Raskaana olevalle naiselle vierasta

Anonyymi-ap

Mistä löytyisi siisti,luotettava ja kiimainen vanhempi mies joka haluaisi raskaana olevaa naista jolla maito nousee jo tisseihin?Olen koko ajan kiimassa ja miesystäväni ei ole halukas hoitamaan minua päivittäin ja jopa useamman kerran päivässä.Rinnat ovat muutenkin isot DD-kupit ja nyt kun raskaus on turvottanut ne entisestään ja maito noussut tisseihin niin tuntuu että ne räjähtää välillä.Niissä on isot nännit kuin kypsät kirsikat mutta todella herkät.Nautin kun rintojani imetään,puristellaan ja nännejä venytetään.Saan myös nänniorgasmin kun on oikein kiihkeä mies asialla.Tykkään vanhemmista miehistä eikä haittaa jos olisi miehellä kunnolla mahaa ja karvojakin.Jotenkin niin kiihottaa tuollaiset miehet.Voitais vaikka autossa hoitaa hommat niin että saat imeä ja puristella rintojani.Tykkään myös jos jossakin levähdys alueella olisi katsojia ja vaikka useampi mies hoitelemassa minua.Jos haluat imeä vain rintojani vaikka pitempäänkin ja ehkä tehdä muutakin ihanaa minulle niin se sopisi kyllä.Miesystävä ei tiedä että aion hakea tarvitsemani nautinnon muualta.Mutta hän ei itse halua tyydyttää minua päivittäin ja turhaudun todella nopeasti jos en saa miestä.Moni ystäväni on kertonut että hekin ovat etsineet ja saaneet tarpeeksi seksiä ja heidät on kunnolla tyydytetty kun ovat etsineet miehiä muualta.Raskaus masuni on jo näkyvä ja pyöreä,kiinteä.Ja pilluni on ihan turvoksissa halusta koko ajan.Laukean helposti ja saatan squirtata siinä myös
Mutta haluan että minut tyydytetään kunnolla ja että ei tulisi kovin pitkiä aikoja ilman tyydytystä.Mieluiten vähintään kerran päivässä mutta useammankin kerran päivässä käy.Miesystäväni panee minua ehä 2-3kertaa per viikko ja se on ihan liian vähän.Joudun tyydyttämään itseäni päivittäin vähintään 1-3krt/vrk.Tykkään myös alistua miehelle helpostikkin.Kerro mitä haluaisit tehdä minulle ja saada minulta.Myös ihan pikaisesti voisin antaa imeä ja hyväillä rintoja esim autossa ym. Maitoakin tulee jo ja tykkään kun mies antaa kunnolla huomiota tisulle.Äkkiä menee siihen,että pyydän miestä antamaan muutakin.Tykkään kun mies päättää kuinka kauan haluaa imeä ja puristella tisujani vaikka pyydän ja vonkaan jo antamaan muutakin.Kiihottaa kun minulla ei ole mitään päätäntä valtaa siihen miten kauan mies haluaa nauttia rinnoistani samalla kun kiemurtelen jo halusta ja vonkaan saada sisälleni kunnon miehistä patukkaa.Tykkään ratsastaa tisut paljaina miehen sylissä eikä haittaa jos lähellä olisi miehiä jotka näkee tämän.Saa tulla hieromaan ja imemään isoja nännejäni samaan aikaan kun saan ratsastaa miehen sylissä.Nautin miesten huomiosta ja siitä että muutkin miehet odottaa vuoroaan saadakseen nussia minua...

6

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei kyllä ’nouse maito tisseihin’ ennen kuin lapsi syntyy. Ei ole fysiologisesti mahdollista.

      • Anonyymi

        Itseasiassa rinnat voi erittää maitoa aika piankin, kun aikoinaan saatoin kuusitoista vuotiaan tyttöystäväni raskaaksi hänen rinnoistaan tuli hetken maitoa vaikka raskaus oli ihan alussa.
        Rinnat voidaan saada myös erittämään maitoa vaikka ei olisi raskaana stimuloimalla.


    • Anonyymi

      Missä päin raskaana oleva nainen olet noin puutteessa?

      • Anonyymi

        Sinä olet sitten löytänyt itseäsi seksuaalisesti kiinnostavan kohteen 👍


    • Anonyymi

      Tuskin aloittaja etsii seuraa kun ei kerro missä päin maata vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Se ei tule yllätyksenä. Haaveilee vaan ja niinhän sitä itselläkin on kaikenlaista haavetta olemassa jotka ei toteudu


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe