14v tytön paino

Hei! Tarviin teiän apua nopeesti.. eli siis oon 14v tyttö ja oon 154cm pitkä ja painan 56kg... oonko teidän mielestä normaalipainoinen?.. oon tosi epävarma itsestäni mutta kaikki sanoo että oon ihan normaalipainoinen.. mutta mitä mieltä te olette rehellisesti...?

43

408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kuinka monta aloitusta meinaat tänään vielä tehdä

      • Anonyymi

        Mitä jos puhut eri henkilöstä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos puhut eri henkilöstä?

        eli joku kopioi tuon tytön viestin. nii voihan joku kopioidakin


    • Anonyymi

      Sitä ei tiedä ikinä onko joku kopioinut vai ei.. mutta mun mielestä tämä tyttö on normaalipainoinen.

      • Anonyymi

        kuten toisessa ketjussa hänelle vastattiin


    • Anonyymi

      Okei, no se on kyllä ihan selvää kun katsoo painoindeksistä.. tosi harmi että nykyään tuonkin ikäisenä on jo epävarmuuksia ja jos hänelle vielä kaiken lisäksi ollaan ilkeitä...

      • Anonyymi

        koulussa on terveydenhoitaja sitä varten että hänelle voi mennä juttelee noista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koulussa on terveydenhoitaja sitä varten että hänelle voi mennä juttelee noista

        Voi myös keskustella jonkun viisaan ihmisen kanssa kuten esim hvp:n kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi myös keskustella jonkun viisaan ihmisen kanssa kuten esim hvp:n kanssa

        Tietysti voi! Mutta aina ei välttämättä pysty.. ja täällä kuin vaikka nimettömänä niin on ehkä helpompaa? Mutta tuli jotenki paha mieli itselleni kun nään näitä ja heti haukutaan muita.


    • Anonyymi

      Normaalipainon ylärajoilla taidat olla. Turhat napostelut voisit jättää pois, ettei paino lähde nousuun.

    • Anonyymi

      Juttele lihavuudestasi koulusi rehtorin kanssa.

      • Anonyymi

        Ei rehtorille voi mitään puhua.


    • Anonyymi

      Apu tulee pienellä viiveellä.
      Katsoisit papinkirjasta syntymä ikäsi paremmin. Sehän alkaa numerolla yksi.
      Jatkuu sitten numeroilla 193> viittaa 1930 luvun loppuun, koska isä Stalin oli tulossa talvisotakylään.
      Perheenne oli lähdettävä evakkoon Laatokan Karjalasta.

      Paha juttu Suomelle, mutta ei se syntymä-iän valehteluun silti oikeuta.

      • Anonyymi

        Mitä hyötyä tästä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyötyä tästä on?

        Mitä hyötyä on kyykkypissamerkistä? Ei täällä ole nuuhkivia poikia.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos aloittajalla on ollut kuukautiset yli vuoden, mikä 14-vuotiaan kohdalla on todennäköistä, hän on todennäköisesti jo lopettanut pituuskasvunsa eikä ole enää siinä mielessä lapsi mitä tuossa lasten painotaulukossa haetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aloittajalla on ollut kuukautiset yli vuoden, mikä 14-vuotiaan kohdalla on todennäköistä, hän on todennäköisesti jo lopettanut pituuskasvunsa eikä ole enää siinä mielessä lapsi mitä tuossa lasten painotaulukossa haetaan.

        Lasten painondeksi on tarkoitettu alle 18-vuotiaille.


    • Anonyymi

      Minä en tunne tällä kertaa tuota aloittajaa.

      • Anonyymi

        Jos sinulla on pissahätä, niin eikö kannattaisi käyttää oma wc:tä eikä kyykätä täällä?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2685
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      154
      2121
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      59
      2115
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      155
      1959
    5. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      63
      1846
    6. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      116
      1738
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      86
      1459
    8. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      108
      1281
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      1125
    10. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      1109
    Aihe