Mitä sä haluaisit

Anonyymi-ap

Hänestä tai siitä jota kaipaat

143

2697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aviomiehen, ei heti tietenkään, mutta kuitenkin 🥰

• Anonyymi

Yhdessä oloa, hyvien hetkien jakamista ja nauttimista. Samanhenkisyyttä niin, että ne yhdessä koetut asiat tuntuisivat yhdessä koetuilta. Luottamusta, vapautta, tukea ja turvaa, jotta usko parempaan huomiseen vahvistuisi yhteisesti. Vähemmän epäilyä, enemmän iloa myös toisen onnistumisista. Kunnioitus ja arvostaminen syntyy hyvistä asioista, niitä haluaisin kokea paljon yhdessä, toista arvostaen (m>n).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä oloa, hyvien hetkien jakamista ja nauttimista. Samanhenkisyyttä niin, että ne yhdessä koetut asiat tuntuisivat yhdessä koetuilta. Luottamusta, vapautta, tukea ja turvaa, jotta usko parempaan huomiseen vahvistuisi yhteisesti. Vähemmän epäilyä, enemmän iloa myös toisen onnistumisista. Kunnioitus ja arvostaminen syntyy hyvistä asioista, niitä haluaisin kokea paljon yhdessä, toista arvostaen (m>n).

Kaikki peliin: parhaan ystävän. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki peliin: parhaan ystävän. 😊

Hyvän ystävän kans 🙏

• Anonyymi

Ripaus ystävyyttä.

• Anonyymi

Tämä on hyvä.

• Anonyymi

Haluan häneltä naiselta rakkautta, läheisyyttä, seuraa kaikkeen kivaan tekemiseen.

• Anonyymi

En oikeastaan mitään enää. Haluaisin tavata jonkun toisen ja tällä kertaa vapaan naisen, joka herättäisi minussa yhtä suuria ihastumisen tunteita, mutta ei ala leikkimään tunteillani.
      Ja bonusta olisi jos hänkin tuntisi kohtaani jotain muuta kuin "kaveruutta".

• Anonyymi

Onko joku leikkinyt tunteillasi?

• Anonyymi

Leikkikö sun tunteilla

• Anonyymi

Voi pientä kun naiset vaan leikkii.

• Anonyymi

Oletko tullut petetyksi tai jätetyksi? Heittikö joku sut pois kuin rukkasen vai olitko se sinä joka et antanut mahdollisuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku leikkinyt tunteillasi?

Teeks joukkokannetta?

• Anonyymi

Kaverin

• Anonyymi

Jep.

• Anonyymi

Tämäkin on hyvä.

• Anonyymi

Rehellisyyttä

• Anonyymi

Jos kaikki olisi ollut unta

• Anonyymi

Rehellisyyttä

• Anonyymi

Hänet. Hellyyttä, rakkautta, läheysyyttä, rakastamisen kohteen.

• Anonyymi

Parhaan ystävän, rakkaan, kumppanin

• Anonyymi

Onnen. Ja tehdä hänet onnelliseksi.

• Anonyymi

Ehkä neutraalin kohtaamisen, mikä pyyhkisi pois menneen.

• Anonyymi

Jotain kestävää..

• Anonyymi

Voi kun en tunne sua gubbe, sä kyl todella osaat ton käänteisen, ainakin tosta rehellisyhdestä! Virtaako sussa romanon veri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun en tunne sua gubbe, sä kyl todella osaat ton käänteisen, ainakin tosta rehellisyhdestä! Virtaako sussa romanon veri?

Gubbe Gubbelson hyvä, älä yritä enää. Kaikki tietää että se olet sinä siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe Gubbelson hyvä, älä yritä enää. Kaikki tietää että se olet sinä siellä.

Tiedätkö, että lauseesi falskaa aika pahasti ja relevanttius on muutenkin mitä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, että lauseesi falskaa aika pahasti ja relevanttius on muutenkin mitä on

Pelle mik pelle hawk prööt

• Anonyymi

Ei sillä ole väliä. Kun en minä pysty siihen mitä haluaisin.

• Anonyymi

Mihin pitäisi kyetä

• Anonyymi

Puolison

• Anonyymi

Pusun tai kaksi

• Anonyymi

Ja nämä sitten vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nämä sitten vielä.

Pussaisitko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pussaisitko

Hyvinkin pussaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinkin pussaisin.

Minne 😉

• Anonyymi

Että hän ymmärtää.

• Anonyymi

Avaa hieman enemmän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaa hieman enemmän?

Hukkaan menee aikas predaatto

• Anonyymi

Nähdä

• Anonyymi

Kirjoitettaisi vielä se meidän näköinen tarina. Kaikki päättyisi hyvin.

• Anonyymi

Loppuelämän kumppanin

• Anonyymi

Viestin tai lähestymisen naiselta, välit kuntoon, treffeille, varovaisen tutustumisen, kuuman romanssin, seurustelun ja mielellään loppuelämän parisuhteen. Vaikka menisin hänestä taas heti aivan sekaisin, niin silti on hyvä ottaa askel kerrallaan. - joku tee

• Anonyymi

Lipton tee? 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lipton tee? 😀

😂😂😂

• Anonyymi

No tee joku tee, T. myös T. T-risteyksessä nyt Audi TT:l.

• Anonyymi

Välit kuntoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välit kuntoon?

Ei sillä ole enää oikeesti väliä. Näin hänet reilu viikko sitten jonkun miehen kanssa ja vaikka vielä on vähän tai enemmän kipuilua, niin nyt on varmasti helpompi ihastua ja lähestyä muitakin. - tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä ole enää oikeesti väliä. Näin hänet reilu viikko sitten jonkun miehen kanssa ja vaikka vielä on vähän tai enemmän kipuilua, niin nyt on varmasti helpompi ihastua ja lähestyä muitakin. - tee

Tuoreet erot aina nostaa tunteet pintaan. On sillä sinulle väliä kun tunnet jotain vielä jotain naista kohtaan. Toivon vain että havaintosi on oikea ja paikkansapitävä ettet sorru olettamuksiin. Voimia sinulle.

• Anonyymi

Taru? 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tee joku tee, T. myös T. T-risteyksessä nyt Audi TT:l.

No sinne täytyy varmaan saada liikennemerkki jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taru? 😉

Sulla taitaa olla tavut hukassa pahasti😉

• Anonyymi

Että olisi viimein mun

The one

• Anonyymi

Halu hänen naisen lähelle on todella kova. Halu syntyy kemiasta jonka luulen molempien tuntevan.

• Anonyymi

Samoin voin sanoa miehestä.

• Anonyymi

En mä enää tiedä. Tuntuu turhalta tässä vaiheessa ajatella koko asiaa.

• Anonyymi

Täällä samat tuntemukset. Vuodet on tehnyt tehtävänsä.

• Anonyymi

En kaipaa ketään. Haluan löytää elämääni ikäiseni vanhemman miehen ystäväkseni.

• Anonyymi

Saisi tulla mun päälle makaan. 😁

• Anonyymi

Olisitpa hän jonka päällä makasin maaliskuussa 🤭 oliskohan jo kohta aika ottaa uusiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa hän jonka päällä makasin maaliskuussa 🤭 oliskohan jo kohta aika ottaa uusiksi?

Jos olet H niin pitää paikkaansa. Kuukausi vaan ei osu. Ihan helv. pelottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet H niin pitää paikkaansa. Kuukausi vaan ei osu. Ihan helv. pelottavaa.

Ai Heidi N

• Anonyymi

Lämpöä ja läheisyyttä 🥰

Testata onko kemiaa vai el ...😉

• Anonyymi

Ai nyt vai? Halata häntä pitkään ja kuiskata korvaan: tykkään susta niin paljon.

• Anonyymi

Totuuden

• Anonyymi

Tutustua
      n-n

• avoimuutta, aitoutta,rehellisyyttä, et puhuu tunteistaan ja sanoo jos mun käytös ahdistaa tai pelottaa, kertoo mulle jos häntä häiritsee joku juttu minussa, sanoo rehellisesti jos jokin juttu mun ulkonäös tai persoonas ei miellytä. Kertoo mulle miten hän tuntee, uskaltaa puhua vaikeistakin asioista. Ja kertoo mulle jos kaikki ei oo hyvin, että voin ees tehdä jotain helpottaakseen hänen oloaan <3

rakastan häntä.

• Anonyymi

Unikavelin.

• Anonyymi

Mikäli se olisi mahdollista ja ajatukset olisivat samantapaiset, tapaamista. Jos jostakin syystä ei, sitten ei. Mieluummin olisin jossain väleissä kuin että ei olisi mitään ollenkaan.

• Anonyymi

Mun sydän on särkynyt💔
      Olisin antanut kaikkeni hänen vuokseen. En tuu toipumaan tästä enää koskaan. Hän oli niin niin ihana ja nyt häntä ei enää ole mun elämässä mitenkään. Voisin kuolla.

• Anonyymi

Haluaisin hänestä rakastavan ja luotettavan rinnallakulkijan tälle elämänpolulle. Yhdessä jakaisimme elämän ilot, surut ja onnen murut. Toinen toistaan tukien ja rakastaen. Voisi olla varma siitä että vaikeuksienkin tullessa toinen pysyy rinnalla eikä jätä.

• Anonyymi

Heh. Meinaatko että kun petät toista niin vaikeudet voitetaan. Hah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. Meinaatko että kun petät toista niin vaikeudet voitetaan. Hah

Oletko itse pettäjä vai miksi tuo nyt ekana tuli mieleen? Kyllä sitä kuule muunlaisiakin vaikeuksia ihmisille elämässä tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse pettäjä vai miksi tuo nyt ekana tuli mieleen? Kyllä sitä kuule muunlaisiakin vaikeuksia ihmisille elämässä tulee.

Siks koska tuo 20:36 kirjoittaja on pettäjä en minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menisit johonkin muualle sekoilemaan...
        sivusta

• Anonyymi

Kauniisti ajattelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpäs hauku väärä puuta vastoin parempaa tietoasi. Olen tuo kirjoittaja enkä ole KOSKAAN pettänyt ketään. Mutta minut kyllä on petetty, vois sanoa että moninkertaisesti. Olet nyt pahasti jossain palstaharhassa ja kuvittelet minut joksikin toiseksi henkilöksi.

( tai sitte oot muuten vaan vähä pököö, mutta syytöön minä siihen oon )

• Anonyymi

Samoin kuten sitä luottamusta, että kun toinen avaa suunsa ja sanoo jotain tietää, että se on niin. Ei tarvitse miettiä mitä sontaa taas takana, Kiltti ja sama kemia täytyy olla.

• Anonyymi

Sanoa Huomenta ja nähään.

• Anonyymi

Kuulutko autismin kirjon ryhmään.

• Anonyymi

Neuro epätyypillisiin. ADHD diagnosoitu.

• Anonyymi

No, just tend to over Konsertate to cause

• Anonyymi

Haluaisin hänet. Viereen.

• Anonyymi

Mitä normaalisti halutaan jos on kykyjä tä?

• Anonyymi

Niin lähellä mutta silti tavoittamaton.

• Anonyymi

Itse en edes halua heikolla itsetunnolla varustettua ihmistä, kun eivät koe ansainneensa rakkautta, tai yleensä mitään hyvää elämässä harmi.

• Anonyymi

Miehen sen Miehen ihka omaksi

• Anonyymi

Hää on jo toisen oma♥️!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hää on jo toisen oma♥️!

Millä kirjaimella alkaa etunimi?

• Anonyymi

Rakastan sitä, kun hymyilet. Olet niin suloinen silloin.
      😘🥰

• Anonyymi

💕😊

• Anonyymi

Hänet naisen. Rakastaa häntä.
      ♥️

• Anonyymi

Kenet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenet?

Hän tietää.
        ♥️🪽

• Anonyymi

Halusin nähdä häntä ja koskea yms mutta aina ei saa haluamaansa.

• Anonyymi

Jos jotakin haluaisin niin koskea hänen 47v miehisyyteensä ja tehdä se kovaksi ja nähdä,kun tulee.

M47v

• Anonyymi

Rakastaa häntä ja olla hänen rakastama.

• Anonyymi

Lepsous on Yleistä huvia naisille nykyään.

• Anonyymi

😁👹👽

• Anonyymi

Varmaan siihen jokin muukin inspriraatio tarvitaan?

• Anonyymi

Yleistä joka toiselle naiselle

• Anonyymi

Höpön höpö!

• Anonyymi

Tiskikoneen.

• Anonyymi

😂😂👍

• Anonyymi

Ehkä liikaa tai liian vähän ja ehkä hänelle on parasta ja toiveensa ehkä on että kumpikin jättää toisensa rauhaan ja niin käy varmaankin pakosti ennen pitkää ja hyvinkin pian, halusin tai en.

• Anonyymi

Joo jätä ne naapurit rauhaan, olet todellakin pakkomielteinen hullu! Pelottavakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo jätä ne naapurit rauhaan, olet todellakin pakkomielteinen hullu! Pelottavakin!

Oletko keskustellut näistä tunteistasi esim chatissa nimettömästi? Suosittelen

• Anonyymi

Olla hänen kanssa ja hänen oma

En voi muutakaan.

• Anonyymi

Haluisin nähdä ne kauneimmat simmut tuijottamassa minua aamulla.👀 Opetit minulle paljon. Olit tultaja lempeyttä. Olit minussa kii. Pieni kultani me nähdään vielä.🐾

• Anonyymi

Onko kyse kissasta?

• Anonyymi

Se jolle pukea kauluri🫶

• Anonyymi

Pitäisin häntä hyvänä

• Anonyymi

Harhat on harhoja, totuus on toinen!! Gubbe lukkojen taa, sais naiset kulkea rauhassa, käydä töissä ja kaupoissa, olla omilla alueillaym. ja yleisillä alueilla rauhassa! 0lisin tosi kiitollinen!

• Anonyymi

Suukottelua, seksiä, hierontaa hän saisi. Itseäni vanhempi tuttu, ihana hyvävartaloinen nainen. Ei olla vaan vähään aikaan nähty, se tässä harmittaa! Yhden sillan luona monesti kohdattiin, hän oli aina tulossa meidän yhteisestä paikasta, minä menossa.

• Anonyymi

Mä kans kattoo lähempääki.ku nojaa

• Anonyymi

Olisi mukava istuskella rantahietikolla auringonpaisteessa ja jutella niitä ja näitä, tunnelma olisi välitön ja ja saisi nauttia täysin rinnoin hänen kivasta seurastaan. Tietysti myöhemmin paremmin tutustuttua, selkeästi näkyvät ja tuntuvat hellyyspuuskat ja muut hyvänäpitely kuuluisivat päivittäisiin arkirutiineihin, yhteys ehdottomasti jota olisi mahdoton kadottaa, ja kahden ihmisen monipuolinen ja reilukokoinen rakkaustarina olisi myös hänen kanssaan ykköstoiveina. Ihmiset on usein hyvin varovaisia ja arkoja toiveissaan, mutta uskaltaudun haaveilemaan vielä rohkeudenpuuskassa suhteesta, joka lämmittäisi loppuelämän ja tekisi siitä helpon, ulkopuolisista ärsykkeitä vapaan ja kahden kiinteästi toisiinsa suhtautuvan aikuisen lemmentarinan jossa olisi onnellinen ja jossa kaikki kauniit asiat ilmaantuisivat sanoitta . Elämässä harvoin myöskään saa "onnenkantamoisia" eli uskoisi osaavana kulkea tälläistä polku ystävä naisen rinnalla, vaatimatta liika tai unohtamatta kertoa mitään hänelle, elämään olettamatta tai kiivastumatta koskaan, ei edes vesisateella.
      https://youtu.be/tDFCOmMMNIY

• Anonyymi

En välttämättä haluaisi edes koskettaa. Minulle riittäisi huomio annettuna pitkänkin välimatkan päästä. Eikä sen tarvitse olla edes suurieleistä.

• Anonyymi

Voitaisiin olla pieniä ja heikkoja yhdessä. Tiedän että olemme molemmat näennäisesti vahvoja mutta todellisuus voi olla välillä ihan muuta…

olisi ihana vaan painautua toisen syliin..

Rakastaa

• Anonyymi

Fiksuin ja todellisin kommentti hetkeen. Toivottavasti saatte toisenne ja osaatte tukea toisianne. Muuhun ei kannata ryhtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksuin ja todellisin kommentti hetkeen. Toivottavasti saatte toisenne ja osaatte tukea toisianne. Muuhun ei kannata ryhtyä.

Aika näyttää.

• Anonyymi

Toivoisin, että hänestä (miehestä) tulisi loppuelämäni kumppani. ❤️

• Anonyymi

Loppuelämäksi eli 10, 20, 30, 40 vai 50 vuodeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppuelämäksi eli 10, 20, 30, 40 vai 50 vuodeksi.

Ei voi tietää…

• Anonyymi

Koetkohan yhtä voimakkaasti halua koskettaa jne

• Anonyymi

Anaaliseksiä, lähinnä.

• Anonyymi

Minä kun kaipasin vain rakkautta, mutta,ei sitä ollut tarjolla, vain fyysisyyttä ja muuta shaibaa.

• Anonyymi

Mun 20 €.

• Anonyymi

Voitko. Tulla? Et vai? Ok.

• Anonyymi

Minne tulen ...??

• Anonyymi

Haluaisin läheisyyttä,,rakkautta, suhdetta. Haluaisin hänet.
      h>m

• Anonyymi

Unelmat vaihtuu toisiin
      </3
      Mene vaan mä voin kääntää pään
      <3!
      Aina kovaa ei ikinä pehmeää
      :c..

• Anonyymi

miksei kukaan vastaa mulle,olen pi,ja haluan nuorta miestä täältä oululun seudulta olen neitsytja v.

• Anonyymi

Menen kanssasi maailman ääriin niin kauan kuin rakastat minua ❤️

• Anonyymi

Elämänkumppanin.

• Anonyymi

En minä tiedä. Enkä jaksa haaveilla. Haaveilu täällä tai päässäni ei tilannettani miksikään muuta. Oikeastaan pahentaa asioita vaan tämä jatkuva haaveilu. Olen yksinäinen ,niin olen yksinäinen ja piste. Tuskin minä edes riittäisin hänelle tämmösenä. Muille tuntuu olevan helppoa alkaa seuraamaan muita, jauhaa tinderissä jne ja minä en pysty edes yhtä viestiä laittamaan eräälle . Se kyllä hyvin kertoilee missä tilanteessa olen itseni kanssa nykyään. Ehkä parempi antaa ajankulua ja miettiä sitten joskus jotakin ihmissuhdetta tai toinen vaihtoehto olen yksin loppuun saakka. (Koiran otan)

• Anonyymi

"Tuskin minä riittäisin hänelle" on ajatus joka myrkyttää kaiken positiivisuuden itseltäsi. Koita ajatella niin vaikeudestasi huolimatta, et minähän riitän tarpeeksi hänelle varmasti, jos en niin hän ei ole arvoiseni ja sietääkin olla omassa ylhäisessä arvossaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tuskin minä riittäisin hänelle" on ajatus joka myrkyttää kaiken positiivisuuden itseltäsi. Koita ajatella niin vaikeudestasi huolimatta, et minähän riitän tarpeeksi hänelle varmasti, jos en niin hän ei ole arvoiseni ja sietääkin olla omassa ylhäisessä arvossaan.

Vaikeaa on

• Anonyymi

...monet steroideja pumpanneet tyypit ovat kuin ravihevosia...

• Anonyymi

Pissivät juostessaan?

• Anonyymi

Olen ehkä liian ujo ja outo mutta se olisi varmaan aika ihmeellistä jos se nainen halaisi ja lupaisi olla minun kanssani aina. Se tunne kun saisi kokea hänen rakastavan minua, olisi ihmeellinen. En tiedä kuinka paljon pahaa oloa väistyisi siinä hetkessä, olen niin tottunut yksinäisyyteen ja ettei ketään kiinnosta. Itkisin varmaan sen takia kun tulisi niin hyvä olo ja helpottunut. Mieheltä sivulliselta.

• Anonyymi

Hieroa hänen jalkateriä.

• Anonyymi

Puolison.</3 Kaikki meni.

• Anonyymi

Ässä rakas

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, olo on nyt paljon parempi

Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe
      Ikävä
      51
      6868
    2. Toki välitän sinusta

Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu
      Ikävä
      16
      2671
    3. Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!

Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?
      Kannus
      19
      2253
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      111
      1591
    5. Nainen, meidän väliset symbolit

Mitkä symbolit yhdistävät meitä? Mitkä kuvaavat tilannettamme?
      Ikävä
      91
      1353
    6. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      72
      1052
    7. Et taida nainen uskoa kuinka hulluna olen sinuun

Ethän uskonut sitä, kun sanoin sinua kauniiksi. Tiedätkö ollenkaan mistä pidän? Olet unelma silmissäni ja sydämessäni ja
      Ikävä
      37
      1007
    8. Voidaanko olla edes kavereita

Ihan vilpittömästi kysyn sinulta mies.
      Tunteet
      65
      949
    9. Säästöjä syntyy

Ähtärin kaupungilla on turhia virkoja, nimityksiä ainakin 10. Karjalan sijalle ei tarvii ketään, ainoastaan peritään kau
      Ähtäri
      18
      869
    10. Postin muutto

Minne posti muuttaa?
      Kuhmo
      20
      811
    Aihe