Odotan huomista

Anonyymi-ap

Huomiseen on niin pitkä matka yön läpi, unien hämärät kalliot vastassa. Kohtaamistasi samaan aikaan toivon ja pelkään, olen edessäsi lasinkaltainen; sanasi voivat saada minusta esiin melodian tai särön. Tuskin uskallan sinuun katsoa, se on retki maisemaan jonne tahdon vaeltaa. Silmäni puhuvat liikaa, ne eivät vaikene, ne paljastavat minut kuin syksy ruohonkorret. Olen kaivannut sinua niin kuin pieni laine kaipaa ulapalla rantaa, kodin rosoista viivaa.

Kun ajattelen kohtaamistasi, on sydämeni pohjaan painuva kivi; niin täynnä se on pelkoja ja onnea. Pelkoja siitä että näet kuinka täytät päiväni kuin raikas vesi tomuisen astian; pelkoja siitä ettet näe kuinka sieluni vaeltaa ilman sinua kuin vanhan linnan aave. Onnea siitä, että saan edes hetken hengittää olemuksesi säteitä; onnea siitä että sinä tosiaan olet totta.

Olisitpa jo tässä, tuntisin taas auringon virran. Se läpäisee minut kiireestä kantapäähän, tuoden pienet tanssivat pilkahdukset syvänteiden pimeään. Kun ei vielä huominen olisi, viipyilisin pitkään maistellen jokaista kellonlyömää lähempänä sinua. Odotuksen kuvani ovat täynnä hellyyttä ja lämpöä, lehtisuonien syvyyttä. Ja tiedän kun olet vihdoinkin siinä, vapisen sisäänpäin kääntyen, kuin oksa vailla lehtiä. Puhuttelet sisimpäni perustuksia tavalla jossa on maan luomisen ensimmäinen päivä.

Tämän kaiken pidän sisälläni vaikka olet kosketuksen mitan päässä; se huimaa minua kuin vuoristoinen ilma. Hidastun, hiljenen, on tässä päivieni luku.

65

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa tekstiä❤️Hyvää yötä

      • Anonyymi

        Kiitos ❤️ Hyvää yötä


    • Anonyymi

      Vedä käteen !

      • Anonyymi

        Miksi minun pitäisi vetää käteen?


      • Anonyymi

        Aamuhommat tekisi nyt terää.


    • Anonyymi

      Jaa trolli heränny koomasta

      • Anonyymi

        En ole trolli vaan ihminen joka kaipaa.


      • Anonyymi

        Ei tämä miestrolli tuntuu paljoa nukkuvan, kuten ei moni muukaan kilahtanut. Toiset taas arvostaa riittäviä yöunia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä miestrolli tuntuu paljoa nukkuvan, kuten ei moni muukaan kilahtanut. Toiset taas arvostaa riittäviä yöunia

        Taidat olla vähän yksinkertainen. Jos menee nukkumaan klo 00:30 ja herää 8:30, ehtii ihan hyvin nukkua kahdeksan tunnin yöunet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä miestrolli tuntuu paljoa nukkuvan, kuten ei moni muukaan kilahtanut. Toiset taas arvostaa riittäviä yöunia

        Olet itse trolli. Näin hänet eilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vähän yksinkertainen. Jos menee nukkumaan klo 00:30 ja herää 8:30, ehtii ihan hyvin nukkua kahdeksan tunnin yöunet.

        Niinhän se on, että aamun virkku on illan torkku ja yön nääs varsinkin


    • Anonyymi

      Kielenä pelkkä ilman häivähdys kun syntyvä säe kirpoaa loman kädestä.
      Siipi on mykkä viestinviejätär, tuo viuhka on takanasi. Hänen peilissään puhtaaksi pyyhityssä alati itsenään näyttäytyy kääntyessäsi ja käsissäsi peiliä kääntäessä.
      Hei rakas.

      • Anonyymi

        Iltalääkkeet jäi sulla ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltalääkkeet jäi sulla ottamatta.

        Osaatko selittää, että mikä tarkalleen näissä miehen lyyrisissä purskahduksissa itseltä itselleen saa kilahtamaan tällä tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko selittää, että mikä tarkalleen näissä miehen lyyrisissä purskahduksissa itseltä itselleen saa kilahtamaan tällä tavalla?

        En kirjoita itselleni kiusanhenki. Kirjoitan kaipuustani ihmiseen jonka tunnen oikeassa elämässä.


    • Anonyymi

      Tulen ehdottomasti, haluan kokea tämän olet niin vahvasti mielessäni etten voi enää perääntyä.❤❤❤

      • Anonyymi

        Hän on myös vahvasti mielessäni. ❤️


    • Anonyymi

      "Puhuttelet sisimpäni perustuksia tavalla jossa on maan luomisen ensimmäinen päivä."

      Tämän edessä voisi melkein olla aseeton.

      • Anonyymi

        Hänen edessään olen aseeton.


      • Anonyymi

        Mietin kanssa, että todella syvällistä. Sillä kaivatulla ei ole varmaan hajuakaan siitä, kuinka kauniisti hänestä ajatellaan. Eikö maailma olisi hiukan parempi paikka, jos tällaisia tuntemuksia oikeasti tuotaisiin julki ja näytettäisiin kuinka toisista aidosti välitetään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin kanssa, että todella syvällistä. Sillä kaivatulla ei ole varmaan hajuakaan siitä, kuinka kauniisti hänestä ajatellaan. Eikö maailma olisi hiukan parempi paikka, jos tällaisia tuntemuksia oikeasti tuotaisiin julki ja näytettäisiin kuinka toisista aidosti välitetään?

        Olisi varmaan. Jotakin olen sanonutkin, mutta kaipauksestani en.


    • Anonyymi

      Vastaus kaivatulta.

      Kuin äänetön kutsu, lämmin siiven pyyhkäisy minut luoksesi toi. Olimme siinä yht'äkkiä kaksi kuin yhtä, alastomina ja aseettomina.

      Kuin valo sydämeni ja sieluni täyttänyt ois,
      yht'äkkiä kaiken niin kirkkaasti näyttänyt vois. Olo autuainen mieleni sopukoihin tuli.
      Sieluni sinuun kokonaiseksi suli.

      En enää pelkää. Luotan tulevaan, luotan perustavanlaatuiseen tarkoitukseen. Selkäni pehmeää ihoa silität ja ymmärtävään syleilyysi siipesi levität. Siinä lohtu ja lämpö on, kaikki se kaste, jota janoinen vaeltaja löytömatkallaan kaihonnut on.

      On yhteys meidän alkukantainen, niinkuin monimuotoisuus ja tasapainoisuus luonnolle edellytys on. Siinä tuntea voin, mä elän.

    • Anonyymi

      Aurinko hiekalle lankeaa, oi unelias aamun kävelijä. Hiukset hiekassa raukea kylpy lämpenee. Poskellesi aurinko suitsuketta tuo ja ilosta lemmenjuoman sekoittaa.

    • Anonyymi

      Miksi pelätä jotakin sellaista mikä tuo toiselle syvää iloa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vai oikeassa silmässä?? Se on kyllä vieläkin kipeenä! Jätä mun silmät rauhaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oikeassa silmässä?? Se on kyllä vieläkin kipeenä! Jätä mun silmät rauhaan!!

        Omassa oikeassa silmässäni ohi ajaessani.
        Ap huomauttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omassa oikeassa silmässäni ohi ajaessani.
        Ap huomauttaa

        Mistä ajoit ohi?


      • Anonyymi

        Hänen kanssaan hymyilen sisäänpäin. Olen iloinen kun näen hänet mutta se ei aina naamastani näy.


    • Anonyymi

      Iloa siitä, että huomaa olevansa toiselle hyvin tärkeä. Yhtä tärkeä kuin hän minulle

    • Anonyymi

      En jaksa enään lukea näitä runoja.Aika meni ohi niistä nyt on enään pelkkää vihaa...onneksi.

      • Anonyymi

        En mä vihaa ketään...enkä varsinkaan sinua kaivattuni 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä vihaa ketään...enkä varsinkaan sinua kaivattuni 🥰

        Pakkomielle, mikä pakkomielle! Ku pääsis täältä turvaan!


    • Anonyymi

      Sinä olit siinä. Joskus toivoisin että olisin vain uneksinut sinusta. Olet totta ja se tekee kipeää. Niin kipeää että kun istuit vieressäni, lähdin viereltäsi vaikka olisin halunnut jäädä.

      • Anonyymi

        Älä huoli. Täytyy vain nähdä hiukan vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli. Täytyy vain nähdä hiukan vaivaa.

        Tänään ajattelen vain kahta ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli. Täytyy vain nähdä hiukan vaivaa.

        Mitä pitäisi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi tehdä?

        Keittää teet tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keittää teet tietysti.

        Ei ole käynyt kylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole käynyt kylässä.

        Kyl ässä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl ässä on.

        Ei ole ässä se jota kaipaan.


      • Anonyymi

        Toinen seisoi, vai istuimmeko yhdessä penkillä? Huikeita tekstejä, moni näihin samaistuu eikä oikealle tietenkään koskaan kerrota. Onko hän ilmaan haihtuva taika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen seisoi, vai istuimmeko yhdessä penkillä? Huikeita tekstejä, moni näihin samaistuu eikä oikealle tietenkään koskaan kerrota. Onko hän ilmaan haihtuva taika?

        Istuimme yhdessä. Ei hän ilmaan haihtuva ole, mutta lienee taikonut mieleni sitä itse tietämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl ässä on.

        Oletko koskaan harkinnut psykoterapiaa? Sivusta


    • Anonyymi

      Mitä se huominen toi nyt työpaikalla?

      • Anonyymi

        Miksi työpaikasta kysyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi työpaikasta kysyt?

        Tämän kirjoitukset on jollekin työpaikalla nähdylle pohjoiseen, selviää usein keskustelua luettaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kirjoitukset on jollekin työpaikalla nähdylle pohjoiseen, selviää usein keskustelua luettaessa.

        Ei ole tämä kirjoitus työpaikalle pohjoiseen.


    • Anonyymi

      "Mun sydän sydän sulaa.."

    • Anonyymi

      Näissä kielikuvissa ei oöe mitään erikoista ihan jokainen jolla on mielikuvitust pystyy tuottamaan tällaista tekstiä.

      Mutta kaikilla ei ole mielikuvitusta, totta sekin.

      Entä se tunne? Saisitko sen mukaan näihin, kun sitä ilmeisesti on?

      • Anonyymi

        Ihan jokainen pystyy mihin tahansa, joo. Mitä tarkoitat tunteen saamisella mukaan? Jos tästä ei mikään tunne välity, ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan jokainen pystyy mihin tahansa, joo. Mitä tarkoitat tunteen saamisella mukaan? Jos tästä ei mikään tunne välity, ei voi mitään.

        Tästä välittyy ihan kaikki❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä välittyy ihan kaikki❤

        ❤️ Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan jokainen pystyy mihin tahansa, joo. Mitä tarkoitat tunteen saamisella mukaan? Jos tästä ei mikään tunne välity, ei voi mitään.

        No kun kirjoitetaannä pelkkiä kielikuvia niin se on jo lähinnä naurettavaa. Mutta kukin tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kirjoitetaannä pelkkiä kielikuvia niin se on jo lähinnä naurettavaa. Mutta kukin tyylillään.

        Ei siinä ole mitään naurettavaa. Mitä sitten olisi pitänyt kirjoittaa, kaivatun koko nimi ja osoite ja puhelinnumero? Kirjoittaa että

        Mieleni tekee kahvia. Soitan sinulle. Tule tänne kahville. Sitten heräsin. En uskalla soittaa.


    • Anonyymi

      Mielestäni vain sellainen ihminen, joka kokee samanlaisen tilanteen, ymmärtää täysin aloittajan tekstin.
      Vähättelijöille: Ei kuka tahansa osaa noin kirjoittaa ja toinen seikka kuka kehtaa tunteilla noin runsaasti.
      Kirjoittaja voi olla 16 - 100 vuoden välillä.
      Rakkauden tunteen lumoama.

      • Anonyymi

        Rakkauden tunteen lumoama olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden tunteen lumoama olen.

        Minä myös....varmasti ikuisesti kituutan tässä omassa kurjuudessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös....varmasti ikuisesti kituutan tässä omassa kurjuudessani.

        Mikä sinut lumosi? Miksi ikuisesti kituutat?


    • Anonyymi

      Aivan todella kaunista luettavaa täällä. Kiitos siitä ap.

      • Anonyymi

        Kiitos.


      • Anonyymi

        Sinulleki tämä mies, jota luulet naiseksi osoitti nämä ylitsevuotavaa sanat? Narsismin alalajista ehkä kyse näin ollen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulleki tämä mies, jota luulet naiseksi osoitti nämä ylitsevuotavaa sanat? Narsismin alalajista ehkä kyse näin ollen

        Joka toisia epäilee jatkuvasti narsistiksi kevyin perusteluin, on luultavimmin sitä itse.


    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä, että tätä palstaa lukevat näkevät apn tekstin hienona "olemuksen säteinä".

      Liika on liikaa. Ja olen todellakin ollut rakastunut ja rakkauden huumaama, silti liika on liikaa kielikuviakin.

      Onnea aplle, kirjoita sille sadun prinssille ihan henk koht. Niin realisoituvat nuo haaveittesi syvät alhot, jotka ovat kuin tuuleen rakennettu labyrintti, yhtä sokkeloinen, kadottava ja yhtä tuulesta hajoava, mutta jonka raunioista tämän kaltaisia satuja kerrotaan todeksi uudelleen ja uudelleen kuin kaikki olisi ikiaikaisesti elettyä ja koettua, haurasta kuin jää, jonka kevään ensi aie aluksi sulattaa. Ja joka myöhemmin kimaltelee pisaroina kukkaan puhkeavassa kukan nupussa ihan kuin yksi pisara olisi elämän ehto sille, joka siitä pääsee nauttimaan sortuneilla raunioilla.

      Että näin, liika on liikaa, sanojakin. Ettei se sanoma hukkuisi.

      • Anonyymi

        En sanonut että kyse on sadun prinssistä. En sanonut onko kyse naisesta vai miehestä. Hänen olemuksensa on ainutlaatuinen niiden lukuisten ihmisten joukossa jotka olen tavannut. En elä haavemaailmassa. Minulla on hänen yhteystietonsa. Olen hänen kanssaan tekemisissä irl. Kaikesta muusta olen voinut puhua, mutta en siitä että olen ihastunut häneen. Herkkyys ei ole sama asia kuin hauraus. Minulla on ollut hänen kanssaan konflikteja, mutta ne ovat syventäneet tunteitani. Ihailen hänessä hyvin monta asiaa, kuten hänen suoruuttaan. Voimme olla rakentavasti erimielisiä. Ja niin edelleen on paljon muutakin mitä sinä et tiedä ja mikä ei luomaasi kuvaa vastaa. Se on vain yksi osa tätä kaikkea, että haluan kirjoittaa tunteistani häneen kauniisti ja herkästi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe