jep jep. onko kukaan nähny näitä leffoja. eiks niitä oo kolme? en ole nähnyt yhtään childs playta, mutta odotukseni ovat korkealla. en saanut unta kahteen yöhön, kun näin netistä sen nuken kuvan... säikyn eniten psykologisesta kauhusta johon on lisätty verta, joten kannattaako miun katsoa leffat? onko ne niin pelottavia ku luulen? ja sitten on ärrällä näkyny tällanen elokuva ku chuky. siinä on sellanen saman näkönen nukke että onko ne samoja elokuvia? onko ne vanhoja elokuvia? voisiko joku kertoa mulle jotain näistä nukke-elokuvista? oon nähny dolly dearestin ja se pelotti tunnelmallaan, mutta onko chils play kauheempi?
childs play
6
651
Vastaukset
- Ambrozia
Olen nähnyt joskus reilu kymmenen vuotta sitten Child's Play 2. Muistaakseni en ole nähnyt ykköstä enkä kolmosta. Tuskinpa tuo enää pelottais =) Niin, ja olen nähnyt myös sen Bride Of Chucky -leffan. On tullut tv:stä pari kertaa. Huonohan se oli.
Nuken nimi on tosiaan Chucky, niin samaa elokuvasarjaa näkemäsi leffat on.
Child's Play 1 on vuodelta 1988.
Child's Play 2 on 1990.
Child's Play 3 on 1991.
Bride Of Chucky on 1999.
Sitten on joku Seed Of Chucky, joka on tehty 2004.
En tiedä, onko niitä vielä lisääkin...- nukke
juu kiitoksia tiedoista, mutta itselleni tuskin tulee koskaan mahdollisuutta atsoa jotain noista leffoista, voisiko joku kertoa mitä niissä tapahtuu. kertokaa joku pelottava kohtaus jooko?
- nukke
itselleni tuskin tulee koskaan mahdollisuutta atsoa jotain noista leffoista, voisiko joku kertoa mitä niissä tapahtuu. kertokaa joku pelottava kohtaus jooko?
- eitodpelota
nukke kirjoitti:
itselleni tuskin tulee koskaan mahdollisuutta atsoa jotain noista leffoista, voisiko joku kertoa mitä niissä tapahtuu. kertokaa joku pelottava kohtaus jooko?
No ei todellakaan pelota tollaset. :D
Oon käsittäny et noi on kauhukomedioita? Mua ainaki vaa naurattaa
" HEI OLEN TAPPAVA NUKKE "
Lol .. Surkeita leffoja. - C.K
nukke kirjoitti:
En tiedä aimemmista, mutta Bride of Chuckysta tiedän:
Chucky (Brad Dourif) on tapettu, mutta hänen ex-tyttöystävä Tiffany (Jennifer Tilly) aikoo herättää hänet henkiin ja naida hänet. Samalla yks poika ja tyttö (en nyt muista niiden nimeä) yrittävät paeta naidakseen toisensa, mutta tytön setä, joka on poliisipäälikkö (John Ritter), yrittää estää sen. Samalla Chucky tappaa Tiffanyn ja siirtää hänen sielun tyttönukkeen, jolloin he lähtivät veriselle häämatkalle...
Usko pois: vaikka tää on yksi huonoimmista leffoista, tässä löytyy verisiä kohtauksia. Voin luetella yököttävimmät kohdat (ne ovat sitten järjestyksessä):
1) Poliisilta viilletään kaulakatki
2) Chucky herää henkiin ja repii yhdeltä kahlitulta tyypiltä alahuulesta lävistetyn korun
3) Poliisipäälikön päähän ammutaan täyteen nauloilla
4) Poliisipäälikkö ei kuollut ihan, mutta Chucky hakkaa veitsellään sitä monta kertaa selästä
5) Tiffany tappaa näin: hiipii sängyssä pussailevan pariskunnan vierestä, ottaa shampanjapullon, heittää sängyn yläpuolella olevaan peiliin, peilin isot sirpaleet putoavat heidän päälle ja plörts!
6) Sen pojan kaveri jää rekan alle
7) Hautausmaan hoitajaa Chucky ampuu pistoolilla (ei ehkä ole niin yököttävä)
8) Yhdessä kohtaa Chucky ja Tiffany harrasti seksiä, niin leffan lopussa Tiffanyn pimpistä tulee nuken sikiö
Ei uskoisi että nuket osaa harrastaa seksiä! Ja se sikiö on myös mukana uusimmassa Child's Play leffassa: sitä voi kutsua joko Child's Play 5:ksi, Bride of Chucky 2:ksi tai... Seed of Chucky!
Tässä oli se viesti sitten. Ole hyvä!
PS. En ole varma, mutta luultavasti tää leffa on saanut K-18 merkinnän.
- Anonyymi
No oon nähny ei kannata kattoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823293
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191604
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221438Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61378Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335