Mitä ovat Muutosneuvottelut?

Anonyymi-ap

Todellinen tarkoitus on päästä "tietyistä" esimiehistä ja työntekijöistä lopullisesti eroon. Sen jälkeen palkataan uutta verta taloon. Se vain on laillinen tapa päästä työntekijöistä eroon.

5

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, onhan se muutos sekin, ja siitä on neuvoteltava.

    • Anonyymi

      Perseennuolijat jää ja vastarannakiisket lähtee, sekä maan hiljaiset savustetaan ulos.

      • Anonyymi
        UUSI

        "maan hiljaiset" voivat näyttää ennen lähtöään mallia että miten töitä firmassa oikeasti voi tehdä. Siltä varalta että TJ ei ole tajunnut firman sisäistä klikkiä, jossa työyhteisö määrää työn tahdin. Ei tilauskirjojen pituus.

        Seuraa sitten lähdettyään yt-kierrosten toteutumista.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ehdottomasti paras tapa päästä eroon saikuttajista ja muista notkujista. Antaa tilaa motivoituneelle työvoimalle.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kun muutosta tarvitaan aloitetaan muutosneuvottelut ja kerrotaan tavoitteet.
      Irtisanottujen tilalle ei voi palkata uutta, mutta sisäiset siirrot tehtäviin on ok. 9kk on ollut aiemmin rajana uuden palkkaamiselle firmaan ehkä tänään on toisin eli hallituksen antamat työkalut työnantajille voivat olla muuttuneet esim. 9min. säännöksi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      2083
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      159
      1975
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      40
      1753
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      122
      1646
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      105
      1550
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      49
      1251
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      73
      1205
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      999
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      995
    10. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      81
      984
    Aihe