et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta, pienistä hetkistä tai erikoisista tilanteista. Meidänvälisistä jutuista. Kohta sitä saa käsityksen, ettei kiinnosta.
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
67
1254
Vastaukset
- Anonyymi
Oletteko nähneet tänä syksynä?
- Anonyymi
Ei olla. Paitsi minä näin hänet, mutta hän ei minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta- koska näimme viimeksi? Missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olette viimeksi jutelleet kasvokkain?
- Toinen kysyjä
- Anonyymi
Ei kiinnostakkaan.Mulla treffit viikonloppuna,Moikka.
- Anonyymi
Kummasti kiinnostaa täällä sitten ikävöidä..vähänkö jäänyt hampaankoloon🤣
- Anonyymi
Sellaisiin huonompiin tunnisteisiinkaan ei yleensä tule vastausta.
- Anonyymi
Ja syy siihen on se, että se oma kaivattu ei tosiaan ole täällä niitä tunnisteita tunnistelemassa.
Kun ei anna tunnisteita niin on helppo kuvitella, että kaivattu on kyllä ihan varmasti täällä joo.
- Anonyymi
En ole häntä nähnyt aikoihin, joten ohi
- Anonyymi
Ei se sitä silti tarkoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sitä silti tarkoita.
Uskon silti että et ole minun hän.
- Anonyymi
Minä en laita ikinä näitä typeriä uhkailu, syyllistämis ja painostamis viestejä omalle rakkaalle ihanalle. Muista se.
- Anonyymi
☺️☺️
- Anonyymi
Tuo vastaava asenne on yksi niistä piirteistä, mitä arvostan omassa ihanassani.
- Anonyymi
Miksi et itse? Jospa lakkaisit kuvittelemasta, että hän täällä palstalla on, vaikka oletkin varmasti oikeassa, ettei häntä kiinnosta. Kyllä se kiinnostus näytetään puolin ja toisin irl, ei palstalla
Palstajuhalle - Anonyymi
Kirjoitin tänne jokin aika sitten, että näkemisestä jopa mahdollisesti ihan tasan kaksi vuotta. Uskon, että hän tietää minun kaipaavan.
- Anonyymi
Eipä meillä mitään muuta olekaan kuin pieniä ohikulkevia hetkiä.
Ei jaksa enää tuuleen huutaa kun ei siitä ole mitään apua.
En näe mitään merkkiä siitä että olisi vastavuoroista tai edes pienen pientä kiinnostusta kun kohdataan.
Hän ei näe minua, ei halua katsoa kohti. Minua ei siis ole hänelle.
Hyvää yötä ja parempia unia.
Viimeinen sammuttakoon valon 🕯️ - Anonyymi
Se miksi vähensin yhteydenottoja oli se että huomasin että se on ihan pelleilyä toisen osapuolen osalta. Lisäksi toisen jutuista saa kuvan että ne on melko lapsellisia. Jossain kohtaa en enää reagoi mihinkään, koska se on ollut niin turhaa tähänkin asti. Mikään ei etene koskaan mihinkään. Se on niin nähty. Miksi toista pitäisi palvoa saamatta mitään takaisin.
- Anonyymi
Toiset ottaa huomion itselleen, mutta ei anna mitään takaisin. Tekeekö sellaisilla mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toiset ottaa huomion itselleen, mutta ei anna mitään takaisin. Tekeekö sellaisilla mitään.
No siinähän niitä "syitä" jo tulikin.
- Anonyymi
Koska tämä palsta on ihan hirveä paikka.
- Anonyymi
Aloitus ei ole minulta.
- Anonyymi
Eikä minulta, tietääkseni 🤔
- Anonyymi
Mitä sellaista voisin kirjoittaa että muut ei tunnista. Ammuin sinua vahingossa jumppakuminauhalla. Kävelin melkein pahki sinuun kahvikuppi kädessä.
- Anonyymi
Aloitus on yhdeltä, joten se ei ole keneltäkään muulta.
- Anonyymi
Koska koen typeräksi kirjoittaa kaikesta, siten että hän tunnistaisi jos lukisi. Ja olen niin tehnytkin joskus, että siitä ei vois jäädä epäselvyyttä juurikaan. Ajattelin joskus, että hän on sen tyylinen ihminen, että viimeiseksi täällä kävisi purkamassa ajatuksiaan. Minua myös on estänyt se, että hän käyttäytyy oikeassa elämässä välttelevästi, eli ei olla oikeastaan ollenkaan yhteydessä kun hän lopettaa aina kommunikoinnin ja ymmärrän, että jatkaminen on siltä haavaa turhaa, vaikka itseäni huvittaisikin keskustella. Hän kuitenkin aina välillä kertoo viestein ikävöivänsä minua erittäin paljon ja tiedän sen kyllä muutenkin, koska muistan mitä koettiin. Siksi olen täällä pyörinyt välillä. Välillä olen tunnistavanani hänet jostakin, mutta kyllä muillekin on tietysti vastaavia polkuja sattunut eteen.
- Anonyymi
Sitä paitsi hän tietää muutenkin, mutta kun ei tuota kommunikointia oikein ole. xD
- Anonyymi
Voidaan aloittaa sillä, että annat itsestä ensin jotain. Hitostako kukaan tietää kuka sinä olet.
- Anonyymi
Juuri näin. Aloittajalta itseltä jäi ne tunnisteet nyt kokonaan pois. 😂
- Anonyymi
Hän ei välttämättä ole eksynyt tälle saitille, saattaa silti ajatella sinua paljonkin. Kannattaa selvittää asiat irl.
- Anonyymi
Olisiko syy se, että minulle hyvin selväksi tehtiin että pitää pysyä sinusta kaukana, joten annan sun rauhassa viritellä sitä blondia ja elän elämääni.
- Anonyymi
Nyt pitää mennä lenkille kun osallistun semmoiseen viikkohaasteeseen Sit pitää tehdä vähän duunia ja imuroida kämppä.
Kirjottelen tuonnempana. Nähdään k-viikkona aamupäivällä! Hyvää duuniviikkoa - Anonyymi
Sori,en hoida asioita palstalla ja toisaalta eipä oikein siltä ole vaikuttanut että olisit sanojesi takana, kunhan haet huomioita ja kiukuttelet jos et sitä saa.
- Anonyymi
Sinä voit laittaa viestin tai soittaa jos haluat selvittää yhtään mitään tai olla tekemisissä.
- Anonyymi
Mitä ihmettä selvittää ja selvittää eikö toi ole jo kulunut juttu
- Anonyymi
Muistele, mitä hän kirjoitti viimeiseksi tunnistettavassa viestissä. Saiko siitä käsityksen, että häntä kiinnostaa? Siinä vastaus.
- Anonyymi
Varmuudella en ole tunnistanut, mutta ne, mitä olen epäillyt hänen kirjoittamikseen ovat olleet myönteisiä.
- Anonyymi
Ei 🙁
- Anonyymi
Oisin voinu kirjottaa kuten aloitus.
Kun sitte mietin olisiko nainen oikeesti kiinnostunut musta, tulin toisiin ajatuksiin.
Ei jäänyt mitään mielikuvia että hän ois välittänyt. Hän ei soittanut, ei sanonut mulle mitään vaikka ois voinu tai ei nykässy hihasta.
Joten miksi ihmeessä kiusata ihmistä jossei osoita kiinnostusta vaan pelailee ihmisillä. - Anonyymi
En muodosta ihmissuhteita tämän palvelun kautta.
- Anonyymi
Joo ihan sama ajatus mulla -sivusta
- Anonyymi
Seppo mua on sun ikävä.
- Anonyymi
En aio tehdä itseäni naurunalaiseksi kultaseni. Mutta jatka sinä itkeskelyä.
- Anonyymi
Miksi naurunalaiseksi? En ymmärrä.
- Anonyymi
JV <3
- Anonyymi
Mies: Miksi ihmeessä et ota muhun suoraan yhteyttä puhelimen, tai somen kautta? Sähköpostitse olisi kans helppoa. Luulen ettet halua. Olet luultavasti varattu. Ainakin kahdessa some-kanavassa ollaan kummatkin, joten ei mitenkään olisi mahdotonto. Toinen kanava alkaa sinun alkukirjaimella, ja toinen somekanava alkaa minun alkukirjaimella. Lisäksi kun varmasti kumpikin meistä ollaan huomattu, että katseet on kohdanneet monet kerrat, ja käytöksestäkin on voinut huomata että ollaan ainakin oltu kiinnostuneita toisistamme. Tosin siitä taitaa olla niin pitkä aika, kun viimeksi nähtiin toisemme, että olet unohtanut minut jo.
En jaksa erään tänne kirjoitella. Ihan yhtä tyhjän kanssa.- Anonyymi
Mikä on toinen somekanava ?
- AnonyymiUUSI
Ylermi ja Fanny?
- Anonyymi
Kuvitteli tietävänsä kaiken mitä toinen ajatteli, vaikka ei välttämättä halunnut tietää sitä, mutta itse asiassa olen tullut huomanneeksi ettei tiennyt sitä mitä olisi pitänyt tietää. Ja ajan kanssa huomasi ettei kaikkia lupauksia pidetä, että jotkut asiat ovat itse asiassa peruuttamattomia ja että se kaikki oli loppujen lopuksi huomioitu kummankin taholta, jokainen välttely ja jokainen viivyttely, jokainen virhe, jokainen sana , kaikki se.
- Anonyymi
Ensin oli hiljaisuus, ja sitten kuin jotain todellista olisi tapahtumassa Tämä tässä nyt ikään kuin voisi olla elämä. Jos voisi pitää sen mielessä ja pelata läpi kerrankin oikein. Mitä se tarkoittaakaan. Sitten sitä sanoi jotain ja hän sanoi jotain, ja ennen kuin kumpikaan tajusikaan pelattiin niin tuttua dialogia, että se tyhjensi mielikuvituksen, esti tahdon, antoi sanojen ja lauseiden tippua toisensa perään kylmään johtopäätökseen.
- Anonyymi
Noin kävi minullekin. Tuli vihjaileva viesti, sydän hakkasi, nytkö tämä solmu aukeaa? Vastasin viestiin kysymyksellä, joka saattaisi paljastaa minusta jotain. Tuli epämääräinen vastaus. Aloin epäillä ja vastasin niin, että sain pelastettua tilanteen. Sitten jatkettiinkin tuttua dialogia ja johtopäätös oli kylmä ja merkityksetön.
- Anonyymi
Ei ole kysymys siitä ettei kiinnostaisi, olen vain ajatellut tänne viestittelyn olevan turhaa ajan tuhlausta.
Kirjoitan myöhemmin sellaisen viestin, jonka oikea henkilö varmasti tunnistaa.
Sivu. - Anonyymi
Kuka olet, kirjoita sinäkin jotain tunnistettavaa.
- Anonyymi
Siksi, kun mulla on sun sp. Jos on asiaa, niin kirjoitan nähköpostia, niin tiedän varmasti että tavoittaa sinut, eikä ole vain palstaharhaa.
- Anonyymi
*sähköpostia
- Anonyymi
Keneltä kenelle?
- Anonyymi
Ihan tarkoituksella en ole tehnyt tässä mitään isoja muuveja. Olen antanut itseni fiilistellä ihmisiä ”sivussa”, katsellut, etsinyt nimenomaan sitä mistä pidän ja mitä voisin haluta. Uskon että ikäistäni vanhempi kumppani on minulle paras mahdollinen! Ei tule sitä tietynlaista asetelmaa. Toki poikkeuksiakin on. Mutta alan uskoa enemmän ja enemmän siihen että niin on parempi. Kaivattuni on minua vanhempi ja palaan häneen aina vaan uudelleen vaikka nuoremmissakin on ollut kiinnostuneita. Nuoremmilla on unelmia perheestä ja minä en enää unelmoi kun minulla on jo. Nuoremmat voivat olla myös epätasapainossa ja minä en kaipaa sitäkään yhtään. Pitää ajatella mikä on itselle hyväksi. Toivonkin hyvin paljon kypsää kumppania elämääni. Ihmistä jolta voin oppia jonka kanssa voin kasvaa ja joka tukee ja kannustaa. Näkee tavallaan minut minuna ja haluaa vain olla kanssani ilman mitään ihmeellisiä tulevaisuuden plänejä. On ollut hyvä olla pysähdyksissä. Olen tajunnut että ainoat asiat millä on merkitystä on että saan tehdä vielä tulevaisuudessa sellaista työtä mistä nautin ja saisin rinnalleni kuvailemani rakkaan ihmisen. Kyllä tämä palstailu saa osaltanu jäädä pian. Mitä minä täällä edes teen. Enköhän ole sanottavani sanonut. Kaipaamani henkilö joka sydämessäni näkemättäkin pysyy ei ole täällä. Täällä suurinosa on pahantahtoisia stalkkaavia ihmisiä jotka dissaavat muita ihmisiä kun eivät muutakaan osaa. En pidä siitä. Ja kaikki mikä on huonoksi minulle on jätettävä pois.
<3- Anonyymi
Ihan vinkkinä vain, että tuollaista tekstiseinää ei kukaan lue. Kannattaa jakaa pidempi teksti lyhyisiin kappaleisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vinkkinä vain, että tuollaista tekstiseinää ei kukaan lue. Kannattaa jakaa pidempi teksti lyhyisiin kappaleisiin.
Ei haittaa mitään.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten lukee. Toivon että tämä on häntä jota kaipaan. Tumma kotimaista tekoa oleva mies kyseessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten lukee. Toivon että tämä on häntä jota kaipaan. Tumma kotimaista tekoa oleva mies kyseessä.
Siinä on niin hieno mies että en ihmettele niitä saavutuksia mihin on yltänyt. Ei siis se joka eilen sai sähköiskun pelastusarmeijalla. Ironista sinänsä.
- Anonyymi
Olisihan se positiivinen asia, jos jotkut löytäisivät toisensa palstalta. Ehkä joillekin tapahtuukin niin. Tunteita on, entäpä ne tunnisteet.
Jos luulee, ettei toista kiinnosta, tuntuisi surulliselta julkistaa mitään. Ehkä toinen etsii täältä jotakuta ihan muuta. Tai jos laittaisi jonkin itselle varman tunnisteen, ja ajattelisi, että nyt, eikä toinen muistaisi ollenkaan. Mitä jos jotkut hetket tuntui niin omilta, että niitä kertoisi vaan sille henkilölle, "muistatko".- Anonyymi
Tuo mitä kirjoitit, pelottaa minuakin ja siksi laitan hyvin varovasti tunnisteita.
- AnonyymiUUSI
Kahviautomaatilla viimeksi kohdattiin
- AnonyymiUUSI
En voi, koska ne poistetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362889Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31661- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2741318Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621104Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341073- 691027
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis126985- 63932
- 41877