Miksi hymyilette sedälle.
Se on toisaalta kiihottavaa,toisaalta ärsyttävää.
Kun tietää ettei se johda mihinkään.
Saa vain turhaan sedän kullin innostumaan.
Mutta onko oikessti vanhemmista kiihottuvia nuoria parikymppisiå naisia
Kyllähän näillå vanhoilla rikkailla julkkiksilla on jopa kolme kertaa nuorempia naisia,mutta löytyiskö tavalliselle himokkaalle sedälle sellaista?
Sedälle ,jolla ei ole läskiä vaan vielä atleetin ktoppa.
Naamakin kohtuullisen siedettåvä,ei polta eikå juo viinaa.
Vain hiukan liian innokas nussimaan,vieläkin,yli kuuskymppisenä.
Vastatkaa nuoret naiset rehellisesti, kostuuko joskus pillu vanhan sedän kiimaisesta katseesta?
SydnetybCarton 63
Nuoret naiset
8
386
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä juuri kostu isäni ikäisistä ukoista. Hymy vanhalle ihmiselle on ystävällinen ja kohtelias tapa, ei muuta. Vai pitäisikö kulkea naama norsunvitulla ihan vaan ettei joku luule liikoja itsestään?
- Anonyymi
Hyvin kuitattu tuo oli kyllä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kuitattu tuo oli kyllä😂
Useimmissa tapauksissa täyttä totta.
- Anonyymi
Itse olen neljäkymmentä, ihan normaalissa töissä käyvä mies ja olen parisuhteessa 16 vuotiaan tytön kanssa.
Hän haluaisi muuttaa luokseni mutta siihen en ole vielä suostunut. Koko päivän on hyvä mieli, kun nuori nainen katsoo silmiin ja hymyilee vaikka kaupassa. Sitä tietysti toivoo, että saisi jossakin vaiheessa nauttia tuon naisen seurasta, mutta sellaista tapahtuu varmaan vain päiväunissa. Onneksi voi aina haaveilla. M65
- Anonyymi
Vaikka vanhat, varsinki sellaset härskit ja röyhkeet miehet mua kiihottaaki, en mä sen takia niille hymyile vaa teen niin kaiken ikäsille asiakkaille.
Kikka19- Anonyymi
Kikka , oot ihana nuori nainen
- Anonyymi
Kun kaunotar hymyilee miehelle, niin se joko on suosionosoitus eli hän kutsuu miestä lähestymään seksuaalisesti (romanttisella mielellä) itseään tai kaunotar on metoo-viehe. Tilannearvointiin vaikuttaa se, onko kyseessä vastaus miehen flirttiin, vaiko kaunottaren avaama lähestyminen.
Mutta jos hän hymyilee työssä ollessaan, niin se useimmiten on vain työtehtävään kuuluvaa kohteliaisuutta. Tämä se on miehen mieltä kiusaava tilanne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446