Minä vaan masennun yksinäni

Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤

188

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää iltaa👩etkö ole festareilla 😊❤️🤗

      • Anonyymi

        Ei varmaan, mutta kiva kun ehdotit hänelle.


      • Enpä ole, kun olin vaan eilen siellä käymässä. Nyt ihan perus kotonakökkimistä taas. Menee lepäilyn merkeissä. Mitäs sulla on mielessä? 😊🤗❤️


      • Niin ja kiitos, hyvää iltaa. ❤️🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enpä ole, kun olin vaan eilen siellä käymässä. Nyt ihan perus kotonakökkimistä taas. Menee lepäilyn merkeissä. Mitäs sulla on mielessä? 😊🤗❤️

        Työt loppui siellä ja loma😊👩kotona tampereella🥱❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan, mutta kiva kun ehdotit hänelle.

        Eihän ehdottanut, vaan ajatteli, että mulla olis ollut sinne useamman päivän lippu. Yksi vanha kaveri sattui kysymään äsken, että voisko nähdä mut festareilla tänään... No ei voi... Se on voi voi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työt loppui siellä ja loma😊👩kotona tampereella🥱❤️

        No onpas kiva kun on lomaa vielä. 😊🤗😘❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No onpas kiva kun on lomaa vielä. 😊🤗😘❤️

        Sunnuntaina lähet reissuun👩😊🤗❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän ehdottanut, vaan ajatteli, että mulla olis ollut sinne useamman päivän lippu. Yksi vanha kaveri sattui kysymään äsken, että voisko nähdä mut festareilla tänään... No ei voi... Se on voi voi...

        Eikö tämä kaveri voi tulla sulle kylään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntaina lähet reissuun👩😊🤗❤️

        Niin. Mutta sitten en ehdi täällä jutskata sun kanssa... No katsotaan nyt. 😥🤗❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tämä kaveri voi tulla sulle kylään

        Ei taida ehtiä kun nauttii festareista ja en tiedä keiden kanssa on liikkeellä. Todennäköisesti hänellä on joku daami mukana.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Mutta sitten en ehdi täällä jutskata sun kanssa... No katsotaan nyt. 😥🤗❤️

        Ikävä tulee kun oot reisussa👩😪🤗❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä tulee kun oot reisussa👩😪🤗❤️

        Niin tuleeki, mutta mä laitan tänne jotain, jos pystyn ja on aikaa. Ja kai mä tuun sieltä joskus poiskin. 😄🤗❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Mutta sitten en ehdi täällä jutskata sun kanssa... No katsotaan nyt. 😥🤗❤️

        sä itket kuin sä olisit parisuhteessa kirsin kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä tulee kun oot reisussa👩😪🤗❤️

        oot sä rakastunut janiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä tulee kun oot reisussa👩😪🤗❤️

        voittehan te somessa kirjoitella. ei teidän tartte täällä vaan jutella


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä itket kuin sä olisit parisuhteessa kirsin kaa.

        Palstasuhdekin on parempi, kuin ei mitään suhdetta kehenkää ikinä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei taida ehtiä kun nauttii festareista ja en tiedä keiden kanssa on liikkeellä. Todennäköisesti hänellä on joku daami mukana.

        ja tämä nainen on sitten esteenä että ette voi nähdä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Palstasuhdekin on parempi, kuin ei mitään suhdetta kehenkää ikinä.

        ette voi mesessä jutella


      • Anonyymi kirjoitti:

        ette voi mesessä jutella

        Ei me tunneta toisiamme.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei me tunneta toisiamme.

        ootko kuullut sellaisesta kuin tutustuminen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei me tunneta toisiamme.

        LOL sulla on yli 4000 facekaveria ja väität että tunnet heidät kaikki


      • Anonyymi kirjoitti:

        LOL sulla on yli 4000 facekaveria ja väität että tunnet heidät kaikki

        No en ole todellakaan väittänyt sellaista kertaakaan, että tuntisin kaikki.... Mistä aina keksit näitä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en ole todellakaan väittänyt sellaista kertaakaan, että tuntisin kaikki.... Mistä aina keksit näitä?

        kirsi olis yksi lisää tähän vajaaseen 5000 facekaveriin


      • Anonyymi kirjoitti:

        kirsi olis yksi lisää tähän vajaaseen 5000 facekaveriin

        Eipä se nyt ihan niinkään olisi. Toki riippuu paljon omastaki aktiivisuudesta. Ei ne kaikki ole tuttujakaan edes, mutta ne jotka ovat niin ovat. Aika ajoin poistelen turhia poiskin sieltä. Osa niistäkin "kavereista" on saanu lähdöt, jotka ei selkeesti enää halua pitää yhteyttä, vaikka ennen oli niin kaveria.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä se nyt ihan niinkään olisi. Toki riippuu paljon omastaki aktiivisuudesta. Ei ne kaikki ole tuttujakaan edes, mutta ne jotka ovat niin ovat. Aika ajoin poistelen turhia poiskin sieltä. Osa niistäkin "kavereista" on saanu lähdöt, jotka ei selkeesti enää halua pitää yhteyttä, vaikka ennen oli niin kaveria.

        no mikä estää juttelemasta mesessä


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mikä estää juttelemasta mesessä

        vaikea jutella, jos ei edes tiedä kuka on...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        vaikea jutella, jos ei edes tiedä kuka on...

        et sä osaa kysyä


      • Anonyymi kirjoitti:

        et sä osaa kysyä

        No kaikki ei ole niin höveleitä kuin itse olin... Etpä sinäkään ole kertonut itsestäsi mitään, paitsi ne tietää kehen oot yhteydessä ollut. Kyllä täällä muut osaa olla täysin anonyymeinä. Se tosin hassua sitten olettaa, että joku kaivattu tietää ja tunnistaa muka...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kaikki ei ole niin höveleitä kuin itse olin... Etpä sinäkään ole kertonut itsestäsi mitään, paitsi ne tietää kehen oot yhteydessä ollut. Kyllä täällä muut osaa olla täysin anonyymeinä. Se tosin hassua sitten olettaa, että joku kaivattu tietää ja tunnistaa muka...

        mä en ole täällä etsimässä seuraa


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä en ole täällä etsimässä seuraa

        En sellaista tässä väittänytkään. En tiedä mikä sun tarkoitus täällä on muu kuin haukkua ja arvostella muita sekä kiusata minua. Siitä taidat saada suurimman nautinnon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En sellaista tässä väittänytkään. En tiedä mikä sun tarkoitus täällä on muu kuin haukkua ja arvostella muita sekä kiusata minua. Siitä taidat saada suurimman nautinnon.

        kuule ihan ite haukut itseäsi ja elämääsi. Mä en ole tehnyt sun elämästä paskaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Palstasuhdekin on parempi, kuin ei mitään suhdetta kehenkää ikinä.

        Anteeksi että eräs AP tässä tulee keskeyttämään vuoropuhelujanne. Jannilla riittää ainakin palstalla vientiä. Kuulehan, olisin enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan juuri Sinun naismaustasi. Puhut aina ikävästäsi ja yksinäisyydestäsi. Mikä sen saa aikaan? Auttaako siitä vakuuttaminen ventovieraille? Tätä en kysele tarkoituksella loukata. Et ole kuka tahansa. Sinussa on tyyliä ja sitä jotain.Hyvää kesäiltaa mieluisan tv-ohjelman parissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi että eräs AP tässä tulee keskeyttämään vuoropuhelujanne. Jannilla riittää ainakin palstalla vientiä. Kuulehan, olisin enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan juuri Sinun naismaustasi. Puhut aina ikävästäsi ja yksinäisyydestäsi. Mikä sen saa aikaan? Auttaako siitä vakuuttaminen ventovieraille? Tätä en kysele tarkoituksella loukata. Et ole kuka tahansa. Sinussa on tyyliä ja sitä jotain.Hyvää kesäiltaa mieluisan tv-ohjelman parissa.

        Ei tietenkään auta... Se on vaan avautumista ja tunteiden purkamista... Eikä se ole vuorokeskustelua, jos toinen vaan inttää ja jankuttaa, tulkitsee tahallaan väärin kaikki mitä vastaan, taikka ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä, mitä yritän kertoa.
        Mutta joo... onneksi ilta on jo pitkällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tietenkään auta... Se on vaan avautumista ja tunteiden purkamista... Eikä se ole vuorokeskustelua, jos toinen vaan inttää ja jankuttaa, tulkitsee tahallaan väärin kaikki mitä vastaan, taikka ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä, mitä yritän kertoa.
        Mutta joo... onneksi ilta on jo pitkällä.

        et sitten vastannut hänen kysymykseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        et sitten vastannut hänen kysymykseen

        En osaa vastata siihen...


      • mustasusi kirjoitti:

        En osaa vastata siihen...

        Ja huomaa sen tuolla vaikka festareilla, miten kaikki on vaan omissa porukoissaan niissä. Ei sinnekään mennä uusiin ihmisiin tutustumaan. Kukaan ei tuu jutulle, jos ei ennestään tunne. Kai tietty nuoriso ihastuu toisiinsa ja löytää kavereita. Mutta tämmönen vanha örkki saa siellä vaeltaa ihan yksin omissa oloissaan, jos ei ole omaa seuraa. Miten hiton extrovertti sitä pitäis olla? Änkeä väkisin jutulle johonki pöytään... Ei ole mun tapaista yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en ole täällä etsimässä seuraa

        Eipä siltä vaikuta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En osaa vastata siihen...

        oothan sä ennenkin osannut. sähän tykkäät nuorista söpöistä pienikokoisista sporttitytöistä. pitääkö mun kaikki sun puolesta vastata


      • Anonyymi kirjoitti:

        oothan sä ennenkin osannut. sähän tykkäät nuorista söpöistä pienikokoisista sporttitytöistä. pitääkö mun kaikki sun puolesta vastata

        Sillä nyt ei taida olla mitään väliä vaikka mistä tykkäisin. Tuonkin vastauksen antamalla, minusta tehdään nopeasti nolo ja teinien ahdistelija, eikä mitään muuta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja huomaa sen tuolla vaikka festareilla, miten kaikki on vaan omissa porukoissaan niissä. Ei sinnekään mennä uusiin ihmisiin tutustumaan. Kukaan ei tuu jutulle, jos ei ennestään tunne. Kai tietty nuoriso ihastuu toisiinsa ja löytää kavereita. Mutta tämmönen vanha örkki saa siellä vaeltaa ihan yksin omissa oloissaan, jos ei ole omaa seuraa. Miten hiton extrovertti sitä pitäis olla? Änkeä väkisin jutulle johonki pöytään... Ei ole mun tapaista yhtään.

        sähän olit sun pojan kaa. luuletko että naiset tietää että sä etsit naista kun sulla on parikymppinen poika seurana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siltä vaikuta.

        no kerro missä mä etsin itselleni miestä täällä. netti on täynnä palstoja joissa voi ettii seuraa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sillä nyt ei taida olla mitään väliä vaikka mistä tykkäisin. Tuonkin vastauksen antamalla, minusta tehdään nopeasti nolo ja teinien ahdistelija, eikä mitään muuta.

        mutta 18 v tyttö on jo aikuinen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En osaa vastata siihen...

        Jani, jään odottamaan vastaustasi. Arvostaisin sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän olit sun pojan kaa. luuletko että naiset tietää että sä etsit naista kun sulla on parikymppinen poika seurana.

        Mitäs ihmeen oletuksia sitä on siitä tehtävä sitten? Niin no, varmaan joku kattoo että siinä onnellinen perheen isukki. Totuus kun voi olla usein ihan muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta 18 v tyttö on jo aikuinen

        Teini silti, vielä 19 vuotiaskin. nineteen. eightteen. Parikymppinen ei ole enää teini, teknisesti katsoen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani, jään odottamaan vastaustasi. Arvostaisin sitä.

        Olenhan tässä vastannut jo vaikka mihin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Teini silti, vielä 19 vuotiaskin. nineteen. eightteen. Parikymppinen ei ole enää teini, teknisesti katsoen.

        No unohda 18-19 vuotiaat ja tähtää 20 vuotiaaseen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olenhan tässä vastannut jo vaikka mihin...

        et kertonut naismakuasi. joten kuvaile vaikka nettaa hänelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        No unohda 18-19 vuotiaat ja tähtää 20 vuotiaaseen

        No se on turha tähtäillä kun halveksivat tämmöistä setää..


      • Anonyymi kirjoitti:

        et kertonut naismakuasi. joten kuvaile vaikka nettaa hänelle

        En mä saa hänestä kirjoitella mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se on turha tähtäillä kun halveksivat tämmöistä setää..

        ei ole mun ongelma


      • No johan sä siihen jo vastasit mun puolesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No johan sä siihen jo vastasit mun puolesta.

        niin tein koska sä idiootti et osaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin tein koska sä idiootti et osaa

        Kyllä osaan, mutta tiedän että siihen ei koskaan reagoida kivasti, jos kerron totuuden.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä osaan, mutta tiedän että siihen ei koskaan reagoida kivasti, jos kerron totuuden.

        LOL


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä osaan, mutta tiedän että siihen ei koskaan reagoida kivasti, jos kerron totuuden.

        no kerro ihan omin sanoin


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kerro ihan omin sanoin

        Sirot, sporttiset, vaaleat, nuoret naiset yleensä saa mun pään kääntymään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        LOL

        Sinullekaan ei taida juuri glooriaa ja kunniaa sataa siitä, että käytät tähän palstamiehen niin tavattomasti energiaa, vai?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se on turha tähtäillä kun halveksivat tämmöistä setää..

        Jännä kun pakkomielteiset ei osaa lukea tätäkään


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko kuullut sellaisesta kuin tutustuminen

        Tuskin yksikään nainen haluaa tutustua susimieheen, taitaa enemmän olla niin, että jos pääsee ujuttautumaan esim somekaveriksi lentää äkkiä pihalle kun alkaa tulla munakoisoemojia tai tykättyä n kolmestakymmenestä kuvasta samalla höökillä. Ei hyvä merkki sekään🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sirot, sporttiset, vaaleat, nuoret naiset yleensä saa mun pään kääntymään.

        Sanoit kerran että hyvin säilyneet vanhat naiset kiinnostaa kanssa ja sinä olet palavasti ihastunut lyhyeen,laihaan jolla hyvä perce(sun mielestä)hiukset vaihtaa väriä usein mutta olet viihtynyt niihin vaaleisiin kutreihin ja tää nainen tietää sen.Nainen on varattu muttei se sua haittaa ,vähän hidastaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit kerran että hyvin säilyneet vanhat naiset kiinnostaa kanssa ja sinä olet palavasti ihastunut lyhyeen,laihaan jolla hyvä perce(sun mielestä)hiukset vaihtaa väriä usein mutta olet viihtynyt niihin vaaleisiin kutreihin ja tää nainen tietää sen.Nainen on varattu muttei se sua haittaa ,vähän hidastaa.

        Soopaa tämäkin. Ja varatut osaan kyllä jättää rauhaan, niin kuin osaan jättää kaikki muutkin rauhaan. En ole ketään ahdistellut enkä yrittänyt lähestyä missään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Soopaa tämäkin. Ja varatut osaan kyllä jättää rauhaan, niin kuin osaan jättää kaikki muutkin rauhaan. En ole ketään ahdistellut enkä yrittänyt lähestyä missään.

        no miksi sä kaipailet nettaa jolla on poikaystävä


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja huomaa sen tuolla vaikka festareilla, miten kaikki on vaan omissa porukoissaan niissä. Ei sinnekään mennä uusiin ihmisiin tutustumaan. Kukaan ei tuu jutulle, jos ei ennestään tunne. Kai tietty nuoriso ihastuu toisiinsa ja löytää kavereita. Mutta tämmönen vanha örkki saa siellä vaeltaa ihan yksin omissa oloissaan, jos ei ole omaa seuraa. Miten hiton extrovertti sitä pitäis olla? Änkeä väkisin jutulle johonki pöytään... Ei ole mun tapaista yhtään.

        Yli viisikymppinen äijä haaveilee jostain festareista🙈 HALOO🤣🤣🤣


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli viisikymppinen äijä haaveilee jostain festareista🙈 HALOO🤣🤣🤣

        Sinulle viiskymppinen tarkoittaa ilmeisesti samaa kuin puolikuollut vanhus.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sinulle viiskymppinen tarkoittaa ilmeisesti samaa kuin puolikuollut vanhus.

        miksi terve 52 v mies haaveilee itsemurhasta


    • Anonyymi

      Niin täällä masentuu muutkin minä syön siihen lääkkeitä eikä auta.

      • Eipä ne lääkkeet mitään auta, jos elämä junnaa samaa rataa paikallaan. Ei ne muuta tee, kuin pitää serotoniinitasot keinotekoisesti koholla ja siitä pitäis tulla sitten hyvä olo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä ne lääkkeet mitään auta, jos elämä junnaa samaa rataa paikallaan. Ei ne muuta tee, kuin pitää serotoniinitasot keinotekoisesti koholla ja siitä pitäis tulla sitten hyvä olo.

        Mikset mene tampereella käymään. Hyvin ehdit ennen tanskan reissua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset mene tampereella käymään. Hyvin ehdit ennen tanskan reissua.

        Pitää nyt säästää kaikki rahat reissua varten...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pitää nyt säästää kaikki rahat reissua varten...

        Voisko Kirsi tulla sun luokse. Kirsillähän on auto


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pitää nyt säästää kaikki rahat reissua varten...

        festareille oli kyllä rahaa. Pojan seura kelpaa mutta ei kirsin


      • Anonyymi kirjoitti:

        festareille oli kyllä rahaa. Pojan seura kelpaa mutta ei kirsin

        No sä et ehkä ymmärrä, miten tärkeää se pojalleki oli.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sä et ehkä ymmärrä, miten tärkeää se pojalleki oli.

        ainii kun silläkään ei ole ystäviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko Kirsi tulla sun luokse. Kirsillähän on auto

        Ei mulla oo käytän maksullisia👩😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla oo käytän maksullisia👩😄

        😄😊🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla oo käytän maksullisia👩😄

        no sopikaa treffit vaikka jyväskylään. en tiedä kulkeeko junat ja bussit laukaalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        no sopikaa treffit vaikka jyväskylään. en tiedä kulkeeko junat ja bussit laukaalle

        Siinä pian lumous haihtuu, kun kaikesta tuleekin todellista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siinä pian lumous haihtuu, kun kaikesta tuleekin todellista.

        Kirsi kyllä näkee sun kuvan kun viittii vaan hakea


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi kyllä näkee sun kuvan kun viittii vaan hakea

        Ei ole järkevää sunkaan tuputtaa ja painostaa. Antaa ihmisten toimia omien halujen ja toiveiden mukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole järkevää sunkaan tuputtaa ja painostaa. Antaa ihmisten toimia omien halujen ja toiveiden mukaan.

        ei kirsi jaksa tulla kun se haluu varmaan nukkumaan kun pääsee perille


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No sä et ehkä ymmärrä, miten tärkeää se pojalleki oli.

        Asutko pojasta kaukana?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko pojasta kaukana?

        Mä en mun lasta sotke näihin asioihin. Riittää että oma yksityisyys meni täällä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en mun lasta sotke näihin asioihin. Riittää että oma yksityisyys meni täällä.

        kai sä jani ymmärrät että nää sun jutut näkyy kaikille. et sä voi olettaa ettei näy


    • Anonyymi

      Älä suotta masennus. Vielä on kesää jäljellä

      • Se kesä valuu hukkaan tässä kaiken aikaa... Onhan tuo syksykin hienoa aikaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se kesä valuu hukkaan tässä kaiken aikaa... Onhan tuo syksykin hienoa aikaa.

        siis eikö sun pitäis lähtee sinne tanskaan vai pitääkö olla tytön kanssa panemista että voi elämästä nauttia


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis eikö sun pitäis lähtee sinne tanskaan vai pitääkö olla tytön kanssa panemista että voi elämästä nauttia

        No millon sellasta on viimeks ollut? Ei koskaan... niin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No millon sellasta on viimeks ollut? Ei koskaan... niin.

        Miksi sä lähdet tanskaan tuhlaa rahoja jos se reissu on jo valmiiksi ihan paska


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä lähdet tanskaan tuhlaa rahoja jos se reissu on jo valmiiksi ihan paska

        En ole sitä paskaksi sanonut... ja nyt on tilaisuus tällanen. Sen näkee mitä se on.


    • Anonyymi

      aha. Nyt jania taas masentaa. eilen oli niin mukavaa pojan kaa. Pitäiskö sun muuttaa sun pojan luo asuu niin sua ei masentais

      • Eipä se kuule ole mikään ratkaisu näihin ongelmiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä se kuule ole mikään ratkaisu näihin ongelmiin.

        sulla oli eilen mukavaa sun pojan kaa ja nyt kun hän ei pidä sulle seuraa niin sua masentaa


    • Anonyymi

      DJ Susi. Laitatko biisin jos kysyn näin nätisti?

      • Voin laittaa. Etsin ensin kappaleen...



      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En muista, olenko laittanu tätä aiemmin, mutta tässä ny kuitenkin

        Beach House - Space Song

        https://www.youtube.com/watch?v=RBtlPT23PTM

        Wow ihana. Olisi ihana tanssia tuota hänen kanssa.... Oih ja voih


    • Anonyymi

      miten nää ihmiset pärjää ilman musiikkia kun jani lähtee reissuun. varmaan sekoo kun ei saa musiikkivinkkejä

      • Anonyymi

        Se on hyvin mahdollista 😂


    • Anonyymi

      kaikki pitää saada valmiina. miten te jaksatte klikata tota linkkiä. vie ihan vitusti energiaa

      • Mä puolestaan ihmettelen tota sun jatkuvaa valittamista, tyyliin kaikesta mitä mun ketjussa on. Valitatko muille samalla tavalla, muissa ketjuissa?
        Miten tuut pärjäämään, kun en tänne kerkiä ens viikolla? Ketä sitten kiusaat?


      • Anonyymi

        Suden biisit on hyviä. Siksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suden biisit on hyviä. Siksi.

        Voisin mennä radioon töihin, jos siellä sais soittaa mitä itse haluaa. 😁


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä puolestaan ihmettelen tota sun jatkuvaa valittamista, tyyliin kaikesta mitä mun ketjussa on. Valitatko muille samalla tavalla, muissa ketjuissa?
        Miten tuut pärjäämään, kun en tänne kerkiä ens viikolla? Ketä sitten kiusaat?

        Hyvin. mä oon aika paljon tuolla terveyspuolella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin. mä oon aika paljon tuolla terveyspuolella

        Mielenterveys ilmeisesti...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mielenterveys ilmeisesti...

        ei. yksi nainen oli käynyt papakokeessa ja spekula oli jätetty alapäähän ja tämä nainen ei osannut sanoa että voisko sen ottaa pois


    • Anonyymi

      Nyt pitää huilata👩💤

      • Hyvä, huilaapa hieman. 😊


    • Anonyymi

      Yksin olo. Aijjai haaaveissa olisi tämä

      • Onhan se aina joskus hyvästä. kuten yleensä elämässä, kaikkea kohtuudella.


    • Anonyymi

      Viikonloppu ei ole mukava ennen kuin olen löytänyt ikäiseni uuden kumppanin. Kaksi vanhempaa henkilöä yhdessä elämänsä loppuun asti. Se on ollut haaveeni jo monen vuoden ajan! Pidän lyhyistä tummatukkaisista ja ristiverisistä miehistä.

      • Anonyymi

        Tässä olisi ja onkin tumma, metri kertaa metri. Yltäisin pusuttelemaan jakkaralta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Eli itsesi näköisistä miehistä pidät, aloittaja?


    • Anonyymi

      kiva viilonkoppu, kiva viilonkoppu...🦜

    • Hah. En ole käynyt tänään ulkona yhtään... Hieno päivä. En ole jaksanut edes tiskata, enkä pakata...

    • Anonyymi

      Ei se ole minun ongelma ollenkaan! Jos ei osaa avata suutansa kun siihen olisi ollut mahdollisuusa, niin sitä mahdollisuutta ei tule enää koskaan!

      • Missä sellainen tilaisuus on ollut ja milloin? Eipä tule mieleen nyt yhtäkään...


      • mustasusi kirjoitti:

        Missä sellainen tilaisuus on ollut ja milloin? Eipä tule mieleen nyt yhtäkään...

        Ja pitääkö se aina miehen olla, joka suun avaa ensin?! Mielestäni ei.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja pitääkö se aina miehen olla, joka suun avaa ensin?! Mielestäni ei.

        unohda sitten kirsin tapaaminen. Vaikka ei näytä haluavan aidosti tavata sua. tykkää vaan levätä


      • Anonyymi kirjoitti:

        unohda sitten kirsin tapaaminen. Vaikka ei näytä haluavan aidosti tavata sua. tykkää vaan levätä

        Jokainen tekee, niin kuin parhaaksensa näkee...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jokainen tekee, niin kuin parhaaksensa näkee...

        kirsi on 31 v ja menee nukkuu alkuillasta perjantaina . just


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirsi on 31 v ja menee nukkuu alkuillasta perjantaina . just

        En ole nukkumassa👩😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nukkumassa👩😊

        saitko levättyä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä sellainen tilaisuus on ollut ja milloin? Eipä tule mieleen nyt yhtäkään...

        Nyt olisi tilaisuus : Oletko palstarakastaja? Rakastut haavekuvaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olisi tilaisuus : Oletko palstarakastaja? Rakastut haavekuvaan...

        En, vaan rakastun oikeasti ihan kohdatessa oikean ihmisen oikeasti. Tiedän millasta se on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En, vaan rakastun oikeasti ihan kohdatessa oikean ihmisen oikeasti. Tiedän millasta se on.

        ja nyt alkaa taas päivän netta höpinät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saitko levättyä

        Juu mut kohta meen nukkumaan 👩😊❤️😄Hyvää yötä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu mut kohta meen nukkumaan 👩😊❤️😄Hyvää yötä

        Kelle sää vastailet nyt? Ok et ainakaan mulle... Hyvä sitte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja nyt alkaa taas päivän netta höpinät

        no voi hitto taas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kelle sää vastailet nyt? Ok et ainakaan mulle... Hyvä sitte.

        Sinulle ei muille👩😊❤️💤🥱


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kelle sää vastailet nyt? Ok et ainakaan mulle... Hyvä sitte.

        jani suuttui kirsille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei muille👩😊❤️💤🥱

        Hyvää yötä ja hyviä unia. 😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        no voi hitto taas.

        sähän oot kolme vuotta ollut rakastunut nettaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän oot kolme vuotta ollut rakastunut nettaan

        Niin ja mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei muille👩😊❤️💤🥱

        kirsi lepäsi koko illan ja nyt se menee nukkuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        kirsi lepäsi koko illan ja nyt se menee nukkuu

        Sä oot kyllä todellinen ihmistuntija.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten?

        miksi sä etit tyttöä itelles kun sä rakastat jo toista


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä oot kyllä todellinen ihmistuntija.

        sä sanot kirsiä nuoreksi joka lepää suurimman osan päivästä. valehteleeko kirsin kun laitto uniemojin tuohon viestiinsä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä ja hyviä unia. 😊❤️

        Hyvää yötä kulta❤️😘👩🤗💤


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi sä etit tyttöä itelles kun sä rakastat jo toista

        rakastan jotain mitä en voi saada... joka ei halua minusta mitään... On kuin kuu taivaalla. Voihan sitäkin rakastaa tietty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä kulta❤️😘👩🤗💤

        Kiitos kultainen. Nuku hyvi. 🤗❤️😘


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        rakastan jotain mitä en voi saada... joka ei halua minusta mitään... On kuin kuu taivaalla. Voihan sitäkin rakastaa tietty.

        kirsi sanoo sua kullaksi ja sä ajattelet vaan nettaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos kultainen. Nuku hyvi. 🤗❤️😘

        nyt virtuaalipano. kun sitä kutsutaan toista jo kullaksi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos kultainen. Nuku hyvi. 🤗❤️😘

        Yritän👩😊🥱❤️😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritän👩😊🥱❤️😘

        Mä en varmaan saa unta moneen tuntiin vielä. Ehkä keksin jotai tekemistä. ❤️😘


      • Anonyymi

        kirsi piristyi


      • On kyllä. 😄❤️😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On kyllä. 😄❤️😊

        Se kesä valuu hukkaan tässä kaiken aikaa... Onhan tuo syksykin hienoa aikaa.

        eli näin kova on janilla matkakuume


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ja nyt alkaa taas päivän netta höpinät

        Niin tämä narratiivi tuntuu olevan susimiehelle tärkeä keskustelu itsensä kanssa. Eikö ole aika harmiton fantasia kuitenki?


    • Anonyymi

      Pitäiskö vaan tulla sun luo joskus ryyppäämään 😅? Miten sekään onnistuisi? Voinhan minä olla vaikka mikä sekoboltsi :). Kaverisi mukaan turvaksi. Oikeasti turvallisinta olisi tavata jossain julkisella paikalla ihmisten aikaan ja ihmisten ilmoilla. Baariinkin pitäisi tässä mennä mutta kun ei ole rahaa.

      Maailma näyttäytyy nykyään niin kovin selvästi sellaisena paikkana että vain kulissit ja etusivu kunnossa sekä masseissa olevat ihmiset ovat etuoikeutettuja viikonlopun ynnä muihin rientoihin. Ei mulla oo sellaisia massia tälleen työttömänä. Korkeakoulutettuna, vieläpä ☝️. En alennu teeskentelemään, se lienee ongelmani ja juuri sen vuoksi en menesty täällä tai saa mitään muutakaan aikaiseksi. Tää on niin tätä. Jälleen ylikriittinen ote elämään. No, lisää bisseä niskaan sitten vaan 🍻👌. Yritän samalla alentaa älykkyysosamäärääni mikä on turhan korkea yksinäiselle syrjäytyneelle nuivalle elämänkriitikolle.

      • "Maailma näyttäytyy nykyään niin kovin selvästi sellaisena paikkana että vain kulissit ja etusivu kunnossa sekä masseissa olevat ihmiset ovat etuoikeutettuja viikonlopun ynnä muihin rientoihin."

        Aika hyvin sanottu. Sellaista elitismiä näkee kyllä kaikkialla. Ja sitten on omantiensä kulkijoita, jotka tietää miten selvitä yksinään. Osa jää vaan kotiinsa.


    • Sitä voi tänne jo toivotella hyvää yötä ja kauniita unia. 😊💝

      • Anonyymi

        vastahan kirsi sai levättyä. älä nyt vielä mee nukkuu. ainii sä haluut että kirsi toivottaa hyvää yötä että pääsee nukkuu


    • Anonyymi

      missä kirsi on

      • Ehkä ulkona kavereiden kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ehkä ulkona kavereiden kanssa.

        ja mukamas tulee sua ikävä.


    • UUSI

      Nähdään jos nähdään. Et kuitenkaan tule juttelemaan minulle mitään...

      • Anonyymi
        UUSI

        Oliko se sun poika kaukana susta koko sen elämän???Räppääkö hän?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mikään ihan turha suoritus mies, yli kuussataa katselukertaa tälle erikois-showllesi🥱

      • UUSI

        Tämänkään ei ollu tarkoitus olla mikään suoritus. en voi sille mitään, että ihmisiä kiinnostaa heti jos joku valittaa surkeaa elämäänsä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tämänkään ei ollu tarkoitus olla mikään suoritus. en voi sille mitään, että ihmisiä kiinnostaa heti jos joku valittaa surkeaa elämäänsä.

        sittenhän sä voit valittaa tanskan reissun jälkeen kun muut lähti yöelämään niin sä jäit yksin kököttää hotellihuoneeseen


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sittenhän sä voit valittaa tanskan reissun jälkeen kun muut lähti yöelämään niin sä jäit yksin kököttää hotellihuoneeseen

        Sinäkö sen aloituksen teit, jossa sanottiin että olen palstan pahin pedari, ja että netta joutuu pelkäämään koko ajan mistä minä kiiluvasilmäinen paskapää milloinkin ilmestyn?

        Kerron vaan sen, että ei tarvii pelätä yhtään. Minä en aio ilmestyä yhtään mistään kenellekään. Ja jos niin vahingossa sattuis käymään, niin on helppo ohittaa sanomatta mitään. En aio katsoa päinkään enää koskaan. Kiitos ja hei.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sinäkö sen aloituksen teit, jossa sanottiin että olen palstan pahin pedari, ja että netta joutuu pelkäämään koko ajan mistä minä kiiluvasilmäinen paskapää milloinkin ilmestyn?

        Kerron vaan sen, että ei tarvii pelätä yhtään. Minä en aio ilmestyä yhtään mistään kenellekään. Ja jos niin vahingossa sattuis käymään, niin on helppo ohittaa sanomatta mitään. En aio katsoa päinkään enää koskaan. Kiitos ja hei.

        en valitettavastin ollut minä. kyllä täällä muutkin kirjoittaa kuin minä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        en valitettavastin ollut minä. kyllä täällä muutkin kirjoittaa kuin minä

        Ok. no sitten tää on vielä pahempi juttu, jos oli joku muu. Haistakoon vitun kaikki.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sinäkö sen aloituksen teit, jossa sanottiin että olen palstan pahin pedari, ja että netta joutuu pelkäämään koko ajan mistä minä kiiluvasilmäinen paskapää milloinkin ilmestyn?

        Kerron vaan sen, että ei tarvii pelätä yhtään. Minä en aio ilmestyä yhtään mistään kenellekään. Ja jos niin vahingossa sattuis käymään, niin on helppo ohittaa sanomatta mitään. En aio katsoa päinkään enää koskaan. Kiitos ja hei.

        mutta sä oot pari kertaa ilonnut että olet autosta nähnyt netan


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta sä oot pari kertaa ilonnut että olet autosta nähnyt netan

        Jaa... Mitä sillä väliä? Mitä millään enää väliä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sinäkö sen aloituksen teit, jossa sanottiin että olen palstan pahin pedari, ja että netta joutuu pelkäämään koko ajan mistä minä kiiluvasilmäinen paskapää milloinkin ilmestyn?

        Kerron vaan sen, että ei tarvii pelätä yhtään. Minä en aio ilmestyä yhtään mistään kenellekään. Ja jos niin vahingossa sattuis käymään, niin on helppo ohittaa sanomatta mitään. En aio katsoa päinkään enää koskaan. Kiitos ja hei.

        miksi sä syytät mua . olen sun mielestä tyttö j ja nyt syytät mua toisten aloituksista


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sä syytät mua . olen sun mielestä tyttö j ja nyt syytät mua toisten aloituksista

        Ihan sama. Tapan itseni, niin ei tarvii kenenkään enää nähdä minua missään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. no sitten tää on vielä pahempi juttu, jos oli joku muu. Haistakoon vitun kaikki.

        joo en ollut minä. sun ei tartte syytellä mua jos joku toinen kirjoittaa sulle


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan sama. Tapan itseni, niin ei tarvii kenenkään enää nähdä minua missään.

        no tapa. ammu ittees päähän tai hyppää junan eteen . ihan sama mulle


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan sama. Tapan itseni, niin ei tarvii kenenkään enää nähdä minua missään.

        Toivottavasti ja mahdollisimman pian!


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ja mahdollisimman pian!

        Kyllä kuule kohta toteutuu toivees.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä kuule kohta toteutuu toivees.

        tapa ittes niin säästyy ne tanskan reissun rahat


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvästi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Iltaa👩😊❤️🤗

      • UUSI

        Moi. on parempi tehä uus alotus ku tää on täynnä kaikkee tyhmää. ❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Moi. on parempi tehä uus alotus ku tää on täynnä kaikkee tyhmää. ❤️

        Niin näköjään😂👩😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näköjään😂👩😊❤️

        tiesitkö kirsi että jani halus tänään tappaa itsensä muutama hetki sitten.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näköjään😂👩😊❤️

        lupaatko mennä janin hautajaisiin kun jani on tehnyt ensin itsemurhan


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko sinun lähellä Ystävyyden puistoa.

      • UUSI

        Mä en tiedä sellaista.


    • Anonyymi
      UUSI

      Voit pyytää ihmisiä kylään tai käyt kylässä.

      • UUSI

        Niin ku joku pyytäisi kylään..


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ku joku pyytäisi kylään..

        Kirsikään ei pyydä sua kylään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Vaikka karaokea laulamaan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe