sekä varmatoiminen, mukava, arvostettu, luottamusta herättävä, mainio ajo-ominaisuuksilta, lähes ilmainen ylläpitää ja käyttää sekä ruipulimerkeillä ajavia ärsyttävä.
Toyota on oikein hyvä ja luotettava
9
242
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, just noin. Yli 10 vuotta ajanut Toyotalla, josta edelleen näkyy maksettavan saman verran, kuin silloin kun tuon käytettynä ostin. Jakohihna vaihdettu. Öljyt+suod. kerran vuodessa. Katsastuksessa kehutaan kuinka hyvä auto on. Oikeassa olet siinäkin, että tyypit, jotka tarvitsevat autoa näyttääkseen jotain muille, katsovat vinoon. Mutta antaa katsoa, minä voin käyttää tuon "välirahan" muuhun kivaan.
- Anonyymi
Lahkossa on voimaa!
- Anonyymi
Carina E. Aikoinaan pidin 5 vuotta. Toyota-liikkeeessä korjautin 12 kertaa tuona aikana. Rahaa paloi 3000 €. Silloin jo tuntitaksa n. 84 €. En pidä halpana tai kestävänä.
- Anonyymi
Toyota kuskina kun kts. nykyhintoja niin hirvittää , liian kalliita uudehkot mutta vanhemmiten näyttävät kestävyytensä ja vaivattomuutensa huoltojen ja korjauksien suhteen . Noista muutaman tonnin toitsuista saa kyllä rahalleen vastinetta jos vähänkin autotuntemusta tehdä valintaa , kalliimmissa luokissa valitsisin jonkun muun merkin ja hybridit unohtaisin täysin .
- Anonyymi
Näin hyvä ja luotettava, vai mitä omapoika?
- Anonyymi
Laitetaan sitten linkki perään.
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetaan sitten linkki perään.
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.
Tämä siis Suomessa.
- Anonyymi
Tielle eniten jättäneistä autoista nousee muutama automerkki. Erityisesti Toyotan C-HR ja RAV4 korostuvat tilastossa. Selityksenä on autojen akku, joiden varaus saattaa ajotauon jälkeen yllättäen heikentyä.
- Anonyymi
Toyota on kuin kiinalainen käkikello.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743