Onko teidän mielestä asiallista

Anonyymi-ap

Tai olennaista lääkärin kirjoittaa potilaasta, että monotonisen oloinen? Eikä ollut edes psykiatri. Vanha juttu, mutta joskus palaa mieleen. Minun mielestä se oli niin turha kommentti ja ei liittynyt mitenkään syyhyn miksi olin siellä.

29

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle sanottiin, että rajatapaus. Ihan oikein kyl.

      • Anonyymi

        Tosin hakkeroin rahansa kyllä. Olen sanojeni mittainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin hakkeroin rahansa kyllä. Olen sanojeni mittainen.

        Toiset ei, en oo vieläkään kunnossa. :)


    • Anonyymi

      Lääkärit kirjoittavat miten ovat kokeneet potilaan.

      • Anonyymi

        Monotonisen oloinen ei edes tarkoita mitään järkevää. Ihan turha ja loukkaava kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monotonisen oloinen ei edes tarkoita mitään järkevää. Ihan turha ja loukkaava kommentti.

        Kapulakieltä se on. Ensimmäinen potilas kahvitauon jälkeen. Tuttu jokaisesta työpaikasta. Ei ne pahaa sillä tarkoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monotonisen oloinen ei edes tarkoita mitään järkevää. Ihan turha ja loukkaava kommentti.

        Jos tyyppi on tasainen ja yksitoikkoinen= monotoninen, niin onko se jotenkin loukkaavaa? Periaatteessa hän voi olla ihan jees ja myönteinenkin kaveri. Ap on kokenut ilmaisun negatiivisena. Onko se sitä?


    • Anonyymi

      Keksin vitsin, kuinka monta filippiiniläistä hoitajaa terveydenhuolto tarvitsee korjatakseen rajatapaukset?

    • Anonyymi

      On asiallista jos olit sen oloinen.

      • Anonyymi

        Tällöin kirjoitetaan ”asiallinen potilas”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällöin kirjoitetaan ”asiallinen potilas”.

        Asiallinen on eri asia kuin monotoninen. Kuten joku tuolla sanoikin jo, lääkäri kirjoittaa sen, mitä potilaassa näkee.

        sivusta


    • Anonyymi

      Mulla lukee aina vetäytyvä, vaisu tai yms. Niitä ei kannata lukea.

    • Anonyymi

      Kunnan hammaslääkäri, joka vielä korjasi paikkaukset ilman porausta...paikka oli lohjennut. No oli kirjannut omakantaa että olen avohoito potilas. Sekä myös jouduin uudestaan kyseistä hammasta korjauttamaan... Johan on

      • Anonyymi

        Hahahaha! Väsymystä ihan selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaha! Väsymystä ihan selvästi.

        Se on väsyneenä ei ne ääniraidat enää eriydy, ihan alin yhteinen kasetti lähtee ainoastaan päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on väsyneenä ei ne ääniraidat enää eriydy, ihan alin yhteinen kasetti lähtee ainoastaan päälle.

        Sitä sanotaan tiimihengeksi, kun sen asian ymmärtää oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sanotaan tiimihengeksi, kun sen asian ymmärtää oikein.

        Se on Herran haltuun, jos silloin joku joutaa hengiltä. Täällä kukaan muuta kuin kärsi kumminkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Herran haltuun, jos silloin joku joutaa hengiltä. Täällä kukaan muuta kuin kärsi kumminkaan.

        Semmoinen on puoliapinan kohtalo ravintoketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoinen on puoliapinan kohtalo ravintoketjussa.

        Universaalit musiikit näemmä vaatii katkerosuolojen makuun pääsemistä. Melkoista siedätyshoitoa, ei tulis luonnostaan apinalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sanotaan tiimihengeksi, kun sen asian ymmärtää oikein.

        Bua hah hah henget sulla on lörönä housuissas


    • Anonyymi

      No jos lääke oli vienyt teiltä tunteiden spectrin niin että vaikutitte monotoniselta? Mutta en tykkää miten ne kirjoittaa kaiken muistiin

    • Anonyymi

      Lääkärit kirjoittaa nykyisin lausuntoonsa sen, millaisena kokevat potilaan. Yhdelle tutulle kirjattiin, että tulee vastaanotolle rollaattorin kanssa. Se rollaattori ei mitenkään liittynyt hänen tutkittavaan vaivaansa.

      Monotoninen käytös voi lääkärien mielestä tarkoittaa esim. sitä, että potilaalla on kipuja tms.

    • Anonyymi

      Olkoon minkä alan lääkäri hyvänsä, sinuun ei tehoa mikään eikä kukaan. Olet ongelmatapaus. Aina.

      • Anonyymi

        Taisit kertoa vaan itsestäsi. Sairas.


      • Anonyymi

        Raukka huutelee puskista. Eikö ole munaa sanoa kasvotusten asioita? 😂


    • Anonyymi

      Kyllä lääkärin kuuluu arvioida potilasta kokonaisvaltaisesti.

    • Anonyymi

      Kyllä se voi olla relevanttia, jos on epäilys vaikkapa mielenterveyteen liittyvistä asioista, ja näitä taas voi olla ihan objektiivisestikin pääteltävissä, vaikka potilas ei niistä kertoisi i.e. tulee bikineissä vastaanotolle talvipakkasella, on laittanut vihreää luomiväriä runsaasti silmien alle, ei silmäluomelle jne. (esimerkkejä mielenterveyshaasteita indikoivista tosielämän presentaatioista).

    • ”Monotoninen = Pitkäveteinen, kyllästyttävä, yksitoikkoinen, puiseva”
      Onhan se tosiaankin vähän loukkaavaa, jos lääkäri toisinsanoen tarkoittaa, että olet kyllästyttävä. Mutta ns. pitkäveteisyys ja tietyntyyppinen hitaus olemuksessa voi kertoa väsymyksestä, aivosumusta, kivuista tms.
      En ehkä itse loukkaantuisi tuosta, koska tiedän olevani sellainen välillä. Ajatuksenjuoksuni on joskus sitä, että en osaa pukea niitä sanoiksi ja se on sitten sellaista, monotonista.

    • Anonyymi

      Jos tarkistatat minulle rengaspaineet vielä joskus niin älä h*tossa puhu mainitse kenelläkään apurillesi että se mun Honda on sininen. Asia ei kuulu sinulle eikä liity renkaisiin! Se on sitäpaitsi akvamariini #7FFFD4 ja jos noin yleistää ja vääristää asiat niin sitä voidaan varmaan käyttää hämäräperäisiin tarkoituksiinkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe