Kenen on tuo vanha pakkkeloitu mersu mikä valuttaa salen pihaan litra tolkulla öljyä ensi kerralla kun näen sen soitan ympäristö viranomaisille
ympäristö kärsii vanhoista paskoista
26
2559
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömillä ei selvästikkään ole rahaa pistää edes vanhoja romujansa kuntoon pitää vaan pilata kaunis luontomme noilla peltoautoilla ja eikös tämä ole sen rattijuopon auto jolta otettii kortti pois mutta eihän se siitä tainnut mitään oppia.
- Anonyymi
Olen miettinyt itsekkin asiaa
- Anonyymi
Siis oikeasti! välittömästi ilmoitus kyseisestä paskasta!!!
- Anonyymi
Ilmoita vaan Konneveden ympäristö viranomaisille,niin veikkaa.että mitään ei tapahdu.Ovat niin sa....tan saamattomia. Jättibalsami Keskellä kukkii rehevästi paskalle haisevan ojan varella.Ensi vuonna taas reilusti enemmän,kun pääsee siementämään. Keskellä kirkonkylää.
- Anonyymi
Vieläkö jättiputki leviää Simontien kentän vieressä. On joillekin ihmisille tappava. Kunta, laittakaa loisivat työttömät hommiin.
- Anonyymi
Urheilukentän takana kesällä rehottaa jättipalsami ja lupiini.ne kyllä niitetään 0sittain.kun ne on siementäneet.Kaiken kruunaa paskalle haiseva "lampi" Paljon muutakin on siinä keskellä kirkonkylää.Siihen olis aihetta puuttua.Mikähän meidän ympäristö sihteerin työtehtäviin kuuluu ja mistähä hänelle maksetaan. Vanha mersu on hyttysenpaska tämän kaatopaikan rinnalla.
- Anonyymi
Maailma tulee hukkumaan paskaan ellei ihmiskunta herää.
- Anonyymi
Ja miks ei voi mennä sanoo tälle mersun omistajalle itelleen tosta asiasta, eikä ulista täällä nimettömänä😅 mun mielestä ihan käsittämätöntä miks täällä kitistään nimettömänä mitä kummallisimmista asioista aina, eikä oo pokkaa sanoa kasvotusten.
- Anonyymi
Itsehän Sinäkin kitiset nimettömänä.Pokka hukassa Sinullakin?
- Anonyymi
Tai siis odottaa vaikka, että omistaja tulee niin näkisi kenen se on😅
- Anonyymi
Onhan siinä kaiketi reisterkilpi,silloin asia on erittäin helppo saada selville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siinä kaiketi reisterkilpi,silloin asia on erittäin helppo saada selville.
Kyllä on murheet pienet kun jonkun toisen auto kaivaa persettä noin pahasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se toisen autonraato on ympäristölle saastainen niin ihmettelen miksei sitä ole roudat-
tu romuttamolle kuten muukin ongelmajäte? Eikö Sale reagoi mitenkään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on murheet pienet.sinulla Jonka täytyy peräpukamat poistaa. Onko ylläpitäjä erityisessä holhouksessa joittenkin suhteen. ETTÄ PIDÄ NE PERÄPUKAMASI. Minä en ole kyseistä autoa nähnytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on murheet pienet.sinulla Jonka täytyy peräpukamat poistaa. Onko ylläpitäjä erityisessä holhouksessa joittenkin suhteen. ETTÄ PIDÄ NE PERÄPUKAMASI. Minä en ole kyseistä autoa nähnytkään.
Mikähän lienee alkanut vaikuttaa, sen huomaa sitä että kaikki toistenasiat pistelee mutta, omat asiansa itse itsessään ei kuinkaan huomiota kiinnitä itsessään mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä vain,on se kamalaa!!!Ja voi voi voi sentään ympäristön puolesta!Jos ei ole muuta
ajanvietettä voi aina kurkistella toisten autojen alle ja haistella pakoputkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä vain,on se kamalaa!!!Ja voi voi voi sentään ympäristön puolesta!Jos ei ole muuta
ajanvietettä voi aina kurkistella toisten autojen alle ja haistella pakoputkia.Siisteys on hyväksi meille kaikille !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siisteys on hyväksi meille kaikille !
Sanoo kukkahattu täti.
- Anonyymi
Kyllä nyt taas on turvatonta kulkea lenkkeilemässä kun lumet ja jäiset kelit tuli. Jää koira käyttämättä pissikävelyllä iltaisin. Valkoista mersua enimmäkseen kaahaa luisuttelemassa risteyksissä keskellä kylää. Monta läheltäpiti tilannetta jo ollut. Ratin takana ei ole penaalin terävin kynä. Pitäisi olla periskooppisilmät että näkisi pensasaitojen ym. läpi tuleeko sieltä auto vastaan, ja kumpaanko laitaan sen perä heittää. Kamerat on valmiina muutamilla kulkijoilla ja kuvaakin jo todisteena. Ilmoitus lähdössä viranomaisille.
- Anonyymi
Kylällä olevista valkosista mersuista ei ole yksikään meinannut ajaa kenenkään päälle tai saatika ajellut mitenkään vaarallisesti. Silmä käteen. Täällä paskan puhuminen ja valitus ei auta paitsi voi olla että näitä auttaa kellä viiraa päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylällä olevista valkosista mersuista ei ole yksikään meinannut ajaa kenenkään päälle tai saatika ajellut mitenkään vaarallisesti. Silmä käteen. Täällä paskan puhuminen ja valitus ei auta paitsi voi olla että näitä auttaa kellä viiraa päässä
Eihän ne pakkeloidut tuhnu mersut edes mene poikittain😂
- Anonyymi
Siinäpähän lähtee ja tuhlaatte vain virkavallan aikaa turhilla ilmoituksilla.
- Anonyymi
Tuo on hyvä vinkki, ollaan me kevyen liikenteen liikkujat valmiina dokumentoimaan näitten
häiriöhörhöjen lapsellisia autoilutemppujaan. Kamerat ja puhelimet mukaan kävelylenkille. - Anonyymi
Itse olen aivan saman havainnon tehnyt muutamasta valkoisesta johtotähdestä, rekisterinumeroita en ole ylös ottanut. Mutta eiköhän se opeta sitten kun jotain sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen aivan saman havainnon tehnyt muutamasta valkoisesta johtotähdestä, rekisterinumeroita en ole ylös ottanut. Mutta eiköhän se opeta sitten kun jotain sattuu.
Kyllä ne on ihan muut autot ketkä luisua heittää tällä kylällä kun valkoset mersut ja video todisteet kyllä löytyy. Täällä samat sankarit koittaa vaa pilatan toisten maineet onnea teille vain kun poliisille lähtee teidän linttavideot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on ihan muut autot ketkä luisua heittää tällä kylällä kun valkoset mersut ja video todisteet kyllä löytyy. Täällä samat sankarit koittaa vaa pilatan toisten maineet onnea teille vain kun poliisille lähtee teidän linttavideot
Ilmianna toki myös itsesi kuka mersuja syyttää voidaan yhdessä käydä poliisi pyytämässä katsomaan valvontakamerat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913