Moi kaikille! Tarviin teiän apua!! Oonko teiän mielestä ylipainoinen jos oon 154cm 14v tyttö (2010) ja painan 56kg... nyt kun on kesä on tullu se pari kiloa taas lisää... mut musta tuntuu et oon jotenkin läski.. Niin oonko teiän mielest normaalipainoinen?
14v tytön paino
8
186
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeitä on että sinulla on hyvä olla, toisten mielipiteillä ei ole mitään väliä.
Kovin laiha voi kysyä, miksi minun tarvitsee mennä röngeniin, voi seistä ikkunan edessä.
Silti hänkin nauttii elämästään. - Anonyymi
Olet melko läskinen noin pieneksi tytöksi.
- Anonyymi
Sinä et auttanut yhtään tässä asiassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et auttanut yhtään tässä asiassa...
Vastasin omantunnon mukaan kun kysyttiin. Läskinen se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin omantunnon mukaan kun kysyttiin. Läskinen se on.
Se on normaalipainoinen!! Googleta vaikka.
- Anonyymi
aloittaja teki uuden ketjun samasta aiheesta
- Anonyymi
Kokeile lasten painondeksiä ja katso mitä se kertoo.
- Anonyymi
Minä katsoin lasten painoindeksistä ja näytti normaalipainoa!😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346