Nainen voi rakastaa

Anonyymi-ap

Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Mieheltä ujolta.

73

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Voi hyvinkin rakastaa..

      • Anonyymi
        UUSI

        Kumpa voisikin. Ap


    • Anonyymi
      UUSI

      Vai onko se niin ettei miestä edes kiinnosta tutustuminen?
      Voihan sitä vaikka mitä syitä keksiä jos huomaa että toinen ei kiinnosta jostain syystä. Olen kyllä huomannut ujouden, mutta silti on monia keinoja lähestyä jos todella kiinnostaa.
      Alkaa vähän siltä tuntua kun olen miettinyt että mikä ihme minussa on vikana kun hän ei näytä minkäänlaista kiinnostusta.
      Olen kyllä ihan normaali ihminen, en täydellinen kuitenkaan.
      Olen huomannut joistain merkeistä kyllä ja voin pysyä poissa näköetäisyydeltä ettei hänen tarvitse ahdistua eikä panikoida.
      Emmehän ole edes nähneet pitkään aikaan ja varmaan sitten parempi niin!

      • Anonyymi
        UUSI

        Tää ois voinut olla muuten mun kirjoitus paitsi, että, en ajattele, että parempi niin ettei tavattaisi. Kyllä mun ovi on hänelle aina auki jos syynä ujous eikä kiinnostuksen puute. En enää uskalla laittaa viestiä kun en tiedä onko kyse ujoudesta vai kiinnostuksen puutteesta. Hänen täytyisi itsekin tehdä aloitteita viestein, jotta ymmärtäisin, että viestini ovat toivottuja ♥️
        Nyt en siitä ole varma


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ois voinut olla muuten mun kirjoitus paitsi, että, en ajattele, että parempi niin ettei tavattaisi. Kyllä mun ovi on hänelle aina auki jos syynä ujous eikä kiinnostuksen puute. En enää uskalla laittaa viestiä kun en tiedä onko kyse ujoudesta vai kiinnostuksen puutteesta. Hänen täytyisi itsekin tehdä aloitteita viestein, jotta ymmärtäisin, että viestini ovat toivottuja ♥️
        Nyt en siitä ole varma

        Ei ole ollut paukkuja. Ja en tiiä paraneeko edes tästä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ujous on itseasiassa pelkkää plussaa kunhan ei ole liian ujo

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Puhuinkin liian ujoista. Semmoisesta joka ei noin vaan uskalla mitään. Ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuinkin liian ujoista. Semmoisesta joka ei noin vaan uskalla mitään. Ap

        Varsinkin silloin sen toisen osapuolen pitäisi näyttää rohkeuden merkkiä, koska ujompi osapuoli voi vaistota pienenkin passiivisen merkin toisesta, eikä uskalla avautua,


    • UUSI

      Kyllä ujous haittaa paljonkin, jos ei uskalla jutulle mennä vaikka miten haluaisi

      • Anonyymi
        UUSI

        Itse kyllä uskallan juttusille, mutta olen huomannut että kahden kesken joskus ujostuttaa kovasti ja katselen pitkin seiniä. Jälkeenpäin harmittaa törppöyteni.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kyllä uskallan juttusille, mutta olen huomannut että kahden kesken joskus ujostuttaa kovasti ja katselen pitkin seiniä. Jälkeenpäin harmittaa törppöyteni.

        Mä en uskalla sanoa moita enempää, jos koen toisen kiinnostavaksi. Kai se johtuu huonosta itsetunnosta ja ajatuksista, että toinen on jotenkin paljon tasokkaampi, kuin mihin itsellä on chäänssejä. Ja niin ne toki aina onkin mun tapauksessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en uskalla sanoa moita enempää, jos koen toisen kiinnostavaksi. Kai se johtuu huonosta itsetunnosta ja ajatuksista, että toinen on jotenkin paljon tasokkaampi, kuin mihin itsellä on chäänssejä. Ja niin ne toki aina onkin mun tapauksessa.

        Pitäskö sun madaltaa rimaa ja jutella ihan tavallisten näköistenkin kanssa? Niistä voi löytyä ihan mukaviakin.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö sun madaltaa rimaa ja jutella ihan tavallisten näköistenkin kanssa? Niistä voi löytyä ihan mukaviakin.

        Mikä on tavallisen näköinen sitten? Ainahan sitä jutella voi, mutta ei kiinnosta sen enempää.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä on tavallisen näköinen sitten? Ainahan sitä jutella voi, mutta ei kiinnosta sen enempää.

        joo. tämä tiedetään että pitää olla söpö nuori nainen


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä on tavallisen näköinen sitten? Ainahan sitä jutella voi, mutta ei kiinnosta sen enempää.

        Tavallisen näköinen ei näytä missiltä, eikä ole paksu maalikerros naamalla. Rakennekynnet kertovat siitä, että taloustöiden parissa ei viihdytä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisen näköinen ei näytä missiltä, eikä ole paksu maalikerros naamalla. Rakennekynnet kertovat siitä, että taloustöiden parissa ei viihdytä.

        Missään en ole kertaakaan väittänyt, että pitäisi olla pakkelikerros naamassa ja rakennekynnet. Ei mun ihastuskaan ollu sellanen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Missään en ole kertaakaan väittänyt, että pitäisi olla pakkelikerros naamassa ja rakennekynnet. Ei mun ihastuskaan ollu sellanen.

        jani netalla on poikaystävä ja sinä et ole netan poikaystävä. netta ei halua sua elämäänsä millään tavalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        jani netalla on poikaystävä ja sinä et ole netan poikaystävä. netta ei halua sua elämäänsä millään tavalla.

        Sivusta: Olet aika törppö ihminen. Ei ihme, ettei sulla ole muuta tekemistä kuin kytätä jonkun nettikirjoituksia täällä. Kuulut samaan seuraan lemottajan ja mieheksiluulijan kanssa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Olet aika törppö ihminen. Ei ihme, ettei sulla ole muuta tekemistä kuin kytätä jonkun nettikirjoituksia täällä. Kuulut samaan seuraan lemottajan ja mieheksiluulijan kanssa.

        Tää on taivaan tosi. Pilas taas minun ketjun totaalisesti kun tuli ölisemään sinne ja oma keskustelu kaveri lähti pois. Tuo haluaa kaiken huomion itselleen joka helvetin paikassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Olet aika törppö ihminen. Ei ihme, ettei sulla ole muuta tekemistä kuin kytätä jonkun nettikirjoituksia täällä. Kuulut samaan seuraan lemottajan ja mieheksiluulijan kanssa.

        ihan miten vaan. pitäiskö olla yhtä herkkä kuin jani ja alkaa itkemään


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tää on taivaan tosi. Pilas taas minun ketjun totaalisesti kun tuli ölisemään sinne ja oma keskustelu kaveri lähti pois. Tuo haluaa kaiken huomion itselleen joka helvetin paikassa.

        sä voit pyytää kirsiä laittaa sulle sähköpostia mutta kirsi ei halua


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sä voit pyytää kirsiä laittaa sulle sähköpostia mutta kirsi ei halua

        Se on jokaisen oma asia mitä tekee ja mitä haluaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on jokaisen oma asia mitä tekee ja mitä haluaa.

        sä haluisit että kirsi laittais meiliä mutta kirsi ei ole kiinnostunut susta niin paljon että haluis tutustua


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tää on taivaan tosi. Pilas taas minun ketjun totaalisesti kun tuli ölisemään sinne ja oma keskustelu kaveri lähti pois. Tuo haluaa kaiken huomion itselleen joka helvetin paikassa.

        Joo. Olen jossakin muualla huomannut hänen jankkaavan noita samoja asioitaan. En paljon näitä pitkiä ketjuja lueskele, joten ihmettelin kun samaa tuubaa tuli tässäkin. Todella ikävä tyyppi.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Olen jossakin muualla huomannut hänen jankkaavan noita samoja asioitaan. En paljon näitä pitkiä ketjuja lueskele, joten ihmettelin kun samaa tuubaa tuli tässäkin. Todella ikävä tyyppi.

        Minut otti joskus vuosi sitten silmätikukseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Minut otti joskus vuosi sitten silmätikukseen.

        Yritä kestää! Anonyymit nettikiusaajat eivät ole mitään muuta kuin tyhmiä pelkureita!


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä kestää! Anonyymit nettikiusaajat eivät ole mitään muuta kuin tyhmiä pelkureita!

        Niitä täällä riittää. Tää on oikein kiusaajien paratiisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Minut otti joskus vuosi sitten silmätikukseen.

        mitäs juttelit 11 vuotiaan tytön kanssa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niitä täällä riittää. Tää on oikein kiusaajien paratiisi.

        eikö jani pysty hallitsee omaa nettimaailmaansa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs juttelit 11 vuotiaan tytön kanssa

        Sinä ja sinun 11 v tyttö. Taisit itse esittää sitä. Sen ikäistä tyttöä ei mikään tämmönen askeettinen spartalainen tylsä keskustelupalsta vois vähempää kiinnostaa, saati kirjottelis niin selvää suomen kieltä ja aikuisen kanssa. Sellainen menettäis mielenkiintossa minuutissa ja siirtyy tiktokin puolelle katselemaan heppavideoita.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä ja sinun 11 v tyttö. Taisit itse esittää sitä. Sen ikäistä tyttöä ei mikään tämmönen askeettinen spartalainen tylsä keskustelupalsta vois vähempää kiinnostaa, saati kirjottelis niin selvää suomen kieltä ja aikuisen kanssa. Sellainen menettäis mielenkiintossa minuutissa ja siirtyy tiktokin puolelle katselemaan heppavideoita.

        minä en ollut se tyttö j. vittuako mua syytät. halusit kuitenkin jutella lasten asioita


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä ja sinun 11 v tyttö. Taisit itse esittää sitä. Sen ikäistä tyttöä ei mikään tämmönen askeettinen spartalainen tylsä keskustelupalsta vois vähempää kiinnostaa, saati kirjottelis niin selvää suomen kieltä ja aikuisen kanssa. Sellainen menettäis mielenkiintossa minuutissa ja siirtyy tiktokin puolelle katselemaan heppavideoita.

        miksi sä suutuit sitten kun tyttö j lopetti sun kaa kirjoittelun. et tykännyt yhtään


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        minä en ollut se tyttö j. vittuako mua syytät. halusit kuitenkin jutella lasten asioita

        Voin jutella mitä asioita haluan. Ei pitäis sinun napaa kaivella yhtään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Voin jutella mitä asioita haluan. Ei pitäis sinun napaa kaivella yhtään.

        miksi syytät minua kun juttelit lasten asioita aikuisen kaa ja sulla tulee ikävä tuota feikkiä joka päivä


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Voin jutella mitä asioita haluan. Ei pitäis sinun napaa kaivella yhtään.

        Sinulla on jämerä asenne!


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en uskalla sanoa moita enempää, jos koen toisen kiinnostavaksi. Kai se johtuu huonosta itsetunnosta ja ajatuksista, että toinen on jotenkin paljon tasokkaampi, kuin mihin itsellä on chäänssejä. Ja niin ne toki aina onkin mun tapauksessa.

        Vai en halua sanoa? Koska, kun joku kiinnostava tyyppi puhuu, niin mä kuuntelen, mikä on hänen tarina, jotta tiedän miksi hän on sellainen kuin on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kyllä uskallan juttusille, mutta olen huomannut että kahden kesken joskus ujostuttaa kovasti ja katselen pitkin seiniä. Jälkeenpäin harmittaa törppöyteni.

        No törppöys harmittaa kyllä, muusta en sit niin tiedä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan hyvin voi rakakastaa. Semmoinen vain haittaa suhteen syntymistä jos toinen ei edes lähelle tule.

      • UUSI

        Niin ja silloin kannattaa mennä itse lähelle ja aloittaa juttelu.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aika yksin sitä saa ujon miehen kanssa nainen olla, olen huomannut..
      Jos toinen suorastaan pakenee, tai välttelee kohtaamisia...
      Näin et saa koskaan tietää kuinka paljon minulle merkitset 🥺

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä, mutta kun mietin miksi hän "pakeni", kun viimeksi nähtiin toukokuussa. Olisi tavallaan helpotus, jos syynä olisi se.
      Hän ei tiedä, että minä olen juuri sellainen, joka olen liian ujo. Jos ajatellaan kuinka kauan olen tuntenut näitä tunteita ja kuinka vähän olen uskaltanut hänelle puhua. Jos olisit hän niin tiedät vuosien määrän. Meitä on kaksi samanlaista. Ei ihme, ettei mitään synny.
      Ehkä en näytä ujolle, mutta asia on juuri päinvastoin. Kärsin kovasti siitä ominaisuudestani.
      xxtx

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ollut sulle tuo" pakeni " juttu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sulle tuo" pakeni " juttu.

        Kirjoitin "hänelle", oletetulle. En käsitä kommenttiasi.
        xxtx


      • Anonyymi
        UUSI

        Onkohan se juuri se tilanne kun katson sinua ja aivan kun varoisit näyttämästä minulle mitä ajattelet minusta ja minäkin ujona ja herkästi toista peilaavana alan epäröimään, haluaako hän oikeasti minun lähestyvän. En ole ajatellut sitä ujoutena vaan coolina.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se juuri se tilanne kun katson sinua ja aivan kun varoisit näyttämästä minulle mitä ajattelet minusta ja minäkin ujona ja herkästi toista peilaavana alan epäröimään, haluaako hän oikeasti minun lähestyvän. En ole ajatellut sitä ujoutena vaan coolina.

        Niin, ujo henkilö ei oikein tohdi katsoa suoraan silmiin. Se on juuri sitä ujoutta. Jos olisit hän, tiedä, että en muuta haluaisikaan, kuin sinun lähestyvän. Siksi viime syksynä (lokakuussa) laitoin sulle "merkin" tiedoksi, että haluaisin sun tulevan mun luo, koska itse en olisi rohjennut tulla sun luo.
        Se merkki oli vaatetus, kirkkaanpunainen neulepusero ja sen alla valkoinen paitapusero. Ja sinä tulit. Olin tavattoman onnellinen.
        xxtx


    • Anonyymi
      UUSI

      Tietysti voi. Se on kuitenkin selvää, että jos on ihan ylitsepääsemättömän ujo, niin ei siitä tutustumisesta sulloin mitään tule. Lisäksi kahden ujon keskinäinen parinmuodostus on ihan jumalattoman hankalaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuka on ujo??!


      • Anonyymi
        UUSI

        Pitää muistaa, että nimenomaan se ensiyhteys voi olla se vaikein hetki. Kun molemmat sen saavuttavat, asiat voivat edetä normaalistikin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ujous on hyvä asia, itsellä on tai oli sellainen! Se on jopa hiukan seksikkästäkin, mutta täytyy olla sen verran rohkea, että uskaltaa nähdä ja koskettaa!

      • Anonyymi
        UUSI

        Miten olet muka päässyt eroon se on luonteenpiirre kerro ihminen se !!!


      • Anonyymi
        UUSI

        Juurikin näin! Ja jos toiselle uskaltaa edes viestin laittaa jossa kertoo, että ujous asioiden taustalla niin kyllä kaikki siitä hiljalleen järjestyy kun toinenkin osaa nähdä syyt eikä luule ettei ujo välitä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet muka päässyt eroon se on luonteenpiirre kerro ihminen se !!!

        Hitto mitä valetta


    • Anonyymi
      UUSI

      Naisen rakkaus usein tarkoittaa, että mies on ahkera työhevonen, ja monet ujot miehet ovat juuri sellaisia. Mutta pelimiehille naiset antautuvat täysin.

      • Anonyymi
        UUSI

        👋👋👋👋👋 työheppa, ja ujohko.


      • Anonyymi
        UUSI

        Minä (nainen) kaipaan ja mietin onko kaivattuni ujo vai pelimies. En minä työhevosta etsi, oli sitten ujo tai ei. Kaipaan sitä ihmistä joka viimeksi oli niin hämmentyneen ujon oloinen, ettei tiennyt miten päin olla, ettei meinannut vierelleni levottomuudessaan istua. Saattoi johtua muustakin. En tiedä. Voi kun tietäisin. En tiedä pitäisikö laskea irti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä (nainen) kaipaan ja mietin onko kaivattuni ujo vai pelimies. En minä työhevosta etsi, oli sitten ujo tai ei. Kaipaan sitä ihmistä joka viimeksi oli niin hämmentyneen ujon oloinen, ettei tiennyt miten päin olla, ettei meinannut vierelleni levottomuudessaan istua. Saattoi johtua muustakin. En tiedä. Voi kun tietäisin. En tiedä pitäisikö laskea irti.

        Hämmentäviä voivat olla ne tilanteetkin miehelle, oletko miettinyt sitä. Jos itse olet tottunut luontevasti olemaan missä vain ihmisten kanssa niin miehellä ei välttämättä vastaavaa luontevuutta ihmisten ilmoilla ole valmiina.


      • Anonyymi
        UUSI

        En usko tuohon. Naiset jotka "antautuu" pelimiehille, on vaan tyhmiä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Miten ujoutesi näkyy hänen ympärillään?

      • Anonyymi
        UUSI

        En ymmärrä 🧐


    • Anonyymi
      UUSI

      Sitten kun ujo mies pääsee sen ujoutensa yli, kun olet kärsivällisesti ollut paikalla, mennäänkin toiseen ääripäähän että paikat huutaa armoa. Bonuksena, hän on nyt täysin sun, ei edes katso muita. Järkytys tämäkin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Armoa ei anneta jos odotus ollut pitkä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Täytyykin sitten odottaa vielä jonkin aikaa 😉
      Kyllä me vielä saadaan olla yhdessä, vaikka sitten minun täytyisi se jää murtaa ja kaiken uhallakin häntä lähestyä.
      Ainoa mitä siitä voi seurata pahimmassa tapauksessa, on se että hän häipyy maisemista kokonaan.
      Tuskin niin käy ja toivon että ei sentään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiteytit asian hyvin, näin ulkopuolisena kommentoin. Pahimmassa tapauksessa jos kuka muka kävisi noin, asiaan tulisi kuitenkin selvyys. Hän matkaisi ehkä sinne minne aurinko ei paista niin hyvin ja voisit jatkaa onnellista elämääsi, muussa tapauksessa vaikea sanoin kuvata niitä mahdollisuuksia, koska siihen ei olisi ehken aikaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiteytit asian hyvin, näin ulkopuolisena kommentoin. Pahimmassa tapauksessa jos kuka muka kävisi noin, asiaan tulisi kuitenkin selvyys. Hän matkaisi ehkä sinne minne aurinko ei paista niin hyvin ja voisit jatkaa onnellista elämääsi, muussa tapauksessa vaikea sanoin kuvata niitä mahdollisuuksia, koska siihen ei olisi ehken aikaa.

        No sairastan sä olet


      • Anonyymi
        UUSI

        Vaikka ujo olenkin, niin uskaltaisin tehdä aloitteen jos olisin varma toisen tunteista. Jos rohkenet antaa jonkin pienen vinkin, niin ehkä itsekkin rohkaistun ja saan asiat aluilleen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ujo olenkin, niin uskaltaisin tehdä aloitteen jos olisin varma toisen tunteista. Jos rohkenet antaa jonkin pienen vinkin, niin ehkä itsekkin rohkaistun ja saan asiat aluilleen.

        Niinpä, vinkkiä irl mullekin kiitos. /täysin sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No sairastan sä olet

        Niin, siksi täällä kirjoitankin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Miks ei vois, mut jos se nainen on yhtä ujo?

      • Anonyymi
        UUSI

        Silloin on tärkeää, että tapaaminen on sovittu, jolloin molemmat pystyvät rauhassa valmistautumaan kohtaamiseen. Samoin ehkä 1. kohtaamista pitäisi saada jotenkin kevythenkiseksi, jolloin on helpompi avautua ja olla oma itsensä, eikä ole liian suuria odotuksia puolin ja toisin, aluksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin on tärkeää, että tapaaminen on sovittu, jolloin molemmat pystyvät rauhassa valmistautumaan kohtaamiseen. Samoin ehkä 1. kohtaamista pitäisi saada jotenkin kevythenkiseksi, jolloin on helpompi avautua ja olla oma itsensä, eikä ole liian suuria odotuksia puolin ja toisin, aluksi.

        Oletko aikuinen ihminen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aikuinen ihminen?

        Et taida olla ujo, joten et voi ymmärtää asiaa heidän näkökulmastaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin on tärkeää, että tapaaminen on sovittu, jolloin molemmat pystyvät rauhassa valmistautumaan kohtaamiseen. Samoin ehkä 1. kohtaamista pitäisi saada jotenkin kevythenkiseksi, jolloin on helpompi avautua ja olla oma itsensä, eikä ole liian suuria odotuksia puolin ja toisin, aluksi.

        ... tässä ajatuksessa on kyse vain häiriötekijöiden poistosta, jolloin mahdollisia kynnyksiä poistetaan vaikeuttamasta kohtaamista. Jos on vähänkin ujo ja lisäksi yliajatteleva, ehtii mielessään pohtia miljoona skenaariota hetkessä, joten ylimääräiset häiriötekijät on hyvä poistaa tilanteesta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe