Kun tällänen 21v. Tyttö kysyy että

Anonyymi-ap

Haluaisiko joku imeä rintojani niin kutsutaanko sitä aikuisimetykseksi.
Ja juu. Olen Helsingissä asuva..

50

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä haluan! Missä ja miten yhteyttä?

      • Anonyymi

        Minä en uskonutkaa että saan yhtään vastausta. Mutta pitää investoida joku toinen liittymä johon voit ottaa yhteyttä...kun en tiedä tästä omastani...


    • Anonyymi

      Tuu ratsastaan mun kullilla. Spermat sun tavarassa ja se on kuin sammakonkutuu

      • Anonyymi

        Hyi vittu! Et ole tainnut saada naista ikinä noilla puheilla.


    • Anonyymi

      Kyllä kutsutaan.
      Millaiset tissit sulla?
      Mua voisit imettåä Munkkiniemen kallioilla

      T. kurt56

      • Anonyymi

        Oih. Ne suositut kalliot.
        Mä luulen Kurt56 että jos nää meidän aikataulut yhtää sopii yhteen niin meille tulee aika upeeta..mulla nimittäin on mitä imee. Mulle suositeltiin näitä palstoja . On kuulemma ollu ihania kokemuksia. Ja paljo nautintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih. Ne suositut kalliot.
        Mä luulen Kurt56 että jos nää meidän aikataulut yhtää sopii yhteen niin meille tulee aika upeeta..mulla nimittäin on mitä imee. Mulle suositeltiin näitä palstoja . On kuulemma ollu ihania kokemuksia. Ja paljo nautintoa.

        Kuulostaa hyvälle miten sinuun saisin yhteyttä että voimme sopia tarkemmin suoraan ilman näitä ainaisia trolleja sekaantumassa keskusteluihimme

        T. kurt56


      • Anonyymi

        Nimenomaan 🤪👽🤡


    • Anonyymi

      Ompa hyviä kommentteja täällä😂😂
      Nainen tarjoaa tissiä imettäväksi niin kullia pojat tarjoaa ensimmäiseksi . Hyvä hyvä
      Teillä on paljon opittavaa.
      Ensinnäkin käytöstavat kuntoon.

      • Anonyymi

        Eikä tuukkaan tällä menolla.


      • Anonyymi

        Minä olen aito nainen. Todella aito. Ja jos joku on trollannut täällä niin pidä kaikkia syyttää siittä. Ei kaikki ole trolleja. On hirvittävästi miehiä jotka etsii mies seuraa eikä heitä haukuta trolleiksi ja mitä ihmeellisempiä mies etsii miestä ja jotkut pariskunnat kimppakaveria niinku se nyt olisi jokin avioliitto jossa moni panee panee samaa ämmää eikä sielläkään haukuta trolleiksi ja kun minä naisena haluan että muutkin pääsisi nauttimaan näistä valtavista tisseistäni niinkuin minä niin heti haukutaan trolliksi. Ihan hetero nainen. En kysynyt naisilta mitään,vaikka en kyllä eritellytkään mutta kun kysyin naisena imetyksestä niin luulisi ymmärtävän että puhun naisena.
        En ymmärrä. Heti hyökätään että olen trolli.
        Mee kommentoimaan noita ihme tekstejä mitä kaikkea muuta täällä on.
        Ja täällä on laidasta laitaan.
        Ei sinänsä..täältä on kuulemma saanut hyvää seuraa ja upeeta käsittelyä.
        Mutta siis....


      • Anonyymi

        Hyvä että kerrot itsestäsi noin avoimesti..


    • Anonyymi

      Jod oot aito isotissi ,voin imeskellä nännejäs autosssa Sellon parkkihalkissa espooss

      Karl von Kuk

      • Anonyymi

        Kyllä oon aito isotissi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oon aito isotissi.

        No edelleen miten yhteyttä että pystyisit väitteitäsi todistamaankin


      • Anonyymi

        Autossa, miten tyhmä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No edelleen miten yhteyttä että pystyisit väitteitäsi todistamaankin

        Kuten kirjoitin...hommaan prepaidin...tosin mua myös varotettiin naisten pahoinpitejöistäkin että...en sitte tiedä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oon aito isotissi.

        Hienoa,olisi aivsa kiimaista puristella sub melonejas autossa,imeä nännit koviksi ja kuulla kun nautit..
        Kaluakin saisit puristella

        Karl von Kuk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kirjoitin...hommaan prepaidin...tosin mua myös varotettiin naisten pahoinpitejöistäkin että...en sitte tiedä..

        Jos pelottaa tulla yksin,ota joku sun tyttökavereista mukaan kohtaamiseen.
        Kahden tytön rintoja olis tidella ihanaa imeskellå.T
        Tai jos kaveri ei haluu antaa tissiä, niin vois katsella vain.

        kurt56atmeiliboxi.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pelottaa tulla yksin,ota joku sun tyttökavereista mukaan kohtaamiseen.
        Kahden tytön rintoja olis tidella ihanaa imeskellå.T
        Tai jos kaveri ei haluu antaa tissiä, niin vois katsella vain.

        kurt56atmeiliboxi.fi

        Oih. Ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih. Ihana.

        Sinä oot ihana

        kurt56


    • Anonyymi

      Tulen mielelläni nuolemaan rintojasi. Laita viestiä niin sovitaan aika ja paikka

      Samsung11856(a)gmail.com

      • Anonyymi

        Ihan aloittaja-ap:n yhteystietoja tässä udeltiin eikä sunkaltaisen säälittävän luuseriurpoidiootin 🤡


    • Anonyymi

      Ja kyllähän 21v. On jo nainen. Jotkut vaan sanoo tytöksi kun oon vanhempien miesten kans ollu juttusis.....

      • Anonyymi

        Ja jos on isot rinnat niin on läski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos on isot rinnat niin on läski.

        Tuo ei pidä paikkaansa.
        On tosi hoikkia naisia joilla isot rinnat.
        Mun kaverithan tänne palstalle just yllytti kirjottaan...nää joilla on isot rinnat ja pieni vartalo niinku minullaki.


      • Anonyymi

        Onko tuo tyttöilijä joku pilkkanimi...vai miksi kirjoitat tuohon sävyyn..
        Mikä ihme teitä vaivaa näillä palstoilla...kun on aito nainan kyseessä niin kirjoitetaan noin...vaikka mistä minä tiedän oletko itse tyttöilijä näkemättä sua mutta älä kommentoi näkemättä mua jos irvistellä haluat...vai osuinko johonkin hermoon...
        Olen edelleenkin nainen...ihan oikea nainen..sinusta en tiedä mikä olet...mutta voit jatkaa itse tyttöilyäsi...ihan siitä vaan mutta älä kohdista sitä muihin jos vihaat täällä olla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo tyttöilijä joku pilkkanimi...vai miksi kirjoitat tuohon sävyyn..
        Mikä ihme teitä vaivaa näillä palstoilla...kun on aito nainan kyseessä niin kirjoitetaan noin...vaikka mistä minä tiedän oletko itse tyttöilijä näkemättä sua mutta älä kommentoi näkemättä mua jos irvistellä haluat...vai osuinko johonkin hermoon...
        Olen edelleenkin nainen...ihan oikea nainen..sinusta en tiedä mikä olet...mutta voit jatkaa itse tyttöilyäsi...ihan siitä vaan mutta älä kohdista sitä muihin jos vihaat täällä olla..

        Tyttöilijä tarkoittaa sodomiittia, niitä on monenlaisaia nykyään.

        "Mikä ihme teitä vaivaa näillä palstoilla"

        Pääasiassa niitä vaivaa 1) wanhuus, tai 2) feminismi, tai sekä että, tai 3) sodomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo tyttöilijä joku pilkkanimi...vai miksi kirjoitat tuohon sävyyn..
        Mikä ihme teitä vaivaa näillä palstoilla...kun on aito nainan kyseessä niin kirjoitetaan noin...vaikka mistä minä tiedän oletko itse tyttöilijä näkemättä sua mutta älä kommentoi näkemättä mua jos irvistellä haluat...vai osuinko johonkin hermoon...
        Olen edelleenkin nainen...ihan oikea nainen..sinusta en tiedä mikä olet...mutta voit jatkaa itse tyttöilyäsi...ihan siitä vaan mutta älä kohdista sitä muihin jos vihaat täällä olla..

        Tyttöilijä on mies joka pukeutuu naiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöilijä on mies joka pukeutuu naiseksi.

        Hyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöilijä on mies joka pukeutuu naiseksi.

        Eli sodomiitti. Homo joka puketutuu naiseksi, saadakseen erehdytettyä jonkun humalaisen tms saaliikseen.


    • Anonyymi

      Aikuisimetystä on jos sinulta tulee maitoa. Ilman maitoa se on tissihoitoa.
      Perusteellisen tissihoidon Turun seudulla antaa 57v mies. Ihan pelkkä tissihoitoa on OK vaan helposti siinä naisella alapää kostuu ja haluaa muutakin.
      Kik tai Gmail tissihoito

      • Anonyymi

        Niin..tätä just tarkoitin.
        Kiitos viestistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin..tätä just tarkoitin.
        Kiitos viestistä.

        Ole hyvä.
        Ja kyllä minä 21 vuotiaan rintoja haluaisin imeä ja paljon muutakin niille tehdä. Sinä vaan olet turhan kaukaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin..tätä just tarkoitin.
        Kiitos viestistä.

        Ole hyvä.
        Ja kyllä minä 21 vuotiaan rintoja haluaisin imeä ja paljon muutakin niille tehdä. Sinä vaan olet turhan kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä.
        Ja kyllä minä 21 vuotiaan rintoja haluaisin imeä ja paljon muutakin niille tehdä. Sinä vaan olet turhan kaukaa.

        Kyllä nuoren naisen rintoja olisi kiva puristella ja imee myös savon suunnalla 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuoren naisen rintoja olisi kiva puristella ja imee myös savon suunnalla 🥰

        Ihana...🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana...🥰

        Niin olisi ihanaa hyväillä tisuja 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä.
        Ja kyllä minä 21 vuotiaan rintoja haluaisin imeä ja paljon muutakin niille tehdä. Sinä vaan olet turhan kaukaa.

        Oooi. Okei. No voi.


    • Hei, minua kiinnostaa kovasti. Asun Espoossa ja auto käytössä ;)
      Voit vastata treffien puolella nim. ehkäsopiva

      • Anonyymi

        Okei. Kiitos tiedosta.


    • Anonyymi

      Partareiska villitsi taas hörhöt. Hehe hehe.

      • Anonyymi

        Niinkö sulle hörhölle taas kävi. Buaahaa


    • Anonyymi

      Tyttö nauti

      • Anonyymi

        Niin nautinkin.
        Olen saanu nauttia rintojen imemisestä ja ah.. Niin ihanista miehistä ja ratsastus hetkistä ja yhteisistä hetkistä.
        Ahh.. Niin upeeta. Sekä vanhempia miehiä että nuorempia.
        21v. Tyttö/nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nautinkin.
        Olen saanu nauttia rintojen imemisestä ja ah.. Niin ihanista miehistä ja ratsastus hetkistä ja yhteisistä hetkistä.
        Ahh.. Niin upeeta. Sekä vanhempia miehiä että nuorempia.
        21v. Tyttö/nainen.

        Ootko ollut kassalla duunissa?
        Vantaalla?

        M65


    • Anonyymi

      Mä suunnittelin kassalle menoo mutta siihen se jäi. Pitäis varmaan koittaa uudestaan.
      Mä kerroin joskus josaki baarissa jollekki mukamas edustajalle että olisin kiinnostunu kassaneidin hommista. Ja siihen tuli joku pukupäällä oleva mies ja sano että mua pitää vähä testata. No. Me testattiin mua seuraava yö hänen luonaan. Mut en saanu töitä. Hän ei mikään sellanen edustaja edes ollu ja olin aika humalassa.

      • Anonyymi

        Ihan muihin hommiin kuulemma olisin hyvä.
        Ja hän maksoi mulle sen yön kyllä.
        Ja antoi jonku käyntikortin. Jonka heitin roskiin kun otti niin päähän.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe