Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Anonyymi-ap

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...

95

2035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun kaikki on ohi, ei ole mitään väliä enää.

• Anonyymi

Arvotavarat, auto? TV, käteinen?

• Anonyymi

Pims.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pims.

Onko sun päätä koskaan tsekattu missään kuvauksessa? Vaikuttaa vaurioituneelta

• Anonyymi

Onko sulla aloittajagubbe yhtäkään mainituista vai sinullakin siitä puhe mistä puute? Hah

• Anonyymi

Mikä ihmeen kysymys? Miten niin on ohi?

• Anonyymi

Ohi on jos mies ei pyydä treffeille eikä muutenkaan pidä yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi on jos mies ei pyydä treffeille eikä muutenkaan pidä yhteyttä.

Nainen voi myös pyytää treffeille ja pitää muuten yhteyttä. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mutta naisellisuus alkaa eri tavalla kukoistaa, jos voi antautua sille että mies liidaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta kun ei hän voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mutta naisellisuus alkaa eri tavalla kukoistaa, jos voi antautua sille että mies liidaa.

Yleensä varmaan liidaakin, kun ensin se ensimmäinen kynnys on ylitetty.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Joko on sunki tuulilasi ollu huurussa aamuisin gubbe?

• Kyllä se ihan hyvällä tasolla oli.

• Anonyymi

Jos nainen ei halua rakastaa aina ja pitää minua omanaan, niin en halua mitään sellaiselta "naiselta".

• Anonyymi

No tämä kun ei kerran intressit kohtaa nii

• Anonyymi

Anteeksi.

• Anonyymi

Seuraa ja hyviä asioita. Toivoin parasta ja samalla pelkäsin pahinta, siksi kai tilanne jäi vähän auki ja tunne, että toivottavasti en jättänyt toiselle pahaa mieltä tahtomattani? Tuskin oli minulle, mutta jos aistin oikein ja oletin vähänkään sinne päin, toivon ettei muisteltaisi toisiamme pahalla, koska mitään pahaakaan ei tapahtunut.

• Anonyymi

Minäkin toivon niin, ettei muisteltaisi pahalla. Mitään ei tapahtunut. Ehkä ei kumpikaan haluttu mutta minä en malttanut lopettaa. Nyt olen valmis lopettamaan. Minulla on hyvä elämä täällä. Sinullekin toivon hyvää elämää siellä. Tämä oli lopulta vain elämää tämäkin. Johonkin tätä tarvittiin. Sinä olet hyvä tyyppi, siitä olen varma😊Minulla on hyvä olo😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin toivon niin, ettei muisteltaisi pahalla. Mitään ei tapahtunut. Ehkä ei kumpikaan haluttu mutta minä en malttanut lopettaa. Nyt olen valmis lopettamaan. Minulla on hyvä elämä täällä. Sinullekin toivon hyvää elämää siellä. Tämä oli lopulta vain elämää tämäkin. Johonkin tätä tarvittiin. Sinä olet hyvä tyyppi, siitä olen varma😊Minulla on hyvä olo😊

Näin haluaisin tuntea kans molemmin puolin. Arvostin sinua, vaikkei se näkynyt käytöksessäni millään tavalla, koska pelkäsin pahinta, silloin toivon merkitys on taka-alalla. Uskoa hyvään tarvitaan aina, silloinkin kun sitä ei tunnu olevan läsnä?

• Anonyymi

No eihän haamua voi pahalla muistellakaan jos ei pysty edes kohdetta henkilöittämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin haluaisin tuntea kans molemmin puolin. Arvostin sinua, vaikkei se näkynyt käytöksessäni millään tavalla, koska pelkäsin pahinta, silloin toivon merkitys on taka-alalla. Uskoa hyvään tarvitaan aina, silloinkin kun sitä ei tunnu olevan läsnä?

Minäkin arvostin ja kunnioitin sinua, vaikka turhautumiseni oli välillä suurta. On vaikeaa olla epätietoisuudessa siitä, mitä tapahtuu. Minulle se on erityisen vaikeaa. Olen peruspelokas. Pystyn päästämään irti kokonaan, onhan tässä ollut jo pitkiä välejä. Olen iloinen, että kyseessä oli juuri sinä. Olet niin vakaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin arvostin ja kunnioitin sinua, vaikka turhautumiseni oli välillä suurta. On vaikeaa olla epätietoisuudessa siitä, mitä tapahtuu. Minulle se on erityisen vaikeaa. Olen peruspelokas. Pystyn päästämään irti kokonaan, onhan tässä ollut jo pitkiä välejä. Olen iloinen, että kyseessä oli juuri sinä. Olet niin vakaa.

Ajattelen sinua hyvällä ja uskon, että sinäkin lopulta ajattelet minua hyvällä. Se jää tästä. Ehkei mitään muuta mutta kuitenkin. Näinkin voi joskus käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ei kyl kiinnosta, että mitä muistelee minusta myöhemmin. Jos ei ole mun elämässä, niin onko sillä väliä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän haamua voi pahalla muistellakaan jos ei pysty edes kohdetta henkilöittämään.

Ookko sinä gubelle kuiskija ihan tosissas taas ittes kanssa🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko sinä gubelle kuiskija ihan tosissas taas ittes kanssa🙄

Täällä ei tunnu realismi juuri kukkivan. Jos näitä kaipauksia ei voi kohdistaa kehenkään oikeasti, niin siellähän voi olla vaikka tarpeeksi älykäs apina tai hieman suttuisasti tehty tekoälyn koodinpätkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vakaa ja salaisuuksia täynnä. Rakas puolisoni, mutta luotan ja uskon häneen, meihin, meidän rakkauteen ikuisesti.

• Anonyymi

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊💕💕🫡🫡🐶🐶🫡🫡😊😊😊😊💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

• Anonyymi

naim.tasolla

• Anonyymi

Sellaista sinä siis manifestoit elämääsi?

• Anonyymi

Olin syvästi rakastunut.💔

• Anonyymi

Toisen puolisoon ?

• Anonyymi

Mitenkäs sen ilmaisisi.

Kuten monet naiset nykyään:

-Katellaan

• Anonyymi

Ei ole ollut saatavaakaan...

• Anonyymi

Tähän on tultu

• Anonyymi

Edelleen rakastan...

• Anonyymi

Kuin myös ...

• Anonyymi
    • Anonyymi

T-naista himoitsin. Halusin panna ja paljon.
      K-naista rakastin. Halusin vain olla hänen lähellään.
      A-naista ihailin. Halusin tietää hänestä enemmän.

Ainakin luulen näin, mutta totuushan että olin vain yksinäinen.

• Anonyymi

No kuule, kysäisisin että vaihdettasko numeroita jos vaikka mentäis kahville joku päivä 👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule, kysäisisin että vaihdettasko numeroita jos vaikka mentäis kahville joku päivä 👩🏻‍🦳

Voi kuule. Jos tietäisin edes kuka olet niin osaisin sinulle jotain paremmin vastata.

• Anonyymi

Kerro T naisesta enemmän? Yhden T naisen sai täällä joku aika pahasti romahtamaan. Se ei voi kovinkaan hyvin. Aika vakavaa juttua kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro T naisesta enemmän? Yhden T naisen sai täällä joku aika pahasti romahtamaan. Se ei voi kovinkaan hyvin. Aika vakavaa juttua kävi.

Hän on ensimmäinen nainen kenelle kerroin tunteistani suoraan. Hän arvasi sen omien sanojensa mukaan ja pettymys oli hänen kasvoillaan, kun samaan syssyyn torppasin oman pienen mahdollisuuteni häneen omalla ajatusmallillani. Valtavan ihana nainen, joka oppi tuntemaan minua. En osannut arvostaa häntä silloin ja kohdella oikein. Vasta jälkeenpäin olen tajunnut oman lapsellisuuteni ja vajaavaisuuteni.

Hän teki minusta paremman miehen. Järkevästi ja älykkäästi, kuten hän onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on ensimmäinen nainen kenelle kerroin tunteistani suoraan. Hän arvasi sen omien sanojensa mukaan ja pettymys oli hänen kasvoillaan, kun samaan syssyyn torppasin oman pienen mahdollisuuteni häneen omalla ajatusmallillani. Valtavan ihana nainen, joka oppi tuntemaan minua. En osannut arvostaa häntä silloin ja kohdella oikein. Vasta jälkeenpäin olen tajunnut oman lapsellisuuteni ja vajaavaisuuteni.

Nooo,onkos tällä T naisella luxus elämä tänään.Asuuko hän vaikuttavan miehen kanssa Isossa kartanossa ,renkien ja piikojen kanssa nauttien ympärillä olevien ihmisten arvostuksesta ???
        Olen ihmetellyt tätä miten kauniit naiset ja sanojesi mukaan niin valloittavat ,ihanat persoonat elelee jonku spurgun kanssa jossain Gettomiljöissä.

Hmmmm.

• Anonyymi

Tämähän on jo kuin kokonainen Blues- kappale

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ihmeessä romahtaja /romahduttaja eli gubbe lisää tästä fiktiosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mitään ei kuintenkaa sut niinkö tullu, gubbe vai miten kävi, jos kerran pettynyt oli?

• Anonyymi

Jos olen kontaktia tullut ottamaan, niin olen ollut ainakin kiinnostunut tutustuun ja katsomaan mihin asiat johtaa.

• Anonyymi

Noin ympäripyöreää toimintaa. Ei tuollaiseen epämääräiseen, katsellaan mihin asiat johtaa, lähde itseään arvostava nainen. Pidät samalla ovet auki muualle, tuo on se syy miksi meidän juttu ei ikinä onnistu.

• Anonyymi

Hän jota kaipaan on kyllä antanut ymmärtää tai sitten olen buumeri kuka ei osaa tulkita etten ole tervetullut.Kaiken kukkuraksi välillä sanoi et voidaan puheskella niitä näitä.
        Olen kallistunut tähän viimeksi annettuun kieltoon.
        Olen sen kanssa sinut vaikka tekee kipeää.
        Eiköhän sekin vähene kun lähden sitten ennen kesää.

Se häneen toinen rakastuja saman ikäinen kun minä voi sitte pysyä täällä eikä lähteä perään....vihaan sinua nainen yli kaiken.
        Oli miehelle tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin ympäripyöreää toimintaa. Ei tuollaiseen epämääräiseen, katsellaan mihin asiat johtaa, lähde itseään arvostava nainen. Pidät samalla ovet auki muualle, tuo on se syy miksi meidän juttu ei ikinä onnistu.

Ymmärrätkö ettei mulle tule tunteita ennen kuin opin tuntemaan toista?

Koen vain lievää kiinnostusta naista kohtaan aluksi, joka sitten kasvaa siitä kun oppii tuntemaan, tai katoaa koko kiinnostus.

Heikko on mies jolle tulee tunteita ilman että on oppinut tuntemaan toista kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö ettei mulle tule tunteita ennen kuin opin tuntemaan toista?

Koen vain lievää kiinnostusta naista kohtaan aluksi, joka sitten kasvaa siitä kun oppii tuntemaan, tai katoaa koko kiinnostus.

Heikko on mies jolle tulee tunteita ilman että on oppinut tuntemaan toista kunnolla.

Millä tavalla tutustut naiseen? Tarkoitat varmaan sek*iä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tutustut naiseen? Tarkoitat varmaan sek*iä

Oppia tuntemaan henkilönä ja katsoa olisko hän sellainen mitä haen. Seksiä kyllä saa jos haluaa, mutta kunnollisen kumppanin löytyminen on haastavampaa.

Naiset jotenkin odottaa että miehen pitäis olla heti alusta asti ihastunut, kun itsellä ihastuminen ja kunnollinen kiinnostuksen herääminen vaatii sen, että opin tuntemaan kunnolla mitä se ulkokuori pitää allaan.

• Anonyymi

Oi, korkealla kuin piikki lihassa sillä päällä.

• Anonyymi

Älä ny kehtaa imarrella

• Anonyymi

En tiedä.

• Anonyymi

Sillä tasolla että kun sanoit ettei enään kadota niin olin valmis olemaan yhteydessä mut ei sähän se raivoot joka kerta niin antaa olla sitten olet kyllä huono ihminen narsisti ja itsekäskin vielä mä olen mukava jokaista ihmistä kohtaan

• Anonyymi

Aivan. Selvä.

• Anonyymi

Sillä tasolla mitä sanonut ja tuntenut

• Anonyymi

Kiinnostuin enemmän kun muista
      Olisin halunnut kumppanin rakkaan kultaiseni
      Mutta nämä traumat ja muurit
      Pelkään
      Pelkään päästää lähelle
      Heittäydyn tyhmäksi. Pelleilen. Vihaan hävitä. Syylistän itseäni. Ajan nurkkaan. Sätin.
      Pelkään etten saa olla rauhassa
      Omissa oloissa hyvä
      Pelkään tulla jätetyksi
      Lohduton suru
      Pitäisin kiinni jos pystyisin
      Pidän sinua hyvin hyvänä ihmisenä

• Anonyymi

❤️-mieheltä tämä..

• Anonyymi

Pyrin siihen, että en selittäisi enää. Selittäminen on niin turhaa. Olet vaan niin hyvä tyyppi, että sulle pitää jonkin verran avata asioita.
      Minä olen ollut tässä mukana hyvinkin rehellisesti ja valmis menemään naimisiinkin asti. Sinä et ole sitä halunnut. Koko ajan tunne, että ei mene oikein. Minä en ole ollut tässä aikuinen, vaikka iältäni olen aikuinen. Jos olisin ollut, tätä ei olisi tapahtunut ollenkaan.
      Minä rakastan miestäni. Hän on minun tukenani ollut vaikeissa vuosissa, kun on vähän helpompaa, lemppaan hänet ulos. Niin ei vain tehdä. Minussa on ollut ahneutta, olen halunnut liikaa. Kaikkea ei voi saada.
      Minulla on ongelmia, itsekkyyttä, narsismiakin. Toivon, että vähenee. Minun pitää hallita itseäni paremmin eikä olla jokaisen mielihalun ohjaama.
      Minua harmittaa, kun sinulla on mennyt vuosia tässä hukkaan. Olisiko nyt jo sinun vuorosi loistaa. Uskon sinun kykyysi johtaa asioita. Olet tasainen, rauhallinen ja moraalinen mutta ei liikaa. Kestät huonommuuttakin muissa etkä ole tuomitseva.
      Minulle tämä on opettanut paljon, sinullekin ehkä jotakin. Minä olen valmis jättämään tämän taakse.

• Anonyymi

Parempaa huomista vaa sitten sinullekin👍

• Anonyymi

Muistakaa pohtia guben alustuksessa esimerkiksi ns split secondin luomaa tilannetta, millaista olisi voinut olla

• Anonyymi

Kiinnostus oli tasolla silwer BB+

• Anonyymi

Tällaista pohdintaa voi tehdä lopun ikänsä eikä valmista tule. Aika rientää ja elämää on elettävänä. Ei tämäkään ole maailman vakavinta. Mitään ei ole tapahtunut. Elämässäkin, kuten töissä usein, pitää keskittyä olennaiseen. Sinun olennaisuus on se, mitä on ja minun isovanhemmuus ym. vastaava. Mennään eteenpäin😊

• Anonyymi

Halusin vain laittaa naisen paksusksi, sitten häippästä ja antaa jonkun toisen miehen kasvattaa lapseni. Suunnitelma ei toiminut, koska naisen isä tuli haulikon kanssa hakemaan minut maistraatiin. Eli ei tämä meidän lapsiperhe arki mitään ruusuilla tanssimista nykyään ole.

• Anonyymi

Säteen tasolla, pikku pilkahdus.

• Anonyymi

Minun täytyy lähteä töihin, tehdä ruokaa, suunnitella matkoja ym. Suunta pois jo sisimmästä. Elämä kutsuu.

• Anonyymi

Onko sulla gubbe oikeasti jäänytkin kaivertamaan ettei sulla oo ollu koskaan ns varaa antaa pakkeja mutta oot saanu monia?

• Anonyymi

Kyllähän se kaivertaa ja oikeassa olet. Ei ole varaa. Pitäisi olla nöyrempi vielä mutta ei aina jaksa. Aina viimeinen. Pitää tietää paikkansa mutta kun on ylpeä. Pärjään kuitenkin, olen oppinut olemaan vähään tyytyväinen. Toivon, että sinäkin pärjäät, pärjääthän. Lähimmäisestä välitän mutta pakkomielle vähenee.

• Anonyymi

Luulen, että vähitellen häivyn täältä pois. Käyn kuitenkin vielä. Annos liian ylpeyden poistajaa pitää saada päivittäin. Sinä et ole erityisen julma. Se on hyvä.

• Anonyymi

olisin tahtonut sinun kanssai kaiken, harmi kun lähdit

• Anonyymi

No pelkästään percettähän minä …..

• Anonyymi

Siksipä en langennut...

• Anonyymi

Tämä otsikko poiki villin idean joka on vielä suunnitteluasteella. Nimittäin jos tekis itelleen kosintaotsikon jonne vois tyrkyt tarjota itseään mulle ja mä nappaan kirsikan kakun päältä itelleni👩🏻‍🦳❤️sit vois nähdä oikees elämäs ja vaikka tehdä temput ensin ja sit mennä naimisiin❤️

• Arvasin että suhun ja sun ns rakkauteen ei ollut luottamista. :)

• Anonyymi

vaimon.. muten jaa naistani muitten kanssa. se siitä

• Anonyymi

Iso tissi

• Anonyymi

Kiitos ei, jo alusta lähtien.
      Vaistot varoittaa.
      Etsi joku toinen "ra(h/k)astettava".

• Anonyymi

4/5

• Anonyymi

Tuo ei kerro mitään

• Anonyymi

Köyhä menettää ihmisyyden arvon

• Anonyymi

Huumeet ja itsensä myynti astuvat kuvaan

• Anonyymi

Ei todellakaan!

• Anonyymi

Kaiken haluamani susta jo sain, kun yön läpeensä sua mä nain!

• Anonyymi

Halusin että oltaisiin oltu yhteydessä mut etpä sitten itse halunnut kun piti minulle ruveta raivoamaan

• Anonyymi

Olisin halunnut tutustua kunnolla ja sinä ilmeisesti et niin hermostuin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin halunnut tutustua kunnolla ja sinä ilmeisesti et niin hermostuin

Tapahtuiko n. 3vkoa sitten?.

• Anonyymi

Tapissa oli

• Anonyymi

Sen tietää vain kyseinen mies.

• Anonyymi

Niin korkealla, että päädyttiin sänkyyn. Etkö huomannut?

• Anonyymi

En päätynyt ole päätynyt sänkyyn kenenkään kanssa noin yhteentoista vuoteen, enkä enää tule koskaan päätymään sänkyyn kenenkään kanssa, seksiä en enää halua harrastaa kenenkään kanssa. Halut loppuivat aikoja sitten!

• Anonyymi

Olihan se kiinnostukseni kovempaa kuinnikinä ketään kohtaan. Mä oon surkea näissä tunneasioissa ja vielä surkeammaksi menin silloin kun kysyin, että oletko varattu kun et tuntenut samoin kuin minä.
      Osaisinpa edes olla ajattelematta enää häntä kun emme tule tässä elämässä olemaan yhteydessä.

• Anonyymi

Aikanaan oli miehenä kiinnostusta paljonkin,mutta monet pakit ja vastaavat saivat aikaan sen,että kiinnostuin enemmän patukan omistavista.

M47v

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, olo on nyt paljon parempi

Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe
      Ikävä
      51
      6878
    2. Toki välitän sinusta

Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu
      Ikävä
      16
      2681
    3. Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!

Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?
      Kannus
      19
      2273
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      112
      1605
    5. Nainen, meidän väliset symbolit

Mitkä symbolit yhdistävät meitä? Mitkä kuvaavat tilannettamme?
      Ikävä
      91
      1363
    6. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      72
      1052
    7. Et taida nainen uskoa kuinka hulluna olen sinuun

Ethän uskonut sitä, kun sanoin sinua kauniiksi. Tiedätkö ollenkaan mistä pidän? Olet unelma silmissäni ja sydämessäni ja
      Ikävä
      37
      1017
    8. Voidaanko olla edes kavereita

Ihan vilpittömästi kysyn sinulta mies.
      Tunteet
      65
      949
    9. Säästöjä syntyy

Ähtärin kaupungilla on turhia virkoja, nimityksiä ainakin 10. Karjalan sijalle ei tarvii ketään, ainoastaan peritään kau
      Ähtäri
      18
      869
    10. Postin muutto

Minne posti muuttaa?
      Kuhmo
      20
      821
    Aihe