Miten olette päässee irti kierteestä, jossa olette kyselleet useilta näkijöiltä tulevaa ja nykyhetkeä. Olen tässä kierteessä muutaman kerran ollut. Aina välillä en kysele, mutta sitten saatan lyhyellä ajalla kysyä monelta. Sehän on avun hakemista epätoivoisessa hetkessä. Olen kiitollinen monelle, sillä olen saanut paljon ymmärrystä asioista, jota en olisi saanut muulta kuin ihmiseltä, jolla tämä lahja on. Kavereilta kun tulee ennemmin neuvoja ja kommentteja. Toki olen törmännyt myös kamaliin näkijöihin. Mitä teit ja mitä tapahtui, kun lopetit kierteen? En halua olla ns riippuvainen plus menee rahaa. Pitää saada itsekunnioitusta takaisin. Muuten minulla on elämän palikat kunnossa, hyvä työ, joitakin sijoituksia yms. eli en suinkaan ole passiivinen elämässäni vaan olen toteuttanut isojakin asioita, mistä moni vaan haaveilee. Tämä niille, jotka luulee, että vain joku elämän uhri näitä tänne kirjoittaa.
Ennustajiin koukkuun jääneet
4
387
Vastaukset
- Anonyymi
Tajuamalla sen ettei heitä kannata kuunnell tai korkeintaan pilaa elämänsä. Ei kukaan tee päätöksiä puolestasi ja tuhlaat ainoastaan rahaa kuuntelemalla heidän ennusteitaan.
- Anonyymi
Meinasin mennä vararikkoon joten lopetin soittelemisen ja sähköpostiennusteiden tilaamisen. Myöhemmin olen haksahtanut tekstariennustuksiin.2,5€ viesti, mutta silläkin tavalla nousi puhelinlasku, kun kysyin niin paljon. Nyttemmin en ole kysellyt kuin pari kertaa kuussa tekstareilla.
- Anonyymi
Saitteko lopulta hyötyä näistä? Näkikö kukaan oikein asioita?
- Anonyymi
Pääsin irti kun luin aiempia katsauksia ja tajusin, ettei näistä kukaan ollut nähnyt pidemmälle yhtään mitään. Ei kehutut ja hehkutetutkaan. Olen pyrkinyt elämään aktiivisesti ja toimimaan erilaisissa ympäristöissä niin työssä kuin vapaa-ajallakin, eli omasta passiivisuudesta ei ole ollut kiinni. Ja oikea näkijähän näkisin tuonkin, jos noin olisi ollut.
Nykyhetkeen siis jotkut näkevät (surkeimmat eivät siihenkään) ja senkin voivat hyvin päätellä kysymyksistäni ja puhelun aikana käydystä kommunikaatiosta. Lisäksi intuitiivisesti voi nykyhetkeen nähdä, siinä ei mielestäni ole kyse ennustamisesta. Kokemukseni mukaan arvioivat nykyhetken intuitiivisesti ja arvaavat tulevat tapahtumat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125