En oo kyllä tavannut naista

Anonyymi-ap

Joka olisi yhtä kiva luonne, yhtä fiksu, herkkä, naisellinen, kaunis, majesteettinen yms, kuin sinä. En voi kuvitella että tuosta vielä voisi parantaa. Ehdottomasti kaikkein turvallisin vaihtoehto lapselle omata tällainen äiti. Ihan täys kymppi.

22

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauniisti sanottu jostakin.
      Mikäli nyt tuo ei sit ollut käänteisesti
      ajateltuna sanottu..

      • Anonyymi

        Kuulostaako toi siltä että olisi jotenkin käänteinen. Tiiätkö fiksujen ihmisten ongelma on joskus noi vainoharhat, jos liikaa ajattelee ja viettää unelmissa aikaa... Sit mieli alkaa kehitellä kaikkia juttuja. Se alkaa elämään omaa elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaako toi siltä että olisi jotenkin käänteinen. Tiiätkö fiksujen ihmisten ongelma on joskus noi vainoharhat, jos liikaa ajattelee ja viettää unelmissa aikaa... Sit mieli alkaa kehitellä kaikkia juttuja. Se alkaa elämään omaa elämää.

        Viettää Unelmissa aikaa...
        On kyllä omituisia unelmia olleet missä
        viettänyt aikaa kun on aika painajaista ollut ....

        Vainoharhat jeps jeps...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Viettää Unelmissa aikaa...
        On kyllä omituisia unelmia olleet missä
        viettänyt aikaa kun on aika painajaista ollut ....

        Vainoharhat jeps jeps...

        Mua surettaa oikeasti se että painit nyt tuota painia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua surettaa oikeasti se että painit nyt tuota painia.

        Minua taas naurattaa tämä keskustelusi provoilevan miehen kanssa, vaikutat todella infantiililta


    • Anonyymi

      Et kuitenkaan vain sitä tekemisvaihetta yhtään mieti.

      • Anonyymi

        No mietin toki. Ihana ajatus, siis jos kyseessä olisi tosiaan se että ollaan myös lapsentekomielessä liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mietin toki. Ihana ajatus, siis jos kyseessä olisi tosiaan se että ollaan myös lapsentekomielessä liikkeellä.

        Aina voit mennä ehdottamaan sinne missä on punaiset lyhdyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mietin toki. Ihana ajatus, siis jos kyseessä olisi tosiaan se että ollaan myös lapsentekomielessä liikkeellä.

        Haluatko sä tehdä mun kans vielä yli nelikymppisenä yhteisen lapsen? Jaksatko sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voit mennä ehdottamaan sinne missä on punaiset lyhdyt.

        Eli tällaista oot nyt pohtinut pari päivää. Ja kaikki lähti vissiin mun yhdestä lauseesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sä tehdä mun kans vielä yli nelikymppisenä yhteisen lapsen? Jaksatko sä?

        Tottakai. Miksi en jaksaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tällaista oot nyt pohtinut pari päivää. Ja kaikki lähti vissiin mun yhdestä lauseesta.

        Teit aloituksen alle 20 min sitten..? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teit aloituksen alle 20 min sitten..? 🤔

        No mulle valkeni vasta äsken se. Tietenkin. Mistä mä sen olisin voinut tietää.


    • Anonyymi

      Original pieni nainen. Usein mä mietin sun kirjoituksia tutun oloisina. Mutta se Nainen ketä ajattelen, niin hän ei ole pieni. Vaan aivan normaalin kokoinen. Ehkä hieman isompi, mutta mulle sopiva olisi. Terkut nimpparisankarille jos luet tän.

      • Ei ole mun nimpparit tänään...
        Etunimi alkaa T kirjaimella... tokan nimen nimpparit vasta parin päivän päästä..


      • Anonyymi

        ota dementikko toi orggis vaan. kyllä se sua hoitelee vanhus
        minä en oo tulossa. oot liian vanha vaikka olenkin 49 vasta. mä en halua sua enä..ota vaikka hehku tai se sun 30v ..onhan sulla sitten niitä rahalla tai millä.. ihan sama. minä en halua toisaikaista toimimatonta miestä vaikka kuinka haukut mua täällä. en pysty enää sua rakastamaan, olet jotenkin niin vanhettunu.. sori siitä.
        mä haluan että sä lopetat musta puhumisen kun ei olla enää tekemisissä. tai sit mennään oikeuteen kuulemaan kosahtaa toi puhelin kuuntelu ja tietojen ukkiminen! sanoppa kamuilleS Terkkuja samoin sille bastu/paljuvastaavalle ja herneheimolle.. soon moro


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ei ole mun nimpparit tänään...
        Etunimi alkaa T kirjaimella... tokan nimen nimpparit vasta parin päivän päästä..

        Mahtava detalji naisena esiintyvä mies, oiktin nimikirjainkun löytyy kyllä pakkomielteisten nyt kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava detalji naisena esiintyvä mies, oiktin nimikirjainkun löytyy kyllä pakkomielteisten nyt kelpaa

        Hän on nainen😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on nainen😄

        Heijaatko katatonisena nurkassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heijaatko katatonisena nurkassa?

        en ole sellainen kuin sinä


    • Anonyymi

      Kauniisti sanottu jollekin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kukaan ei kylläkään ole " täysi kymppi"...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe