Moi kaikille! Tarviin teiän apua!! Oonko teiän mielestä ylipainoinen jos oon 154cm 14v tyttö (2010) ja painan 56kg... nyt kun on kesä on tullu se pari kiloa taas lisää... mut musta tuntuu et oon jotenkin läski.. Niin oonko teiän mielest normaalipainoinen?
14v tytön paino
12
304
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeitä on että sinulla on hyvä olla, toisten mielipiteillä ei ole mitään väliä.
Kovin laiha voi kysyä, miksi minun tarvitsee mennä röngeniin, voi seistä ikkunan edessä.
Silti hänkin nauttii elämästään. - Anonyymi
Olet melko läskinen noin pieneksi tytöksi.
- Anonyymi
Sinä et auttanut yhtään tässä asiassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et auttanut yhtään tässä asiassa...
Vastasin omantunnon mukaan kun kysyttiin. Läskinen se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin omantunnon mukaan kun kysyttiin. Läskinen se on.
Se on normaalipainoinen!! Googleta vaikka.
- Anonyymi
aloittaja teki uuden ketjun samasta aiheesta
- Anonyymi
Kokeile lasten painondeksiä ja katso mitä se kertoo.
- Anonyymi
Minä katsoin lasten painoindeksistä ja näytti normaalipainoa!😊
- Anonyymi
Ite oon n 151 ja painan joku 39-40 kg mut oon mun mielestä painava.
- Anonyymi
Alkava anoreksia?
- Anonyymi
Suunta antava painoindeksi on on 17,10, joka voidaan tulkita normaaliksi painoksi.
- Anonyymi
Suunta antava painoindeksi on on 23,61, joka voidaan tulkita ylipainoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887