Meillä kävi lapsuuden kodissani maalla

Anonyymi-ap

Sähkömiehiä,kaksin kappalein,oli vanhempi mies ja nuorempi,isä ja poika,seurailin heidän työtään,olin silloin murros ikäinen, ja juttelin sen pojan kanssa siitä mitä hän teki, no vudet vierivät ja tulin täysi -ikäiseksi ja aloin käydä ravintoloissa,vaikka niitä nyt ei montaa siinä tuppukylässä ollut mutta kumminkin...oli aina ihan täynnä väkeä ja juttu luisti ja tuli tuttavia kun en ollut nähnyt keitään heistö kun nyt vasta baarissa, no. Sattui siinä silmäni näkemään baari tiskillä tämän nuoremman sähkömiehen juttelevan jonkun kanssa ja itsekkin kun olin alkoholia nauttinut niin rohkeasti sekaan vaan juttelemaan...hän oli hämmästyny että hänet muistin ja että olin tullut jo aikuisen ikään kun emme muuten samoissa piireissä pyörineet..hän vaikutti mukavalta...vaikka kyllä sanoi että on alkoholilla nyt osuutta keskusteluumme ja sanoin että samoin.
Siinä ilta eteni ja juttelimme muidenkin kanssa eli olimme erikseenkin...mutta hön kävi sanomassa että älä sitten häivy minnekkään ennenkuin olet minut nähnyt...
No..tuli valomerkki eikä miestä missään ja menin ulos jo kävelemään ja etsimään taksia kun kuulin nopeita askelia takaani ja säikähdin hieman että kuka hyökkää niin hän juoksee että mihin lähdit...mutta sanoin että ei miestä näkynyt niin lähden kotiin...etkä lähde hän sanoi...nyt alkaa meidän osuus...mutta sanoin että eiköhän me olla jo ihan kypsiä..
Siitä hän sitten vetää mua sinne parkkipaikalle ja sanoo että otanko sut jo täs...minä vastustelin ja sanoin että on sulla voimaa vaikka oot humalas...
Yritin päästä irti mutta hän oli vahva..
Veti mut johki latoon ja repi paitaa päältä ja sano että ei sitte ääntäkää...hameen repi auki ja sano että anna vaan vähällä niin ei tarvi lyödä tai kynsiä sua...
No. Hän hän työnty sisään ja tyydytti itsensä ja sillä selvä...sitten hän yritti korjailla mun vaatteita ja siistiä mua ja anto peräti takkinsa mulle ja tilas taksin...
Lähti ennen taksia ja puhelimes sano että laita hänen piikkiinsä mihin tämä mun nainen haluaaki mennä....
Ja sano että me nähdään viä...
Sä oot ny mun omaisuutta....ja lähti...
Kyllä oli hämmästyny taksari kun mut näki...kysy että onko kaikki ok..

0

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1727
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        71
        1547
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        55
        1260
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        68
        1102
      5. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        729
      6. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        725
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        717
      8. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        705
      9. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        692
      10. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        668
      Aihe