Moikka ❤️
Tääl on täämmöne kohta 13 vuotias tyttö pituus 170cm ja paino... 70kg...... Tunnen oloni niiiin ylipainoiseksi kuin olla ja voi ja se ei ole kivaa😥ja harrastan ratsastusta niin olen aivan liian painava jopa 144cm-148cm poneilöe😥😥😥miten laihduttaisin nopee 😖😣
Mikä on 13 vuotiaan normaali paino
12
329
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä keksimäni kaava 13-vuotiaan ihannepainon laskemiseksi:
Kerro ikävuodet 5:llä, esim. 13 * 5 = 65 kiloa. Yksinkertainen kaava.- Anonyymi
Tosin huomasin juuri, että tuo kaava antaa vanhoilla ihmisillä aivan liian isoja lukuja.
Esim. 60-vuotias: 60 * 5 = 300 kg. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin huomasin juuri, että tuo kaava antaa vanhoilla ihmisillä aivan liian isoja lukuja.
Esim. 60-vuotias: 60 * 5 = 300 kg.Parempi kaava on ottaa oma pituus sentteinä, muuttaa se metreiksi (esim. 170 cm -> 1.7 m), kertoa se itsellään (1,7*1,7) ja vielä luvulla 23. Näin ollen 1,7*1,7*23 = 66,47 kg.
- Anonyymi
Ihan hyvä periaatteessa.
- Anonyymi
miksi aikuisen kokoinen lapsi ratsastaa poneilla. sä vielä kasvat pituuttakin
- Anonyymi
voi poni raukkaa . eikö henkilökunta huolehdi ponien hyvinvoinnista. sä oot sitäpaitsi liian pitkäkin poniratsastukseen.
- Anonyymi
kyl ne huolehtii!😊 Meen harvoin poneille!😊Ja tiiän et oon liian pitkä 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyl ne huolehtii!😊 Meen harvoin poneille!😊Ja tiiän et oon liian pitkä 😔
Tyhmä kuten sinä käyttää huonosti emojeja. Leikkii lasta.
- Anonyymi
Olet tosi lihava pienelle ponille.
- Anonyymi
Noin lihavan pitäisi valita jokin muu harrastus.
- Anonyymi
Olet normaalipainoinen, mutta jos haluat muutamia kiloja pois, niin tee se liikuntaa lisäämällä. Olet vielä kasvuiässä, et ruoan syömistä ei kannata vähentää. Tarkkaile myös mitä syöt, kaikki turhanpäiväinen, kuten karkit, sipsit ja muu roskaruoka pois.
- Anonyymi
Kamalaa valhetta trollilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078