Itseä vanhemmat kiihottaa

Lähiaikoina tavallista enemmän pyörinyt mielessä ja kiihottunut ajatus vanhemmista miehistä. Eniten kiihottaa heidän irstas ja häpeilemätön halu itseään nuorempia naisia kohtaan. Ajatus siitä että joku vanhempi ukko katsoisi mua himoitsevasti ja housuissa sykähtäisi, on mielettömän kiihottava. Samoin ajatus kourituksi tulemisesta koska herra ei vaan pysty pitämään näppejään kurissa. Kuinka monesti olen ajatellut että joku katsoo ikkunan takana touhujani tai seksin aikana vanhat ukot olisi runkkaamassa ympärilläni katsoen ihaillen kun saan munaa.
Ajattelen tässä ikähaarukkaa n 50-70v
Voi jestas kuinka kiihottavaa. 😍
Millaisia ajatuksia herää muilla?

111

2631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkäs ikäinen sinä olet.
      Minua kiihoittaa nuoremmat naiset .
      M 63 v

      • Olen 36.


      • Anonyymi

        Heips..
        Jännää ois jutella vanhemman miehen kanssa..
        NTyttö18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heips..
        Jännää ois jutella vanhemman miehen kanssa..
        NTyttö18

        No olisiko sulla NTyttö18 sähköpostia tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisiko sulla NTyttö18 sähköpostia tms?

        Heips.. en tänne uskalla laittaa..
        NTyttö18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heips..
        Jännää ois jutella vanhemman miehen kanssa..
        NTyttö18

        Käviskö 70 v kik kisuille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heips..
        Jännää ois jutella vanhemman miehen kanssa..
        NTyttö18

        Kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heips..
        Jännää ois jutella vanhemman miehen kanssa..
        NTyttö18

        Moi. Missä päin N tyttö 18 olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heips..
        Jännää ois jutella vanhemman miehen kanssa..
        NTyttö18

        Jännää olisi jutella Sinun kanssasi. M65


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heips..
        Jännää ois jutella vanhemman miehen kanssa..
        NTyttö18

        Löytyykö tytöltä kik tai snäp?


      • Anonyymi
        tiemeup kirjoitti:

        Olen 36.

        nainen parhaimmillann


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heips.. en tänne uskalla laittaa..
        NTyttö18

        Ohan noita anonyymejä posteja,helppo tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heips..
        Jännää ois jutella vanhemman miehen kanssa..
        NTyttö18

        Jutellaanvaan,mistä päin olet?
        M 67V


      • Anonyymi
        tiemeup kirjoitti:

        Olen 36.

        Sehän on sopiva ikä . Millainen muuten ulkoisesti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on sopiva ikä . Millainen muuten ulkoisesti?

        Se ei liene oleellista nyt


      • Anonyymi
        tiemeup kirjoitti:

        Se ei liene oleellista nyt

        No eipä kai niin


      • Anonyymi
        tiemeup kirjoitti:

        Olen 36.

        Otappa treffit osiossa yhteyttä nim. trukkers niin voimme keskustella asiasta yksityisemmin. ....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otappa treffit osiossa yhteyttä nim. trukkers niin voimme keskustella asiasta yksityisemmin. ....

        En näköjään osaa käyttää tota treffi puolta 😄 en osaa etsiä sua 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heips..
        Jännää ois jutella vanhemman miehen kanssa..
        NTyttö18

        34v


    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa ei yhdyntä välttämättä mutta kun saisi koskea tuntea maistaa haistaa nuorta ihanaa , kyllä kelpaisi,,,

      • En osaa itsekään tarkasti eritellä mikä siinä vetää puoleen.


      • Anonyymi
        tiemeup kirjoitti:

        En osaa itsekään tarkasti eritellä mikä siinä vetää puoleen.

        Miten sinuun saa yhteyttä?


      • Anonyymi

        Kiitos haluan kyllä paitsi keskustella aiheesta niin myös kokeakin asioita kanssasi..


      • Anonyymi

        Sinulle on postia.. 😇


    • Anonyymi

      Minulla herää ajatus nuoresta naisesta respassa, kaunis vaalea,hymyileväinenkin.
      Ajatus hänestä sylissäni,tuntea nuoret kuumat pakarat vasten irstasta,kokenutta kyrpääni. Ahh
      Se rietas ajatus että hän suostuisi vartalonsa kopelointiin,hameen alta kourimaan ja rintojaan likistelemään,se kiihottaa sanomattoman paljon,kuuin kuuma liekki munissa.

      Ja joka kerta kun näen taloyhtiömme pihalla toisen nuoren kauniin blondin,herää samanlaiset irstaat halut.

      Ehkäpä vielä 65 vuotias mieskin voisi saada kokea tuollaista oikeasti, kun näköjään useampikin nuori nainen täällä ilmituo halunsa vanhemman miehen käytettäväksi...


      Gunnat65

    • Anonyymi

      Hienoa kun sanot tuon. Yleensä sosiaalinen paine pistää naiset ällöämään meitä himokkaita vanhempia miehiä. Kun nainen 40 kympin jälkeen aktivoituu seksuaalisesti niin jopa saa ihailua, mutta vastaavassa tilanteessa miehistä tulee ällöttävä irstaita pervoja. Näin ainakin julkisesti kuuluu reagoida vaikka oikeasti himot alkaisikin hyrrätä.

      • Asetelma ei todella ole yksinkertainen etenkään miesten näkökulmasta. Nykyajan herkkänahkaisuus ja kapeakatseisuuus ovat omiaan aiheuttamaan herkästi ongelmia seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa. Toki jokainen saa olla mitä mieltä haluaa mutta pidän ajatuksesta pysähtyä miettimään ennenkuin avaa suunsa. Saatan kyllä itse olla liiankin avoin kaikelle


      • Anonyymi
        tiemeup kirjoitti:

        Asetelma ei todella ole yksinkertainen etenkään miesten näkökulmasta. Nykyajan herkkänahkaisuus ja kapeakatseisuuus ovat omiaan aiheuttamaan herkästi ongelmia seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa. Toki jokainen saa olla mitä mieltä haluaa mutta pidän ajatuksesta pysähtyä miettimään ennenkuin avaa suunsa. Saatan kyllä itse olla liiankin avoin kaikelle

        Seksuaalisuuttahan kun on myös hyvinkin monen erilaista olemassa.. Niin ei mitenkään mikään yksipiippuinen juttu sekään eikä kaikkia todellakaan voi määritellä eikä katsoa samoin silmin eikä asettaa saumaan muottiin ja ihan hyväkin niin sillä maailmahan ois kovinkin tylsä jos oltais ihan kaikki ja jokainen samanlaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalisuuttahan kun on myös hyvinkin monen erilaista olemassa.. Niin ei mitenkään mikään yksipiippuinen juttu sekään eikä kaikkia todellakaan voi määritellä eikä katsoa samoin silmin eikä asettaa saumaan muottiin ja ihan hyväkin niin sillä maailmahan ois kovinkin tylsä jos oltais ihan kaikki ja jokainen samanlaisia.

        Aivan totta!


    • Nuoret naiset ovat alkaneet kiinnostaa minua iän karttuessa. Suuri ikäero kiihottaa. Kai siihen sisältyy jonkinlaista nuoruuden kaipuutakin. Haaveilen kiihkeitä hetkistä autossa, kun nuori nainen runkkaa tai imee minua ja minä saan maistella häntä. Tuskin se koskaan toteutuu, mutta aina voi haaveilla. M65

    • Anonyymi

      Kannattaa ensin vähän katella kuka minkäkin pimun parittaja mahtaa olla. Pahimmassa tapauksessa se on vornanen ja sillon se on menoo. Jäitä hattuun!

    • Anonyymi

      Näin vanhempana miehenä tulee usein katseltua nuoria naisia ja haaveiltua kuinka ihanaa olisi taas saada hyväillä,puristella nuoren naisen kiinteitä paikkoja,pakaroita ja tissejå.

      Tänä aanmuna katselin nuoren kassatytön hoikkaa vartaloa, kiinteitä pieniä pystytissejä ja pientä mutta miodokasta peppua.
      Ehkä 18 -20 nuori nainen hymyili kuin tietäen mitå mietin.
      Ja sitähän minä mietinkin,kuinka hän vetäisisi nuo kireät housut alas ja pyllistäis stringipeppunsa mulle.

      Kurre 63 Hki

    • Anonyymi

      AP. Nyt kirjoitit niin tuhmia minun mieleeni, että minun pitää runkata ja ärsyttää kiimaista kyrpääni

    • Anonyymi

      vanhempi mies haluais nuoremman naisen käsittelyyn sauvat strapon kaikki muu

    • Anonyymi

      Nuoren naisen seuraa olisin vailla.. vaikka vain jutellen jos oot yksinäinen.

    • Anonyymi

      Minkäikäinen olet.Katseleeko vanhemmat miehet sua himokkaasti .
      Huomaat joskus kuinka vanhemman miehen etumus pullistuu kun katse liimautuu tisseihisi tai pakaroihisi?
      Ja illalla tyydytät itsesi poikaystävän vieressä hänen kuorsatessaan minuutin pituosen hätöisen panon jälkeen.
      Kuvittelet sitä irstasta setää sun takana hyväilemässä rintojasi, tunnet jäykän kalun pakaroidesi välissä ,pillua kiusaten.

      Irstasvanhamies

      • Anonyymi

        Niin ihana kirjotus. Olisitpa vieressäni niin saisit tyydyttää itsesi minuun..
        Nautin juuri tuollaisista miehistä jotka tietää mitä tekee ja mitä haluaa.
        Ohh. Nännit jo kovenee ja himo kasvaa..
        Nyt olis kuumaa psrikymppistä saannissa..
        Ja löytyy rinnoissa mistä puristella...
        Kiimanen20v.nainen...
        Mä niin nautin kun vanhemmista miehistä...namia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihana kirjotus. Olisitpa vieressäni niin saisit tyydyttää itsesi minuun..
        Nautin juuri tuollaisista miehistä jotka tietää mitä tekee ja mitä haluaa.
        Ohh. Nännit jo kovenee ja himo kasvaa..
        Nyt olis kuumaa psrikymppistä saannissa..
        Ja löytyy rinnoissa mistä puristella...
        Kiimanen20v.nainen...
        Mä niin nautin kun vanhemmista miehistä...namia

        Viestiä suoraan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin jatketaan sitä kautta.

        Irstasvanhamie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihana kirjotus. Olisitpa vieressäni niin saisit tyydyttää itsesi minuun..
        Nautin juuri tuollaisista miehistä jotka tietää mitä tekee ja mitä haluaa.
        Ohh. Nännit jo kovenee ja himo kasvaa..
        Nyt olis kuumaa psrikymppistä saannissa..
        Ja löytyy rinnoissa mistä puristella...
        Kiimanen20v.nainen...
        Mä niin nautin kun vanhemmista miehistä...namia

        No meilaa mulle.
        Olen kohta kuuskymppinen mies Espoosta.
        Ihaninta mitä tiedän on saada nuolla nuoren naisen pillua,samalla tissejä puristellen
        Kunnes tyttö valuua ja voin työntää käyrän kullini hitaasti nauttien posliinipilluun..
        Ahh meilaa pian !

        Kurt56atmeiliboxi.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meilaa mulle.
        Olen kohta kuuskymppinen mies Espoosta.
        Ihaninta mitä tiedän on saada nuolla nuoren naisen pillua,samalla tissejä puristellen
        Kunnes tyttö valuua ja voin työntää käyrän kullini hitaasti nauttien posliinipilluun..
        Ahh meilaa pian !

        Kurt56atmeiliboxi.fi

        Tuo olisi kyllä aivan ihana kokemus.
        Cindy20v.
        Olin 60v. Miehen kanssa ja siinäkin oli aivan upea kokemus....
        Sain imeä ja nuolla kullia ja ja hän pyöritteli ja imi rintojani ja nuoli klitorista ja työnsi sormensa sisälleni ja nuoli pilluani kun olin aivan märkä. Ja hänen pitkä ja kova kullinsa työntyi sisääni ja kaikki ne ihanat poimut tuntuivat upealta sisälläni.
        Ja kun hän teki kaiken niin rauhallisesti vaikka olimme ihan kiihkon vallassa...
        Oli niin upean näköistä ja tuntuista kun hän pannessaan minua imi vielä nännejä ja nautti tiukoista paikoistani ja isoista tisseistäni...
        Tapaan hänet kohta uudelleen..
        Ja kun vanhemman miehen kanssa naiminen ei tapahdu nopeasti vaan meillä ainakin kesti ihanasti pitkään..
        Mutta nyt lähden käymään salilla..
        Ihana kun vanhemmat miehet katselee kun treenaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meilaa mulle.
        Olen kohta kuuskymppinen mies Espoosta.
        Ihaninta mitä tiedän on saada nuolla nuoren naisen pillua,samalla tissejä puristellen
        Kunnes tyttö valuua ja voin työntää käyrän kullini hitaasti nauttien posliinipilluun..
        Ahh meilaa pian !

        Kurt56atmeiliboxi.fi

        Oletko Kurt56 kokenut sellaista mitä minä välillä teen että kun kulli on sisälläni niin laitan pari sormea kullin ympärilleni ja tunnen miten ihanalta se tuntuu kun se työntyy sisääni ja tulee ulos...ihana liukas ja kova....vaikka minulla onkin tiukka mutta se lisää nautintoa...
        -cindy-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olisi kyllä aivan ihana kokemus.
        Cindy20v.
        Olin 60v. Miehen kanssa ja siinäkin oli aivan upea kokemus....
        Sain imeä ja nuolla kullia ja ja hän pyöritteli ja imi rintojani ja nuoli klitorista ja työnsi sormensa sisälleni ja nuoli pilluani kun olin aivan märkä. Ja hänen pitkä ja kova kullinsa työntyi sisääni ja kaikki ne ihanat poimut tuntuivat upealta sisälläni.
        Ja kun hän teki kaiken niin rauhallisesti vaikka olimme ihan kiihkon vallassa...
        Oli niin upean näköistä ja tuntuista kun hän pannessaan minua imi vielä nännejä ja nautti tiukoista paikoistani ja isoista tisseistäni...
        Tapaan hänet kohta uudelleen..
        Ja kun vanhemman miehen kanssa naiminen ei tapahdu nopeasti vaan meillä ainakin kesti ihanasti pitkään..
        Mutta nyt lähden käymään salilla..
        Ihana kun vanhemmat miehet katselee kun treenaan...

        Kateeksi käy sitä miestä..
        Voisinkohan tulla mukaan?

        M60espoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Kurt56 kokenut sellaista mitä minä välillä teen että kun kulli on sisälläni niin laitan pari sormea kullin ympärilleni ja tunnen miten ihanalta se tuntuu kun se työntyy sisääni ja tulee ulos...ihana liukas ja kova....vaikka minulla onkin tiukka mutta se lisää nautintoa...
        -cindy-

        Kyllä olen ja hyvältä tuo tuntuu
        Liian pitkä aika vaan viime kerrasta..

        Mutta ehkä sitten kun tavataan Cindy

        kurt56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihana kirjotus. Olisitpa vieressäni niin saisit tyydyttää itsesi minuun..
        Nautin juuri tuollaisista miehistä jotka tietää mitä tekee ja mitä haluaa.
        Ohh. Nännit jo kovenee ja himo kasvaa..
        Nyt olis kuumaa psrikymppistä saannissa..
        Ja löytyy rinnoissa mistä puristella...
        Kiimanen20v.nainen...
        Mä niin nautin kun vanhemmista miehistä...namia

        Niin olisi täälläkin 53v mies, joka etsii halusta ja himosta: jukkap999 at gmail.com


    • Nuoret naiset on mielessä.
      Nuolemista rakastan.
      M 67 v

      • Anonyymi

        Minä nautin nuolemisesta,pelkkä ajatuskin saa nännit koviksi ja himot päälle...nam.
        Cindy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä nautin nuolemisesta,pelkkä ajatuskin saa nännit koviksi ja himot päälle...nam.
        Cindy

        Tule tänne,niin toteutetaan ...


    • Anonyymi

      BMI? (Tai paino ja pituus).

      • Miksi? 😂


      • Anonyymi
        tiemeup kirjoitti:

        Miksi? 😂

        Moi. Mikä susta vanhemmissa miehissä kiinnostaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Mikä susta vanhemmissa miehissä kiinnostaa?

        Aloituksessa sen jotenkin taisin kertoa


      • Anonyymi
        tiemeup kirjoitti:

        Aloituksessa sen jotenkin taisin kertoa

        No nikmpä olikin siellä.
        Eli haaveissa vainko oon siellä sun ikkunan takana 😋


      • Anonyymi
        tiemeup kirjoitti:

        Miksi? 😂

        Rumapainoisia ei kukaan mies noteeraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rumapainoisia ei kukaan mies noteeraa.

        Selvä 👌🏼


      • Anonyymi
        tiemeup kirjoitti:

        Selvä 👌🏼

        Kyllä nuori nainen olisi minun mieleen m55


    • Anonyymi

      Juuri tänään on mielessä olleet nuoremmat naiset!
      Olen 68 v mies ja kovasti tykkään katsella nuorempia naisia!
      Nyt kesäaikaan on katsottavaa, kun ihanat naiset liikkuvat kevyesti pukeutuneina, niin että vartalon muodot ovat selvästi näyvissä. Erityisesti minua kiinnostavat rinnat.
      Niihin en kyllädty!

      Nuoret naiset pistävät ajattelemaan, mitä ihanuuksia olisi tarjolla, jos tällaisen ukon haaveet toteuruisivat!

      • Anonyymi

        Mene hoitoon vanha pervo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon vanha pervo!!

        Sinä ensin kun olet hoidon tarpeessa enemmän


      • Anonyymi

        Me ollaan haettu rannalle sun ikäistä miestä mutta Suomesta on todella vaikea löytää fiksua katselijaa.
        Kiinnostaisko tulla katselemaan 44 v vaimoa jonnekkin eteläsuomeen. Itse olen toki mukana esim. pitämässä hiukan jalkoja auki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan haettu rannalle sun ikäistä miestä mutta Suomesta on todella vaikea löytää fiksua katselijaa.
        Kiinnostaisko tulla katselemaan 44 v vaimoa jonnekkin eteläsuomeen. Itse olen toki mukana esim. pitämässä hiukan jalkoja auki.

        Hyvä kosepti!


    • Anonyymi

      Vanhemmat miehet ovat minua kiihottaneet aina.. Ovat halukkaita ja kiimaisia jos vaimo ei ole antanut pitkään aikaan.. Parhaat orgasmit olen saanut vanhoilta ukoilta... Joka kerta kostun lähes heti kun vanhempi mies tekee tuttavuutta ja tahtoo päästä panemaan.. Tj74vm

      • Haluaisin todellakin tutustua Sinuun ja päästä panemaan. M65


      • Anonyymi
        ape03 kirjoitti:

        Haluaisin todellakin tutustua Sinuun ja päästä panemaan. M65

        Niinhän ne vanhemmat ukot aina tahtoo panna.. Heh.. Toiset tahtoo myös sellaista mitä omat vaimot ei tee... Olisihan se kiihottaavaa pitkästä aikaa saada hyvää suuseksiä ja pitkään... Tj74vm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne vanhemmat ukot aina tahtoo panna.. Heh.. Toiset tahtoo myös sellaista mitä omat vaimot ei tee... Olisihan se kiihottaavaa pitkästä aikaa saada hyvää suuseksiä ja pitkään... Tj74vm

        Ihana nainen.


      • Tj74vm, hauska kuulla. Täällä olis tarvetta päästä tyydyttämään sut ja itseni. Usein riittää että nainen saa orgasmin, ittellä ei aina niin väliä


    • Anonyymi

      Haaveillaan vaan nuoremmasta , mutta yleensä se jää haaveeksi vaan kun ikää on yli 50v

      • Anonyymi

        Paitsi Dannylla ja Harkimolla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi Dannylla ja Harkimolla..

        Siihen tarvii rahhoo paljon


      • Anonyymi

        Olin muutama vuosi sitten kuuskymppinen ja mukana bileissä jossa miehiä,naisia vähän joka ikäluokasta,18v-70v.Pääsin panemaan tuota 18 tyttöäkin niin kuin moni muukin ja täytyy sanoa nuoruuden innolla levitti jalkojansa enemmän kuin vanhemmat naiset.Otti sisäänsä varmaan jokaiselta paikalla olleelta mieheltä.Vanhemmat naiset ehkä enemmän olivat varauksellisia kuin tuo tyttö ja jollain kohtaa myös kateellisia hänelle kun heittäytyi pelkästään nauttimaan tilanteesta.Vieläkin jos tilaisuus tulisi vastaan suostuisin ilomielin touhuamaan tuollaisen tytön kanssa.


    • Anonyymi

      Olisi upeeta jutella tästä minuakin kiihoittavasta sun fantasiasta puhelimessa.ukm67

      • Anonyymi

        Ei olis


    • Anonyymi

      Näin vanhemman miehen ( 60v )näkökulmasta on kiihottavaa olla edes lähellä nuorta naista,katsella rintojaan,pakaroita ja joskus hyvin erottuvaa camel toeta.
      Tuntea himoa koskettaa,puristella noita kiinteitä pakaroita,rintoja.
      Ja tietää ettei voi,mutta samalla kiihottua tuosta kielletystä hedelmästä.

      Sitten myöhemmin kotona makoilla silmät kiinni,kulli kovana,kuvitella kuinka nuolis,hyväilis ja nussisi häntä

      Kuten tänäänkin..nyt nautin sinusta upea kiimapillu!


      M60

      • Anonyymi

        Minulla on kaksi vuotta vanhempi mies ystävä odottamassa kun menen käymään kotopaikallani.
        Ja täällä hesassa omat kuvioni. Mutta haluaisin kyllä tyydyttää sinut..M60
        Cindy 20...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kaksi vuotta vanhempi mies ystävä odottamassa kun menen käymään kotopaikallani.
        Ja täällä hesassa omat kuvioni. Mutta haluaisin kyllä tyydyttää sinut..M60
        Cindy 20...

        Missä oot Cindy 20?
        Tyydytä minut ja minä tyydytän sinut..

        M60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä oot Cindy 20?
        Tyydytä minut ja minä tyydytän sinut..

        M60

        Tässä helsingin lähellä...missähänpäin sinä ihana liikut.. Teen kävelylenkkejä joskus tuohon lähipuistoon jossa on lampi...kyllä sinä minut erotat...lenkkeilen tiukoissa pyöräily housuissa tai trikoissa ja toppi päällä...kun rintojen vuoksi pitää olla tiukkaa yläosaa ettei rinnat heilu ihan miten vaan...
        Haluatko autossa vai mennä jonnekkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä helsingin lähellä...missähänpäin sinä ihana liikut.. Teen kävelylenkkejä joskus tuohon lähipuistoon jossa on lampi...kyllä sinä minut erotat...lenkkeilen tiukoissa pyöräily housuissa tai trikoissa ja toppi päällä...kun rintojen vuoksi pitää olla tiukkaa yläosaa ettei rinnat heilu ihan miten vaan...
        Haluatko autossa vai mennä jonnekkin...

        Ethän sinä "Cindy 20" mitään uskallakaan muuta kuin täällä säälittävyyttäsi suoltaa noita valheellisia unelmafantasiatekstejäsi milloin milläkin nikillä nimellä ikääkin vaihdellen tyyli vaa aina samana pystyy ihan kuten tuo laitekoodisi joka paljastaa sut joka kerta.


    • aoanko kaanis naine koskaa vanaha täällä on sellane vanahapoika 65 v jos siula sana on hallussava ja vielä mahdollinen uskomus toteen

    • OOKKO NÄÄ NAENE VAA TRANSU

    • Anonyymi

      Täälläkin on vanhempi hyväkuntoinen erittäin lihaksikas treenattu jolla ei ylipainoa haaveilee nuoremmasta naisesta ,kik ilmari 1655

    • Jussi3some

      Mulle sopisi tosi hyvin. Irstas, laiha, tumma ja ruma. Joutuisit session päätteeksi kyllä jakamaan liukasta minullekin ❤️. jussi3someone ät outlook pisre com

    • Anonyymi

      Mä olen yli 50v mies ja mun märkä unelma on itseäni vajaa 10v vanhempi nainen.

      Meidän elämät on vaan niin erilaiset ettei omaa kättä enempää ole hänen suhteensa.

      Hän on kivan näköinen, kiva, mutta ei sillä pidemmälle pääse, sillä ei muutamalla hassulla sanalla pikkuhousuja kostuteta sillä hänellä on jo se mitä nainen tarvitsee.

    • Olen Dany 35v urheilumies bimies
      Haluan tulla tehdään sinulle mahtavaa ilmainen eroottinen hieronta
      Kerro jos olet kiinnostanut

    • Itseäni kiinnostaa ikä - ero.
      Nuori nainen ketä palvoa.
      Olen hiukan sub henkinen ja nuori nainen kellä on ohjat käsissä on kiihottavaa.
      Joskus nuorena kavereiden kanssa kysyttiin kun nähtiin nätti nainen että antaisitko istua naamalla. Minä.antaisin kirjaimellisesti tehdä niin.
      Nuoren naisen nuoleminen on upea kokemus ja siinä kyllä tekee parhaansa..itse olen 56 v ja muutamia kokemuksia on nuoremmista naisista.
      Nuori nainen saa minut sanomaan anything for you 😀

    • Anonyymi

      Ollaan nudisti pariskunta ja vaimolla on mieletön tarve avata jalat heti kun tulee vanhempi mies lähistölle. Tykkää kuulemma kovasti kun ikämiehet katsoo häntä alasti.

      • Anonyymi

        Missäpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin?

        Varsinais suomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinais suomi

        Ikää miten yhteyttä jne


    • No sinua pitäisi auttaa.

      • Anonyymi

        Kyllähän sua osaavat hyvinkin vellivellupaska siellä niuvanniemellä auttaakin ku pyydät vaa


    • Tämmöinen 54v äijä mielellään tirkistelisi sua, toki kourisikin. Kyllä nuoret mimmit kiihottaa jotenkin eri tavalla.
      Runkkurinkikin kuulostaa ihan hauskalta. :)

    • Missä asut

      • Anonyymi

        Kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona

        Nimenomaan. Ainoa oikea vastaus pisteet siitä😃


    • Kyllähän ikäero jo ajatuksena kiinnostaa ja kiihottaa...

      • Anonyymi

        Niin tekee,ois kiimasta jutella M65v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee,ois kiimasta jutella M65v

        Kyllä, treffit puolella paremmin


      • Harva06 kirjoitti:

        Kyllä, treffit puolella paremmin

        Nimm exukm treffit


      • exukm kirjoitti:

        Nimm exukm treffit

        Ok, en löytänyt, harmi


    • Anonyymi

      Täällä pari ketä kiihottaa Cuckold jutut vanhemman miehen kanssa. Vanhempi mies siis panisi tyttöystävääni kun minä katselen vierestä.

      • Anonyymi

        Niin on, 06 mulle, jos kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, 06 mulle, jos kiinnostaa

        Minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi

        Missäpäin nuori pari?
        Millainen on tyttöystävä
        Voisin ainakin nuolla pilluaan

        M67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        Olen 61 etelä-pohjanmaa


      • Hei, olisi hienoa olla apuna.


      • Anonyymi
        Harva06 kirjoitti:

        Hei, olisi hienoa olla apuna.

        Oletko aiemmin ollut mukana tällaisessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aiemmin ollut mukana tällaisessa?

        Kyllä, avokin kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aiemmin ollut mukana tällaisessa?

        Treffit puolella saa yhteyden, nyt yksin Ähtärin järvi mökillä


    • Ilmeisesti asia edelleen pyörii vahvasti mielessä, kun viime yönä oli mitä herkullisimnat unet tähän asiaan liittyen. Naapurin vanha herra otti viereen ja hämärässä kiihkoissaan kopeloi joka paikasta minua.

      • Anonyymi

        Nukuitko alasti?Ja aamulla tissit täynnä fritsuja..
        Ehkä setä kävikin oikeesti


        Karl von Kuk


      • Anonyymi

        Olinko se minä? Sinä hoikka nuori blondi Hki?
        Katseessas aina se pilke, kun moikkaat..
        Saa kankeni kovettumaan

        Kunpa minäkin näkisin unta sinusta.

        Olitko vielä sinkkukin..niin lähellä vielä.
        Naspurin sxy blondie

        Herra Jack61


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe