Haluaisi lukea ja tietää yksilöityjä esimerkkejä. Rata on olemassa nytkin. Miksi "kehitysvoimaa" ei ole käytetty tähänkään asti ? Mitä "kehitysvoimaa"
noin puoli tuntia nopeampi junayhteys tuo ?
Tunninjunasta tulee kuulemma "kehitysvoimaa" alueen kunnille
16
250
Vastaukset 16
- Anonyymi
Olisi tärkeää saada tietää hyödyt radasta. Koska kaikki tahot EU:ta myöten
ovat radan todenneet kannattamattomaksi maallikolle voi jäädä käsitys,
että rata on vain "Suuri Puhallus" - Anonyymi
Jos tuota rataa ei saada niin Orpon uskottavuus menee.
- Anonyymi
Eikö Orpon uskottavuus ole mennyt jo vuosi sitten heti vaalivalheitten jälkeen ?
Tämä ratahankkeenkin torppaus jopa EU:ssa asti todistaa uskottavuuden menetystä.
- Anonyymi
Mielipiteeni on, että Orpo ei ole ollut ikinä uskottava.
- Anonyymi
Näin se on.
- Anonyymi
Valehtelijat eivät ole koskaan uskottavia.
- Anonyymi
Hanke pitäisi Isänmaan edun nimissä muokata "Porin tunnin junaksi".
Kukaan ei halua turkulaisia koijareita pääkaupunkiseudulle, sensijaan Porissa he sulautuisivat massaan ilman muutosvastarintaa. Ja Porista pääsee vaivatta pidemmälle Pohojanmaalle, aina Ouluun asti.
Ja Turkuun menijöitä tuskin löytyy, kuka nyt sinne haluaisi, mistään suunnasta.Muistatteko Turun taudin?
Pölhöpersu Petteri Orpo ensimmäinen Tyhmä, on Turun taudin kasvatti.
Kas kun ei Mainosmiesmurhaaja ole tämän kauhujen kabinetin jäsen. Eikö hän ole tarpeiksi hyvä rasisti?- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Muistatteko Turun taudin?
Pölhöpersu Petteri Orpo ensimmäinen Tyhmä, on Turun taudin kasvatti.
Kas kun ei Mainosmiesmurhaaja ole tämän kauhujen kabinetin jäsen. Eikö hän ole tarpeiksi hyvä rasisti?Petteri Pienokainen on syntynyt Turun Taudinsairaalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri Pienokainen on syntynyt Turun Taudinsairaalassa.
Tauti on kroonistunut.
- Anonyymi
Kehitys voimaa tuo, kun junat porhaltavat ohi?
- Anonyymi
Rata Helsingistä Turkuun on ollut toistasataa vuotta. Minkä merkittävän kehityksen sysäyksen puolisen tuntia nopea matkustaminen tuo ?
Ne, ketkä junissa matkustavat eivät näytä kovinkaan "silmäätekeviltä".
Päättäjät eli ne joiden kuuluisi "kehittää" istuvat ihan muualla ja
heitä kuljettaa virka-auto ja kuljettaja.
Orpokin on kertonut medialle, että ihanin hetki viikossa hänelle on,
kun hän istuutuu virka-auton takapenkille ja auto alkaa viilettää kohti Turkua
ja hän miettii mitä herkkuja grillaisi/valmistaisi illalla.
Hänen virka-autonsa kurvaa tutun super-marketin kautta, jossa on valmiiksi
tilatut herkut valmiina noudettavaksi.- Anonyymi
Kosiskelee kansaa näillä jutuilla, kun luulee, että "tavalliset ihmisetkin" ovat puupäitä.
- Anonyymi
Raaseporissa nousee kuulemma tonttien hinta, kun juna on 6 minuuttia
nopeammin siellä. - Anonyymi
Olisi voitu rehellisesti sanoa että kehitysvoimaa kokkelis-kavereille joille lienee jo maksettu tuhteja boonuksia?
- Anonyymi
Ei olisi voitu sanoa rehellisesti, kun sellainen ei ole koijareissa mahdollista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3771527Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan811039Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.91923Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43745- 60720
- 121715
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10638- 37625
- 50616
- 52576
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33528Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84505- 80480
- 48479