Miksi aikuinen mies

Anonyymi-ap

kiusaa? Eikö olisi helpompi antaa toisen olla.

19

359

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka kiusaa ja ketä? Minä en ole mielestäni kiusannut täällä enkä missään. Minua kyllä rääkätään joka päivä. Alkaa olla ihan oikeasti mielenterveys koetuksella.

      • Anonyymi

        missä sua rääkätään. sun pitää ilmoittaa poliisille jos sulle tehdään väkivaltaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        missä sua rääkätään. sun pitää ilmoittaa poliisille jos sulle tehdään väkivaltaa

        Aivan sama vaikka tulisivat ja hakkaisivat mut paskaks. En jaksa enää välittää yhtään mistään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan sama vaikka tulisivat ja hakkaisivat mut paskaks. En jaksa enää välittää yhtään mistään.

        sähän sanoit eilen että oot hyvä pystypainissa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan sama vaikka tulisivat ja hakkaisivat mut paskaks. En jaksa enää välittää yhtään mistään.

        ota se sun hieno kilpi mukaan kun meet ulos


      • Anonyymi

        Itse huomannut, että nainen voi kokea monenlaiset tilanteet kiusaksi, jos vain haluaa uskoa niin. En ymmärrä selkeää kiusaamista, jos nainen sellaista kokee. Niin kuin täälläkin monet omii asioita ja kokee ne hänelle kiusaksi, sitä en aina ymmärrä.


    • Anonyymi

      Ei normaalilla kärjellä varustettu aikuinen kiusaa eikä tee pilkkaa toisesta. Typeriä sellaiset on.🥺

      • Anonyymi

        *järjellä


    • Anonyymi

      Jos nainen on yksinkertainen ja ruma, niin silloin voi tehdä niin. 🙋‍♂️

      • Anonyymi

        Kiitos kauniista sanoistasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoistasi

        Ole hyvä!


      • Anonyymi

        Tiedätkö että tuollainen jättää jäljet toiseen. Toivottavasti saat joskus itse tuollaista kohtelua, niin voisit ymmärtääkin jotakin!


      • Anonyymi

        Katsohan mies peiliin ja mieti hyvin perusteellisesti sanomaasi.
        Kuka sitä onkaan ruma suustansa ja ehkä myös ulkoisesti.
        Vaikka mitä väliä sillä on kun joku nainen ei todellakaan tule huolimaan sinua petiinsä eikä muuhunkaan kontaktiin.
        Ja mitä siihen rumuuteen tulee, en nyt ole suoranaisesti koskaan pitänyt itseäni rumana enkä yksinkertaisena ihmisenä.
        Mutta jospa sinulla kävisi flaksi muiden naisten kanssa, vaikka olet se mikä olet.
        Minua et tule saamaan ikinä.


    • Anonyymi

      Se on kyllä ihan oma häpeä, jos täällä käydessä on kiusattu olo. Näille mielenvikaisille ja muina esiintyjille kun mitään ei voi.

      • Anonyymi

        Mutta tiedätkö padawan mikä on vielä surullisempaa? Aloittajan kaltainen ukkeli, joka esittää itselleen että kiviäkin kiinnostaa tämä hänen ”erittäin kohdennettu” herja. Mutta sulle tämä valuu varmaan ku vesi hanhen selästä


    • Anonyymi

      Ehkä kannattaisi ajatella mitä oot itse tehnyt.. turha valittaa jos on itse kussut kaiken.. sitä saa mitä tilaa

    • Anonyymi

      Naisella ei kuulu olla karvoja. Tiedoks vaan

    • Anonyymi

      Miksi aikuinen nainen kiusaa eikö olisi parempi antaa olla .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2873
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      261
      1206
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1201
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      983
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      46
      875
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      858
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      769
    Aihe