Miksi et halua lasta?

Anonyymi-ap

Vaikea kuvitella sopivampaa äitiä kuin sinä.

31

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska mulla on jo kolme ...

      • Anonyymi

        Onko ne sun omia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne sun omia?

        No on tietty,
        Ihan ovat musta tulleita...
        Kenen muunkaan ne olis ???


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No on tietty,
        Ihan ovat musta tulleita...
        Kenen muunkaan ne olis ???

        No onhan näitä uusperheitä... 🤨 Mä aliarvioin taas sut. Sulla on siis tällaista pyörinyt mielessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onhan näitä uusperheitä... 🤨 Mä aliarvioin taas sut. Sulla on siis tällaista pyörinyt mielessä.

        Siis mitä mulla pyörinyt mielessä??


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Siis mitä mulla pyörinyt mielessä??

        No en nyt tässä mene siihen. Oot sinä kyllä aikamoinen nainen. Mutta kyllähän mä sen tiesin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne sun omia?

        Huh huh, sinä se jaksat kysellä satusedältä typeriä


      • Anonyymi

        Huh huh tuo mieheksiluulija väitti perättömästi sinua sedäksi eli mieheksi ilman mitään todisteita. Varmaan huomasitkin sen? Se on kunnianloukkaus ja kunnianloukkaus on rikos. Voisit aivan hyvin tehdä rikosilmoituksen siitä ja ihme ja kumma, kun Suomi24 ylläpito ei poista tuollaista viestiä. Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        No on tietty,
        Ihan ovat musta tulleita...
        Kenen muunkaan ne olis ???

        Niin ne oli ne alipainoiset ennenaikaiset?Itse sanoit.Veditkö mitä kaikkee aineita ja oliko bulimia ja anoreksia?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne oli ne alipainoiset ennenaikaiset?Itse sanoit.Veditkö mitä kaikkee aineita ja oliko bulimia ja anoreksia?

        Voi että,
        jos sä vaikka mietit hetken jos toisenkin
        mitä jauhat pskaa..

        Joko sä olet muuten vaan vai*ooja ja jotain,
        Taikka sitten oikeesti sekasin päästä...

        Sulla on joku pakkomielle v*inota mua..

        Ootko sä oikeesti noin julma ihan tuntemattomille aina,
        Vai onko joku tehnyt sulle jotain todella
        Kamalaa josta sitten kohdistat muhun
        sen pahan olon jostain syystä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne oli ne alipainoiset ennenaikaiset?Itse sanoit.Veditkö mitä kaikkee aineita ja oliko bulimia ja anoreksia?

        Mä en tollaista sanonut sulle,
        enkä kellekään muullekaan ihan vaan koska....

        • mun lapset ei kukaan ole ennenaikasesti
        syntynyt eikä alipainoinen.....

        • Enkä ole vetänyt mitään aineita ikinä.


    • Anonyymi

      Oon mies mutta kiitos

    • Anonyymi

      Tykkään hiljaisuudesta.

    • Anonyymi

      minä en halua sinua mies, teidän porukkaa tai lasta sinun kanssa. Minulls on uusi mies joka on hyvä minulle ja tahtoo hyvää minulle. Haluaa että saan rahaa, tehdä töitä ja saan elää hyvää elämää minulle rakkaiden kanssa. Ei halua uhrata minua tai syöttää muille, varastaa ja tuhota. näpäyttää ja että tunnen itseni huonoksi ja ei halua että uhraan elämäni ja kaiken mitä rakastan jotta te voisitte paremmin. Jätä minut rauhaan.

      • Anonyymi

        OK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK.

        Koetko vieläkin tässä rajatilassasi, että tämä mies, joka vastailee itselleen puhuttelee esim sinua ja jotain porukkaasi? Et varmasti klaarais mielentilatutkimusta jos sellaiseen päätyisit.


      • Anonyymi

        Onko se suakin kiusannut😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK.

        Muista, että on vain sinä ja sinun uskomattoman helposti suggeroitavat paviaanis. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista, että on vain sinä ja sinun uskomattoman helposti suggeroitavat paviaanis. Sivusta

        Ja nämä aiheet tärkeysasteikolla juu ihan todella ensisijaisia ja silleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nämä aiheet tärkeysasteikolla juu ihan todella ensisijaisia ja silleen

        Romanttista virkatyötä1


    • Anonyymi

      Kyllä haluaisin, hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        Ei varmaan sitten sulle aloitus?


    • Anonyymi

      Luulen, että olen mitä todennäköisimmin lapseni jo tehnyt. En halua lapsia enää vanhemmalla iällä. Yhtä lasta voisin kuitenkin harkita tässä (n 5vuoden sisällä) mikäli sinä aikana rakastuisin palavasti ja tuleva kumppani toivoisi yhteistä lasta kanssani.

    • Anonyymi

      minä en ikinä tekisi lapsia jos on tuommoisessa porukassa mukana. enkä ottaisi edes mieheksi, suurella vaivalla päässyt exön sivusta eroon ja sen vaikutuksista kaikkeen. sama paskasta työporukasta. hyi vittu että inhottaa, moiset hyväksikäyttäjät, mutta yritykset ainakin ottaneet takkiinsa.

    • Anonyymi

      OMG ei se ole niin, että aina on ns.varmat päivät jos jo 3 lastakin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä haluan, mieheni ei…En kertonut hänelle että haluan, koska en vielä tiedä mitä pitää tehdä…

      • Anonyymi
        UUSI

        Painajaismainen tilanne, jos toinen haluaa lapsen ja toinen ei.


    • Anonyymi
      UUSI

      Parempi orginelli et hankit mieluummin kilpikonnan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Koska silllä voiko joku kuvitellakaan parempaa äitiä, ei ole mitään tekoa sen kanssa haluaako joku äidiksi. Lapsia ei "hankita" siksi, muiden mieliksi ja kuvitelmien takia. Jos lasta ei itse halua, niin silloin EI ole sopiva vanhemmaksi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Osa haluaa nuorena äidiksi vaikkei ole mitään resursseja olla hyvä vanhempi kun omakin elämänhallinta on heikkoa.

      Toiset taas on viisaampia ja ajattelee niin että sen aika on sitten kun itse ja elämä, parisuhde ja talous on tasapainoista.

      Itse venytin pitkälle yli kolmekymppiseksi äidiksi tuloa sillä parikymppisenä olin toimeentulotuella elävä mielenterveyshäiriöinen tyttö jonka suhteet epävakaita, dramaattisia, väkivaltaisia ja lyhytaikaisia.

      Olin viisas jo nuorena kun ajattelin että lapsen ei ole hyvä syntyä tasapainottomalle vanhemmalle, tasapainottomaan suhteeseen, köyhyyteen jossa itsekin näkee nälkää ja kärsii rahan puutteesta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe