Kuka saa pesettä

Anonyymi-ap

Omalta kumppanilta? Itse en saa, mutta käyn vieraissa ja sieltä olen saanut. Vaihdan kyllä vielä puolison, meillä ei mene muutenkaan hyvin.

22

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahaa. Puuttuuko suhteestanne myös rakkaus?
      Kiintymys on osa parisuhdetta, ja seksi on osa kokonaisuutta.
      Nykylain mukaan ei saa myöskään pakottaa edes avio- ym. suhteessa kumppania seksiin, tai sellaiseen mistä ei pidä tai nauti.

      Joten anaaliseksiin suostumaekttomuus -voiko olla edellytys suhteen purkamiseen?
      No jos on muitakin syitä niin saattaahan se olla monesti tavallinen heteroseksi ei kiinnosta enää ja sama sukupuoli on alkanut kiihottaa!?

      Miehet voi harrastaa seksiä keskenään hyvinkin oli suhteessa tai ei.
      Anaaliseksi on hyvässä miessuhteessa myös ok ja upeaa kun sopivat kumppanit löytää toisensa.

      Varttuneempi aikuinen mies ehkä jo heterosuhteessa kouliintunut voisi olla kiinnostava, myös yksin eläneelle kaverille.

    • Anonyymi

      En ole sitä pakottanut vaan hän persettä muualta. Myös pillua muualta koska suhde on väljähtänyt eikä sitä saa paikattua. Kuollut mikä kuollut. Ei ole mennyt hyvin pitkään aikaan. Joku muu nainen sopii minulle paremmin.

    • Anonyymi

      Ei tule persettä. Kumppani on muutenkin seksuaalisesti tylsä. Ollaan eri maata. Vaihtoon menee.

      • Anonyymi

        Jaa...nyt tiedämme sen...
        Voisitko kiinnostua miehestä joka on halukas antautumaan esim.
        anaaliseksiin reilun tavallisen miehekkään aikamiehen kanssa? Jos vaikka kestävempään suhteeseen, jos kiinnostusta riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa...nyt tiedämme sen...
        Voisitko kiinnostua miehestä joka on halukas antautumaan esim.
        anaaliseksiin reilun tavallisen miehekkään aikamiehen kanssa? Jos vaikka kestävempään suhteeseen, jos kiinnostusta riittää.

        Ei kiinnosta miehet. Vain naiset.


    • Anonyymi

      Kuulemma tuo on noilta osin jot huoria pannaan persehen piräks kumppanias huorana kun et tältä halua kun persettä

    • Anonyymi

      Ollaan vaimoni kanssa kokeiltu peppuseksiä ja sitä on meillä abaut 10 kertaa vuodessa. Tykätään lisämausteena.

    • Anonyymi

      Ei oma vaimo ole antanut, ärsyttävää kyllä. Mutta tuolla baanalla on tullut saatua, harvemmin kyllä. Pillua kyllä saan melko paljon komea kun olen.

      • Anonyymi

        Wau! Sen täytyy olla totta kun tuon vaatimattomasti itse totesit.
        "Komea kun olet"ja luonnollisesti hyvin varustettu ... susta voi miehetkin ( hs) kiinnostua, voisin arvata?
        Mutta kokonaisuus on ratkaisevin, mielestäni.
        Olisi hauska kohdata tuollainen miehekkään normaalin tyyppinen mukava aikuinen siis varttuneempi mies.
        🤨😘


    • Anonyymi

      Kerran on tullut kokeiltua panna naista perseeseen,kun sitä itse pyysi ennen normipanoa.

      Ei halunnut kuitenkaan,kun alkoi sattua liikaa sisään yrittäessä ja homma jäi siihen sen osalta ja vehje emättimeen suosiolla.

      Miestä olen pannut perseeseen ja homma toimi hyvin,kun meni helposti sisään ja tuli lauettua sinne.Kortsua käytettiin eikä loppujen lopuksi eronnut paljon emätinpanosta.

      M47v

      • Anonyymi

        Porsas röh röh


      • Anonyymi

        Oliko väljä miehen rööri vaiko ohut pienehkö peenis?


    • Anonyymi

      Aikojen alussa silloinen tyttöystävä nykyinen vaimo antoi pari kertaa persettä. Tiukkaa oli ja oli mahtavaa purkautua ahtaaseen peräsuoleen. Sen jälkeen en ole persettä saanut.

      • Anonyymi

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa

        Mitäs moukaroitte ja haisette,oma on halus . Niinhän kaappihomot sitten teette. Eikö teillä homoilla ole muita touhuja lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa

        Delaa jo idiootti dorka kaappihomo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa jo idiootti dorka kaappihomo

        Mikset delaa jo hähähää


    • Saan.

      Olen tehnyt pelin selväksi ihan alusta alkaen että persettä pitää saada, ja tämä diili on ollut ok. Mitä tahansa toinen haluaakaan tai se on sille tärkeää ja sitä ei sitten saakkaan, se alkaa kalvamaan. Toisin päin myös. Nainen saa mitä tarvii, eikä sen tarvi asiaa vongata sen ihmeemmin. Nuolen esimerkiksi perseen hyvin mielellään jos ja kun se häntä kiihottaa.

      • Anonyymi

        Kamelinpaska se taas jauhaa paskaa


    • Anonyymi

      Nämä tätäkin avausta kommentoineet ym. miehet ovat aivan omaa luokkaansa - monet uskoisin samalla myös bi-henkisiä vaikka pääasiassa naisten kanssa anaalia harrastavatkin, mutta tilaisuudrn tullen myös seksi ja yhdyntä muutenkin miehen kanssa on mahdollista!
      Ja se ettei se ole "suuri numero" heille kun se on osana seksielämää, ja asiaa ei tarvitse sen kummemmin melskata "homouteen verraten"!

      Jännää miten paljon heitä onkin, kuten näkyy he eivät useinkaan aktiivisesti miesseuraa hae mutta tilaisuuden tullen kaikki on mahdollista!

      Itse homoseksuaalina olen saanut suurimmat nautinnot miehiltä jotka ovat lähinnä bi-miehiä.
      Monet heistä ovat olleet aviossa, eronneet jne. Ehkä aviosuhteesta eronneet bimiehet ovat "itsemsä löyyäneet" ovat olleet enemmistö? Kaikista ei voi tietää jos tapaaminen on ollut kuten tavallista 'kertaluonteista'. Valitettavasti näin, vaikka heissä monissa olisi ainesta kestävempään suhteeseen.
      Ja anaaliyhdyntä on ollut heidän intohimonsa kuten mulla antautua siihen. Se miehinen tavallinen olemus ilman mitään itsetehostusta ym. on heissä parasta mielestäni!
      Miehen vartalo on upea, sopivasti karvoitusta tai sitten ei. Parta on tullut taas muotiin monille myös nuorille se tuuheana sopii mainiosti.

      Näin oli nuorempana kun kohtaamisia oli enemmän mutta valikoiden sittekin. Nyt jo varttuneemmalla ikää on sentään näitä hyviä muistoja, mutta myös katkeria pettymysten tunnetta aiheuttaneita fiiliksiä.
      Liittyen paljolti siihen ettei ole saanut aidosti rakastaa ja tulla rakastetuksi.
      Pettureita kun on kaikissa ryhmissä liikaa!

      • Anonyymi

        Spedellä meni ihon alle buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä meni ihon alle buaahaa

        Ou nou! Se ei ole sitä miltä ehkä trollista vaikuttaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe