Somessa monet persut ovat alkaneet fanittamaan varsinkin JD Vancea joka haluaa lopettaa Ukrainan tuen, asialla ei ole kuulemma mitään tekemistä sillä mitä Vance puhuu esim venäjästä, mutta tuen loppuminen tarkoittaisi todennäköisesti jonkinlaista voittoa Venäjälle. Siis persut eivät tue Venäjä voittoa mutta tukevat politiikkaa mikä johtaisi siihen?
Taitavat arvella että kohta on taas turvallista olla Venäjän kavereita.
Persut arvelevat Trumpin voittavan ja katsovat jo itään
22
182
Vastaukset
- Anonyymi
Vihervassujen ihanne yhteiskunta on se.
- Anonyymi
He tykkäsi paljon neukkulasta silloin kun se oli.
Millä perusteella äärioikeistolainen Venäjä on vihervassujen ihanne?
Tutkimusten mukaan itänaapuria ihailivat eniten persut vielä Krimin valtauksenkin jälkeen.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006114058.html- Anonyymi
Vakaamies kirjoitti:
Millä perusteella äärioikeistolainen Venäjä on vihervassujen ihanne?
Tutkimusten mukaan itänaapuria ihailivat eniten persut vielä Krimin valtauksenkin jälkeen.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006114058.htmlMillä perusteella Persut jotka kannattaa natoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella Persut jotka kannattaa natoa.
Minäkin tuomitsen ryssän hyökkäyksen ja kannatan natoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella Persut jotka kannattaa natoa.
Persuja on syytetty täysin ilman mitään todisteita putinisteiksi, natseiksi, rasisteiksi.
Demarit perusti ystävyysseuran puttelan kanssa viime kesänä. Vihervassut olivat äärimmäisen vastahakoisia rajalain suhteen joka palvelee ainoastaan puttee. Koska putte on kommu ennemminkin kuin natsi, niin sen vuoksi uskon että vihervassuilta valtava osa salaa kannattaa puten valtakuntaa. Onhan siellä kaikki totalitarismin herkut myös.
On tutkittu että vasurit kannattaa totalitarismia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja on syytetty täysin ilman mitään todisteita putinisteiksi, natseiksi, rasisteiksi.
Demarit perusti ystävyysseuran puttelan kanssa viime kesänä. Vihervassut olivat äärimmäisen vastahakoisia rajalain suhteen joka palvelee ainoastaan puttee. Koska putte on kommu ennemminkin kuin natsi, niin sen vuoksi uskon että vihervassuilta valtava osa salaa kannattaa puten valtakuntaa. Onhan siellä kaikki totalitarismin herkut myös.
On tutkittu että vasurit kannattaa totalitarismia.Putte on kommu ennemminkin kuin natsi sen takia kun hän on kgp-taustainen ukko eikä punaväri ihmisestä noinvain lähde pois. Tiedät sen mahdollisesti punaisena itsekin.
Putte on sanonut että neukkulan hajoitus oli valtava virhe. Sirppi ja vasara-lippuja näkee vieläkin voitonpäivän paraatissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja on syytetty täysin ilman mitään todisteita putinisteiksi, natseiksi, rasisteiksi.
Demarit perusti ystävyysseuran puttelan kanssa viime kesänä. Vihervassut olivat äärimmäisen vastahakoisia rajalain suhteen joka palvelee ainoastaan puttee. Koska putte on kommu ennemminkin kuin natsi, niin sen vuoksi uskon että vihervassuilta valtava osa salaa kannattaa puten valtakuntaa. Onhan siellä kaikki totalitarismin herkut myös.
On tutkittu että vasurit kannattaa totalitarismia.Vasurit ajaa kommunismin vallankumousta. Tämäkin on tutkittu Helsingin yliopistossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasurit ajaa kommunismin vallankumousta. Tämäkin on tutkittu Helsingin yliopistossa.
Kaikesta tämän näkee ilman tutkimustakin. Ei he vastusta eurostoliiton kehittymistä kommunismiksi.
- Anonyymi
Vakaamies kirjoitti:
Millä perusteella äärioikeistolainen Venäjä on vihervassujen ihanne?
Tutkimusten mukaan itänaapuria ihailivat eniten persut vielä Krimin valtauksenkin jälkeen.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006114058.htmlEi voi luottaa noihin iltapäivälehtiin, ei hesariin, ei yleen. Nämä ovat kulttuurimarxismin vallassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella Persut jotka kannattaa natoa.
Tarkennus. Millä perusteella Persut olisivat putinisteja koska he kannattavat natoa ja ovat olleet jyrkästi Ukrainaan hyökkäystä vastaan? Tämä on niin suuri valhe vassuilta että pois alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennus. Millä perusteella Persut olisivat putinisteja koska he kannattavat natoa ja ovat olleet jyrkästi Ukrainaan hyökkäystä vastaan? Tämä on niin suuri valhe vassuilta että pois alta.
Minäkin persuna olen vaatinut että ammusten määrä on satakertaistettava kuten myös muiden aseiden. Pelkästään sitä varten että ryssä pysyisi rajan takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin persuna olen vaatinut että ammusten määrä on satakertaistettava kuten myös muiden aseiden. Pelkästään sitä varten että ryssä pysyisi rajan takana.
Vaatiiko vihervassut koskaan aseita lisää että iippo ei tulisi tänne? En ikinä ole sellaista havainnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatiiko vihervassut koskaan aseita lisää että iippo ei tulisi tänne? En ikinä ole sellaista havainnut.
Vihervassut kyllä meni naton kannalle mutta ei pyyteettömästi oman kansan etua ajatellen.
He pakon sanelemana kääntyivät naton kannalle hampaat irvessä koska elleivät olisi niin tehneet, se olisi ollut heidän poliittinen loppu tai syvä rämpiminen suossa pitkään. Luuletteko oikeasti että vassut jotain Suomea haluaisi puolustaa. Se päivä ei valkene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassut kyllä meni naton kannalle mutta ei pyyteettömästi oman kansan etua ajatellen.
He pakon sanelemana kääntyivät naton kannalle hampaat irvessä koska elleivät olisi niin tehneet, se olisi ollut heidän poliittinen loppu tai syvä rämpiminen suossa pitkään. Luuletteko oikeasti että vassut jotain Suomea haluaisi puolustaa. Se päivä ei valkene.Edellinen hallitus teki ainoastaan Suomea haittaavia tekoja. Lopetti turvetuotannon, toi maailman vaarallisimman terroristijärjestön edustajia maahan ja joistakin jo epäillään että ovat tehneet rikosta, salli ennallistaa maan niin että talous kärsii siitä valtavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellinen hallitus teki ainoastaan Suomea haittaavia tekoja. Lopetti turvetuotannon, toi maailman vaarallisimman terroristijärjestön edustajia maahan ja joistakin jo epäillään että ovat tehneet rikosta, salli ennallistaa maan niin että talous kärsii siitä valtavasti.
Kun muualla katsotaan olevan rikos jo kuuluminen isisiin, täällä näitä palvellaan oitis. Ei suotta sanota että tämä maa on terroristien paratiisi.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennus. Millä perusteella Persut olisivat putinisteja koska he kannattavat natoa ja ovat olleet jyrkästi Ukrainaan hyökkäystä vastaan? Tämä on niin suuri valhe vassuilta että pois alta.
Persut kannattavat Trumppia jonka Ukraina politiikka tiedetään.
Katsotaan mitä tekee eikä mitä väittävät tekevänsä.
- Anonyymi
Vassarit itkee, Trump jyrää. Pian on taas maailma kohdillaan.
- Anonyymi
Oikeus voittaa aina vääryyden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeus voittaa aina vääryyden.
Ja hyvyys voittaa pahuuden.
- Anonyymi
Persut odottelevat että sota loppuu, sen jälkeen he voivat jälleen avoimesti tukea Putleria, kuten ennenkin. Nythän persut joutuvat pakosta olemaan hiljaa, jotta kannatus säilyisi siihen asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522