Persut arvelevat Trumpin voittavan ja katsovat jo itään

Somessa monet persut ovat alkaneet fanittamaan varsinkin JD Vancea joka haluaa lopettaa Ukrainan tuen, asialla ei ole kuulemma mitään tekemistä sillä mitä Vance puhuu esim venäjästä, mutta tuen loppuminen tarkoittaisi todennäköisesti jonkinlaista voittoa Venäjälle. Siis persut eivät tue Venäjä voittoa mutta tukevat politiikkaa mikä johtaisi siihen?

Taitavat arvella että kohta on taas turvallista olla Venäjän kavereita.

22

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihervassujen ihanne yhteiskunta on se.

      • Anonyymi

        He tykkäsi paljon neukkulasta silloin kun se oli.



      • Anonyymi
        Vakaamies kirjoitti:

        Millä perusteella äärioikeistolainen Venäjä on vihervassujen ihanne?

        Tutkimusten mukaan itänaapuria ihailivat eniten persut vielä Krimin valtauksenkin jälkeen.
        https://www.is.fi/politiikka/art-2000006114058.html

        Millä perusteella Persut jotka kannattaa natoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella Persut jotka kannattaa natoa.

        Minäkin tuomitsen ryssän hyökkäyksen ja kannatan natoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella Persut jotka kannattaa natoa.

        Persuja on syytetty täysin ilman mitään todisteita putinisteiksi, natseiksi, rasisteiksi.

        Demarit perusti ystävyysseuran puttelan kanssa viime kesänä. Vihervassut olivat äärimmäisen vastahakoisia rajalain suhteen joka palvelee ainoastaan puttee. Koska putte on kommu ennemminkin kuin natsi, niin sen vuoksi uskon että vihervassuilta valtava osa salaa kannattaa puten valtakuntaa. Onhan siellä kaikki totalitarismin herkut myös.

        On tutkittu että vasurit kannattaa totalitarismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja on syytetty täysin ilman mitään todisteita putinisteiksi, natseiksi, rasisteiksi.

        Demarit perusti ystävyysseuran puttelan kanssa viime kesänä. Vihervassut olivat äärimmäisen vastahakoisia rajalain suhteen joka palvelee ainoastaan puttee. Koska putte on kommu ennemminkin kuin natsi, niin sen vuoksi uskon että vihervassuilta valtava osa salaa kannattaa puten valtakuntaa. Onhan siellä kaikki totalitarismin herkut myös.

        On tutkittu että vasurit kannattaa totalitarismia.

        Putte on kommu ennemminkin kuin natsi sen takia kun hän on kgp-taustainen ukko eikä punaväri ihmisestä noinvain lähde pois. Tiedät sen mahdollisesti punaisena itsekin.

        Putte on sanonut että neukkulan hajoitus oli valtava virhe. Sirppi ja vasara-lippuja näkee vieläkin voitonpäivän paraatissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja on syytetty täysin ilman mitään todisteita putinisteiksi, natseiksi, rasisteiksi.

        Demarit perusti ystävyysseuran puttelan kanssa viime kesänä. Vihervassut olivat äärimmäisen vastahakoisia rajalain suhteen joka palvelee ainoastaan puttee. Koska putte on kommu ennemminkin kuin natsi, niin sen vuoksi uskon että vihervassuilta valtava osa salaa kannattaa puten valtakuntaa. Onhan siellä kaikki totalitarismin herkut myös.

        On tutkittu että vasurit kannattaa totalitarismia.

        Vasurit ajaa kommunismin vallankumousta. Tämäkin on tutkittu Helsingin yliopistossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasurit ajaa kommunismin vallankumousta. Tämäkin on tutkittu Helsingin yliopistossa.

        Kaikesta tämän näkee ilman tutkimustakin. Ei he vastusta eurostoliiton kehittymistä kommunismiksi.


      • Anonyymi
        Vakaamies kirjoitti:

        Millä perusteella äärioikeistolainen Venäjä on vihervassujen ihanne?

        Tutkimusten mukaan itänaapuria ihailivat eniten persut vielä Krimin valtauksenkin jälkeen.
        https://www.is.fi/politiikka/art-2000006114058.html

        Ei voi luottaa noihin iltapäivälehtiin, ei hesariin, ei yleen. Nämä ovat kulttuurimarxismin vallassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella Persut jotka kannattaa natoa.

        Tarkennus. Millä perusteella Persut olisivat putinisteja koska he kannattavat natoa ja ovat olleet jyrkästi Ukrainaan hyökkäystä vastaan? Tämä on niin suuri valhe vassuilta että pois alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennus. Millä perusteella Persut olisivat putinisteja koska he kannattavat natoa ja ovat olleet jyrkästi Ukrainaan hyökkäystä vastaan? Tämä on niin suuri valhe vassuilta että pois alta.

        Minäkin persuna olen vaatinut että ammusten määrä on satakertaistettava kuten myös muiden aseiden. Pelkästään sitä varten että ryssä pysyisi rajan takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin persuna olen vaatinut että ammusten määrä on satakertaistettava kuten myös muiden aseiden. Pelkästään sitä varten että ryssä pysyisi rajan takana.

        Vaatiiko vihervassut koskaan aseita lisää että iippo ei tulisi tänne? En ikinä ole sellaista havainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatiiko vihervassut koskaan aseita lisää että iippo ei tulisi tänne? En ikinä ole sellaista havainnut.

        Vihervassut kyllä meni naton kannalle mutta ei pyyteettömästi oman kansan etua ajatellen.

        He pakon sanelemana kääntyivät naton kannalle hampaat irvessä koska elleivät olisi niin tehneet, se olisi ollut heidän poliittinen loppu tai syvä rämpiminen suossa pitkään. Luuletteko oikeasti että vassut jotain Suomea haluaisi puolustaa. Se päivä ei valkene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervassut kyllä meni naton kannalle mutta ei pyyteettömästi oman kansan etua ajatellen.

        He pakon sanelemana kääntyivät naton kannalle hampaat irvessä koska elleivät olisi niin tehneet, se olisi ollut heidän poliittinen loppu tai syvä rämpiminen suossa pitkään. Luuletteko oikeasti että vassut jotain Suomea haluaisi puolustaa. Se päivä ei valkene.

        Edellinen hallitus teki ainoastaan Suomea haittaavia tekoja. Lopetti turvetuotannon, toi maailman vaarallisimman terroristijärjestön edustajia maahan ja joistakin jo epäillään että ovat tehneet rikosta, salli ennallistaa maan niin että talous kärsii siitä valtavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen hallitus teki ainoastaan Suomea haittaavia tekoja. Lopetti turvetuotannon, toi maailman vaarallisimman terroristijärjestön edustajia maahan ja joistakin jo epäillään että ovat tehneet rikosta, salli ennallistaa maan niin että talous kärsii siitä valtavasti.

        Kun muualla katsotaan olevan rikos jo kuuluminen isisiin, täällä näitä palvellaan oitis. Ei suotta sanota että tämä maa on terroristien paratiisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennus. Millä perusteella Persut olisivat putinisteja koska he kannattavat natoa ja ovat olleet jyrkästi Ukrainaan hyökkäystä vastaan? Tämä on niin suuri valhe vassuilta että pois alta.

        Persut kannattavat Trumppia jonka Ukraina politiikka tiedetään.

        Katsotaan mitä tekee eikä mitä väittävät tekevänsä.


    • Anonyymi

      Vassarit itkee, Trump jyrää. Pian on taas maailma kohdillaan.

      • Anonyymi

        Oikeus voittaa aina vääryyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeus voittaa aina vääryyden.

        Ja hyvyys voittaa pahuuden.


      • Miksi haluat Venäjän voittavan Ukrainassa?


    • Anonyymi

      Persut odottelevat että sota loppuu, sen jälkeen he voivat jälleen avoimesti tukea Putleria, kuten ennenkin. Nythän persut joutuvat pakosta olemaan hiljaa, jotta kannatus säilyisi siihen asti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe