Kallista siivousta eräästä loimaalaisesta siivousfirmasta kun 2 t hinta on 170€, sisältää siivoojan ruokatunnin ja koko aikaisen puhumisen puhelimeen. Eikä ollut kummonenkaan siivooja. Ei ollut parveke lasit hyvin pesty,parvekkeen lattiaa ei ollenkaan, meni ruokailee asiakkaan keittiöön omia ruokiaan siivouksen välillä. Katsoi varmaan et yli 90v ihmistä voi höynäyttää tosta vaan. Vaikka puhelimessa luvattiin ikäalennuksetkin en suosittele jos joku kysyy mikä firma
Siivouspalvelu
13
746
Vastaukset
- Anonyymi
No huh huh, jos tuossa ole muuta! Koti Puhtaaksi on kalleimpia mitä tiedän, yli 60€/h, mutta muistaakseni heillä tehdää työtä pareittain. Siivouspalvelu Irene tuo ei ainakaan ole.
lajijasuris- Anonyymi
Irenen omistaja ainakin on hyvä, en sitten tiedä, jos hällä on porukkaa töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irenen omistaja ainakin on hyvä, en sitten tiedä, jos hällä on porukkaa töissä.
Joo, ja ne olleet myös ketä mulla käynyt eli vakisiivooja ja häneen tuuraajat. Irenellä on kai kymmenkunta työntekijää.
lajijasuris
- Anonyymi
Pienyrittäjät arvostavat suoraa palautetta, ei netin kautta yleisesti välitettyä.
- Anonyymi
kyllä sua on petetty tee valitus
- Anonyymi
Yrittäjälle voimia . Teet arvokasta työtä ja osaat työllistää itsesi.
- Anonyymi
Uli Uli köyhä!
Tee tästä lähtien itse nii ei tarvitse vinkua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Siivoisitko ite ihan ilmaiseks? Aina voit laittaa oman firman pystyyn ja siivota semmoseen hintaan mikä itteeskin miellyttäis
- Anonyymi
Ootko ihan tosissass, jos katsoo aloitusta...?!
Ihan sikamainen hinta vaikka hinnassa mukana olis matka- ja tarvikekuluja.
Tässä yks päivä oli netissä miten joku valitti putkitukoksen hintaa. Olihan se kovan tuntuinen, mutta totta sekin, että ihmiset unohtaa/luulee ettei kokonaishinta riipu yksin tehdyistä tunneista paikan päällä, vaan mm. muut työt,matkat ja päivystys vaikuttaa hintaa. Tiedä sitten olisko siivouksesssa nyt jotain samaa mut harvemmin näissä on, ja se olis sitten reilua kertoa.
lajijasuris
- Anonyymi
Mikä firma?
- Anonyymi
Oliskohan se konkkaan mennyt siitä torin kupeesta...?
Tänne Loimaalle muuten on tulossa kai Koti Puhtaaksi ja heillä on muita isompi tuntitaksa, mutta se selittyy sillä, että heillä käsittääkseni tapana työskennellä pareittain.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan se konkkaan mennyt siitä torin kupeesta...?
Tänne Loimaalle muuten on tulossa kai Koti Puhtaaksi ja heillä on muita isompi tuntitaksa, mutta se selittyy sillä, että heillä käsittääkseni tapana työskennellä pareittain.
lajijasurisOkei! Kiva tietää! Kiitos!
- Anonyymi
Taas joku iso ketju ja varmaan ulkomaalainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887