäin olevaa pientä lampea, jotka ovat yleensä näin kesäisin kuumuudessa kuivahtaneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tiedä mitä edes sukupuoli tähän liittyy onko mies vai nainen, koska tarkoitin kahta vierekkäin olevaa pientä lampea, jotka ovat yleensä näin kesäisin kuumuudessa kuivahtaneet.

Luojan kiitos se olitki vaa sä gubbe joikaamassa itseksesi, ihmiskunnalla on vielä toivoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luojan kiitos se olitki vaa sä gubbe joikaamassa itseksesi, ihmiskunnalla on vielä toivoa

Sulta löytyy varmaan todisteetkin siitä, että olen gubbe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulta löytyy varmaan todisteetkin siitä, että olen gubbe.

No ehkä ihan nk yhtälailla ku sinulla löytyy kosmisille tunnistelijoille ”tietoa” anonyymipalstalla että on tisut ja tusut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä ihan nk yhtälailla ku sinulla löytyy kosmisille tunnistelijoille ”tietoa” anonyymipalstalla että on tisut ja tusut

Tietääkseni en ole puhunutkaan sukupuolista yhtään mitään, kuten sinä, joten oikeudessa voit sitten varmaan todistaa väitteesi kanssa myös sen, ettet ole ollut/ole mieheksiluulija/miesvihaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkseni en ole puhunutkaan sukupuolista yhtään mitään, kuten sinä, joten oikeudessa voit sitten varmaan todistaa väitteesi kanssa myös sen, ettet ole ollut/ole mieheksiluulija/miesvihaaja.

Ilman muuta mies, oikeudessa nähdään heti kun ovat hätäisemmät istunnot hoitaneet välistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta mies, oikeudessa nähdään heti kun ovat hätäisemmät istunnot hoitaneet välistä

Ihme juttu, että Suomi24 antaa sinun täysin vapaasti täällä väittää ilman mitään näyttöä tai todisteita anonyymi henkilöä tietyn sukupuolen edustajaksi. Perätön väite toisesta on kunnianloukkaus ja kunnianloukkaus on rikos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme juttu, että Suomi24 antaa sinun täysin vapaasti täällä väittää ilman mitään näyttöä tai todisteita anonyymi henkilöä tietyn sukupuolen edustajaksi. Perätön väite toisesta on kunnianloukkaus ja kunnianloukkaus on rikos.

No mutta elämänkoulupopulismin suhteen sitä sitten mahtuu varmaan joukkoon tummaan ns👍😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta elämänkoulupopulismin suhteen sitä sitten mahtuu varmaan joukkoon tummaan ns👍😆

Sen jotenkin vielä ymmärtää jos näin kerran käy, mutta ei sitä, että joka päivä ja monta kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homo

• Anonyymi

Ihanaa z tehdään juurikin noin.
      T:ma-mies

• Anonyymi

Vanhojen gubbejen harrastus pikkareiden haistelu.

• Anonyymi

Ja itelleen kirjoittelu netissä, välillä tätä pikkuhousuosastoa ja välillä jotain onnetonta romantiikkahumpuukia. Sinä tiedät tämän, kuten moni muukin, mutta toiset yrittää visualisoida suurinpiirtein joka päivä uudelleen tämän kupletin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja itelleen kirjoittelu netissä, välillä tätä pikkuhousuosastoa ja välillä jotain onnetonta romantiikkahumpuukia. Sinä tiedät tämän, kuten moni muukin, mutta toiset yrittää visualisoida suurinpiirtein joka päivä uudelleen tämän kupletin

Vanhat haitarinsoittoa harrastavat tykkää pikkuhousujen haistelusta. Mitä ruskeammat jarrutusjäljet niin sitä parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhat haitarinsoittoa harrastavat tykkää pikkuhousujen haistelusta. Mitä ruskeammat jarrutusjäljet niin sitä parempi.

Sä se jaksat jatkaa. No, mennään vielä vähän matkaa, mutta sitten lähden asioille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tästä tehtävä johtopäätös, että anaalihommiin mieltyneet huijaa itseään seksuaalisuuntautumisensa suhteen?

• Anonyymi

s miehen likainen työ ei osaa kyllä sängyssä mitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tästä tehtävä johtopäätös, että anaalihommiin mieltyneet huijaa itseään seksuaalisuuntautumisensa suhteen?

Homo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homo

Tai suuri stetson, pieni pili, voisko olla?

• Anonyymi

Juu ei minulta.

• Anonyymi

En uskonutkaan 🙂

• Anonyymi

Sanoitit aika hyvin intohimoni sinua kohtaan. Saat veren kuohuamaan. Meitä ei pysäytä enää mikään sen jälkeen, kun alkuun päästään 😏

• Anonyymi

Ns loputonta rallia teillä sitten-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ns loputonta rallia teillä sitten-sivusta

Sinäkö oikeusriidan uskot tähän miehen ralliin? Minä luulen ettei nalli pala missään suhteessa kun korostaa itselleen niin kovin tuota seksikkyyttään. Hienoa jos jaksat olla sen itselleen kirjoittelusta karhea

• Anonyymi

Luulen niin :)
        Koska päästään alkuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö oikeusriidan uskot tähän miehen ralliin? Minä luulen ettei nalli pala missään suhteessa kun korostaa itselleen niin kovin tuota seksikkyyttään. Hienoa jos jaksat olla sen itselleen kirjoittelusta karhea

Homo

• Anonyymi

Kaunistahan se on jos luvallista…ja intohimo on todella viettelevä tunne… Kyllä tuon kaiken myös itsessä tunnistan.

-sivusta yx heitukka-

• Anonyymi
    • Anonyymi

Siintä se jatkuva lemotus, pese persees jokakerta

• Anonyymi

Keskeytetty yhdyntä .

• Anonyymi

Ei luotettava ratkasu .

• Haluan

• Anonyymi

Nellie

• Anonyymi

Homo

• Anonyymi

Hienoa että myönnät sen viimeinkin myös itsellesi. Kaapista tulo helpottaa varmasti mieltäsi. Isäsi olisi varmasti ylpeä :D

• Anonyymi

Aikuinen mies kirjoittelee itselleen pikkuhousuista ja seuraavaksi itkee kuinka koko ympäristö vihaa eikä ne marketin kassat oikeasti digaa

• Anonyymi

Itse vaikka olisin kuinka pihkassa johonkuhun, en anaalihommiin missään nimessä ryhtyisi. En myöskään ottaisi mitään sellaista suuhun mikä ei ole ravintoa. Syövät kun lisääntyy ihan kivaa vauhtia myös siinä touhussa. Niin ala- kuin yläpäässä.
      Saa mies etsiä ruskean reiän niiden valmiiksi löystyneiden tarjonnasta.
      Ei kelpaa minulle sellainen sälli 🤢

• Anonyymi

Hienoa miespuolinen aapee että tunnet omat rajasi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82